Sivu 19 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 915161718192021222329 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 617

Aihe: pink-mule.com

  1. #361
    Höyrykonkari Wildbreath's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    121
    Jep pink-mulesta tilattu, ja eip siinä muutkin tilaukset ulkomailta niin tulee ripeästi parissa päivässä suomeen ja sit alkaakin kestämään jostain syystä. Ja kait niille voi soittaa ja räyhätä jos siltä tuntuu . Tosin muut tilaukset on kyllä tullu viikossa pink-mulelta.

    | Paranormal | Velocity | | Cuboid | Magma | Ambassadeur | Kayfun Lite Plus | TFV12 Prince | Forge |

     
     
  2. #362
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    No mitä sun seuranta sanoo? Sieltähän sä pystyt seuraamaan missä se paketti viipyy.
    Correos sanoo, että "30/04/2014 - Accepted". Sen jälkeen ei oo tapahtunut mitään, eikä Itellakaan löydä tuolla koodilla yhtään mitään...

    Itellalla on vissiin ollut aika paljon hankaluuksia lähetysten toimittamisessa, mutta itse oon tilannut tässäkin kuussa tavaraa ympäri maailmaa ja Muuli on ainoa joka ei ole toimittanut. Eikä suinkaan ole ensimmäinen kerta, kun vähän kestää

    Noh, pitää vaan asennoitua niin kuin kaikkeen tässä maassa: jos halvalla saa, niin ei ole varaa valittaa. Istutaan jumalauta vaikka kusiaispesässä, että saan sen tarjouskahvipaketin!

     
     
  3. #363
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Aijaa Kyllä mä tuossa vaiheessa jo vaatisin niitä lähettämään paketin uudestaan.

     
     
  4. #364
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Aijaa Kyllä mä tuossa vaiheessa jo vaatisin niitä lähettämään paketin uudestaan.
    No kun ei se nyt ihan niin vaan onnistu, että lähetellään paketteja uudestaan sinne ja tänne!

    "We have to give it some time more", sanoi Frank sähköpostissa!

    Mañana, mañana, sinä hupsu Suomi-poika ei saa olla niin kiire koko ajan!

     
     
  5. #365
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Maksoitko Paypalilla? Laita sinne sähköpostia että jos eivät lähetä pakettia uudestaan niin pistät Paypalissa disputen

     
     
  6. #366
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Maksoitko Paypalilla? Laita sinne sähköpostia että jos eivät lähetä pakettia uudestaan niin pistät Paypalissa disputen
    Tää oli muuten loistava neuvo, kiitos! En ois itse tajunnut tätä vaihtoehtoa

    Katsotaanpa mitä seuraavaksi!

     
     
  7. #367
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    10
    Minunkin paketti vissiin unohtunu jonnekkin hyllyn perälle. 5.5 lähetetty eikä ala kuulua.

     
     
  8. #368
    Itse tilasin tavaraa tuolta alkuvuodesta ja kaikki toimi hyvin.

     
     
  9. #369
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja trost Näytä viesti
    Jos ei pysty venaamaan, kannattaa tilata muualta
    Homma toimi täällä jälleen kerran (3. paketti Mulelta) mainiosti. Tein tilauksen to 8.5. (melkein 9. päivän puolella) ja kamat oli noudettavissa tänään päivällä, vaikkakin oli viikonloppukin tässä välissä. Toimitus siis kirjattuna kirjeenä, ei GLS:llä.
    Suolasethan noi postit on, mutta kamat on pakattu huolellisesti, eikä kertaakaan ole mitään kyydistä puuttunut.

     
     
  10. #370
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Helium Näytä viesti
    Suolasethan noi postit on.
    On ne tosiaan suolaset. Ei tartte kun laittaa 30ml nestettä koriin niin postit on yli 10 egee.

     
     
  11. #371
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    ^ Jeh. Mun 1,2kg paketti verotti postimaksuina 22,60€

     
     
  12. #372
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    En oo viitsiny lähtee kokeilee ku toimituskulut vaikutti semi kohtuuttomilta verrattuna muihin kauppoihin mistä löytyy melkei samaa tavaraa. Muuten varmaa lähtis tilausta menee.

     
     
  13. #373
    Laitoin viime torstaina niksat, VPG-pohjaa ja muutaman tiivisteen tilaukseen. Toimitukseksi laitoin postin ja maanantaina aamulla kamat oli lähtenyt Espanjasta. Mutta Itellan mukaan ei nyt vielä perjantainakaan ole paketti saapunut edes Suomeen, kun ei seurannasta löydy, eli onkohan jossain päin maailmaa menossa nesteet parempiin suihin.

    Otin yhteyttä vielä Itellaankin ja sanoivat, että samalla lähetystunnuksella tulee perille asti, eli ei ole Suomessa jos ei seurannasta löydy.

    Laitoin samoihin aikoihin tilaukseen Puffilta Vamo V5:n ja AeroTank Megan ensimmäisiksi laitteiksi ja ne on nyt jo perjantaista asti, eli viikon verran pölyttyneet kaapissa ja ekaa testiäkään en oo päässyt höyryttelyn parissa kokeilemaan. Onhan noita kiva katella, mutta varmaan olis kivempi ihan käyttääkin.

    Pakko se on vissiin mennä taas sitä analogista vetelee.

    *editoidaan sen verran, että nyt sitten perjantai-iltana oli pärähtänyt ulkomaanterminaaliin ja jää sinne tietty lusimaan viikonlopun yli ja kenties pidemmäksikin aikaa, mutta eiköhän se sieltä ajallaan. Kärsimätön kärsii.
    Viimeksi muokannut Kontio; 12.07.14 kello 16:59. Syy: Tilannemuutoksen lisäys

     
     
  14. #374
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    8
    Morjesta. Tilasin pink mulelta vpg 50:50 green label 12mg niksabasea 100ml potun,onko kokemuksia?? Olen vasta muutamia viikkoja höyrytellyt,joten otan mielelläni vastaan myös vinkkejä mistä kannattaa tilata noita pohjamehuja jatkossa.

     
     
  15. #375
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Itse en muuta enää käytäkään kun noita pink-mulen pohjia ja nimenomaan tuota Green Labelia. Nyt tuli tosin ensimmäinen vähän oudolta haiseva niksa, mutta katotaan jos se tästä tasottuu ajan kanssa.

     
     
  16. #376
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    8
    Kiitos ktdd näkemyksestäsi. Eiköhän se pullo sitten tämmöiselle amatöörillekkin kelpaa

     
     
  17. #377
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Itse en muuta enää käytäkään kun noita pink-mulen pohjia ja nimenomaan tuota Green Labelia.
    Samma häär.
    Laatu kohdillaan, eikä hintakaan päätä huimaa. Itse tosin käytän niksatonta GL:ää, mutta siinä ei ainakaan ole mitään hajuhaittoja näkynyt.

     
     
  18. #378
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei mullakaan nyt haissut tuo niksaton, mutta tuo 52mg/ml. Tekiskö se nikotiini sen sitten...

     
     
  19. #379
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ei mullakaan nyt haissut tuo niksaton, mutta tuo 52mg/ml. Tekiskö se nikotiini sen sitten...
    Ainakin liberty-flightsin 54mg nikotiinipohja haisee ihan hirveelle, 0mg ei haise miltään.

     
     
  20. #380
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Mikäs tätä putiikkia vaivaa.Eilen illalla tilasin niksoja eikä mitään tilausvahvistuksia oo tullu.Yritin söhköpostilla tavoittaa mutta ei vastaustaEnnen tullut ihan normisti

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •