Sivu 8 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789101112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 327

Aihe: Posti/Itella ja kadonneet paketit

  1. #141
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Miks sä kyselet että miten dispute tehdään kun sähän oot jo tehny disputen Finnvapea kohtaan? Hirvee hätähousu, ei voi muuta sanoa

     
     
  2. #142
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Nyt hokasin, sä oot se ketä laitto finnvapea vastaan disputen ja käytti mielenkiintoisia sanoja siinä disputessa
    Kannattas ehkä tsillaa vähäsen.
    En oo ikinä tehny ketään vastaan mitään disputea tai mitään muutakaan. Tää on eka kerta kun mun tilaama paketti on kadonnut.

     
     
  3. #143
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Miks sä kyselet että miten dispute tehdään kun sähän oot jo tehny disputen Finnvapea kohtaan? Hirvee hätähousu, ei voi muuta sanoa
    Ainoo mitä oon Finnvapea kohtaan tehnyt niin oon lähettänyt muutaman sähköpostin että missäköhän mun tilaus on.

     
     
  4. #144
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Ainoo mitä oon Finnvapea kohtaan tehnyt niin oon lähettänyt muutaman sähköpostin että missäköhän mun tilaus on.


    Miks nää kaikki hätähousut tuntuu tilaavan just finnvapelta

    Aivan sama mistä tilaat, niin aina siinä on se riski että toimitus saattaa olla vaikka reilu kuukauden jossain Postin nurkassa ennen kuin saapuu perille, vaikka suomesta tilaisit. Kannattaa odottaa se kuukausi ennen kuin alkaa hätäilemään. Finnvape myös aivan 100% varmasti hoitaa kyllä asian, ei sitä tarvitse pelätä.

     
     
  5. #145
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti


    Miks nää kaikki hätähousut tuntuu tilaavan just finnvapelta

    Aivan sama mistä tilaat, niin aina siinä on se riski että toimitus saattaa olla vaikka reilu kuukauden jossain Postin nurkassa ennen kuin saapuu perille, vaikka suomesta tilaisit. Kannattaa odottaa se kuukausi ennen kuin alkaa hätäilemään. Finnvape myös aivan 100% varmasti hoitaa kyllä asian, ei sitä tarvitse pelätä.
    Niinhän se on.. en oo vaan tottunu näin pitkiin toimitusaikoihin kun 2-3 vuoden aikana jokainen tilaus on tullut ajallaan.. korkeintaan päivän tai pari ollut myöhässä pahimmillaan. Ja kyllä mä Finnvapeen luotan kun oon sieltä monet kerrat aikasemminkin tilannut eikä mitään ongelmia oo ollut. Seurantakoodit jokaiseen lähetykseen ois vaan kova sana mut niitä ei aina saa.

     
     
  6. #146
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Niinhän se on.. en oo vaan tottunu näin pitkiin toimitusaikoihin kun 2-3 vuoden aikana jokainen tilaus on tullut ajallaan.. korkeintaan päivän tai pari ollut myöhässä pahimmillaan. Ja kyllä mä Finnvapeen luotan kun oon sieltä monet kerrat aikasemminkin tilannut eikä mitään ongelmia oo ollut. Seurantakoodit jokaiseen lähetykseen ois vaan kova sana mut niitä ei aina saa.
    Finnvapellahan ei ole mun käsittääkseni tällä hetkellä kuin kirjetoimitus ja DHL kuriiritoimitus. Kirjetoimitukseen siis ei mitään koodia ole olemassakaan ja jos haluaa sen koodin ja tavaransa nopeammin kannattaa maksaa vähän lisää ja ottaa tuo DHL toimitus.

     
     
  7. #147
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Olihan Finnvapelle taannoin palautunut jonkun kateissa ollut lähetys. Oliko se suomen asemesta mennyt jonnekkin thaimaahan ja sieltä palautunut. Että kyllähän noita sattuu toisinaan. Uutta tilausta vaan, ettei nesteet lopu. Antaa ton karkulaisen elää omaa vauhtiaan, kyllä se sieltä tulee tai Finnvape laittaa uuden tulemaan kun tarpeeksi on aikaa kulunut.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  8. #148
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Olihan Finnvapelle taannoin palautunut jonkun kateissa ollut lähetys. Oliko se suomen asemesta mennyt jonnekkin thaimaahan ja sieltä palautunut. Että kyllähän noita sattuu toisinaan. Uutta tilausta vaan, ettei nesteet lopu. Antaa ton karkulaisen elää omaa vauhtiaan, kyllä se sieltä tulee tai Finnvape laittaa uuden tulemaan kun tarpeeksi on aikaa kulunut.

    Juuri näin. Turha siitä on stressata. Eikä kauppiaskaan laita uutta pakettia matkaan jos ns. normi on 1 vko ja nyt on 2 vko mennyt.

    Sen on joku Manolo heittänyt Kanarialle menevään rullakkoon kun ei helteessä kiinnosta. Sitten Rodrigo heittää sen takasin mantereelle menevään rullakkoon jos lounaaltaan ehtii, ja sitten Pablo heittää sen Suomeen menevään rullakkoon jos kesäharjoittelijatyttöjen pyllyn puristelulta joutaa. Manana.

     
     
  9. #149
    RN110306813GB.jpg

    Hei

    Kiitos yhteydenotosta.

    Tiedustelemanne lähetys ei ole kansainvälisessä liikenteessä lähetysten seurannan piirissä (vaikka se mahdollisesti lähtömaassa olisi). Ilman seurantaa on mahdotonta selvittää lähetyksen kulkua.

    Lisäksi Suomessa lain tasoisena voimassa olevan Maailman postiliiton sopimuksen mukaan kansainvälisessä postiliikenteessä ei voi tiedustella muita kuin seurannan piirissä olevia tai kirjattuja ja vakuutettuja lähetyksiä, eikä korvausta makseta.

    Lähetykset, joita ei voida toimittaa vastaanottajalle, palautetaan lähetykseen merkittyjen lähettäjätietojen perusteella.
    Pyydämme teitä ystävällisesti olemaan yhteydessä lähettäjään.

    Verkkosivuillamme Posti - Sujuvampi arki. on lisätietoja lähetyslajeista ja Postin ehdoista.

    Pahoittelen ettei palvelu ole toiminut odotetusti.
    Kirjattu kirje seurannalla mutta ei kumminkaan seurannan piirissä o_O

    Tämän siis piti tulla Suomeen mutta Royal Fail lähettänyt Thaimaahan..

     
     
  10. #150
    Täytyy itsekkin ihmetelle että mihin noit kirje lähetykset katoaa.. Puffilta 2 lähetystä jossain ulapalla.. postille ilmotettu ja ehkä menin yli mutta tein rikosilmoituksen.. En pelkästään puffin sekä vapetalon hukkuneiden kirjeiden vaan että pankkikortti oli jaettu stna naapuri taloon.. onneksi tuli takaisin avaamattomana.. Pitää siirtyä ihan smartpostiin tai sitten suoraan matkahuoltoon.. Matkahuollossa sentään paketit tulee lentäen perille(eli nopeasti) DHL on tosin kallis mutta tavara tulee 110% varmasti ja ehjästi..

     
     
  11. #151
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SauhuToope Näytä viesti
    Täytyy itsekkin ihmetelle että mihin noit kirje lähetykset katoaa.. Puffilta 2 lähetystä jossain ulapalla.. postille ilmotettu ja ehkä menin yli mutta tein rikosilmoituksen.. En pelkästään puffin sekä vapetalon hukkuneiden kirjeiden vaan että pankkikortti oli jaettu stna naapuri taloon.. onneksi tuli takaisin avaamattomana.. Pitää siirtyä ihan smartpostiin tai sitten suoraan matkahuoltoon.. Matkahuollossa sentään paketit tulee lentäen perille(eli nopeasti) DHL on tosin kallis mutta tavara tulee 110% varmasti ja ehjästi..
    Murobbs nimimerkki shorttix ???

     
     
  12. #152
    Nope Lähinnä rikosilmotuksen tein kun pankkikortti meni tosiaa vääriin käsiin.. Kauppaa oon tehnyt tuon henkilön kanssa kyllä Asui ennen pari korttelin päässä Ja nuo lähetykset on kyllä korvattu takaisin asiallisesti ja tästä on jo aikaa vuosi takaperin.. Pitä vaan kommentoida et kyllä postin palvelut/henkilökunta on kuraa.

     
     
  13. #153
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    espoo
    Viestit
    26
    Perkele kyllä vituttaa.. tilasin happyjuicelta kauan odottamani ijust kakkosen.. no kovista odotuksista tuli lähes painajaista.. menny 3 viikkoa ja 4 päivää eikä prkl oo himaan löytäny. Pakettihan siis maxi kirje joten ei seuranta koodia. Soitellu postiin mutta ei tunnu auttavan mitenkään. Pistää miettimään omalla kohdalla että kannattaako tilata enään ulkomailta? olen tilannu 3 kertaa ja nimenomaan tämä kolmas lähetys on hukassa joka arvoltaan kummiskin reilut 60€ näin nopeasti laskettuna tekee 33,3% tilauksistani on kadonnut maailmalle. Jos homma jatkuu näin niin onko enään järkeä tilata ulkomailta vähän halvemmalla kuin että kävelen kivijalka myymälään suomessa maksan hieman enemmän mutta saan tuotteeni 100% varmasti! siinäpä pohdittavaa stna..

     
     
  14. #154
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kylläpä sä rahat takaisin saat jos sitä tuotetta ei ala näkymään, lähettäjällä on vastuu siihen asti kunnes tuote on sun hyppysissä.

     
     
  15. #155
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    espoo
    Viestit
    26

    Ok

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kylläpä sä rahat takaisin saat jos sitä tuotetta ei ala näkymään, lähettäjällä on vastuu siihen asti kunnes tuote on sun hyppysissä.
    Meinaat siis että happyjuicen on korvattava tämä tilaus? mikä heidät velvoittaa siihen? ihan mielenkiinnosta?

     
     
  16. #156

     
     
  17. #157
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sammyk1986 Näytä viesti
    Meinaat siis että happyjuicen on korvattava tämä tilaus? mikä heidät velvoittaa siihen? ihan mielenkiinnosta?
    Etämyynnissä myyjä on toimittanut tuotteen vasta kun sinä saat sen haltuusi, jos myyjä järjestää kuljetuksen (kuten normaali nettikaupassa aina). Viron laeista en tiedä, mutta tuskinpa sen taakse kauppias voi mennä kun suomeen myy.

    Kuluttajaliitto-Konsumentförbundet ry :: Tavaran luovutus ja viivästys



    Tavaran luovutushetki on kaupassa monella tavalla merkityksellinen. Tällöin vastuu tavaran vahingoittumisesta ja vastuu tavarasta aiheutuneista kustannuksista siirtyvät myyjältä ostajalle. Tavaran ominaisuuksia ja niiden sopimuksenmukaisuutta arvioidaan myös tämän ajankohdan perusteella.

    Tavara katsotaan luovutetuksi silloin, kun joko ostaja itse tai joku hänen puolestaan toimiva (esimerkiksi ostajan muulta kuin myyjältä tilaaman kuljetuksen suorittaja) saa tavaran haltuunsa.


     
     
  18. #158
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    3

    Posti korvaa myyjälle vahingon, mikäli lähettäjä/myyjä voi osoittaa lähettäneensä tuotteen. Eli kirjelähetyksistä, joissa ei ole seurantaa, ei Posti korvaa lähettäjälle yhtään mitään.

    "
    • Tavallisen kirjeen tuloa tai kulkua postiverkossa taikka luovutusta ei voida yleensä jälkikäteen mitenkään todentaa eikä näistä siten yleensä ole mahdollista saada korvausta."

     
     
  19. #159
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Mun Billet Box klooni makaa kanadassa. (Englannista tilattu).
    20. päivä kanadassa ja vissiin ihmettelevät missä on suomi.
    Mahtaakohan tullakaan tänne vai palauttavatko takaisin englantiin?

     
     
  20. #160
    No ennen oli sanonta Kusti polkee ja posti kulkee no se oli ennen nyt ei ihan enää tuo kultainen lause pidä paikkaansa. Posti ja sen johto lähti seikkailemaan ulkomaille ja siinä paljon rahaa ja nyt se paljon yritetään ottaa työntekijän selkänahasta. Vanhemmat foorumilaiset muistaa surullisen kuuluisan Relanderin joka osti 4 millillä ilmaa umts kaupoilla Saksasta. Posti kävi kokeilemassa pyydyksiä itäeuroopassa heikoin tuloksin sitten posti vaihtui itellaksi ja nyt taas takaisin postiksi kyllä nämäkin toimet maksaa mutta ei sentään johdon virheitä pidä maksaa työntekijoillä .Kyllä ymmärän postin työntekijöitä jos postin johto meinaa korvata heidät vuokratyöntekijöillä silloin on pakko aloittaa lakot ja jos tämä postin johdon sairaus leviäisi muihin firmoihin niin mitähän tapahtuisi sitten koko Suomessa?

    Tässä tulee mieleen kappale vilperinperikunnalta firmani ei konkaan mene nimi vain sen vaihtuu.
    [IMG][/IMG]

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •