Sivu 7 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678910111757107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #121
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Ei se neste hengenvaarallista ole ellei nyt ala sitä juomaan kunnolla.Tulee minulllekkin suuhun kun hampailla nypin noita tippakorkkeja pois pulloista joka päivä.Ja ei sitä tankkia imetä posket lommolla sillä silloin kyllä saa nesteet suuhun.Cartot parhaat ja STMDCC paras.

     
     
  2. #122
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Nestehän höyrystyy ja melkein joka värkissä höyryä tiivistyy sitten matkalle, toisissa enemmän ja toisissa vähemmän. Niitä tiivistyneitä mehuja sitten joutuu suuhunkin, tuota voi välttää kun putsailee ilmakanavia silloin tällöin.

     
     
  3. #123
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    30

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tzar Ko Näytä viesti
    Kyllä sen yleensä maistaa aika selvästi, jos neste suuhun pääsee. Pelkkä kosteus ei mielestäni siitä kerro. Minullakin on eGo-T, mutta tankit jäivät laatikkoon sen jälkeen, kun kokeilin LR-cartoja. Suosittelen kokeilemaan. Niistä ei ainakaan nesteet vuoda niin helposti.
    Jep, näin arvelinkin, kiitos!

    Mitä oon foorumia lueskellut, niin tää mun "viiskympin kautta egoteehen"-polku on kovasti tallattu höyryttelijöiden keskuudessa. Vaikka tiesin tätä sivustoa lueskelleena, että pienemmät tupakanmuotoiset sähköröökit eivät oo aivan se juttu, niin en millään uskaltanut tilata hifimmän näkösiä laitteita heti alkuun. Mut sithän sen tajusi.

    Nää kartot ym. on sama läppä. Oon siis pikkuhiljaa tajuamassa mistä kaikki hehkutus johtuu, mutta jälleen oli pakko ensin kokeilla tätä aloituspakettia. Rahanhukkaa, mutta minkäs teet kun haluaa luonteeltaan aina kokeilla turvalliselta ja valtavirtaiselta vaikuttavaa ennen kuin siirtyy eteenpäin.

    Sama juttu e-nesteissä kans. Mul on nyt kahta Genesikseltä tilattua perusmakua (Tobacco ja Parliament) ja kyllähän niitä pössyttelee ihan iloisesti. Mutta kun täs ens kuussa pistän isomman tilauksen foorumilla kehuttuja litkuja (ja varmaan niitä kartoja samalla) niin veikkaan että kiroan itteni jälleen matalimpaan helvettiin kun tuli aluksi tilattua paskaa :--D

     
     
  4. #124
    Höyrykonkari Tzar Ko's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    106

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Tutulta kuulostaa

    Itse olen kulkenut ihan samaa polkua. Ensin 510-T, viikon kuluttua eGo-T tilaukseen. Sitten tuli ne cartot ja kohta modi hankintaan O0

     
     
  5. #125
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tzar Ko Näytä viesti
    Tutulta kuulostaa

    Itse olen kulkenut ihan samaa polkua. Ensin 510-T, viikon kuluttua eGo-T tilaukseen. Sitten tuli ne cartot ja kohta modi hankintaan O0
    Eikö kannattaisi laittaa parempi seuraavaksi? Ei nimittäin edellinen paljoa eroa eGoon. Satsaa ihmeessä 100e seuraavaan, halvemmaksi tulee, kuin koko ajan ostaa uusia tarvikkeineen.

     
     
  6. #126
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    30

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoker Näytä viesti
    Eikö kannattaisi laittaa parempi seuraavaksi? Ei nimittäin edellinen paljoa eroa eGoon. Satsaa ihmeessä 100e seuraavaan, halvemmaksi tulee, kuin koko ajan ostaa uusia tarvikkeineen.
    Mä ymmärsin et se eGo-t on jo käytös, kuten mulla

    Edit: Kännissä forumeilla. Aina yhtä hyvä idea.

     
     
  7. #127

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Hmm jos starttipakettia hakee niin kannattaa miettiä vaihtoehtoa esim Modia. sama hintaa tulee kun hankit reilummalla akulla, laturilla, akulla ja kasalla cartoja!! Noi esim eGon startit on ihan ok valinta mutta ne tankit on mitä ne on!! Hyvin höökaa välillä ja taas kusee suuhun toisinaan! No valinta on sinun!! Suosittelisin kuitenkin Modin hankintaa ja siihen cartoja..........sama paskanen tie on meistä kaikki kulkenut

     
     
  8. #128

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kronstadt Näytä viesti
    veikkaan että kiroan itteni jälleen matalimpaan helvettiin kun tuli aluksi tilattua paskaa :--D
    Tätä minäkin mietin, pistin tosiaan keskiviikkona tulemaan 510 halvimman mallin ECig velhosta ja sen jälkeen kuullut huonoa ja hyvää palautetta, kaverin kanssa eilen pössyteltiin genesiksen samaa tuotetta, jonka jälkeen tuli vaan mieleen et: Ei hyvää halvalla saa, jos kerran olen tilannut 21 eurolla tavaraa ( tupakan + 20ml litkuja ) niin turha valittaa omaa tyhmyyttään ^^

    Ens kuussa en tosiaankaan ala tilailemaan mitään eGon tuotteita vaan siirryn suoraan 1100 mAh akkuun Cigvelholta + dual coil kartoja väh. 5 kpl tilaukseen, ja mitä litkuihin tulee niin en ole vielä RY4:losta pitemmälle päässyt aikeissani ^^

     
     
  9. #129
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Kyllä minä olen tyytyväinen Joyetechin 1000mAh eGo akkuihin.Parempia ei saa kun kokeiltu jo halpis akut läpi.Modit on eri juttu,mutta kun on eGo Boosteri ei tarvitse niitäkään.

     
     
  10. #130

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Itse laiton heti ensimmäiseksi paketiksi Lavatuben http://www.ecigwizard.com/shop/en/49...v-lavatube-mod
    Nyt kaksi viikkoa käytössä ja ei voi moittia. Ei mikään älyttömän kallis ja akku kestää vähintään sen kolme päivää kovallakin höyryytelyllä.
    En oo saanu akkua vielä kertaakaan loppuun, kun laitan aina suosita lataukseen kolmantena päivänä.
    Ja ohan niitä eri voltti / karto yhdistelmiä aina mukava testailla. Kulkeehan tuo vielä ihan hyvin mukana, kun siihen ei laita kiinni mitään XL kartoa.

     
     
  11. #131

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Pientä neuvoa tarvis...kannattaako ostaa CE3 cartoja 4 lootaa 18 puntaa +3,5 postit yksityiseltä ?

    Juurikin noita: http://www.totallywicked-eliquid.co....3-product.html

    Elikkäs tekeekö noilla yhtään mitään?
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  12. #132

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Pientä neuvoa tarvis...kannattaako ostaa CE3 cartoja 4 lootaa 18 puntaa +3,5 postit yksityiseltä ?

    Juurikin noita: http://www.totallywicked-eliquid.co....3-product.html

    Elikkäs tekeekö noilla yhtään mitään?
    Voisin uskoa että kyllä tekee. Vaikken ole vielä itse sähkötupakoiden maailmaan päässyt niin pelkkää hyvää kuullut kartoista, halvan hinnan vuoksi voi miettiä että onko niissä jotain vikaa, mutta pienellä googlettelulla/youtubettelulla voi löytää palautetta ko. tuotteista.. Ohmeista en vielä pahemmin osaa mitään sanoa mutta mitä pienemmät määrät ohmeja = sitä enemmän lämpöä ja höyryä? Näin olen ymmärtänyt asian... Jos tilailet niin pistä sitten palautetta että kannattaako, tai voisinhan minäkin tuolta muutaman paketin tilata mutta näyttää vain niin pirun halvalta että soppii epäillä... Tietenkin 510 mallinen karto on hyvä, halpoja ja isoja akkuja saa helposti tilattua vaikka ecigistä, tuolta en kerennyt kattoa.. Mut ecigiltä 510 XL 1100 mAh takaa varmasti "loppumattoman" akun, 3 päiväähän se kestääkin öbaut... Voisin kyllä itse pistää tuolta tilaukseen ens kuun puolella ja kattoa millasia on.

     
     
  13. #133
    Höyrykonkari makedeuz's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    littoinen
    Viestit
    165

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Onko olemassa Ego-t patteriin jotain ´´hattua``... siis kun käyttää 510-t atomisaattoria? Enkä nyt tarkoita mitään adapteria,vaan sellanen jolla saisi nuo jengat piiloon,hämärästi muistan jossain nähneeni!

    Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

     
     
  14. #134
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta


     
     
  15. #135
    Höyrykonkari makedeuz's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    littoinen
    Viestit
    165

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jonkkka Näytä viesti
    Tuokin käy,täytyypä kokeilla!

    Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

     
     
  16. #136

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Mitä teen väärin näitten atojen kanssa kun en saa kunnon höyryjä niistä irti.
    Käytössä normi atomisaattori. http://www.ecigwizard.com/shop/en/at...-standard.html
    Laitan yleensä 3-6 tippaa. Makujen testailussa olen käyttänyt, ettei aina tarvi tuhlata kartoa jos maku ei miellytä.
    Välillä tulee kunnon höyryt kun tarpeeksi kauan imee, mutta en oo päässyt käsitykseen mikä siihen vaikuttaa.

    Luulin että olen polttanut molemmat jo käytössä olleet atot pilalle ja otin uuden paketista, mutta sama juttu. Höyryä ei irota. Lisäsin vielä muutaman tipan mutta ei auta. Pientä palaneen makua lykkää ???



     
     
  17. #137

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Voiko ego passthrough akun ladata normi ego usb laturissa perinteiseen tyyliin?

     
     
  18. #138

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Valopallo Näytä viesti
    Voiko ego passthrough akun ladata normi ego usb laturissa perinteiseen tyyliin?
    Kyllä
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  19. #139

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Niimpä niin juu, ennenkun seuraavan tilaukseni pistän menemään niin tulipa tossa mietittyä pääni puhki että mahtaakos nyt sitten noit minun kartoni sopiakkaan tohon akkuun minkä tilaan?

    Elikkä siis kartot : http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomiser.html
    Sanotaan kyllä että soppii eGoon
    Akku: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ak...ry-900mah.html
    Sanotaan kyllä että : eGo Tank (also works with Riva, eGo, 510 etc atomisers)

    Elikkäst kyllähän ne kartot tohon passaa?

     
     
  20. #140
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Kyllä sopivat


    laitteet: EGO+Boget

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •