Sivu 14 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314
Tulokset 261 - 262 / 262

Aihe: Pieniä kysymyksiä modien akuista ja latureista +ketjuhakemisto

  1. #261
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Minä kun en tiedä näistä laturihommeleista mitään niin nyt olisi tärkeä kysymys: Ostin dotaio:n jonka modissa on tuo C-mallinen laturipistoke. Samaan aikaan ostin myös uuden älypuhelimen jossa voi käyttää nykyään mainostettua verkkopikalaturia jossa 15W teho ja 2.1 ampeeria lukee laturissa ja kännykässä on myös tuo C- mallin latausportti. Kysymys kuuluu siis että uskallanko ladata tuolla 2.1 A ja 15W verkkopikalaturilla myös e-savuke modeja ja muitakin laitteita, kuten vanhemman mallisia kännyköitä ja ladattavia taskulamppuja esim.?

     
     
  2. #262
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,057
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Minä kun en tiedä näistä laturihommeleista mitään niin nyt olisi tärkeä kysymys: Ostin dotaio:n jonka modissa on tuo C-mallinen laturipistoke. Samaan aikaan ostin myös uuden älypuhelimen jossa voi käyttää nykyään mainostettua verkkopikalaturia jossa 15W teho ja 2.1 ampeeria lukee laturissa ja kännykässä on myös tuo C- mallin latausportti. Kysymys kuuluu siis että uskallanko ladata tuolla 2.1 A ja 15W verkkopikalaturilla myös e-savuke modeja ja muitakin laitteita, kuten vanhemman mallisia kännyköitä ja ladattavia taskulamppuja esim.?
    Mun käsittääkseni kännyköissä ja modeissa on ne omat latauspiirinsä, jotka ei ota enempää virtaa vastaan kuin ne omat piirit sallii, vaikka koittais enemmän puskea??
    Voin olla väärässäkin
    Mulla on kännykässä 27w laturi C-liittimellä, mutta lataan sillä vain kännykkää. Muita lataan sit perinteisellä, koska niitä on muutama kerääntynyt

    PS. Ostitko Dotaion jostain liikkestä turusta ja jos ostit, niin mistä ja paljonko oli hintaa???
    Viimeksi muokannut arskaxx; 09.01.21 kello 13:59.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Sivu 14 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314
Keskustelu Akut ja laturit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •