Sivu 15 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 327

Aihe: Posti/Itella ja kadonneet paketit

  1. #281
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rVapes Näytä viesti
    2-3 viikkoa joo, mut yleensä aina kiinasta lähtemisen jälkeen on ollut 2-3pv sisällä postin hyppysissä. Tuo osuus vie yleensä vähiten aikaa, mulla nuo 2-3 viikkoa ovat yleensä muodostuneet siitä kun paketti pyörii kiinan postin flipperissä jossain varastossa ennen maasta poistumista.
    Höpö höpö, ei mulla kyllä koskaan.
    Viikko Kiinassa, ehkä vähemmänkin. Vähintään viikko ehkä kaksi Tsekissä tai Hollannin postin kiemuroissa. Useampi arkipäivä suomen postin käsittelyssä. Näin mulla

    Tuo 2-3 päivää menee taatusti jo pelkästään suomen postissa. Mitä seurantaa käytät? Onko mahdollista että rekisteröityy sun seurantaan vasta kun tulee Suomeen ja siihen asti näyttää pelkkää Kinkkiä?

     
     
  2. #282
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    5
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rVapes Näytä viesti
    2-3 viikkoa joo, mut yleensä aina kiinasta lähtemisen jälkeen on ollut 2-3pv sisällä postin hyppysissä. Tuo osuus vie yleensä vähiten aikaa, mulla nuo 2-3 viikkoa ovat yleensä muodostuneet siitä kun paketti pyörii kiinan postin flipperissä jossain varastossa ennen maasta poistumista.
    Jos esim FastTechiltä tilasit niin vaikka ne ilmoittaa paketin postittamisesta, ei tarkoita vielä sitä, että se fyysisesti kulkee eteenpäin. He nimittäin odottavat halvinta mahdollista hetkeä toimittaa, ja huonolla tuurilla siihen voi mennä viikkoja.

    Ei vieläkään oo Ruotsista tullu mun niksunesteet (30.12). Briteistäkin tilatut (27.12 postitettu) vinyylit jossain teillä tuntemattomilla.
    Viimeksi muokannut duniitti; 09.01.17 kello 14:50.

     
     
  3. #283
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Gearbest ja Fastech. Menee monesti kuukausikin ennenkuin tulee. Tilaa, unohda ja ylläty!

     
     
  4. #284
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Höpö höpö, ei mulla kyllä koskaan.
    Viikko Kiinassa, ehkä vähemmänkin. Vähintään viikko ehkä kaksi Tsekissä tai Hollannin postin kiemuroissa. Useampi arkipäivä suomen postin käsittelyssä. Näin mulla

    Tuo 2-3 päivää menee taatusti jo pelkästään suomen postissa. Mitä seurantaa käytät? Onko mahdollista että rekisteröityy sun seurantaan vasta kun tulee Suomeen ja siihen asti näyttää pelkkää Kinkkiä?
    17track. Mutta joo, odotellaan..
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  5. #285
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rVapes Näytä viesti
    17track. Mutta joo, odotellaan..
    On myös joku kinkkipostin seuranta mutta en muista tietenkään mikä. Sillä selvisi joskus joku mun paketti.
    Muistaako kukkaan?

     
     
  6. #286
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    On myös joku kinkkipostin seuranta mutta en muista tietenkään mikä. Sillä selvisi joskus joku mun paketti.
    Muistaako kukkaan?
    TrackingMore - All in one package tracking tool Tuota oon itte käyttäny.

     
     
  7. #287
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Tässä on varsinainen postilta kadonnut paketti, hain nimittäin tuon jo viikko sitten ja edelleen näyttää tältä. Eli seurannasta puuttuu vielä paikalliskonttori ja nouto.
    paketti.JPG

    e:FTltä tuli tuota vauhtia puketti.
    Spoileri!

     
     
  8. #288
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Tässä on varsinainen postilta kadonnut paketti, hain nimittäin tuon jo viikko sitten ja edelleen näyttää tältä. Eli seurannasta puuttuu vielä paikalliskonttori ja nouto.
    paketti.JPG

    e:FTltä tuli tuota vauhtia puketti.
    Kyllä posti on ihan helvetin nolo mesta..ei voi muuta sanoa

     
     
  9. #289
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    5
    Itse kun sais edes jotain seurantatietoja, mutta kun ei! Postnordin lajittelu Ruotsin puolella 30.12 ainoastaan. Ei naapurista voi kestää näin kauaa. Tai sitten voi.

    Ehkä koko touhu meneekin Tullin piikkiin. Nyt ne vatkaa siellä muniaan ja testailee onko mun litkut alle 20 mg/ml vai ei.
    Tai sitten siellä joku tullivirkailija höyryttelee mun niksunesteitä prkl. Ihan kivan makuisia nää nikotiinittomat nesteet, mutta
    eihän nää tunnu missään!

     
     
  10. #290
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    5
    Tais jäädä Ruotsin tulliin tämä. Tilasin siis nesteiden lisäksi yhden litium-pariston. En tiennyt ettei pattereita voi tilata ulkomailta. Eikö moni kuitenkin näin tee? Sain tällaisen vastauksen:



    We are sorry that you haven't received your package with order number xxxxxxxx
    Customs unluckily did not prove that they can send the lithium batteries with airplane.
    We can't risk sending the batteries again. We are happy to resend your package without the batteries and make a refund for the cost.

    Please let us know if you want it resent.


     
     
  11. #291
    Noinhan se on - periaatteessa (ja usemmissa tapauksissa ilmeisesti myös käytännössä) akkuja ja/tai paristoja ei saa kuljettaa enää lentorahtina muutoin kuin jonkin laitteen sisässä.

    Ulkomailta voi siis tilata, mutta vain maakuljetuksena.

     
     
  12. #292
    Lainaus Alkuperäinen postaaja septic Näytä viesti
    Noinhan se on - periaatteessa (ja usemmissa tapauksissa ilmeisesti myös käytännössä) akkuja ja/tai paristoja ei saa kuljettaa enää lentorahtina muutoin kuin jonkin laitteen sisässä.

    Ulkomailta voi siis tilata, mutta vain maakuljetuksena.
    Tarkemmin ottaen matkustajakoneisiin ei oteta rahdiksi lithiumakkuja. Siksi mekin lähetämme akkuja vain DHL Expressillä. DHL lennättää akut omilla rahtikoneilla.

     
     
  13. #293
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rVapes Näytä viesti
    Missäköhän tämä paketti kuppaa? Tuon mukaan 1.1 lähtenyt kiinasta (?) eikä vieläkään muka ole postin hyppysissä? V*ttu.

    Liite 29676
    Ei vieläkään mitään muutoksia tämän seurannassa. Samana päivänä singapore postilla ja PostNL:llä tilatut + gearbestin paketti ovat jo suomessa postin hyppysissä, joskaan eivät liikkuneet eteenpäin vielä. Voisi tonne seurantaan edes päivittyä jotain josse pyörii jossain flipperissä taas.
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  14. #294
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Vasta kaksi kuukautta mun kiinan paketti seilannut, ensin se tuli suomeen ja posti ei ollut siitä tietoinen eikä ikinä fyysisesti pakettia löytänyt ja nyt paketti on palautumassa takaisin kiinaan tai on jo palautunut ja oottelen nyt sitten vahvistusta siitä että mitä seuraavaksi.

     
     
  15. #295
    Itelläkin jännä tilanne, tilasin aikoinaan Kiinasta 2$ kolmijalkajalustan puhelimeeni ja kun katson
    seurantanumeroa niin posti ei näytä minkäänlaista tietoa paketista, mutta Kiinan posti taas ilmoittaa tällästä.Screenshot_2017-01-12-16-39-00.jpg

     
     
  16. #296
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rVapes Näytä viesti
    Ei vieläkään mitään muutoksia tämän seurannassa. Samana päivänä singapore postilla ja PostNL:llä tilatut + gearbestin paketti ovat jo suomessa postin hyppysissä, joskaan eivät liikkuneet eteenpäin vielä. Voisi tonne seurantaan edes päivittyä jotain josse pyörii jossain flipperissä taas.
    Itellä samoihin aikoihin lähteny paketti. Vieläki pyörii jossain kiinan ja suomen välillä. Tosin eihän täs oo viel menny ku pari viikkoo et se nyt on viel ihan normaalia. Viime viikolla kaikki paketit liikku tosi nuhaseen kiinan päässä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Vasta kaksi kuukautta mun kiinan paketti seilannut, ensin se tuli suomeen ja posti ei ollut siitä tietoinen eikä ikinä fyysisesti pakettia löytänyt ja nyt paketti on palautumassa takaisin kiinaan tai on jo palautunut ja oottelen nyt sitten vahvistusta siitä että mitä seuraavaksi.
    Joo no näissä tapauksissa ei oo ku yks vaihtoehto. Alkaa vaatimaan hyvitystä/uutta lähetystä. Itelle kävi viime kesänä siten et oma paketti päätyi jostain syystä ranskaan ja sit oli olevinaan haettavissa. No en tietysti sinne lähteny sitä hakee ni sit ne palautti sen lopulta kiinaan. Kauppiaalta ku kyselin ni ne sano et kiinassa on sellainen politiikka et ne ei palauta paketteja kauppialle vaan et paketit menee suoraan polttamolle. Ite sain hyvityksen tuotteesta kun paypalin kautta asiaa lähin käsittelemään.

     
     
  17. #297
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Jos joku ihmettelee pakettien hidasta liikkumista, niin kyselin fasttekin supportilta tuosta omastani ja vastasivat, ettei ole vielä edes lähtenyt suomeen. Kuulemma beijingin lentokenttä on jostain syystä ruuhkautunut ja oikein mitkään lähetykset ei liiku. Sanoivat ottavansa china postiin yhteyttä ja hoputtavansa paketin lähtemistä & päivittämään seurannan.
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  18. #298
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Vasta kaksi kuukautta mun kiinan paketti seilannut, ensin se tuli suomeen ja posti ei ollut siitä tietoinen eikä ikinä fyysisesti pakettia löytänyt ja nyt paketti on palautumassa takaisin kiinaan tai on jo palautunut ja oottelen nyt sitten vahvistusta siitä että mitä seuraavaksi.
    No nyt fastech varmisti että tulli hylkäsi pakettini (kyseessä k5 ato klooni), auki jäi nyt että miksi tulli sen oikein blokkasi ja minkä ihmeen takia ja minkä ihmeen takia posti lähetti jopa saapumisilmoituksen kys paketista. Niin tai näin niin fastech lupasi auliisti korvata noin viidesosan tavaran hinnasta suuressa jalomielisyydessään mutta katsotaan nyt kun ehdin illalla värkätä paypal disputen että mikä lopputulema sillä mahdollisesti on. Kyseessä mitätön summa ja ei niin maailmaa kaatavan heräteoston menetys mutta periaatteellinen vitutus on suurehko.

    Sorry for the delivery issue.

    Your parcel was returned back to us after confirming from the forwarder.Would you like to have refund for this item since your local custom rejected the package?

    As per the policy, our original shipping fee will be imposed from refund. It is $4.03 in this case. You can find the policy link here: http://support.fasttech.com/FAQ/what...rejected-my-pa.

    We will be able to refund you when the tracking indicates the item is on the way to origin country, i.e. returned from overseas.

    Thank you for your understanding.

     
     
  19. #299
    Olisikohan käynyt niin, ettei tullausilmoitus milloinkaan saavuttanut sinua? Muuten kuulostaa aika erikoiselta caselta.

     
     
  20. #300
    Jos aatsi sai Postin saapumisilmoituksen, niin eiköhän se paketti ole silloin mennyt jo tullin läpi. Veikkaan että se paketti on ollut paikallisessa postissa hyllyn perukoilla piilossa ja kun sitä ei ole haettu, niin lähettivät takaisin.
    Ja pistä vaan se dispute kehiin, täydet rahat sun pitää saada takaisin, varsinkin jos paketti on saapunut Fasttechille.
    "Not a bad life really"

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •