Sivu 92 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4282888990919293949596102142192 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,821 - 1,840 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #1821
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Mulla ollut toi tr003 puolisen vuotta ja pätevältä peliltä vaikuttaa. Ei kuulosta koko aika siltä että olis räjähtämässä
    Mä lataan akkuni paksus peltikattilas ihan varmuuden vuoksi. [/ot]
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #1822

    Re: Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole
    Mä lataan akkuni paksus peltikattilas ihan varmuuden vuoksi. [/ot]
    Kait lataat myös kännykkäsi ja mahdolliset parranajo/hiustenleikkauskoneet myös siellä?

    En nyt tarkoita sinua vaan ihan yleensäkkin tuntuu, että monet vetävät hirveätä stressiä jostakin sähkötupakan akun lataamisesta ja pelkäävät niitä ylikaiken. Samaa kiinan p*skaa ne akut ovat niissä parranajokoneissakin yms mutta niitä pidetään sitten niin turvallisina

    Toki akkutyyppejä on monia, mutta ei voi sanoa kuin että haloo??!
    EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL

     
     
  3. #1823

    Re: Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    EDIT: Tuplat :/
    EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL

     
     
  4. #1824
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jinx Näytä viesti


    Onko toi TR-003 siis jotenkin oleellisesti nopeampi? Vai mikä olis hyvä vaihtoehto laturiksi?
    Mulla on tällanen ja hyvin pelaa, eikä inise http://www.puff.fi/akkulaturi-wp2-xt...650-p-830.html

    Muista ostaa kaks tollasta korokeadapteria lisäks, jos lataat kahta 18350 akkua samaan aikaan. ( Viis senttiset kolikotkin käy, jos noi unohtuu )

     
     
  5. #1825
    Höyryttelijä jinx's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    90

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thomssi Näytä viesti
    Mulla on tällanen ja hyvin pelaa, eikä inise http://www.puff.fi/akkulaturi-wp2-xt...650-p-830.html

    Muista ostaa kaks tollasta korokeadapteria lisäks, jos lataat kahta 18350 akkua samaan aikaan. ( Viis senttiset kolikotkin käy, jos noi unohtuu )
    Adapterit ei ole ongelma, kun tämän hetken akut on 18650. Mutta tuossa alkaa jo olla yritystä, jos sen saa lataamaan yhtä akkua 1000mA:lla. Täytyypä joskus vuodenvaihteen jälkeen katsoa jos ottais asiaksensa tilailla (jos tulee varastoon).

     
     
  6. #1826

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    X-star on hyvä laturi ja 1A virralla olen akut lataillut,kympin ero TR-001 laturiin,tämän kun kerralla ostaa niin ei tarvitse oppirahoja maksella

     
     
  7. #1827

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jinx Näytä viesti
    Mulla on se käsitys tuosta TR-001 laturista, että se 500 mA latausteho on aina jaettu molempien akkupaikkojen kesken, eli 250mA / paikka. Kuulemma vasemman puoleinen pitäisi toimia jostain syystä nopeammin, jos on vain yksi akku latauksessa. Mutta siinä tapauksessa ei uskalla edes koittaa sitä oikeaa, sais jo nyt laittaa jouluaaton akun lataukseen.
    Hidas on kyllä, ei oikein sovi yli 2000mah akuille, mikäli ei halua pitää akkuja latauksessa yli 10h. Todella moni ison akun käyttäjä on vaihtanut Xtariin lataustehon takia.

     
     
  8. #1828
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja elektrosavu.fi Näytä viesti
    Hidas on kyllä, ei oikein sovi yli 2000mah akuille, mikäli ei halua pitää akkuja latauksessa yli 10h. Todella moni ison akun käyttäjä on vaihtanut Xtariin lataustehon takia.
    Ei se odottaminen suuri juttu ole kun tottuu pitämään 2200 mAh 18650 akkuja latauksessa yön yli.


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  9. #1829
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71

    Apua aloittavalle.

    Kovana tupakkamiehenä ja n 15 vuotta polttaneena ajattelin kokeilla e-tupakkaa. Kaikki muut konstit lopettamiseen kokeiltu. Kysymyksiä on vaan paljon. Viikon oon tätä ja monia muita foorumeja oon lueskellu, mut nyt tuntuu, että ei tää sähkösauhuttelu ookkaan niin yksinkertaista. Nyt teille konkareille olis muutama kysymys.

    1. Nyt joudun odotteleen mainokset, pukemaan päälle ja mennä partsille tupakalle. Sähköä voi tuprutella vaikka paskalla ollessa. Kysymys kuuluukin, että onko teillä lisääntyny "tupakointi" kun sitä voi tuprutella vaikka papin saarnan aikana?

    2. Kun tupakka on lähes filtterissä ni sauhuttelu siltä erää loppuu. Miten annostelette sähköset sauhut vastaamaan yhtä oikeeta tupakkaa vai joutuuko polttaan niin kauan kunnes leksa lentää?

    3. Haittavaikutuksiakin tuntuu olevan paljolti. Ilmeisesti VG-nesteellä ei niin paljon kuin PG-nesteellä. Mikä ihmeen PG ja VG neste? Mitä ero niillä on käytännössä? Mulle jäi ainakin kuva, että VG-neste on parempaa vähäisempien haittavaikutusten kanssa?

    4. Ite olen kova tapatupakoinnin orja myös. Kannattaako siis tilata nikotiinitonta nestettä tapatupakointiin?

    5. Mikä on paras ja toimiva laite mikä kannattas hommata? Mikä on hyvä ja luotettava suomalainen firma mistä tilata? finnvape?

    6. Oon aina polttany noita mynthon tupakoita. Mikä olis hyvää menthol nestettä?

    Siinä muutma askarrutus. Tiedän, että näihin löytyy varmaan jostain keskusteluista vastaukset, mut enne ku oon näistä tuhansista ketjuista vastukset löytäny ni oon varmaan jo kerenny kuolla tupakkaan tai ainakin sairastua COPD:hen.

    Kiitokset vastauksista etukäteen.

     
     
  10. #1830
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    1. Itselläni lisääntynyt, mutta parempi se huusholli 24/7 höyryssä kuin edes kerran päivässä analoginen ulkona.

    2. Kovin mainostavat, että sama aika kuin analogisen kanssa höyryttelyä olisi sama määrä, mutta itse en ainakaan osaa yhtään sanoa. Silloin höyryttelen kuin höyttelen ja nestettä lisään kun laitteet alkavat kuivumaan liikaa.

    3. Haittavaikutuksia on tuskin nimeksikään, suurin osa vaivoista johtuu analogisen tupakan lopettamisesta. PG nesteelle osa ihmisistä on allergisia, jos sen voi nesteen haittavaikutukseksi lukea. Suurimmat erot nesteiden välillä on höyryntuotto ja maku (PG- vähemmän höyryä, enemmän ja puhtaampi maku, VG- enemmän höyryä, vähemmän ja tunkkaisempi maku). Samoja nesteitä käytetään myös höyrykoneissa aina lasten kutsuista suuriin konsertteihin eli ne ovat hyvin tutkittuja, makuaineet ovat sitten taas oma lukunsa, mutta terveellisempiä ovat kuin analoginen tupakka.

    4. Kannattaa aloittaa nikotiinillisilla nesteillä, niin ei nikotiiniriippuvuuden kanssa tule sorruttua takaisin analogiseen. Kun on aloittanut ja päässyt analogisesta kokonaan eroon voi pikkuhiljaa alkaa tiputtamaan nikotiinipitoisuutta ja lopulta siirtyä nikotiinittomiin.

    5. Riippuu ihan budjetista. Jos rahaa on paljon ja vain parasta haluaa, niin Provari, AW IMR-akkuja ja niihin tankki+Bogeja. Mutta itse suosittelen aloittamaan jollain Ego-aloituspakkauksella. Helpoin tapa hankkia on varmaan tilata nikotiinilliset nesteet ja aloituspaketti Finnvapelta tai vaihtoehtoisesti vain nesteet Finnvapelta ja aloituspaketti Puffilta.

    6. Paras neste riippuu ihan omista mieltymyksistä eli rohkeasti kokeilemaan. Itse menthol-nesteenä suosin Joyetechin mentholia, mutta se voi taas toiselle olla liian vahva mentholi tai liian laimea.

     
     
  11. #1831
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    671

    Vs: Apua aloittavalle.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Kovana tupakkamiehenä ja n 15 vuotta polttaneena ajattelin kokeilla e-tupakkaa. Kaikki muut konstit lopettamiseen kokeiltu. Kysymyksiä on vaan paljon. Viikon oon tätä ja monia muita foorumeja oon lueskellu, mut nyt tuntuu, että ei tää sähkösauhuttelu ookkaan niin yksinkertaista. Nyt teille konkareille olis muutama kysymys.

    1. Nyt joudun odotteleen mainokset, pukemaan päälle ja mennä partsille tupakalle. Sähköä voi tuprutella vaikka paskalla ollessa. Kysymys kuuluukin, että onko teillä lisääntyny "tupakointi" kun sitä voi tuprutella vaikka papin saarnan aikana?

    2. Kun tupakka on lähes filtterissä ni sauhuttelu siltä erää loppuu. Miten annostelette sähköset sauhut vastaamaan yhtä oikeeta tupakkaa vai joutuuko polttaan niin kauan kunnes leksa lentää?

    3. Haittavaikutuksiakin tuntuu olevan paljolti. Ilmeisesti VG-nesteellä ei niin paljon kuin PG-nesteellä. Mikä ihmeen PG ja VG neste? Mitä ero niillä on käytännössä? Mulle jäi ainakin kuva, että VG-neste on parempaa vähäisempien haittavaikutusten kanssa?

    4. Ite olen kova tapatupakoinnin orja myös. Kannattaako siis tilata nikotiinitonta nestettä tapatupakointiin?

    5. Mikä on paras ja toimiva laite mikä kannattas hommata? Mikä on hyvä ja luotettava suomalainen firma mistä tilata? finnvape?

    6. Oon aina polttany noita mynthon tupakoita. Mikä olis hyvää menthol nestettä?

    Siinä muutma askarrutus. Tiedän, että näihin löytyy varmaan jostain keskusteluista vastaukset, mut enne ku oon näistä tuhansista ketjuista vastukset löytäny ni oon varmaan jo kerenny kuolla tupakkaan tai ainakin sairastua COPD:hen.

    Kiitokset vastauksista etukäteen.
    1. Ei lisäänny jos ei ihan huvikseen vaan vetele, tietty välillä tulee vedeltyä enemmänkin...

    2. Lopettaa kun nikotiinin tarve täyttyy?

    3. Jotkut ihmiset on allergisia PG-nesteille. PG = Propylene Glycol, VG = Vegetable Glycerin, VG on paksumpaa ja tuottaa enemmän höyryä, PG:ssä enemmän makua, tai niin noi isot pojat on kertonu

    4. Nollaa tai mahdollisimman pieni niksanen on tietenkin paras

    5. Parasta ei ole, Egot on alottelijaystävällisiä, suomalaisia firmoja kannattaa tukea aina ja voi luottaa että saa mitä tilaa

    6. Makuaisti on jokaisella erilainen , kokeilemalla selviää

    EDIT. Ja katos vaan ku joku kerkes just ennen.. perkele

     
     
  12. #1832
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Apua aloittavalle.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Kovana tupakkamiehenä ja n 15 vuotta polttaneena ajattelin kokeilla e-tupakkaa. Kaikki muut konstit lopettamiseen kokeiltu. Kysymyksiä on vaan paljon. Viikon oon tätä ja monia muita foorumeja oon lueskellu, mut nyt tuntuu, että ei tää sähkösauhuttelu ookkaan niin yksinkertaista. Nyt teille konkareille olis muutama kysymys.
    Terve tuloa porukkaan höyryiseen!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    1. Nyt joudun odotteleen mainokset, pukemaan päälle ja mennä partsille tupakalle. Sähköä voi tuprutella vaikka paskalla ollessa. Kysymys kuuluukin, että onko teillä lisääntyny "tupakointi" kun sitä voi tuprutella vaikka papin saarnan aikana?
    On ja ei. Kotona poltin sisällä kämpässä 24/7, eli aina kun vähänkin tuntui, niin kessu oli suussa. Ja tuntuihan se, ja siksi rahaakin paloi mahtavasti. 2-3 maxi-askia päivässä. Lisäksi kerrostalossa kun asun, niin naapurit valitti huoneistoon seinien läpi tulevasta hajusta.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    2. Kun tupakka on lähes filtterissä ni sauhuttelu siltä erää loppuu. Miten annostelette sähköset sauhut vastaamaan yhtä oikeeta tupakkaa vai joutuuko polttaan niin kauan kunnes leksa lentää?
    Tossa se nököttää koko ajan käden ulottuvilla. En pidä mitään taukoja, vaan vedän blossit kun siltä tuntuu. Ei mitään taukoja, jonka aikana keskittyisin kessutteluun ja kohtalotovereiden kanssa puhumiseen. Teen tätä kotona, töissä, ulkona, palaverissa, missä vaan. Aina höyryke esissä, mutta ei aina huulessa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    3. Haittavaikutuksiakin tuntuu olevan paljolti. Ilmeisesti VG-nesteellä ei niin paljon kuin PG-nesteellä. Mikä ihmeen PG ja VG neste? Mitä ero niillä on käytännössä? Mulle jäi ainakin kuva, että VG-neste on parempaa vähäisempien haittavaikutusten kanssa?
    Noita kannattaa myös wikipedian kautta tutkia. Saman kaltaisia fillereitä nesteisiin. Joillakin saattaa kuulemma olla allergiaa PG:lle, mutta ei minulla. Mun nesteet on pääsääntöisesti PG, tai PG/VG jossain suhteessa sekoitettuna.

    Sanotaan, että PG antaa paremmin makua, VG paremmin höyriä. Itse en höyrystä välitä, se hankaloittaa höyryttelyä julkisissa tiloissa. Maku ratkaisee kurkkutuntuman ohella.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    4. Ite olen kova tapatupakoinnin orja myös. Kannattaako siis tilata nikotiinitonta nestettä tapatupakointiin?
    En osaa sanoa: en ole kokeillut nikotiinitonta. Tapatupakointia paljon varmasti minulla, kun se nyt koko ajan on ohjelmassa, mutta aivan varmasti kaipaan nikotiinia. 24mg nesteillä on menty jo toista vuotta.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    5. Mikä on paras ja toimiva laite mikä kannattas hommata? Mikä on hyvä ja luotettava suomalainen firma mistä tilata? finnvape?
    Kysyt vaikeita. Tästähän tällä palstalla on sivukaupalla vääntöä

    [size=4pt]ProVari esmoke.fi -kaupasta.[/size]

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    6. Oon aina polttany noita mynthon tupakoita. Mikä olis hyvää menthol nestettä?
    En harmainta aavistusta. Itse vihaan mentholin makua tupakassa ja höyryssä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Siinä muutma askarrutus. Tiedän, että näihin löytyy varmaan jostain keskusteluista vastaukset, mut enne ku oon näistä tuhansista ketjuista vastukset löytäny ni oon varmaan jo kerenny kuolla tupakkaan tai ainakin sairastua COPD:hen.

    Kiitokset vastauksista etukäteen.
    Ei muuta.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #1833
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Kiitokset vastauksista. Ajattelin tota eGo merkkiä kun tuntuu aika kehuttu olevan. Mitä eroja noilla on? On eGo-C ja T:tä? Ajattelin tätä: http://www.finnvape.com/product/234/...aloituspaketti
    Mitä pitäs tilata lisää, että kuukauden pärjää? Siis ton aloituspaketin päälle? Ja kannattako tuota edes tilata vai joku muu?

     
     
  14. #1834
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Niin ja minkä vahvuusia nesteitä kannattaa tilata? Noin 20-30 kessua menee päivässä vitutuksesta riippuen.

     
     
  15. #1835
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Niin ja minkä vahvuusia nesteitä kannattaa tilata? Noin 20-30 kessua menee päivässä vitutuksesta riippuen.
    15-18mg alkuun.

     
     
  16. #1836
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Ok jotain settiä oon nyt kasailemassa tuolta FinnVapelta. En löydä niiltä vaan nikotiinittomia nesteitä? Eikö niillä ole? Ja vielä, että kauan tolla alotuspaketilla pärjää? Ja tarviiko tilata jotain lisää esim. että kuukauden pärjää?

     
     
  17. #1837
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Nesteet löyty. Pitää välillä olla sokee ja idiootti

     
     
  18. #1838
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Kiitokset vastauksista. Ajattelin tota eGo merkkiä kun tuntuu aika kehuttu olevan. Mitä eroja noilla on? On eGo-C ja T:tä? Ajattelin tätä: http://www.finnvape.com/product/234/...aloituspaketti
    Mitä pitäs tilata lisää, että kuukauden pärjää? Siis ton aloituspaketin päälle? Ja kannattako tuota edes tilata vai joku muu?
    Omasta mielestäni nuo Ego-C/-T tyyliset atomisaattori+tankki yhdistelmät eivät ole oikein toimivia. Suosittelen clearomisaattorin kanssa olevaa pakettia ja siihen mukaan muutama Boge testiksi, jotta näet mikä on se sinulle sopivin paketti. Jos CE5 clearot ovat se sinun juttusi ja pidät niistä enemmän kuin Bogeista, niin sitten jatkossa tilaat atomisaattori päitä ja jos uutta haluaa kokeilla niin Vivi Nova on loistava jatko clearoille (tarvitsee myös Ego kauluksen). Jos taas Boget ovat mielestäsi parempia, niin DC tankki ja kartoja tilaukseen.

     
     
  19. #1839
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Okei...eli tuo K-sarjan olis parempi? Helpompi käyttää paremmat höyryt vai miks? Mites nuo Boget? Onko ne nyt niitä tankkeja vai mitä? voiko niitä uusiokäyttää vai yks per maku? Kauanko tolla setillä pärjää? Paketilla Bogja ja tolla startti setillä?

     
     
  20. #1840
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Okei...eli tuo K-sarjan olis parempi? Helpompi käyttää paremmat höyryt vai miks? Mites nuo Boget? Onko ne nyt niitä tankkeja vai mitä? voiko niitä uusiokäyttää vai yks per maku? Kauanko tolla setillä pärjää? Paketilla Bogja ja tolla startti setillä?
    C/T/K-kirjaimet Egossa tarkoittavat yleisesti mukana tulevaa atomisaattoria. C- ja T-tyypit ovat yleisimmin Egon omilla atomisaattoreilla ja tankeilla, jotka ovat helppokäyttöisiä, mutta höyry ja maku eivät ole hyviä ja niissä usein tulee nestettä suuhun saakka, joka ei ole suositeltavaa. Boget ovat kartomisaattoreita ja niihin menee yleensä 1-2ml nestettä sisään, eli eivät omaa tankkia, mutta niihin kun tehdään pari reikää kylkeen tai ostetaan valmiiksi rei'itettyjä, niin niitä voidaan käyttää DCT:n kanssa (kartomisaattorin ympärille tuleva tankki, joka vetää sen 3-6ml nestettä). Boget on ihan kulutustavaraa (joillain kestää yksi Boge pari päivää toisilla kuukauden käyttöä ennen kuin pitää uusi Boge avata) ja jos ei ole niin tarkka makujen kanssa, niin about parin tunnin höyryttelyn jälkeen Boge on jo niin tyhjä, että sinne voi laittaa uudet nesteet sisälle ja pari kertaa kun tankkaa, niin vanhan nesteen maku on hävinnyt. Paketti Bogeja on ihan valinnainen, mutta kannattaa kokeilla, koska moni "konkarikin" käyttää niitä pelkästään. Tolla aloitussetillä pärjää jo todella pitkään, jollei tästä kehity harrastusta. Ainoat mitä pitää hankkia on höyrystimet (clearomisaattoriin atomisaattoripäät tai kartomisaattoreita) ja nesteet, akut kestävät käytöstä ja tähtien asennoista riippuen muutamasta kuukaudesta useaan vuoteen.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •