Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: Mako midi v3

  1. #1

    Mako midi v3

    www.mojurepublic.com/products/Mako-Midi-V3.html

    Olisikohan kenellekään kokemusta linkistä löytyvästä laitteesta? Jos tuollaisen full kitin ottaa sillä pärjää? Vai vielä jotain lisäksi?

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    98

    Vs: Mako midi v3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bonanza1 Näytä viesti
    www.mojurepublic.com/products/Mako-Midi-V3.html

    Olisikohan kenellekään kokemusta linkistä löytyvästä laitteesta? Jos tuollaisen full kitin ottaa sillä pärjää? Vai vielä jotain lisäksi?
    Mulla on kolmisen kuukautta ollut kyseinen höyrystin. Ei siitä kyllä mitään huonoa sanottavaa ole, toimii kun junan vessa. Mekaaninen kytkin ja säätöruuvi, joten kaikki vastaan tulleet 14500 akut oon saanut toimimaan ja saa säädettyä mukavasti paljonko nappia tarvitsee painaa. Lukitus toimii myös varmasti kun vaan ei säädä kytkintä liian tarkaksi. Kytkimen jousen voi myös vaihtaa kuulakärkikynän jouseen, jos se jostain syystä menee rikki tai tuntuu liian jäykältä/löysältä.

    itse ottaisin mukaan:
    Bogen lr cartoja (http://www.mojurepublic.com/products...-%28LR%29.html)
    Jonkun driptipin carton päähän (vaikka http://www.mojurepublic.com/products...B47%7D901.html)

    myös carto tankit sopii makon nokkaan, joten jos haluaa cartoon tankin joskus hommata niin onnistuu.

     
     
  3. #3

    Vs: Mako midi v3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja risro Näytä viesti
    Mulla on kolmisen kuukautta ollut kyseinen höyrystin. Ei siitä kyllä mitään huonoa sanottavaa ole, toimii kun junan vessa. Mekaaninen kytkin ja säätöruuvi, joten kaikki vastaan tulleet 14500 akut oon saanut toimimaan ja saa säädettyä mukavasti paljonko nappia tarvitsee painaa. Lukitus toimii myös varmasti kun vaan ei säädä kytkintä liian tarkaksi. Kytkimen jousen voi myös vaihtaa kuulakärkikynän jouseen, jos se jostain syystä menee rikki tai tuntuu liian jäykältä/löysältä.
    Onkos tuossa ollut tuota ongelmaa ettei saa ilmaa jos kiertää aton pohjaan asti? Jostain joutube videosta kattelin että näin olisi
    Itse olen myös katellut Makoa ekaksi modiksi ja jos tuota ongelmaa ei ole nii pistän tilaukseen. Muuten ei pysty. En tykkää jos pitää jättää hieman löysäksi ato ja se sitten siinä heiluu niin hermothan siinä menee. Tarvii olla jämäkkä liitos.

    Ps. Moro kaikille kun kerran meikän eka viesti ja kaikkea

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    98

    Re: Vs: Mako midi v3

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HarryL Näytä viesti
    Onkos tuossa ollut tuota ongelmaa ettei saa ilmaa jos kiertää aton pohjaan asti? Jostain joutube videosta kattelin että näin olisi
    Itse olen myös katellut Makoa ekaksi modiksi ja jos tuota ongelmaa ei ole nii pistän tilaukseen. Muuten ei pysty. En tykkää jos pitää jättää hieman löysäksi ato ja se sitten siinä heiluu niin hermothan siinä menee. Tarvii olla jämäkkä liitos.

    Ps. Moro kaikille kun kerran meikän eka viesti ja kaikkea
    en kyllä ole ainakaan itse moista huomannut. tosin en ole atoja super tiukkaan siihen ruuvannut. sen 510 liittimen keskitappi on aika korkea ja tuntuu siltä että se voisi työntää aton liittimen keskikohtaa ylöspäin jos ruuvaa sen kiinni otsasuoni sykkien.

    tein aikani kuluksi pikku testin ja ruuvasin perus 510 aton kiinni niin tiukkaan kun sain ja koitin sen jälkeen egon akussa ja tuntui ampuvan ihan normaalisti, että ehkä turhaan olen olen varonut.
    imutuntuma tiukkeni ehkä hieman, muttei kyllä mielestäni mitenkään huomattavasti ja oli ainakin jämäkkä.

    tossa v3:ssä on toi 510 liitin suunniteltu uusiks verrattuna v2seen, et en tiedä olisko toi imuongelma korjaantunut uuden version myötä.


     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •