Sivu 27 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17232425262728293031 ViimeinenViimeinen
Tulokset 521 - 540 / 617

Aihe: pink-mule.com

  1. #521
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Tästä paksuja neuloja.

     
     
  2. #522
    20 ML SYRINGE ja ne käy esim tohon? Mitähän postit ois about tollaselle 500ml pullolle ja parille tiivarille?

     
     
  3. #523
    Pitäis käyä. Postit näkkee ko menee ostoskoriin, ja valittet estimate shipping & taxes ja lyöt tiedot siihen. Suosittelen sitä Post vaihtoehtoa eikä GLS

     
     
  4. #524
    20e postikulut 30e maksais itse ostokset

     
     
  5. #525
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Juuri tuon takia sieltä tilataankin koko vuodeksi tarpeet kerralla

     
     
  6. #526
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    60
    Taas onnistunut kauppa tästä lafkasta! viikossa tuli paketti postiin (ei GLS)

     
     
  7. #527
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Onkos Pink Mulelle jotain alekoodia voimassa tällä hetkellä? Ajattelin aloitella DIY hommat litkujen kanssa...

     
     
  8. #528
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sahe69 Näytä viesti
    Onkos Pink Mulelle jotain alekoodia voimassa tällä hetkellä? Ajattelin aloitella DIY hommat litkujen kanssa...
    Mularosa on -10%

    4sivua taaksepäin ku katto ni löyty...

     
     
  9. #529
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Petsku89 Näytä viesti
    Mularosa on -10%

    4sivua taaksepäin ku katto ni löyty...

    Kiitokset, sinne lähti tilaus! Koetin kyllä etsiä tästä ketjusta tuota koodia mutta ei näköjään silmä osunut....

    (Mulla oli kyllä alle 10% tuo alennus, oliskohan ollut n 8% alvittomasta hinnasta.)

     
     
  10. #530
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Myös koodilla 'mulehår' saa kymmenen pinnaa pois

     
     
  11. #531
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    163
    Noh, tilasin 250ml blue lable 52mg en millään meinaa luottaa ulkomaalasiin sivuihin mutta kyl mä nyt päätin kokeilla kuiteski ​finnvapen niksapohjat ei oikee innosta enää..

     
     
  12. #532
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Meinasin tilata jotain tuolta, mutta ei toi tarjoa oikein sopivaa lääniä turun seudulle (lounais-suomi) ? Vai onko tuolla mitään merkitystä, vaikka laittais etelä-suomen ?????

    Mitä helv.... Painon tuolta et order ja sano et "kiitos tilauksesta", en ees ehtiny laittaa mitään et mistä/miten maksetaan

    Ookei, taisin ite ryssiä jotenkin

    Tuleeko tuolta Pink-mulelta tavaraa normipostina (laatikkoon) ja mikä pitäis valita (post without loose batteries, gls tai ems) ???
    Viimeksi muokannut arskaxx; 16.05.15 kello 22:53.

     
     
  13. #533
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    180
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Meinasin tilata jotain tuolta, mutta ei toi tarjoa oikein sopivaa lääniä turun seudulle (lounais-suomi) ? Vai onko tuolla mitään merkitystä, vaikka laittais etelä-suomen ?????

    Mitä helv.... Painon tuolta et order ja sano et "kiitos tilauksesta", en ees ehtiny laittaa mitään et mistä/miten maksetaan
    Kyl mä luulen et se perille tulee kunhan vain paikkakunta ja osoite on oikea.

     
     
  14. #534
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anzmo Näytä viesti
    Kyl mä luulen et se perille tulee kunhan vain paikkakunta ja osoite on oikea.
    Kai se perille tullee, mut haluisin maksun suorittaa kans, vai tuleeko postiennakolla ????
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #535
    Onko kukaan ehtinyt testaamaan tuota Purple Label-niksapohjaa? Sais passelisti 50-50 VG-PG-nesteet tuolla tehtyä, ei tarttis tilata 2-3 eri paikasta aineita..

     
     
  16. #536
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Onko kukaan ehtinyt testaamaan tuota Purple Label-niksapohjaa? Sais passelisti 50-50 VG-PG-nesteet tuolla tehtyä, ei tarttis tilata 2-3 eri paikasta aineita..
    Hyvää kamaa on, ei valittamista.

     
     
  17. #537
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    180
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Kai se perille tullee, mut haluisin maksun suorittaa kans, vai tuleeko postiennakolla ????
    Ulkomailta tilatessa maksu täytyy suorittaa ennen kuin se lähtee matkaan. Pink-Mulella helpoimmalla pääsee kun maksaa suoraa Visalla tai Paypalilla. Vähän luulen että olet valinnut bank transferin jos se ei pyytänyt suoraan maksamaan, joten lisäinfo on todennäköisesti sähköpostissa. Jos ei ulkomaansiirto kiinnosta niin pistä uutta tilausta sisään ja peru aikasempi kauppa.

     
     
  18. #538
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Anzmo Näytä viesti
    Ulkomailta tilatessa maksu täytyy suorittaa ennen kuin se lähtee matkaan. Pink-Mulella helpoimmalla pääsee kun maksaa suoraa Visalla tai Paypalilla. Vähän luulen että olet valinnut bank transferin jos se ei pyytänyt suoraan maksamaan, joten lisäinfo on todennäköisesti sähköpostissa. Jos ei ulkomaansiirto kiinnosta niin pistä uutta tilausta sisään ja peru aikasempi kauppa.
    Näköjään olin pikku hönössä valinnut juuri tuon pankkisiirron

    Miten tuon kaupan voi perua vai peruuntuuko automaattisesti, jollei maksa ???
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  19. #539
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Miten tuon kaupan voi perua vai peruuntuuko automaattisesti, jollei maksa ???
    Lienee viisainta laittaa viesti ja selostaa tilanne varmuuden vuoksi. Pääsivulla rullaavan mainoksen alla on Write to support.

     
     
  20. #540
    Voi poistaa
    Viimeksi muokannut pössyttelijä; 23.05.15 kello 00:35. Syy: Voi poistaa

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •