Sivu 33 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2329303132333435 ViimeinenViimeinen
Tulokset 641 - 660 / 695

Aihe: HöyryWiki - keskustelua aiheesta

  1. #641
    Tuotatuota, oon laittanu sinne s-postis yms mut en oo saanu sitä konfirmointisähköpostia ollenskaa?

     
     
  2. #642
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei ole yhtään hyväksymätöntä tunnusta tällä hetkellä, kokeile vain kirjautua.

    Itse asiassa sun tunnus "Lova" on luotu jo viime joulukuussa

     
     
  3. #643
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ei ole yhtään hyväksymätöntä tunnusta tällä hetkellä, kokeile vain kirjautua.

    Itse asiassa sun tunnus "Lova" on luotu jo viime joulukuussa
    Tiiän, mut siis en pysty muokkaa mitää sivuja, tarvii sen sähköpostivahvistuksen, jota mulle ei oo tullu ollenkaan mihinkää s-postiin mitä sinne oon koittanu

     
     
  4. #644
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllä sen pitäis antaa sun muokata niitä silti kun tunnus on hyväksytty... Tunnus Lova kuuluu ryhmään käyttäjät joilla on oikeus muokata lähes kaikkia sivuja.

     
     
  5. #645
    Lova: Pistin uuden salasanan tulemaan sähköpostilla.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  6. #646
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kyllä sen pitäis antaa sun muokata niitä silti kun tunnus on hyväksytty... Tunnus Lova kuuluu ryhmään käyttäjät joilla on oikeus muokata lähes kaikkia sivuja.
    "Lähdekoodi sivulle Derringer RDA

    Derringer RDA

    Sinulla ei ole oikeutta muokata tätä sivua seuraavasta syystä:
    Et voi muokata sivuja, ennen kuin olet varmentanut sähköpostiosoitteesi. Voit tehdä varmennuksen asetussivulla."



     
     
  7. #647
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apossium Näytä viesti
    Lova: Pistin uuden salasanan tulemaan sähköpostilla.
    Jaa-a, minnekköhä s-postii se sit eksyypi, ei ainakaa oo kummassakaa mitä oon käyttäny tuolla nii oo tullu mitää vielä

     
     
  8. #648
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tutkin illasta että onko sähköpostien lähettämisessä jotain häikkää.

     
     
  9. #649
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lova Näytä viesti
    Jaa-a, minnekköhä s-postii se sit eksyypi, ei ainakaa oo kummassakaa mitä oon käyttäny tuolla nii oo tullu mitää vielä
    Tsekkasitko roskapostin?
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  10. #650
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lova Näytä viesti
    Jaa-a, minnekköhä s-postii se sit eksyypi, ei ainakaa oo kummassakaa mitä oon käyttäny tuolla nii oo tullu mitää vielä
    Roskikseen/roskaposti kansioon ????

     
     
  11. #651
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apossium Näytä viesti
    Tsekkasitko roskapostin?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Roskikseen/roskaposti kansioon ????
    Tyhjää täynnä kaikki maholliset kansiot gmailista, molemmista sähköposteista mitä käytän aktiivisesti, ja joita olen kokeillut käyttää höyrywikissä sen varmistussähköpostin lähettämiseen

     
     
  12. #652
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lova Näytä viesti
    Tyhjää täynnä kaikki maholliset kansiot gmailista, molemmista sähköposteista mitä käytän aktiivisesti, ja joita olen kokeillut käyttää höyrywikissä sen varmistussähköpostin lähettämiseen
    Allright, Paavo tsekkaa sitten että Wikin mailit menevät perille.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  13. #653
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tein uuden tunnuksen ja hyvin tuli viesti perille Gmailiin. Joku muu nyt kusee tuossa Lovan hommassa...

     
     
  14. #654
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Tein uuden tunnuksen ja hyvin tuli viesti perille Gmailiin. Joku muu nyt kusee tuossa Lovan hommassa...
    Tein testitunnukset Gmailiin ja koulun sähköpostiin. Gmailiin ei tullut mitään viestiä mutta koulun mailiin tuli heti. Aika jännä, tosin käytin samaa mailiosoitetta kuin mun nickillä tällä hetkellä, olisiko siitä ollut kiinni (Tsekkasin kyllä roskapostin)
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  15. #655
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Todennäköisesti johtu just siitä kun käytit samaa sähköpostiosoitetta. Kyllä tuon kaiken järjen mukaan pitäisi toimia, mulla on samalla serverillä hostattuna muitakin nettisivuja ja niiltä olisi kyllä tullut valituksia jos sähköpostit yhtäkkiä lakkaisivat toimimasta.

     
     
  16. #656
    Noh, ei sitte editoida mitään. En jaksa ruveta ettimään taas ilmasta sähköpostia ja vääntää uusia tunnareita, joten mennään sitten sillä, että ei editoida höyrywikistä mitään.

    Edit: En siis jaksa ainakaan vielä tehä mitää uusia tunnareita gmailii tms. Kattelee huomena josko sitä jaksais vääntää uuen mailin sinne. Aika outo, kyllä että ei tuu mitään ilmotuksia tai sähköposteja tuolta meikälle...

     
     
  17. #657
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Vinkki: jos sulla on Gmaili niin voit tehdä helposti vaikka sata eri sähköpostiosoitetta. Oletetaan että sun posti on lova@gmail.com, rekisteröidy höyrywikiin vaikka osoitteella lova+wiki@gmail.com niin se käsitellään uutena sähköpostiosoitteena mutta kaikki sähköpostit tulee silti osoitteeseen lova@gmail.com.

     
     
  18. #658
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Vinkki: jos sulla on Gmaili niin voit tehdä helposti vaikka sata eri sähköpostiosoitetta. Oletetaan että sun posti on lova@gmail.com, rekisteröidy höyrywikiin vaikka osoitteella lova+wiki@gmail.com niin se käsitellään uutena sähköpostiosoitteena mutta kaikki sähköpostit tulee silti osoitteeseen lova@gmail.com.
    Onhan noita s-posteja jo tässäkin vaiheessa aika paljon, mut mietin sit, et lähteekö toi meikän acconimi tuolta wikistä jos rekisteröin uusiks sinnekki?

     
     
  19. #659
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Poistin sieltä käyttäjän Lova niin voit tehdä uuden tunnuksen sillä nimellä.

     
     
  20. #660
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Poistin sieltä käyttäjän Lova niin voit tehdä uuden tunnuksen sillä nimellä.
    Paljon kiitoksia, josko nytte toimis tolla gmaililla millä kokeilen.

    Edit: Eipä toimi tuolla täysin puhtaallakaan gmail-tilillä. Mikähä vittu siinäki on, ei anna ees sitä rekisteröintiviestiä

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •