Sivu 15 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 328

Aihe: Kokemuksia e-Piipuista (sähköpiippu)

  1. #281
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Pirkkapiippa

    piippa.jpg

    Taustalla pari EPM:n piippaa

    Herrat.jpg

     
     
  2. #282
    mitä noi itse tehdyt piiput sisältää?

    piippu modin joka on otettu alkuperäisistä kuorista ja lisätty omat siihen?

    ei varmaan vakuutus korvaa jos räjähtää suuhun?

     
     
  3. #283
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Itse tehdyt piiput sisältää samat palikat kuin "teolliset" piiput. Ei tuo nyt mitään ydinfysiikka ole modia tehdä piipun näköiseksi.

    Eikä ne mihinkään sen enempää räjähtele kuin muutkaan modit
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  4. #284
    oiskohan mahdollista tehä tosta 601-c piipusta klearomisaattorin´mallisen kun sahais sen ylimääräsen pois siitä varresta?
    Viimeksi muokannut sauhuseppo; 29.10.13 kello 06:30.

     
     
  5. #285
    Joulupukki kutsuu ja kysyy, voiko noissa perusRivoissa (18350 akulla) käyttää muuta kuin kartoa/kartotankkia? Esim. Klearo voisi olla hyvä ratkaisu. Ystävän miehestä ja joulupukkihommista on kyse, ja omalla kartokokemuksellani uskaltaisin väittää että se ei hänelle riitä.
    Smokilla on metallinen piippu, jossa on klearo, mutta veikkaan että kaveri kaipaisi enemmän perinteistä ulkonäköä. Ehdotuksia otetaan myös kiitollisna vastaan.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  6. #286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    veikkaan että kaveri kaipaisi enemmän perinteistä ulkonäköä. Ehdotuksia otetaan myös kiitollisna vastaan.
    Löysitkö jo Sibin videon , vois olla lähelle osuva.

    Pikkironkeloija


     
     
  7. #287
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    30
    sähköpiippu | paras | e-piippu | manuaalinen | paras | sähkötupakka | VapeFun Sp. zo.o.

    Tälläisestä piipusta nyt vajaa viikon käyttökokemus (ja ylipäätänsä e-tupakasta) ja voin kyllä suositella. Hyvän ja perinteisen näköinen ja myyjän videoiden mukaan tälläisen mekaanisen pitäisi kestää paremmin kuin automaattiset-mallit. Toisaalta kun se e-neste säiliö on piilossa, niin näin aloittelijana en oikeen tiedä, että milloin se tyhjenee ja milloin se pitäisi täyttää...

    Ostin myös tälläisen akun siihen:
    Akku EFest IMR 18350 3,7V 800mAh Li-Mn Uusi malli


    Ja sitten muutama kysymys kokeneemmille:
    1.) mikä olisi pienempi, oikeastaan pienin mahdollinen akku-merkki tähän jossa mielellään ei olisi tuota nänniä plussa puolella. Nyt tätä piipun akkupesää ei voi kiertää ihan kokonaan kiinni tai muuten hirttää ns. kaasu kiinni (tai siis ottaa kontaktia koko ajan)
    2.) voiko tätä polttaa liikaa, tuleeko nikotiini myrkytys missä vaiheessa? Tuntuu että voisi höyrystellä vaikka monta tuntia putkeen, olen kuitenkin yrittänyt hillitä käyttöä
    3.) kun tuohon säiliöön laittaa 2ml 18mg nikotiini-nestettä niin kauanko se kestää ja montako tupakkia se vastaa? Eli jos haluaisi vastaavan määrän kuin 10 mietoa tupakkaa päivässä niin montako imua tai kauanko voi poltella? Tai vastaavasti montako imua vastaa yhtä mietoa oikeaa tupakkaa?
    4.) vedättekö kuinka syvälle /keuhkoihin? Itse vedän vähän yli kurkusta ja saa ihan tupakka reaktion sillä kurkkuun, ainakin tällä 18mg nesteellä

    Omista kokemuksista vielä sen verran, että kannattaa käydä apteekista samantien ostamassa injektio-ruisku ja neula jollta tuon säiliön täyttö käy helposti ja tietää paljonko sinne on laittanut. Ensi kerralla laitoin tippa kerrallaan ja en tiedä yhtää paljonko meni (3-4ml varmaan) 2.6ml säiliöön. Nyt kun säiliö ilmeisesti tyhjeni (höyry oli kuivan makuista tai ehkä vaan tuntui siltä en tiedä) niin lisäsin ruiskulla 2ml ja kävi helposti. Suurin ongelma tässä tosiaan alussa ollut kun ei ole tiennyt, että paljonko sitä nestettä on siellä sisällä. Kuivuuko se sieltä pois itsestään?

    Kaiken kaikkiaan tämä on mukavampaa kun oikean tupakan polttaminen. Ostin tuossa (toivottavasti viimeisen) askin röökiä ja maistui melkein pahalta tähän e-nesteeseen verrattuna. Toisaalta oikeaa tupakkaa polttaessa tietää kulutuksensa ja sitä on helpompi säädellä.

    Nyt suunnitelmissa on tosiaan korvata tällä e-piipulla oikea tupakka ja siirtyä vähitellen pienempi pitoisiin nikotiini-nestetiin ja kenties ihan 0-nikotiini nesteisiin ja kenties lopulta lopettaa tämäkin kun voihan tämä olla vaarallisempaa kuin oikea tupakointi?? (vaikka mukavalta pössyttelyltä kyllä vaikuttaa)
    Viimeksi muokannut markou; 17.01.14 kello 10:03.

     
     
  8. #288
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    40
    Löytyykö jollain kokemuksia Kamry K1000 -piipusta? Kamry K1000 -piippupaketti | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa Tuo vaikuttaisi mukavasti taskuun sopivalta paketilta, kunhan ottaa tuon peräsuolen huuhteluun tarkoitetun drip tipin pois ja tilalle joku lyhyt. Mites tuollaiset isot tulitusnapit, taitaa taskussa helposti tulittaa itsekseen?

     
     
  9. #289
    itse juuri käytetyn k1000 tältä foorumilta ostin ja sen mitä nyt kerkesin kiireellä kokeilemaan ni ihan hyvältähän tuo vaikutti.... hinta/laatu suhde varmaanki ihan kohillaan!

     
     
  10. #290
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    40
    Pitänee varmaan tuollainen kesäksi hankkia. Viime kesänä oli ego+tankki -systeemilläkin vaikeuksia selviytyä housujen taskussa ehjänä kotiin baarireissuilta. Nyt jotain 20 cm vehjettä on vaikea edes kuvitella saavansa sopimaan luonnollisesti housujen taskuun. Talvella ja muutenkin takkiaikana tornimalliset vehkeet menee kyllä helposti povitaskussa, mutta t-paitakeleille pitäisi keksiä kätevämpi laite. Piiput vaikuttaisivat siihen paremmin sopivilta jo rakenteen puolestakin. Vääntöä tosin niidenkin tarttee jonkin verran kestää housujen taskussa ja painike saisi olla sellainen, ettei helposti ala itsekseen tulittamaan. Saranoitu piipunhattu vois ratkaista tuon ongelman.

     
     
  11. #291
    Onko kokemuksia Freight Train Modsin malleista? Uusissa The General -malleissa on DNA 30! Nättejähän noi kuvat, mutta onko aivan järkyttävän kokoinen mötkäle?

    Silmääni miellyttää etenkin tämä malli:

    In Todd We Trust.

     
     
  12. #292
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Tossahan on huipputurvallinen atokin nokassa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #293
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Samoin kuin piipun johdot ?

     
     
  14. #294
    Nyt olis epipemodsilla uusia piippustemmejä myynnissä. Myös sellaisia jotka sopii suoraan driptipin koloon.

    Aku #19 + Odysseus
    Jazz e-pipe + Penelope

     
     
  15. #295
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Hieman kokemuksia Vapeonlyn Vpipestä:

    Iso ja kunnolla tehty myyntipakkaus, jossa kaikki tarvittava höyrypiiputtelun aloittamiseen poislukien tietenkin nesteet.
    Piippu on hieman isompi kuin esimerkiksi Smokin 601 tai Riva King. Muutenkin muoto ja viimeistely on selvästi eri tasolla edellä mainittuihin verrattuna.

    Vpipe on myös hieman painavampi ja jotenkin jämäkämmän oloinen kuin muut itse tähän asti näkemäni piiput. Runko on tyylikkään näköistä puuta ja päällä oleva lakka ei ole kirkas vaan enemmänkin satiini / puolikiiltävä.
    Piipun stemmi on mustaa muovia ja on myös todellä jämäkän oloinen. Stemmi myös sopii suuhun paremmin kuin 601:n vastaava.

    18350 -akku menee piipuille tuttuun tapaan "tulipesään" ja tämän akkupesän messinkireunaisessa kannessa on musta ritilä, jonka välistä pari punaista lediä hehkuu imettäessä.
    Piippuhan on automaattikäyttöinen joten mitään nappuloita ei tarvitse painella. Nesteen höyrystämiseen piipussa on hieman eGo-T:tä muistuttava 510-kierteinen atomisaattori/tankki -systeemi. Aluksi tämä tuntui jotenkin vanhanaikaiselta järjestelyltä ja olin hieman skeptinen höyryntuoton suhteen. Onneksi turhaan... Tästä piipusta lähtee höyryä kuin junasta ja makukin on kohdallaan! Pienenä miinuksena voi mainita höyryn viileyden ja kuivuuden.

    Nämä fiilikset siis yhden työpäiväkäytön ja alkuillan jälkeen.

    Aika näyttää sitten kuinka kauan tuo atomisaattori kestää ja tuleeko automaattikytkimen kanssa ongelmia.
    Valmistaja on selvästi panostanut tuohon 510-kierreosaan ja se näyttäisi olevan melko syvä/tiivis. Siinä on ilmakanaville viisteet ylätasolla joten ainakin teoriassa ei nesteiden pitäisi päästä kytkimelle ihan helposti.

    Ainakin tässä vaiheessa olen enemmän kuin tyytyväinen tähän vajaan satkun sijoitukseen.

    Ja kuvia:















    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  16. #296
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    24
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bonnie Tyler Durden Näytä viesti
    Onko kokemuksia Freight Train Modsin malleista? Uusissa The General -malleissa on DNA 30! Nättejähän noi kuvat, mutta onko aivan järkyttävän kokoinen mötkäle?

    Silmääni miellyttää etenkin tämä malli:

    http://www.freighttrainmods.com/uplo...58694_orig.jpg

    Moro. Mulla on just tämä malli. Kuvan piipusta poiketen mulla on puuna Bocote joka on aavistuksen tummempi. Mikä luokitellaan möhkäleeksi? Mun piippu on 18650 akulle ja korkeutta on 86mm, halkaisija aika tarkkaan 50mm.
    Noissa voi toi shank ( pitkä kuori aton päälle ) haljeta/halkeilla varomattomalla käytöllä. Sekä shank että tuo kuvassa oleva lyhkänen connector cover ovat molemmat käyttökelpoisia, vähän käytön tai käytettävän aton mukaan.
    Freight Train Mods The General DNA20, Russian 91%, K101, IGO-W, Gripper, Boge

     
     
  17. #297
    Laitappa pari kuvaa tänne?

    mulle on oma vasta tulossa ja kovasti kiinnostaa

    Aku #19 + Odysseus
    Jazz e-pipe + Penelope

     
     
  18. #298
    Höyryttelijä VetoPeikko's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    33
    Onko kenelläkään tietoa mahtuuko nuo uudet efestin purplet 18350 akut kingin piippuun?

     
     
  19. #299
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    4
    Moro!
    Nyt nuubie alkaa kyselee ko hurahdin iha vitusti nyt tähän höyryttelyyn ja tilannu vaikka mitä kamppeita, mm 4 piippua ja 3 modia.
    Nyt kysymys kuuluu, mikä mahtaa olla kamry k1000 piipun atomisaattorin sydän? eli ohmit ja mistä mahtaa saada uusia? Sopiiko kenties jonkun clearon sydän siihe?
    Auttakee Auttakee ku en löydä netistä tietoo vaikka oon koittanu tonkia.

    Riva king - tästä en juurikaa välitä, painonappi ei kovin käytännöllinen eikä oo kovin nättikää.
    Vpipe (VapeOnly)- tää on mun uusin ja lemppari ku ei tartte painella nappeja
    Kamry k1000 - tää on takuulla hintalaatusuhteeltaan paras käytännössä
    TouchSence E-pipe - tästä kyrväytin jonku osan ku räpläsin patteria ja sit tuli sauhu väärästä reijästä eli hajos...

     
     
  20. #300
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1
    Osaako joku neuvoa Smok E-Pipe Modin kanssa? Ostin alla listatut osat, mm: Vivi Nova -atomisaattori ja E-Pipen patteriosa.

    Akku toimi hyvin laitteen kanssa, ja olin tuotteeseen tyytyväinen. Kunnes: Kun ensikertaa vaihdoin nestetankin sisällä olevan atomisaattorin (se missä ne langat) ja liitin sen uudestaan Smokin patteriosaan, patteriosan nappi kuumeni ja kun avasin alla olevan kierrekorkin huomasin, että korkkiin kiinnitetty kierrejousi oli kuumentuessaan löystynyt littanaksi eikä sen muotoa saanut palautettua. Arvelin, että väliin oli jäänyt kosteutta ja syntyi ehkä oikosulku. No ajattelin tämän menevän kokemattomuuden piikkiin ja tilasin uuden Smokin E-Pipen. Kun liitin osat yhteen sama tapahtui taas (tällä kertaa avasin korkin hieman rivakammin ja kertayritys riitti). Mutta jousi on taas luttuna.

    Mistähän tuo johtui? Saako pelkkää jousta ostettua jostain (luulen, että muut osat ovat ehjät)?
    Jos ei, saako Vivi Novan liitettyä johonkin muuhun patteriosaan? Mitä suosittelette ja mistä sen ostan?

    Rahaa meni jo aika mukavasti, ja haluaisin päästä jo tupakasta eroon (sen parin viikon aikana pääsinkin). Ketuttaa, eikä ole ollut aikaa ruveta guuglaamaan yhden vermeen kaikkia vaihtoehtoja.


    Toivottavasti joku osaisi neuvoa! Vastaattehan ymmärrettävästi, en tunne kaikkien osien slanginimiä.

    Vivi nova | 5x atomizer head - Extra verstuiverkop : 5x dual coil 2.0 ohm
    Smoktech e-pipe mod - Kleur : Chrome
    18350 - 750 mAh batterij
    Vision Mini Vivi Nova verstuiver - Kleur : Zwart

     
     
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •