Sivu 96 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 46869293949596979899100106146196 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,901 - 1,920 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #1901

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    On se, ainakin kaikkein lähinnä. Tiijä sitte mikä villikierre on oikeesti.
    Mikäs tuumanen olis lähimpänä?

    Gusi on Paskaa

     
     
  2. #1902

    Omituinen niksi eGo twistin manuaalinapilla:voiko pitää paikkaansa?

    Tossä höyryteltyäni manuaalisella eGo C-Twistillä +clearolla parisen kuukautta, keksin seuraavanlaisen niksin: kun painaa alhaisella jännitteellä n.3,4 akun manuaalinappia parisekuntia, pitää pohjassa ja sitten imaisee normaalivoimakkuudella, niin höyryä tuntuisi tulevan keuhkoihin huomattavasti paljon enemmän niin, että kurkkutuntuma kohenee potenssin 10. Jopa niin voimakkaasti, että saattaa yskähtää! Ja palamisesta siis ei ole kyse, tunnistan kyllä palamisen katkeran aromin. :-[ Litku tuntuu myös kuluvan melko kovaa vauhtia tuota niksiä käyttäen.

    Kysymykseni onkin, onko kellään vastaavia kokemuksia? Voiko tuo niksini pitää paikkaansa, sillä napin pohjassa pitäminen ilman vetäisyähän ei maalaisjärjen mukaan pitäisi tuottaa höryryä lainkaan, vaan kuumentaa 'rautalakaa' eli. ns. tyhjäkäynti? Eli voisiko kyseessä olla vain suggestiona toimiva 'niksi'?

     
     
  3. #1903
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Omituinen niksi eGo twistin manuaalinapilla:voiko pitää paikkaansa?

    Tuolla juttua Twististä:
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=2687.0

    Kannattaa oikeasti käyttää HAKU toimintoa ettei mene spämmäämiseksi. Varmaan jokaiseen kysymykseesi löytyy vastaus jos jaksat etsiä tältä foorumilta.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  4. #1904

    Vs: Omituinen niksi eGo twistin manuaalinapilla:voiko pitää paikkaansa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Tuolla juttua Twististä:
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=2687.0

    Kannattaa oikeasti käyttää HAKU toimintoa ettei mene spämmäämiseksi. Varmaan jokaiseen kysymykseesi löytyy vastaus jos jaksat etsiä tältä foorumilta.
    Ok, kiitos! Luin kyllä mm.keskustelualueen ohjeistuksen sekä tietenkin käyttänyt hakua, mutta kuten tiedämme haunkin olevan melkoinen suo pahimmillaan. Pohdin myös tämän ylläolevan kysymykseni kohtaloa tovin, mutta päädyin kuitenkin uuden rihman tekemiseen, kun ajattelin sen mahdollisesti olevan tyyliin top10 faq:n ulkopuolista knoppitietoutta. Olin kuitenkin ilmeisimmin väärässä
    :-[, ja lupaan pitää postausnappini kurissa tästä lähtien.

     
     
  5. #1905
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Se on hehkutus, coili kuumenee kivasti eikä imu viilennä heti.
    EPowerin aikoihin tuolla ja pumppauksella kierrettiin laitteen rajoituksia paremman höyryn toivossa, oi niitä aikoja.
    KGO & Twist

     
     
  6. #1906

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Se on hehkutus, coili kuumenee kivasti eikä imu viilennä heti.
    EPowerin aikoihin tuolla ja pumppauksella kierrettiin laitteen rajoituksia paremman höyryn toivossa, oi niitä aikoja.
    Ahaa, nyt alkoi ymmärtämään! Itse kokeillessani eGo C twistiä alussa, tulokset olivat katkera pala niellä, aluksi. Olin erheessä ostanut 510T:n, ja ymmärtänyt heti laitetta kokeillessani, että tämä ei tulisi tyydyttämään kurkkusensaatio-tarvettani. Vähillä rahoillani ostin sitten heti eGo C Twisti akun, kun kuvittelin että jännitettä räpläämällä saisi vakuuttavamman throathitin. No kyllä sillä saikin, mutta maku meni sitten ihan äärimmäisen karmeaksi, kun korkeilla jännitteillä mennään jo lähelle palamista. Ja usein paloikin, sillä minun tupakkariippuvuuteni manifestoituu tarpeena imeä äärettömän voimakkaasti ja usein. Onneksi keksin ihan itse ( ) tämän 'jälkilämmittelyn', sillä se antaa minulle juuri oikean määrän höyryä, ilman katkeroa. Ja imeäkään ei enää tarvi hullun lailla, sitäkin tarvetta olen nyt pystuynyt sitten vähentämään, kun höyryä tulee riittävästi ilmankin!

     
     
  7. #1907
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Golden_Vape Näytä viesti
    minun tupakkariippuvuuteni manifestoituu tarpeena imeä äärettömän voimakkaasti ja usein.
    mulla sama juttu. Tuollaiseen höyryttelytyyliin clearot ei kyllä oikein sovellu. Langat ei kerkeä wickata ja tulee palaneen makua, josta mainitsitkin, sekä coili käy kuumana ja clearo on äkkiä käyttökelvoton. Kartoja sinuna käyttäisin mieluummin. Kestävät kivasti imutella pitkiä "sarjatulia".

     
     
  8. #1908

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    mulla sama juttu. Tuollaiseen höyryttelytyyliin clearot ei kyllä oikein sovellu. Langat ei kerkeä wickata ja tulee palaneen makua, josta mainitsitkin, sekä coili käy kuumana ja clearo on äkkiä käyttökelvoton. Kartoja sinuna käyttäisin mieluummin. Kestävät kivasti imutella pitkiä "sarjatulia".
    Asia selvä, hyvä vinkki! Kiitos! Saako kartomisaattorilla tosin rapeaa kurrkustuntumaa? Toisin sanoen: Tarvitsen nopeaa ja syvää sisäänhengittelyä runsaalla höyryntuotolla. Jos kartot 'pystyvät' tähän, niin tuohan kuullostaisi juuri oikein Eetwarttiselta!!!

     
     
  9. #1909
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    On vähän, että mitä kovempaa imet, sen huonommat höyryt. Neste ei ehdi imeytyä vastukselle tarpeeksi nopeasti, joten höyrynmäärä vähenee ja tulee palanutta makua. Piiiitttkkiä ja raaauuhallisia imuja ja jos ei irtoa egolla tarpeeksi, niin sitten vv laitetta kehiin.

     
     
  10. #1910
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Golden_Vape Näytä viesti
    Asia selvä, hyvä vinkki! Kiitos! Saako kartomisaattorilla tosin rapeaa kurrkustuntumaa? Toisin sanoen: Tarvitsen nopeaa ja syvää sisäänhengittelyä runsaalla höyryntuotolla. Jos kartot 'pystyvät' tähän, niin tuohan kuullostaisi juuri oikein Eetwarttiselta!!!
    parhaan ja vihaisimman kurkkutuntuman mitä budjettivehkeillä olen itse koskaan saanut tuli ego-twistillä ja matalaohmisilla smokin mega dual coil-kartoilla. Se oli välillä jopa liikaa yli 20 vuotta röökiä vetäneelle. Perusbogellakin saa minun mielestäni AINA vähintään yhtä hyvät höyryt ja kurkkutuntuman kuin mitä täydellisesti toimivalla clearolla. Yleensä kuitenkin bogesta saa paremmat koska ne ovat paljon clearoja luotettavampia ja toimintavarmempia. Jotkut yksittäiset maut maistuvat minusta clearoissa paremmin. Muuten en niihin ikinä koskisikaan.

     
     
  11. #1911
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Eilen pistin uuden karton tankkiin ja se poksuu, aluksi vain ihan perus rätinää ja välillä kesken imun kuuluu kovempi poksahdus. Hirmu hankala selittää mutta osaisko kukkaan sanua onko ihan normaalia?

     
     
  12. #1912
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Eilen pistin uuden karton tankkiin ja se poksuu, aluksi vain ihan perus rätinää ja välillä kesken imun kuuluu kovempi poksahdus. Hirmu hankala selittää mutta osaisko kukkaan sanua onko ihan normaalia?
    Täysin normaalia.


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  13. #1913
    Höyrykonkari RaZengan's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Keminmaa
    Viestit
    399

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    vastus kuumenee jolloin vastuksessa tai vastuksen lähellä oleva neste rätisee.. varmaa sama asia ku sylkäsis kuumaan pakosarjaan tai kiukaan vastukseen niin se hylkii nestettä.
    Laitteet | Provari Mini V2.5 Led | MISTer |
    Atot & Clearot | Smok Rda | Nautilus | GP Spheroid V2 #0745 |
    Tulossa
    Muut | Vitusti Akkuja | Silicaa | Kanthalia | Hopealankaa | Nestettä | Meshiä | Hermoja Repullinen |

     
     
  14. #1914
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja RaZengan Näytä viesti
    vastus kuumenee jolloin vastuksessa tai vastuksen lähellä oleva neste rätisee.. varmaa sama asia ku sylkäsis kuumaan pakosarjaan tai kiukaan vastukseen niin se hylkii nestettä.
    kiitos. Mietitytti vaan kun jossais oli puhetta niistä irtoavista pikku hiukkasista

     
     
  15. #1915
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Juu kartot rätisee kyllä varsinkin kun antaa voltteja.
    Nuo hiukkaset taitaa liittyä enempi itsekorjattaviin silica atoihin

     
     
  16. #1916

    Re: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Mitä äänekkäämpi boge, sen paremmin se pelaa IMO

     
     
  17. #1917
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Re: Vs: Re: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fotwenty
    Mitä äänekkäämpi boge, sen paremmin se pelaa IMO
    Joo, myös tuntuu mukavalle se poksuminen, laatu kohdillaan.

     
     
  18. #1918
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Bogen kuuluu rätistä isosti. Joskus osuu kohdalle yksilö, joka ei ritise, sihisee vaan. Lähtee yleensä samantien vaihtoon.

     
     
  19. #1919
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    3

    C-E2 CLEAROMIZER

    Tota onko mahollista täyttää C-E2 CLEARO ilman ruisku systeemiä...?

     
     
  20. #1920
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja asdas Näytä viesti
    Juu mulla käytössä lähinnä noita Smokin MDCC:tä. Mietin että kuivaako se neste sinne sisään ja käykö tolle vanulle jotain jos on viikkoja käyttämättömänä..
    itse kiehautin normi kartojen kanssa kattilassa vedellä puhtaaksi yhden MDCC:n ja näkyy tuo vielä toimivan ja on yhtä puhdas kuin uusi..
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •