Sivu 10 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 298

Aihe: Paras Menthol maku

  1. #181
    Herätellään taas keskustelua. Mites onko joku löytänyt tiivaria mikä olis lähellä tota esim. finnvapen vihreetä mallua.

     
     
  2. #182
    Itselläkin ongelmana löytää hyvä menthol- maku... Dekangin on muuten aivan loistava, mutta noissa sub-atoissa se on taas aivan liian voimakas. Omat röörit jäätyy kun vetelee suoraan keuhkoon
    Ainahan niitä tietty voi laimennella, mutta ei jaksaisi alkaa taas tuohon sotkemisleikkiin ja pitäis tilaa niitä pohjia erikseen jnejnejne... Kellään kokemuksia hyvistä MENTHOL- nesteistä, jotka toimisi hyvin sellaisenaan noissa pilvientekijä- atoissa?

     
     
  3. #183
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Itse teen niin että lisään mentholia johonkin nesteeseen missä on itseäni miellyttävä pohjamaku. Siis tankkiin tiputtelen molempia, mentholia aikalailla vähemmän.

    Sellaisenaan noi mentholit tuppaavat tosiaan olemaan vähän liiankin raikkaita.

     
     
  4. #184
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Finvapella Shasta Frost, on toki tyyristä mutta mielestäni todella hyvää "mentholia", heittomerkeissä siksi että maku on vähän eri lähes joka vetäisyllä.
    Välillä maistuu normi mentholille ja välillä tuntuu et tulee sininen ja vihreä jenkki (purkka) mausta mieleen.
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
  5. #185
    On tässä muutamassa kuukaudessa tullut montaa menthol makua maisteltua ja nyt on löytynyt tuote, joka ainakin mulla täyttää analogisen vihreän äl ämmän jälkeisen elämän. Inaweran menthol with eukalyptus. Nyt kun taas pinkmulelta tilailin niksa pohjia lisää pahan päivän varalle otin 100ml tuota tivaria mukaan. 100ml maksaa n. 13eur ja sekoitussuhde 5% on mulla toiminut. Se on valmistajan ylärajoilla mutta kyllä puskee raikasta puhdasta ja hyvänmakuista höyryä. Todella halpaa käyttää

     
     
  6. #186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wroooom Näytä viesti
    On tässä muutamassa kuukaudessa tullut montaa menthol makua maisteltua ja nyt on löytynyt tuote, joka ainakin mulla täyttää analogisen vihreän äl ämmän jälkeisen elämän. Inaweran menthol with eukalyptus. Nyt kun taas pinkmulelta tilailin niksa pohjia lisää pahan päivän varalle otin 100ml tuota tivaria mukaan. 100ml maksaa n. 13eur ja sekoitussuhde 5% on mulla toiminut. Se on valmistajan ylärajoilla mutta kyllä puskee raikasta puhdasta ja hyvänmakuista höyryä. Todella halpaa käyttää
    Hitto just meinasin TPA:n mentholia tilata testiin. Oiskohan tää parempaa.

     
     
  7. #187
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hugo82 Näytä viesti
    Hitto just meinasin TPA:n mentholia tilata testiin. Oiskohan tää parempaa.
    Mulla ei ole kokemusta tuosta perfumerssin menttoolista. Jos mulelta olet ottamassa niin otappa molempia samalla ja kerro sitten täällä kumpi oli sun mielestä parempaa

     
     
  8. #188
    Raikkain on ollu Halon Sub Zero, vaikka sen lantras puoliks niin silti meinas pää jäätyä. Omaan suuhun mukavin on ollu Capellan Cool Mint, vaikkei se nyt edes menthol taida olla..

     
     
  9. #189
    Itekki siirryin kokkailemaan nesteitä ni on kyl hyvä menthol tiivari ollu hakusessa. Cool mint tähän mennessä kans oma suosikki, sopivan raikas eikä raiskaa kurkkua sub ohm clearollakaan. Decadentin Mentholyptysta kehuttu helvetisti mut eihä sitä ees pysty vetää ku sattuu kurkkuun ni hemmetisti. En saa tost mitään eucalyptysta irti vaan ihan jäätävän raikas menthol jotai ei pysty edes 2 hatsia ottaa ku pitää jo kaataa lavuaariin

     
     
  10. #190
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    133
    Inaweran eucalyptus+ menthol on paljon parempaa kun TPA:n menthol, tpa on tylsän makunen mutta on hyvä muissa sekotuksissa. Eucalyptusta saisi olla enemmän mutta kelpaa mulle mainiosti

    E: Drippasin muute TPA:n ja tota inaweran tiivistettä suoraan kokeilumielessä ilman laimennusta, en suosittele
    IPV 2 Mini
    Lemo 2
    Magma RDA
    Evic Vtc Mini
    Merlin RTA

     
     
  11. #191
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    LIQUA Two Mints. Nimeltään tuote ei ole mentholneste, mutta mielestäni jonkin verran maistuu siltä. Tilasin Liquan tupla minttua ja olipas yllättävän hyvää. Valmistajan tekstistä lainattu: "PG- ja VG-nesteistä rakennettu raikkaan mintun ja piparmintun sekoitus, johon lisätty aavistus vaniljaa." Mielestäni tässä on täyteläisempi maku ja runsaampi höyry, kuin saman valmistajan mentholissa. Tästä tuli yksi suosikkini.

     
     
  12. #192
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    pohjois satakunta
    Viestit
    6
    Vapetalon colinsS menthol strong testattu. On todella raikas mutta ei kuitenkaan puhdas menthol. Puskee läpi vihreä jenkki enemmän kuin menthol vaikka sitäkin siitä mielestäni löytyy. N.3ml 6mg meni ihan ok, mutta sen jälkeen oli skipattava ja defunctan ry4 takas puhtaaseen tankkiin.

    Noin halvaksi nesteeksi ihan ok. Jatkossa taidan jatkaa pohjanesteellä jos se vaikka hieman rauhoittuisi tuo raikkaus.

     
     
  13. #193
    Onkos kukaan kokeillu flavour artin mentholia?

     
     
  14. #194
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Inan Tobacco menthol ja Menthol 50/50 2% suhteella 40 PG 60 VG keitokseen menee hyvin tankeista, dripperissä ehkä liian "tehokas" nenänavaus

     
     
  15. #195
    Hangsen Menthol, mä oon tykänny. Mukavan raikas eikä mielestäni omituisia sivumakuja.

     
     
  16. #196
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    78
    Menthol kiteitä itse käytän, eikä ole minkäänmoisia sivumakuja tosinkuin noissa tiivisteissä (suurimassa osassa).

     
     
  17. #197
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wezku Näytä viesti
    Menthol kiteitä itse käytän, eikä ole minkäänmoisia sivumakuja tosinkuin noissa tiivisteissä (suurimassa osassa).
    Missä myydään?
    Miten valmistetaan?
    Spoileri!

     
     
  18. #198
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Missä myydään?
    MENTOLKRYSTALLER 100 GRAM

    Valmistustavasta ei tietoa

     
     
  19. #199
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    78
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Missä myydään?
    Miten valmistetaan?
    Tuolta saa 100% Menthol (kristalli) 10g - Yrttilato.fi
    Ite teen ensin nikotiini+pg/vg pohjan johon laitan ripauksen kiteitä mukaan ja annan kiteiden vähän aikaa liueta niin tulee hyvää.

     
     
  20. #200
    Höyrykonkari Hermanni's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Mänttä
    Viestit
    118
    Muotoilu sekosi viestissä, eikä tätä viestiä saa näköjään poistettuakaan enään.
    Viimeksi muokannut Hermanni; 26.07.15 kello 23:02. Syy: Muotoilu sekosi viestissä.
    Tupakasta pääsin irti sähkösavukkeiden avulla ja neljä vuotta höyryteltyäni lopetin senkin vuonna 2017.
    Kiitos tämän mahtavan keksinnön, sääli että kapeakatseiset lainsäätäjät vaikeuttavat sähkösavukkeiden saatavuutta lapsiin vedoten.


     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •