Sivu 105 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,081 - 2,100 / 4953

Aihe: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

  1. #2081

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Huh, olihan turnajaiset. Eilen päivällä aloteltiin ja tänään aamulla lopeteltiin. Nyt jo sen verran järjissä et just ja just osaa kirjottaa

    Voi elämä, huomenna vierelle hiipii kanuunapoikanen kun ei voi ottaa kun maanantaina tarttis lähtee kouvolassa pyörähteleen. Onneksi ensiviikko on lomaa

     
     
  2. #2082
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    392

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    ekan kuukauden kun on saanut altapois... niin reeni luistaa helvetin hyvin ja ai että sitä lihaspumpin tuomaa euforiaa Muistan joskus ku Hokkasen Jussin kanssa treenasin(kai tiedät tyypin) niin oli sellainen ns,kunnon jalkatreeni ja kun kotio piti lähteä niin en pystynyt ajaan kun jalat oli niin hirveessä pumpissa että eukko piti soittaa ja se tuli bussilla Lahteen ja ajoi mut kotio.
    Hyvä Jasseri ! Ite makailin sohvalla 10 vuotta ja en juurikaan harrastanu mitään liikuntaa. Ja kaikki matkat mitkä oli pitempiä ku satametriä mentiin autolla. Sitä 10 vuoden taukoa ennen tuli treenattua ahkerasti salilla ja uimahallissa about 20 vuotta. Sitten viime vuoden syksyllä tein päätöksen et nyt saa paskamaha lähtä ja kuntoa pakko saada ylös. Alku oli vitun vaikeaa mutta usko ei meinannu loppua kun olin päättäny et nyt tai ei koskaan. Nyt reilun vuoden kuluttua painoa on saannu pois parikyt kiloa ja kunto alkaa olemaan suht hyvä. Röökiä en ole vetäny neljään kuukauteen , pelkällä höyryllä mennään. Tulihan sitä paskaa n.30 vuotta kiskottua. Nyt mennään suunnilleen tälläsellä ohjelmalla. 2 kertaa salitreeniä , uinti kerran viikossa , jooga kerran viikossa ja pari pitempää kävelylenkkiä viikossa. Kaikin puolin ok fiilis. Happi kulkee hyvin ja unenlaatu on parantunu ihan vitusti. Pitää vaan tehdä päätös ja pysyä siinä ! Eikä keksia kaikenmaailman tekosyitä ettei pysty tai kerkeä treenaamaan. Oluestakin olen hieman luopunut , mutta ei todellakaan kokonaan Eihän nyt kaikista hauskasta tarvi luopua
    The world is yours

     
     
  3. #2083
    Höyrypää laonovi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    717

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anteroman Näytä viesti
    Hyvä Jasseri ! Ite makailin sohvalla 10 vuotta ja en juurikaan harrastanu mitään liikuntaa. Ja kaikki matkat mitkä oli pitempiä ku satametriä mentiin autolla. Sitä 10 vuoden taukoa ennen tuli treenattua ahkerasti salilla ja uimahallissa about 20 vuotta. Sitten viime vuoden syksyllä tein päätöksen et nyt saa paskamaha lähtä ja kuntoa pakko saada ylös. Alku oli vitun vaikeaa mutta usko ei meinannu loppua kun olin päättäny et nyt tai ei koskaan. Nyt reilun vuoden kuluttua painoa on saannu pois parikyt kiloa ja kunto alkaa olemaan suht hyvä. Röökiä en ole vetäny neljään kuukauteen , pelkällä höyryllä mennään. Tulihan sitä paskaa n.30 vuotta kiskottua. Nyt mennään suunnilleen tälläsellä ohjelmalla. 2 kertaa salitreeniä , uinti kerran viikossa , jooga kerran viikossa ja pari pitempää kävelylenkkiä viikossa. Kaikin puolin ok fiilis. Happi kulkee hyvin ja unenlaatu on parantunu ihan vitusti. Pitää vaan tehdä päätös ja pysyä siinä ! Eikä keksia kaikenmaailman tekosyitä ettei pysty tai kerkeä treenaamaan. Oluestakin olen hieman luopunut , mutta ei todellakaan kokonaan Eihän nyt kaikista hauskasta tarvi luopua
    Kiitos tästä, tähän itsekin pyrin ens ma lähtien.

     
     
  4. #2084
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    392

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    Kiitos tästä, tähän itsekin pyrin ens ma lähtien.
    Suomalaisen miehen kova päätös vaan ja eteenpäin täysillä ! Tosin alussa kannattaa ottaa iisisti ja lisätä liikunta määrää ja treenin rasitusta pikkuhiljaa... Kaikki on vaan sinusta itsestäsi kiinni
    The world is yours

     
     
  5. #2085
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

    Etin vaikka kuinka kauan mun GGTS kun olin ihan varma että jätin sen tohon sohvapöydälle.



    Löyty heti kun otin neuvoa antavaa tosta santusta..

     
     
  6. #2086

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Näin tehdään Egomies, kiitos sulle hulvattomista kommenteista, olet hauska ukko, ja saatampa sulta muutamia treenivinkkejä kysellä vaikka yv:nä jos sulle vaan sopii.

    Edit: kaks bissee enää jäljelllä.
    Nyt on jasserinkin kaljat juotu Huomenna teet itelles kunnon munakkaan aamupalaks

     
     
  7. #2087
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Joutuihan se välillä sortumaan näihinkin nesteisiin puol laatikkoa on ohra pirtelöä mennyt ja kohta joutuu kirkkaan korkkaamaan :P

     
     
  8. #2088
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Känniketju ja miehet vaan urheilee, hiki tulee lukiessakin. Pöytä täynnä hylsyjä, on siis kohta aika siirtyä saunan puolelle

     
     
  9. #2089
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Nyt on jasserinkin kaljat juotu Huomenna teet itelles kunnon munakkaan aamupalaks
    Viddus,tuli yllättäviä vieraita kylään, koitan päästä niistä pirun äkkiä eroon, ja toivat saakuri alkoholiakin.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  10. #2090
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    se on satakolkytäkilua joka kerta kun perseni penkistä nostan
    ja ny mää lähren pubiin

     
     
  11. #2091
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anteroman Näytä viesti
    Hyvä Jasseri ! Ite makailin sohvalla 10 vuotta ja en juurikaan harrastanu mitään liikuntaa. Ja kaikki matkat mitkä oli pitempiä ku satametriä mentiin autolla. Sitä 10 vuoden taukoa ennen tuli treenattua ahkerasti salilla ja uimahallissa about 20 vuotta. Sitten viime vuoden syksyllä tein päätöksen et nyt saa paskamaha lähtä ja kuntoa pakko saada ylös. Alku oli vitun vaikeaa mutta usko ei meinannu loppua kun olin päättäny et nyt tai ei koskaan. Nyt reilun vuoden kuluttua painoa on saannu pois parikyt kiloa ja kunto alkaa olemaan suht hyvä. Röökiä en ole vetäny neljään kuukauteen , pelkällä höyryllä mennään. Tulihan sitä paskaa n.30 vuotta kiskottua. Nyt mennään suunnilleen tälläsellä ohjelmalla. 2 kertaa salitreeniä , uinti kerran viikossa , jooga kerran viikossa ja pari pitempää kävelylenkkiä viikossa. Kaikin puolin ok fiilis. Happi kulkee hyvin ja unenlaatu on parantunu ihan vitusti. Pitää vaan tehdä päätös ja pysyä siinä ! Eikä keksia kaikenmaailman tekosyitä ettei pysty tai kerkeä treenaamaan. Oluestakin olen hieman luopunut , mutta ei todellakaan kokonaan Eihän nyt kaikista hauskasta tarvi luopua
    Helevaatti anteroman, säähän just olet elävä esimerkki siitä että jos jotain oikeasti päättää ja haluaa asialle jotain tehdä, niin ne päätökset ja tekeminen on ihan oikeasti ittestä kiinni.Olen jopa kateeelinen päätöksillesi, jooga jota aina olen pitänyt homojen hommana, mutta ehkä olen siinäkin vitun väärässä ja haluaisin oikeesti itsekkin joogaaan tutustua.Ja oikeesti minä jos kukaan olen mailman paras keksimään tekösyitä sille että saisin itseni humalaan, onneksi siihen tulee loppu.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  12. #2092
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri
    Helevaatti anteroman, säähän just olet elävä esimerkki siitä että jos jotain oikeasti päättää ja haluaa asialle jotain tehdä, niin ne päätökset ja tekeminen on ihan oikeasti ittestä kiinni.Olen jopa kateeelinen päätöksillesi, jooga jota aina olen pitänyt homojen hommana, mutta ehkä olen siinäkin vitun väärässä ja haluaisin oikeesti itsekkin joogaaan tutustua.Ja oikeesti minä jos kukaan olen mailman paras keksimään tekösyitä sille että saisin itseni humalaan, onneksi siihen tulee loppu.
    Mites Jasseri toi klassinen baletti, ois komeen näköstä kunnon karjun esittämänä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #2093
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

    En oo kännissä, mutta täältä saan vastauksen kaikkein varmimmin.
    Tykkään Laproaigh tyylisistä viskeistä, joten ostanko seuraavaksi testiin Taliskeria vai lagavulinia?

     
     
  14. #2094
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Mulla on pullo tota Lagavulinia ja tykkään kovasti. Tykkään itse myös suuresti tuosta Laproaigh:n mausta. Tai siis yleensäkin savun makuisista viskeistä.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  15. #2095
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Suosittelen Lagavulinia. Kävin itse alkosta eilen yhden poistamassa...

     
     
  16. #2096
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    No just sellaista tervaista/savuista ja pehmeää viskiä haetaan. Harmi kun oon jo parissa alkossa käynyt, mutta kummassakaan ei ollut tota Lagavulinia, mutta Taliskeria olis ollu tarjolla... :-\

     
     
  17. #2097
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    114

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    talisker 10 on myöskin hyvä valinta, tuoksussa on ainakin savua ja turvetta ja maku on pippurinen ja savuinen,voimakas jälkimaku. kuuluu suosikkeihini lappiksen ohella.

     
     
  18. #2098

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Samat äijät
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  19. #2099
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Miten sattuki että ittekki aattelin huomenna hakea Jalippon kuvailemaa whiskyä lekan ittellekki.
    Viimeks ollu viskipullo varmaan 5 vuotta sit. Jos tällä kertaa kestäis kauemmin ku silloin (1 ilta riitti litran Jamesoni).

     
     
  20. #2100
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    223

    Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    En oo kännissä, mutta täältä saan vastauksen kaikkein varmimmin.
    Tykkään Laproaigh tyylisistä viskeistä, joten ostanko seuraavaksi testiin Taliskeria vai lagavulinia?
    Myös Ardpeg suorastaan loistava savuviski. Ei vain ole alkoissa hyllytavaraa mutta tilauksesta tietty saa ja on pienen odottelun arvoista

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •