Sivu 13 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314 ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 262

Aihe: Pieniä kysymyksiä modien akuista ja latureista +ketjuhakemisto

  1. #241
    Mitäs pitäisi sellasesta tuumia, kun samsungin akkuparia olin laittamassa lataukseen ja toinen oli oikeaoppisesti tyhjä, mutta toinen oli jäänyt lähes täyteen? Akku vai iStick hajoomassa? Sikäli outoa etten pistänyt mitenkään merkille, että olisi jotenkin tavallista heikompi akkukesto ollut. Käyttääköhän tämä modi edes toista akkua mihinkään?

     
     
  2. #242
    Kääntäisin katseeni i-stickiin päin, mikäli akut on terveet ja alle teini-ikäiset.
    Joskus noi laturitkin saattaa näyttää mitä sattuu.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  3. #243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Joskus noi laturitkin saattaa näyttää mitä sattuu.
    Ei ainakaan tällä kertaa, koska otin varmistuksen yleismittarilla. Kattelin myös tuon toisen parin, jota käytin sen jälkeen niin tasaisesti oli kulunut. Tarkkaillaan tilannetta.

     
     
  4. #244
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 11:22.

     
     
  5. #245
    No höh, minulle kävi tuossa yhtenä päivänä Noisy Cricketin kanssa melkein sama, toinen oli 5% ja toinen 50% ja sarjassa ajoin. Akut melko tuoreet VTC5:t ja olivat ihan oikeinpäin. Ei hajuakaan syystä.

     
     
  6. #246
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mitäs pitäisi sellasesta tuumia, kun samsungin akkuparia olin laittamassa lataukseen ja toinen oli oikeaoppisesti tyhjä, mutta toinen oli jäänyt lähes täyteen? Akku vai iStick hajoomassa? Sikäli outoa etten pistänyt mitenkään merkille, että olisi jotenkin tavallista heikompi akkukesto ollut. Käyttääköhän tämä modi edes toista akkua mihinkään?
    Itsellä kävi aikanaan kerran samalla tavalla, TC100 wattisen kanssa.
    Syy jäi vähän epäselväksi, mutta varmaan oli toinen akku jotenkin huonosti paikallaan tai väärinpäin. Eli kuten Twisted mainitsi:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Se istickhän osaa käyttää yhtä akkua. Voisiko viitata akkukontakteihin. Vai olisko toinen akku ollut väärinpäin. Silloin se ajaa sitä toista ja unohtaa väärinp olevan.
    "Not a bad life really"

     
     
  7. #247
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Minulla on muutama tosi vanha AW IMR -akku jäljellä, itse asiassa käytössä vain kaksi kappaletta. Ne on todella aikojen alusta eli hyvin vanhoja. Niiden jälkeen ostin pari vuotta sitten Panasonicin uusia huippukennoja, mutta jostain syystä nyt on niin että vain nuo kaksi AW:ta enää toimii! Panasonicit ei pihahdakaan laitteessa, eikä silti ota varausta laturissa...

    Kyllä IMR vaikuttaa loistavalta akkukeksinnöltä
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #248
    Onkohan akut hajoamassa vai mikä mahtaa olla, kun iStick Picossa vilkuttaa Weak batterya ja välillä ei meinaa ottaa kontaktia ollenkaan. Kun laittaa Nitecoreen latautumaan, niin välillä palkit nousee täyteen ja välillä yksi palkki vilkkuu laturissa. Akut oli tänä aamuna täynnä, mutta yhtäkkiä olivat tyhjiä eikä meinaa toimia ollenkaan.

     
     
  9. #249
    Taitaa ne akut alkaa olla lopussa totaalisesti. Uutta koneeseen ja jos sillä ongelma jatkuu ni sit vika muualla.

     
     
  10. #250
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Kuinka monta latausta akut kestää keskimäärin?

     
     
  11. #251
    Keskimäärin 300-500 normaalissa käytössä. Riippuu tietysti monesta tekijästä mut jos kaiken tekee niinkuin kuuluu ni ton verran voinee odottaa hyvältä akulta.

     
     
  12. #252
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2018
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    20
    Olen tilannut Innokin Protonin ja laturiksi Opus BT - C3100 V2.2 Smart Battery Charger. Mitä akkuja suosittelette ja mistä kannattaa tilata. Ei tarvitse olla markkinoiden halvimpia. Laatu ratkaisee enemmän.

     
     
  13. #253
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaTR Näytä viesti
    Olen tilannut Innokin Protonin ja laturiksi Opus BT - C3100 V2.2 Smart Battery Charger. Mitä akkuja suosittelette ja mistä kannattaa tilata. Ei tarvitse olla markkinoiden halvimpia. Laatu ratkaisee enemmän.
    Sony VTC6 on oma kestosuosikki
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #254
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaTR Näytä viesti
    Olen tilannut Innokin Protonin ja laturiksi Opus BT - C3100 V2.2 Smart Battery Charger. Mitä akkuja suosittelette ja mistä kannattaa tilata. Ei tarvitse olla markkinoiden halvimpia. Laatu ratkaisee enemmän.
    Akkula.fi ja Sony VTC6 olis oma valintani

    Tilasit sit latureita vähän reilummin??
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #255
    LG HG2, Sony VTC6 ja Samsung 30Q. Näitä läjä jokapäiväisessä käytössä. Höyryliikkeistä tai akkulasta. Kiinasta akut on no-no.

     
     
  16. #256
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2018
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    20
    Kiitoksia neuvoista. Laitoin Akkulasta 4 kpl Sony VTC6 tilaukseen.

     
     
  17. #257
    Käytössä ollut aina Sonyn VTC5 30A 3,7V akkuja ja nyt pitäisi tilata uusia. Katselin noita Samsungin INR 18650 3,6V 20A akkuja kun ovat halvempia. Onko suurta eroa akun kestossa ja akun käyttöiän kannalta? Kannattaako tilata vanhoja tuttuja vai jotain muita? Laitteena ainoastaan iStick Pico 75W ja Toptank.

     
     
  18. #258
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Sony VTC6 on oma kestosuosikki
    Ainakin muutaman vuoden vanhat akut kaipaavat päivitystä, joten kiitos vinkistä.

     
     
  19. #259
    Onko näiden Sonyn VTC5 30A akun kesto näinkin "lyhyt" kuin n. 7 tuntia? Ihan upouudet akut siis. Jotenkin muistelin, että kun ensimmäiset ostin joskus kauan sitten niin olisi kestäneet lähes koko päivän. Käytän vaan iStick Picolla ja 30W tehoilla.

     
     
  20. #260
    Noilla tehoilla kutakuinki ton verran joo. Riippuu ihan kuin paljon höyryttelee tosin. Itel menee kans pari akullista päivässä n 30w tehoilla.

     
     
Keskustelu Akut ja laturit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •