Sivu 430 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 330380420426427428429430431432433434440480 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,581 - 8,600 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #8581
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Älä suotta hätäile, kyllä ne siitä ajankanssa paskottuu.

     
     
  2. #8582
    Missä mättää mä tein tänään tiivarista (cw omenalimu) nesteen.

    ravistelin oikein kunnolla ja laitoin tekeytymään.

    Nyt jostain syystä pullon ylä pintaan syntyy vaahtoa tai jotai, siis siihen nestepintaan aina hetken päästä

     
     
  3. #8583
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Missä mättää mä tein tänään tiivarista (cw omenalimu) nesteen.

    ravistelin oikein kunnolla ja laitoin tekeytymään.

    Nyt jostain syystä pullon ylä pintaan syntyy vaahtoa tai jotai, siis siihen nestepintaan aina hetken päästä
    Ravistamalla nesteeseen menee ilmakuplia sekaan, ja ne nousee pintaan kun pullo seisoo paikoillaan. Ei mitään hätää, vain fysiikkaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #8584
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ravistamalla nesteeseen menee ilmakuplia sekaan, ja ne nousee pintaan kun pullo seisoo paikoillaan. Ei mitään hätää, vain fysiikkaa.
    mietin vaan ku näytti vähän siltä että ois jotain kirkkaampaakin siinä pinnassa tiivaria tai jotain mutta kun ei sen pitäis mahollista olla sen verran kovaa ravistelin

     
     
  5. #8585
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    mietin vaan ku näytti vähän siltä että ois jotain kirkkaampaakin siinä pinnassa tiivaria tai jotain mutta kun ei sen pitäis mahollista olla sen verran kovaa ravistelin
    Ite oon kans piinkova ravistelija. Paksut vaahdot pinnassa. Siis pullossa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #8586
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    mietin vaan ku näytti vähän siltä että ois jotain kirkkaampaakin siinä pinnassa tiivaria tai jotain mutta kun ei sen pitäis mahollista olla sen verran kovaa ravistelin
    Tuo lienee joku näköharha? Valo taittuu nesteistä eri tavoin ? Mulla muutamassa pullossa näyttäis olevan parin millin tumma kerros ja joissakin taas kirkas kerros, eikä ne häviä vatkaamalla

     
     
  7. #8587
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ite oon kans piinkova ravistelija. Paksut vaahdot pinnassa. Siis pullossa.
    Jees itellä tullu tavaks ravistella aina ranteet kipeeks asti

     
     
  8. #8588
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Missä mättää mä tein tänään tiivarista (cw omenalimu) nesteen.

    ravistelin oikein kunnolla ja laitoin tekeytymään.

    Nyt jostain syystä pullon ylä pintaan syntyy vaahtoa tai jotai, siis siihen nestepintaan aina hetken päästä
    Mulla ei oo koskaan vaahtoa syntynyt vaikka oon ravistellut... Ootko pessyt pullot fairyllä aikaisemmin ja unohtanut huuhdella... Vai lieneekö tiivareista kiinni että syntyykö vaahtoa vaiko eikö..? Vai tuleeko vaahtoa jos PG pitoisuus on korkea? En tiedä. Mulla on aina vähintään 75% VG:tä...

     
     
  9. #8589
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulla ei oo koskaan vaahtoa syntynyt vaikka oon ravistellut... Ootko pessyt pullot fairyllä aikaisemmin ja unohtanut huuhdella... Vai lieneekö tiivareista kiinni että syntyykö vaahtoa vaiko eikö..? Vai tuleeko vaahtoa jos PG pitoisuus on korkea? En tiedä. Mulla on aina vähintään 75% VG:tä...
    Kyllä näitä nesteitä jokin vaivaa koitin ottaa kuvaa mutten saanut siirrettyä koneelle.

    Toisessa pullossa vaahtoa ja toisessa nesteen pinnalla parin millin kohta mikä on kirkkaankeltainen tms vaikka neste ei ole väriltään keltainen. sekoittaessa lähtee mut sittenkun antaa pullon olla nii tulee taas

    Onko toi nyt nikotiiniä tiivaria vai mitä? ikinä oo käyny näin minkään mun tiivarin kanssa -.-

     
     
  10. #8590

    Tässä nyt kuva jos saisi jotain selvää.

    Tuohan näyttää että ois joku tiivari tuossa mutta kun oon sekotellut varmaan 10 minuuttia.

    Sekottaessa tuo katoaa mut sittenkun taas jättää seisomaan niin käy näin.

     
     
  11. #8591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    https://i.gyazo.com/68841dbe7281fd8c...44cb48e728.png
    Tässä nyt kuva jos saisi jotain selvää.

    Tuohan näyttää että ois joku tiivari tuossa mutta kun oon sekotellut varmaan 10 minuuttia.

    Sekottaessa tuo katoaa mut sittenkun taas jättää seisomaan niin käy näin.
    Ihan samanlaista täällä myös omenalimussa. 3 päivää sitten tehty. Ei tuommoisesta kannata ottaa ressiä. Senkuin ravistaa ennen kun täyttää tankin niin se on hyvä.


     
     
  12. #8592
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Ihan samanlaista täällä myös omenalimussa. 3 päivää sitten tehty. Ei tuommoisesta kannata ottaa ressiä. Senkuin ravistaa ennen kun täyttää tankin niin se on hyvä.
    Aa no sitten. Johtuu varmaan tuosta tiivarista mikähän tommosta aiheuttaa ja mitähän toi niikun on

     
     
  13. #8593
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Aa no sitten. Johtuu varmaan tuosta tiivarista mikähän tommosta aiheuttaa ja mitähän toi niikun on
    En tiedä. Joku ainesosa varmaan siinä tiivarissa joka haluaa erottua muista.


     
     
  14. #8594
    Menin sörkkimään coilia ja ohmit näytti yhtäkkiä 0.26, kun normaalisti oli 0.30. Sörkin sitten vähän lisää ja nyt näyttää 0.32. Mietin vaan että onko tuollasilla muutaman numeron heitoilla suurta merkitystä millä wateilla ajelee? Yleensä käytän 20-22W, mutta jonkun laskurin mukaan pitäisi ajella 19W kun on 0.32 ohm.

     
     
  15. #8595
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Menin sörkkimään coilia ja ohmit näytti yhtäkkiä 0.26, kun normaalisti oli 0.30. Sörkin sitten vähän lisää ja nyt näyttää 0.32. Mietin vaan että onko tuollasilla muutaman numeron heitoilla suurta merkitystä millä wateilla ajelee? Yleensä käytän 20-22W, mutta jonkun laskurin mukaan pitäisi ajella 19W kun on 0.32 ohm.
    Ei haittaa. Ajan 0.7 coilia 35 watilla.

     
     
  16. #8596
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Lappi
    Viestit
    3
    pööh, ei kellää muulla ole ollu samankaltaisia oireita sähkösavuttelusta?
    Nimittäin aloitin savuttelun tossa vuoden alussa eikä mitään ongelmia ole ollut tähän asti, kun flunssa iski päälle ja nyt alkanu hirveesti hikottamaan ja yskittämään höyryttely, ei oo pystyny ollenkaa höyrytteleen kun alkaa lopulta tulee oksennus refleksi. Alussa käytin 70/30sekoitusta 6mg nikotiinil, vaihoin vähän aika sitten 50/50 ja bout 10mg nikotiinil ja tämän jälkeen alko sitten oireet. En tiiä kumpaa sitten liittyy flunssaa vai tuohon enemmän nikotiini/pg sekotuksiin. Nyt palasin takaisin 70/30 6mg nikotiinii ja ehkä hiukan alko helpottaa mutta silti yskittää ja tulee hikotus herkästi :/

     
     
  17. #8597
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mewt Näytä viesti
    pööh, ei kellää muulla ole ollu samankaltaisia oireita sähkösavuttelusta?
    Nimittäin aloitin savuttelun tossa vuoden alussa eikä mitään ongelmia ole ollut tähän asti, kun flunssa iski päälle ja nyt alkanu hirveesti hikottamaan ja yskittämään höyryttely, ei oo pystyny ollenkaa höyrytteleen kun alkaa lopulta tulee oksennus refleksi. Alussa käytin 70/30sekoitusta 6mg nikotiinil, vaihoin vähän aika sitten 50/50 ja bout 10mg nikotiinil ja tämän jälkeen alko sitten oireet. En tiiä kumpaa sitten liittyy flunssaa vai tuohon enemmän nikotiini/pg sekotuksiin. Nyt palasin takaisin 70/30 6mg nikotiinii ja ehkä hiukan alko helpottaa mutta silti yskittää ja tulee hikotus herkästi :/
    Vastausta odotellessa voi lueskella vaikka tuota ketjua. Muistelen et hikka ainakin olis mainittu
    http://www.e-savuke.com/vb/terveys-l...isesta-80.html

     
     
  18. #8598
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Onko tossa tankkien laseissa joku tietty kesto, vai ihan "putoamisesta" johtuvista syistä purukka kerää aina + 6 varalasia? Piitäskö sit itekki varmuuden vuoksi tilata muutama niitä aina mukaan?

     
     
  19. #8599
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tank81 Näytä viesti
    Onko tossa tankkien laseissa joku tietty kesto, vai ihan "putoamisesta" johtuvista syistä purukka kerää aina + 6 varalasia? Piitäskö sit itekki varmuuden vuoksi tilata muutama niitä aina mukaan?
    Rikkoutuminen=viimeinen käyttöpäivä.

     
     
  20. #8600
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tank81 Näytä viesti
    Onko tossa tankkien laseissa joku tietty kesto, vai ihan "putoamisesta" johtuvista syistä purukka kerää aina + 6 varalasia? Piitäskö sit itekki varmuuden vuoksi tilata muutama niitä aina mukaan?
    Kannattaa ottaa varalle. Pestessä kolahtaa, tipahtaa kädestä tai kaatuu sopivasti, niin millin-puolentoista lasi ei välttämättä kestä. Tuuripeliä.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •