Sivu 13 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39101112131415161723 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 617

Aihe: pink-mule.com

  1. #241
    Höyrykonkari koposenpera's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    vantaa
    Viestit
    173
    pink-mulesta itsellä tullut nopeimmillaan 4pv. normi aika n.1vk

     
     
  2. #242
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    ok ryynäsen himo on kova viikon vielä tekeytyy kumminkin

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  3. #243
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    89
    Mä tilasin viime perjantaina ja eilen kolahti laatikkoon.

     
     
  4. #244
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Maanantaina laitoin tilauksen ja tänään oli paketti saapunut Suomeen. Huomenna pitäisi siis olla perillä. Viimeksi taisi kestää hieman yli viikon tilauksesta.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  5. #245
    Höyrykonkari Croxy's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    138
    9.11 lauantaina tilattu 2 pulloa jugoa, jotka saapuivat 14.11 torstaina, aina yhtä nopeaa.

    PS. alennuskoodina toimii: æseløret ja antaa 10% alea, kannattaa copypasteta tuo niin onnistuu helpommin kuin itse naputellen

     
     
  6. #246
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    30
    31.10 tilattu paketti jonka jäljet loppunee T&T sivustojen kautta päivää myöhemmin epsanjan lentokentälle. Asiakaspalveluun yhteys ja iskivät uuden paketin matkaan GLS:n kautta, joka myös maannut kentällä Saas nähä milloin tulee paketti/paketit perille vai tuleeko ollenkaan.

     
     
  7. #247
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    http://pink-mule.com/rygevaesker-til...L-ELIQUID-12MG

    Mikä tää pohja oikeen on?
    Tai millä tapaa tää eroaa tosta tavanomasesta VPG nesteestä?

     
     
  8. #248
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mä käytän nykyään pelkästään tuota basea. Ei ole turhaan vettä sotkettu sekaan, on siis pelkästään PG:tä ja VG:tä ja niksaa. Ei mitään ylimääräisiä makuja eikä hajuja, varsin mainio pohja.

     
     
  9. #249
    Höyrykonkari DigVape's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Viestit
    271
    Tuota itsekkin tilasin. Ei vaan oo tullu vielä. Ilmeisesti ne 40,5ml pullot on tuota samaa mitä voi ostaa copsille kaveriksi. Ei paljoa helmpompaa vois olla sekottaminen enää.

    BASE VPG 12 MG 40.5 ML

    Ainakaan tuossa ei vettä mainita.

     
     
  10. #250
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Mä käytän nykyään pelkästään tuota basea. Ei ole turhaan vettä sotkettu sekaan, on siis pelkästään PG:tä ja VG:tä ja niksaa. Ei mitään ylimääräisiä makuja eikä hajuja, varsin mainio pohja.
    Paras olla hyvää.. Mulle tulee nyt tota 1.2l (niksatonta tottakai ), kun ei pelkkä VG enää näissä lämmöissä pelitä ja jos on perseestä, niin pidän sua henkilökohtasesti vastuussa.

    Pistin myös joitain makuja tulemaan, josko sitä itekin onnistus kokkailemaan jotain jakamisen arvosta.. Nesteen perusidea on jo mietitty, sitten vaan kun saadaan passelit seossuhteet kasaan.

    Niin juu, alekoodi "æseløret" toimi ainakin äsken.

     
     
  11. #251
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Viestit
    219
    Jaa onhan täällä valitusta tuosta GLS:n nopeudesta Eipä tullut luettua.. Oli eka ja vika tilaus kyllä, viikon seilasi Coslada - Barcelona - Coslada välillä, siitä viikko niin edennyt paketti jopa Tanskaan

     
     
  12. #252
    Höyrykonkari kirjuri's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    291
    Siis onko tuo 40,5ml base 50ml pullo, eli sinne vaa tyrkkää jugot sisään? Aika halpaa kyllä, eikä voisi helpompaa olla. Pitääkin laittaa muutama putelli tilaukseen ja samalla jotain copsan tiivareita.

    Edit: Tilasin normi postilla 2kpl Jugo Diabloa sekä 2kpl 6MG 40,5ml basea (pakko tiputtaa niksoja, tää tobeco lite puuduttaa kurkun 12mg nesteillä joita olen tottunut vetää ). Saa nähdä kerkeekö jouluksi perille.
    Viimeksi muokannut kirjuri; 15.12.13 kello 13:57.


     
     
  13. #253
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kirjuri Näytä viesti
    Siis onko tuo 40,5ml base 50ml pullo, eli sinne vaa tyrkkää jugot sisään?
    Juurikin noin; 9.5ml (eli siis 1 pullo) copsan tiivaria ja 40.5ml niksapohjaa.

     
     
  14. #254
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kirjuri Näytä viesti
    Edit: Tilasin normi postilla 2kpl Jugo Diabloa sekä 2kpl 6MG 40,5ml basea (pakko tiputtaa niksoja, tää tobeco lite puuduttaa kurkun 12mg nesteillä joita olen tottunut vetää ). Saa nähdä kerkeekö jouluksi perille.
    Missäs vaiheessa tilaus menossa? Laitoin itse tilauksen 16. pvä meneen ja se oli postitettu seuraavana päivänä.
    Noi tiedot näkyy tällä hetkellä seurantasivulla..
    17.12.2013 00:00 Accepted from sender
    17.12.2013 00:00 Left postal office
    19.12.2013 00:00 Send item abroad (Export)
    ..ja Itella sanoo: Sorry, requested item yet not registered in postal database...
    Correos operoi, eli kamat tulee epsanjasta?

     
     
  15. #255
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Helium Näytä viesti
    Missäs vaiheessa tilaus menossa? Laitoin itse tilauksen 16. pvä meneen ja se oli postitettu seuraavana päivänä.
    Noi tiedot näkyy tällä hetkellä seurantasivulla..
    17.12.2013 00:00 Accepted from sender
    17.12.2013 00:00 Left postal office
    19.12.2013 00:00 Send item abroad (Export)
    ..ja Itella sanoo: Sorry, requested item yet not registered in postal database...
    Correos operoi, eli kamat tulee epsanjasta?
    Muistaakseni ne käyttää GLSää, joten ei näy itelian trackerilla. Mulle tuli viikon jälkeen itellalta teksitviesti että nyt on paketti heillä, tuu hakee. lähetystä ei ikinä näkynyt itellan seurannassa ja GLSn oma ei päivity kunnolla Ja juu, tulee espanjasta.

     
     
  16. #256
    Höyrykonkari Helium's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Muistaakseni ne käyttää GLSää, joten ei näy itelian trackerilla. Mulle tuli viikon jälkeen itellalta teksitviesti että nyt on paketti heillä, tuu hakee. lähetystä ei ikinä näkynyt itellan seurannassa ja GLSn oma ei päivity kunnolla Ja juu, tulee espanjasta.
    Roger that.
    Kävin kuitenkin vielä seurantasivulla ja tällä kertaa jopa Itella tiesi paketista:
    Date Zipcode Location Event Weight Additional
    17.12.2013 13:13 01000 Ulkomaa/foreign Country 01000 Accepted from sender 0,00 kg Registered Letter 0 M3
    19.12.2013 01:22 01000 Ulkomaa/foreign Country 01000 Send item abroad (Export)
    22.12.2013 01:40 01000 Hki Vantaa, Ulkomaanterminaali 01000 Import (Item arrived at country of destination)
    23.12.2013 13:36 00000 Helsinki 00000 Data about your parcel registered

    ..eli harmittavasti tuli vielä analoginen joulu tästä. Luulis et paketti olis kuitenkin vihdoin perjantaina perillä

    Pakko myöntää, et melkeinpä enempi tätä venaillut kun joulua

     
     
  17. #257
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Melko pitkät on tosiaan toimitusajat näillä... itse tilasin yhden paketin nesteitä 9.12. ja toisen 16.12. - kumpaakaan tilausta ei ole vielä näkynyt missään seurannassa Sen verran hyvämaineinen kauppa ollut, että en edes tullut ajatelleeksi tätä kestoa.

    Ensimmäinen tilaus siis itseltäni tästä putiikista, ja varmasti viimeinen. Ei jatkoon, ei todellakaan.

     
     
  18. #258
    Jep paska kauppa kun ei osaa kiertää jouluruuhkia. Wat.

    Viikossa mun tilaukset parin kuukauden takaa tulivat.

     
     
  19. #259
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Jep paska kauppa kun ei osaa kiertää jouluruuhkia. Wat.
    No jos on Madridin postikonttorissa sellainen ruuhka että paketti ei kahdessa viikossa ehdi maasta lähtemään, niin voisipa siitä ehkä jopa ystävällisesti ilmoittaa esim. kaupan nettisivuilla Ei tää nyt varsinaisesti mikään yllätys ole, mutta muut 16.12. tehdyt joulutilaukset on olleet jo ajat sitten perillä.

     
     
  20. #260
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mitenkäs se hyvämaineusuus korreloi postin jumittamiseen?
    AINOA seikka, josta voidaan kauppaa syyttää on kesto tilauksen ja lähettämisen välisestä venymisestä.
    Ei kai tämä nyt oikeasti olen näin vaikeaa?
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •