Sivu 103 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3539399100101102103104105106107113153203 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,041 - 2,060 / 4953

Aihe: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

  1. #2041
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Sorry tuun tänne selvinpäin elvistelemään. Tarkoitus olla piruuttaan uudenvuoden yli juomatta ...tana Rupes vituttaan naputus niin ollaan tylsiä selvinpäin saatana
    Pidä Jasso Tiinasta hyvää huolta, se palkitsee sut sit ens vuonna.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  2. #2042
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Re: Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri
    Pidä Jasso Tiinasta hyvää huolta, se palkitsee sut sit ens vuonna.
    ...KELE
    Oota ku minä rupeen kohta naputtaan joka asiasta
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #2043
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Re: Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    ...KELE
    Oota ku minä rupeen kohta naputtaan joka asiasta
    Ne naiset, ne naiset,voiko niitä ymmärtää.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  4. #2044
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Näön heikkeneminen saattaisi johtua esim. diabetes-vaivasta, jos nautitaan hiilareita niin se voisi olla syynä.

    Jos on vuodesta 1985 juonut, on jo ihme ettei ole löytänyt itseään teholta haiman huutaessa hoosiannaa. Itse olen haimatulehduksen kärsinyt, ja nyt en uskalla tissuttaa kuin ykköskaljaa ettei toistuisi. Siinä menöö henki.
    Jarif, puhut asiaa, mutta kun ja jos olen ollut vaikka 12h ilman hiilareita niin tekeekö oluen hiilarit ton häiriön kun oluthan on aikamoinen verensokerin nostaja, ja ei mulla ole 2 tyypin diapeetestä eikä tule, eikä ole ykköstäkään. Jostain luin että sokerin glykeeminen indeksi on ideaali sata ja oluen jotain 120, ranskanperuna ja sipsit 110 ja porkkana 20, jos yhtään tiedät mitä tarkoitan näillä luvuilla.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  5. #2045

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    NYT LOPPU! muija avas viinipullon! MIE AVAAN TON ISON KOSSUN! hyvästi selväpäivä

     
     
  6. #2046
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Jarif, puhut asiaa, mutta kun ja jos olen ollut vaikka 12h ilman hiilareita niin tekeekö oluen hiilarit ton häiriön kun oluthan on aikamoinen verensokerin nostaja, ja ei mulla ole 2 tyypin diapeetestä eikä tule, eikä ole ykköstäkään. Jostain luin että sokerin glykeeminen indeksi on ideaali sata ja oluen jotain 120, ranskanperuna ja sipsit 110 ja porkkana 20, jos yhtään tiedät mitä tarkoitan näillä luvuilla.
    En tiedä mitään noista luvuista. Mulla on tyypin 2 diabetes, ja sain siihen tablettihoidon ja jatkoin elämääni. Sitten tuli tuo haimatulehdus vuosi sitten, ja jouduin höyryttelemään vuodenvaihteen eGoni kanssa peiton alla ja vessassa sairaalassa. Haima meni seis, ja mukaan tuli valtavalla ruiskulla se insuliini. Haima ei enää erittänyt insuliinia. Vähän aikaa toipilaana, ja palautui se haima, ja nyt menee paljon pienempi annos insuliinia napaan joka päivä + se tabletti.

    Mutta mä olen ollut tyytyväinen kun olen lääkitykset saanut, ja mittailuissani ei sokerit ole pahalla mallilla. En ole diabeteksesta harrastusta tehnyt, niinkuin höyryttelystä

    Eli noihin numeroihin en osaa ottaa mitään kantaa. Mutta tossa keväällä ekat kaksteholasit tuli hankittua, ja siinä oli hakemista että saatiin ne arvot kohdalleen. Optikko esitti, että diabetes voi vaikuttaa ihan niinkin näköön, että näöntarkastus voi mennä vituralleen jos on unohtanut ottaa lääkkeet. Eli ilmeisestikin sokeriarvot veressä vaikuttaa näköön merkittävästi! Siitä tuo kommenttini.

    Näiden asioiden suhteen en ole mikään ex enkä nykyinen Pertti.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #2047
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    En tiedä mitään noista luvuista. Mulla on tyypin 2 diabetes, ja sain siihen tablettihoidon ja jatkoin elämääni. Sitten tuli tuo haimatulehdus vuosi sitten, ja jouduin höyryttelemään vuodenvaihteen eGoni kanssa peiton alla ja vessassa sairaalassa. Haima meni seis, ja mukaan tuli valtavalla ruiskulla se insuliini. Haima ei enää erittänyt insuliinia. Vähän aikaa toipilaana, ja palautui se haima, ja nyt menee paljon pienempi annos insuliinia napaan joka päivä + se tabletti.

    Mutta mä olen ollut tyytyväinen kun olen lääkitykset saanut, ja mittailuissani ei sokerit ole pahalla mallilla. En ole diabeteksesta harrastusta tehnyt, niinkuin höyryttelystä

    Eli noihin numeroihin en osaa ottaa mitään kantaa. Mutta tossa keväällä ekat kaksteholasit tuli hankittua, ja siinä oli hakemista että saatiin ne arvot kohdalleen. Optikko esitti, että diabetes voi vaikuttaa ihan niinkin näköön, että näöntarkastus voi mennä vituralleen jos on unohtanut ottaa lääkkeet. Eli ilmeisestikin sokeriarvot veressä vaikuttaa näköön merkittävästi! Siitä tuo kommenttini.

    Näiden asioiden suhteen en ole mikään ex enkä nykyinen Pertti.
    No enhän minäkään mikään guru eikun huru ukko ole, mutta otanpa testiin ton 20-50grammaa hiilaria vuorokaudessa ja loput protskuista ja rasvoista ja alan urheileen niin vitusti jotta katellaan oonko hengissä vielä kahdenviikon päästä.Jos en niin moikku ja muistakaa syödä kaalia.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  8. #2048

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    nyt on syöty sit ei muuta kuin vaiheeseen 2 .... kossu pakkasesta

     
     
  9. #2049
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    120

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Autua runkattu 2 viikkua, ja taas toimii.. juhulankunniaksi issoon kaupunkiin kääntämään tuopit nurin

     
     
  10. #2050
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    tätä ketjua en oo aikasemmin huomannukkaa, juu humalassa taas kerran

     
     
  11. #2051

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Keittoo parit mukit =)

     
     
  12. #2052
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Keittoo parit mukit =)
    ai parit vai "parit" itellä taitaa jo kallistua muutaman pualelle :P

     
     
  13. #2053
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Tammikuussa alkaa terveellinen elämä, laihutuskuuri ja treeni. Tänään juodaan kaljaa ja syödään joulun jämiä hyvällä omallatunnolla

     
     
  14. #2054

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juhani Näytä viesti
    Tammikuussa alkaa terveellinen elämä, laihutuskuuri ja treeni. Tänään juodaan kaljaa ja syödään joulun jämiä hyvällä omallatunnolla
    Et oo yksin

     
     
  15. #2055
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    itellä alkaa tipaton ainoostaan, kinkut sun muut sulateltu jo pipari+suklaa dieetti toiminu mainiosti... aamukahvel piparia+höyryttelyä... illalla suklaata, höyryttelyä ja ehkä muutaman ottanu duunis käyny ehkä jonku sämpylän syömäs. paino vaa laskee

     
     
  16. #2056

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    tipaton tulee hyvään saumaan =) 0,7 kossu juotu raakana eikä mitään tunne eroja... sama ku ois juonu vettä vain..... toleranssit alkaa olee taas kunnossa kuukauden ku on ilman nii joha kolahtaa taas

     
     
  17. #2057

    re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

    TAas kännykällä lähettämässä morjesta onko siellä ketää koitan muistaa tulla päivittää ja morjestaa

     
     
  18. #2058

    Vs: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Täällä ollaan

     
     
  19. #2059

    re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

    Morjes katotaa joa pääsen illaks kotii tuun kirjottaa koneel jaksaa pidempää viesftii pistää mut jurris analogiset, hyvät nesteet loppu (finnvape ei sais mennä lomalle) ja somnium joka on ainut oma genny josta röökinesteit uskaltaa vetää ni ku lasitankki ei uskalla otaa mukaa

     
     
  20. #2060

    Vs: Re: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juzzi9 Näytä viesti
    Morjes katotaa joa pääsen illaks kotii tuun kirjottaa koneel jaksaa pidempää viesftii pistää mut jurris analogiset, hyvät nesteet loppu (finnvape ei sais mennä lomalle) ja somnium joka on ainut oma genny josta röökinesteit uskaltaa vetää ni ku lasitankki ei uskalla otaa mukaa
    cartotkin voittaa logiset satanolla :P joku lambo+carto-tankki on hyvä ryyppy vehe!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •