Sivu 88 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 387884858687888990919298138188 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,741 - 1,760 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #1741
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    64

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jepa Näytä viesti
    Miten EM:n atoista saa tuhdin liimamaisen primerin pois? Huuhtelin pari tuntia vodkassa, puhaltelin ja huuhtelin, mutta sivumakua riittää.
    Ootko koittanu keittää?

     
     
  2. #1742
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Paul Saar sähkötupakan höyrystin kesti 2 viikkoa ja sitten paukahti... Isäukko kertoi juuri.
    Taitaa olla ihan normaalia. Nuohan on noita ihan entry level höyrystimiä, minkä kanssa kukaan ei jaksa touhutakaan kuin korkeintaan 2 viikkoa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #1743

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Joo olen overflovin laskurin tallettanut suosikkeihin, ja tohotan silican ja kanthalin, ja tiedän senkin jotta provari heittää koodit kun alhainen setuppi, nyt ollu lähinnä sellaisia 1,5 Ohm, setuppeja, muutama eka höyry iskee kurkuun ja sit kun ilmaa hengittäis ei mitään tuntumaa(nimimerkillä jasseri kysyy imenkö liian tiuhaan)Onko liian laimeat nesteet,vedänkö itseäni turpaan, vai eikö laitteden kapasiteetti ole riittävä? Mikä uupuu , kertokaa jasserille.
    Veikkasin liian laimeita nesteitä, mutta heitäpä linkkiä siihen laskuriin. Ei täältä mitään löydä. :-\

     
     
  4. #1744
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Veikkasin liian laimeita nesteitä, mutta heitäpä linkkiä siihen laskuriin. Ei täältä mitään löydä. :-\
    Laskurinne, olkaa hyvä

     
     
  5. #1745
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Taitaa olla ihan normaalia. Nuohan on noita ihan entry level höyrystimiä, minkä kanssa kukaan ei jaksa touhutakaan kuin korkeintaan 2 viikkoa.
    Itse tilasin 510 T:n. Olisi kai hyvä siihenkin varahöyrystin tilata?

     
     
  6. #1746
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224

    Re: Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji
    Itse tilasin 510 T:n. Olisi kai hyvä siihenkin varahöyrystin tilata?
    Itse jaksoin ton kanssa noin viikon leikkiä.Sen jälkeen tilasin egon ja cartotankin.Nythän tää homma on karannu vähän käsistä,kuten allekirjoituksesta näkyy

     
     
  7. #1747
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Re: Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jvalley Näytä viesti
    Itse jaksoin ton kanssa noin viikon leikkiä.Sen jälkeen tilasin egon ja cartotankin.Nythän tää homma on karannu vähän käsistä,kuten allekirjoituksesta näkyy
    OT: Onnea muuten vuoden johdosta.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  8. #1748
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224

    Re: Vs: Re: Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DS3Finland
    OT: Onnea muuten vuoden johdosta.
    Kiitos kiitos

     
     
  9. #1749
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    28

    Mistä microliteen cartomizereita?

    Elikkäs tietääkös kukaan mistä sais microliteen sopivia cartoja? theelectroniccigarette ja totallywicked-eliquid myy mutta saako jostain muualta myös tai sopiiko jonkin muun höyrykkeen osat ton kans yhteen?

     
     
  10. #1750
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Karstula
    Viestit
    193

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Kysymys: drip tippien pesut mitenkä? Ja samoin tankit mites niitä voi pestä ? siis DCT muovi tankit. Ja pitääkös kiuas ja muna-tankki pestä ennen käyttöä ?

     
     
  11. #1751

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dolbsii Näytä viesti
    Kysymys: drip tippien pesut mitenkä? Ja samoin tankit mites niitä voi pestä ? siis DCT muovi tankit. Ja pitääkös kiuas ja muna-tankki pestä ennen käyttöä ?
    Tipit ja tankit pestään samalla tavalla, hanasta kuumaa vettä ja sinne alle vain.
    Tankeista saat pökättyä päädyt irti, helpottaa viruttelua.
    Siellä aikas huljuttelet ja ei muuta uudet nesteet tupaan.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  12. #1752
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Karstula
    Viestit
    193

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Tipit ja tankit pestään samalla tavalla, hanasta kuumaa vettä ja sinne alle vain.
    Tankeista saat pökättyä päädyt irti, helpottaa viruttelua.
    Siellä aikas huljuttelet ja ei muuta uudet nesteet tupaan.
    Kiitosta vain tiedosta

     
     
  13. #1753

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dolbsii Näytä viesti
    Kysymys: drip tippien pesut mitenkä? Ja samoin tankit mites niitä voi pestä ? siis DCT muovi tankit. Ja pitääkös kiuas ja muna-tankki pestä ennen käyttöä ?
    Itse olen keittänyt DCT:T voi huoletta keittää,mutta jotkut drip tipit vääntyvät keittäessä.
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

     
     
  14. #1754
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    4

    Kartomisaattori+tankki Ego-T akulle + 100% VG nesteille?

    VG osottautui hieman ongelmalliseksi ego-t:n tankin+aton kanssa, neste on niin paksua, että höyryjä ei tule juuri lainkaan.

    Koitan pitää krääsän määrän minimissä ja kaipaisin nyt hieman apua varmasti toimivan ja mahd. yksinkertaisen kartomisaattorin+tankin valinnassa ego-t akuille. Onko VG neste yhtälaillla ongelmallinen rei'itetyn karton+tankin kanssa vai olisiko paras tyytyä pelkkiin kartoihin? Myös clearot tulisi kyseeseen, jos ne varmuudella pelaa VG:n kanssa. ~3ml tankki on tarpeisiini täysin riittävän kokoinen.

    Omistan myös toisen e-savukkeen, joka toimii tuon VG:n kanssa, mini2. Tämä menee kotikäytössä, mutta reissussa ja töissä todella epäkäytännöllinen kun sisään menee vain muutama tippa nestettä kerrallaan.

    Kiitän avusta.

     
     
  15. #1755
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Kartomisaattori+tankki Ego-T akulle + 100% VG nesteille?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja PaVB
    Koitan pitää krääsän määrän minimissä ja kaipaisin nyt hieman apua varmasti toimivan ja mahd. yksinkertaisen kartomisaattorin+tankin valinnassa ego-t akuille. Onko VG neste yhtälaillla ongelmallinen rei'itetyn karton+tankin kanssa vai olisiko paras tyytyä pelkkiin kartoihin? Myös clearot tulisi kyseeseen, jos ne varmuudella pelaa VG:n kanssa. ~3ml tankki on tarpeisiini täysin riittävän kokoinen.
    Itse käytän mahdollisuuksien mukaan 100% vg-nesteitä ja onhan se aika tiljua.
    Käytössä minulla on 2 ohmin esirei'itetyt Bogen cartot ja dctankit sekä satunnaiskäytössä muutama clearo. Kaikki pelittää kun kun muistaa ottaa huomioon nesteen paksuuden.

    Kynäviilalla itse aavistuksen verran suurennan Bogen reikiä ennen käyttöönottoa ja aina silloin tällöin höyrytellessä muutama aika voimakas (3-5) kuivaimu (= imaisu ilman virtaa) kunnes kuplien tulo rei'istä selvästi vähenee tai loppuu.

    Clearot tuntuvat olevan aika sattuman kauppaa muutenkin toimintansa takia, mutta toimivat yksilöt toimivat myös vg:llä kun muistaa harrastaa keveitä ja rauhallisia imuja.
    Osa kurlaa ja vuotaa ihan sama mitä siellä sisällä on. :P

    Kylmässähän nuo vg-nesteet jähmettyvät kyllä ihan mahdottomiksi, jääkaapista otettuna joutuu kotvan aikaa "sulattelemaan".

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  16. #1756
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    itse olen kaksi 2,2 millin reikää poraillut tankkikartoihin ja ei ole dry hitit yllättäny 100%vg juisseillakaan

     
     
  17. #1757

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    kärähtääkös tällänen ce4 kovin helposti, jos nappia painaa kun tankki on tyhjä?

     
     
  18. #1758
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Tuohan on jo kuivapolttoa jolla saa polteltua karstat pois vastuksen päältä.
    Eli ei aiheuta vahinkoa lyhellä ajalla. Ego-akun aikakatkaisu kuitenkin katkaisee ajallaan virranannon.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  19. #1759

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottavolvo Näytä viesti
    Itse olen keittänyt DCT:T voi huoletta keittää,mutta jotkut drip tipit vääntyvät keittäessä.
    Itse en näe mitään pointtia tankkien keittämiselle. Ne lähtee ihan puhtaiksi vedällä pesemälläkin. Ja jos ei lähde, niin vähän fairya sekaan.

     
     
  20. #1760

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Joo elikkä tällanen pikku kysymys, koskien tota Clearomisaattorii, vai mikä nimi onkaan. Niin mitä auttaa noitteen lankojen lyhentäminen ?

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •