Sivu 15 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617181925 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 695

Aihe: HöyryWiki - keskustelua aiheesta

  1. #281
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Kokeilin kepillä jäätä:
    Klooni ? HöyryWiki

    Älkää nyt vain kiukuspäissä deletoiko.

     
     
  2. #282
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Taajuus Näytä viesti
    Kokeilin kepillä jäätä:
    Klooni ? HöyryWiki

    Älkää nyt vain kiukuspäissä deletoiko.
    "Klooneja hankkiessaan on hyvä tiedostaa että ne ovat kopioita alkuperäistuotteista, eikä niille voi asettaa samoja odotuksia laadun, toimivuuden ja kestävyyden suhteen." - mielestäni helvetin hyvä lause! Itse en osannut pukea vain ajatuksia sanoiksi.

     
     
  3. #283
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Suojasin sivun, muokkaukseen tarvitaan käyttäjätunnus.

     
     
  4. #284
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Tuohan on hyvä noin. Mä luulin, että niitä aletaan luetteloida tuonne wikiin. Vai onkohan se seuraava askel?
    Spoileri!



     
     
  5. #285
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 12:50.

     
     
  6. #286
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lassesamuli Näytä viesti
    Tuohan on hyvä noin. Mä luulin, että niitä aletaan luetteloida tuonne wikiin. Vai onkohan se seuraava askel?
    Ei.

     
     
  7. #287
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Asiallista tekstiä. Toivottavasti ei ruveta luettelemaan/esittelemään klooneja. Periaatteessahan tuoteväärennöksessä on/pitäisi olla samanlainen toimintaperiaate kuin aidossa.
    Valitettavasti näin ei aina ole vaikka annetaan niin ymmärtää...
    Yleensä silloin taitaa olla kuvauksessa "style"
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #288
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lassesamuli Näytä viesti
    Tuohan on hyvä noin. Mä luulin, että niitä aletaan luetteloida tuonne wikiin. Vai onkohan se seuraava askel?
    No mun mielestä se on tarpeetonta. Jos tuolla aitoja modeja luetteloidaan, lähes kaikista löytyy kloonitkin. Vaihtelevalla laadulla.

    Idea oli vain avata mitä kloonit ylipäätään höyryttelymaailmassa tarkoittavat.

     
     
  9. #289
    Tuoteväärennöksen ja kopion välillä on vissi ero: tuoteväärennöstä myydään alkuperäisenä tuotteena, kopiota kopiona. Esim: jos Caravela kloonia myydään aitona Caravelana, on se silloin tuoteväärennös. Jos kloonia myydään kloonina, on se silloin kopio. Kopio on tässä yhteydessä muun yrityksen versio alkuperäisestä tuotteesta.

    Wiki ei kerro, onko kloonin ostaminen hyvä vai huono asia.


    Onko serveri tukossa/huollossa vai annettiinko minulle jäähyä, kun ei yhdistä?
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  10. #290
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    Onko serveri tukossa/huollossa vai annettiinko minulle jäähyä, kun ei yhdistä?
    Vaihtaa serveriä. Menee taas X-aika, että toimii.

     
     
  11. #291
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Nyt on vaihdettu ja mulla ainakin aukeaa huomattavasti jouhevammin. Toivottavasti ei kauaa jumita ihmisillä tuo DNS:n päivitys.

     
     
  12. #292
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    Tuoteväärennöksen ja kopion välillä on vissi ero: tuoteväärennöstä myydään alkuperäisenä tuotteena, kopiota kopiona.
    Näin minäkin asian ja termistön näen, mutta jediritarien miellyttämiseksi ymppäsin sen "tuoteväärennöksen" sinne

    Avasin kuitenkin tekstissä että klooneja yleensä myydään avoimesti kopioina.

     
     
  13. #293
    Pitäisikö tuohon klooni kohtaan lisätä Hana mods:n tämän hetkinen oikeusjuttu ja mainita että kloonit on yhtä kuin höyryttely maailman piratismia? Yhtä lailla se on laitonta/moraalitonta kuin leffan lataaminen torrenttina netistä tai kopio leviksien ostaminen torimyyjältä? Kaikki siihen sortuu mutta jotenkin vain jäi sellainen kuva että höyryttely vehkeissä se on ihan ok juttu ja "kaikkihan sitä muutenkin tekee niin miksi en minäkin, eikä tämä nyt oikeasti ole keneltäkään pois"

    Tupakki on saatanasta, sen nyt kaikki tietää mutta yksikään juuri höyryttely uralle lähtevä ei edes tiedä mikä HE on saatikka ole tarvetta aloittaa sitä 300 euron putkella ja 200 euron höyryttimellä. Sanottakoon vielä että kuka meistä on muka ostanut ensin alkuperäisen ja sitten sille kloonin koska ei halua hienon höyryttimen naarmuuntuvan töissä tai kylillä.....

    AInahan tämä kloonaamis bisnes aiheuttaa tunteita, kysykää vaikka Dollyltä Dolly (lammas) ? Wikipedia
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  14. #294
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Ei kopioleviksien, tai kloonimodin, ostaja syyllisty mihinkään rikokseen. Ei edes niiden myyjä, ellei kaupittele aitoina.

    Edelleen tuo menee kannanottamiseksi, joka ei ole wiki-henkistä.

     
     
  15. #295
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Taajuus Näytä viesti
    Ei kopioleviksien, tai kloonimodin, ostaja syyllisty mihinkään rikokseen. Ei edes niiden myyjä, ellei kaupittele aitoina.

    Edelleen tuo menee kannanottamiseksi, joka ei ole wiki-henkistä.
    Ei syyllisty, ainakaan tämän hetkisen lainsäädännön puitteissa. Kiinnostus taitaa olla enemmänkin noissa ääni ja kuvatallenteissa.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  16. #296
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Kyllähän noita kopiokelloja on ajettu jyrällä yli isossa maailmassa...
    Sananmukaisesti
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #297
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllähän munkin käsityksen mukaan tulli hävittää tuoteväärennökset/piraattituotteet mutta siitä ei muita sanktioita vastaanottajalle tule.

     
     
  18. #298
    Kyllä klooneista on hyvä olla yksi sivu, jossa kerrotaan mistä ilmiöstä on kyse. Ei niitä kuitenkaan ole syytä sen enempää mainostaa. Mutta, ehkä ihan vastaavalla tavalla olisi syytä olla HE-sivu? Veikkaan, että aika moni aloitteleva on kuutamolla aihepiiristä.

     
     
  19. #299
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Mutta, ehkä ihan vastaavalla tavalla olisi syytä olla HE-sivu? Veikkaan, että aika moni aloitteleva on kuutamolla aihepiiristä.
    Olis kyllä, mulle ainakin alussa oli yhtälailla HE-kamat ja kloonit kysymysmerkki, eli HE:lle kanssa oma sivu.

     
     
  20. #300
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Ei muuta kuin kirjoittamaan. Edottomasti. Mulle ainakin HE on yksi iso kysymysmerkki.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •