Sivu 56 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 64652535455565758596066106156 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,101 - 1,120 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #1101
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trautman Näytä viesti
    Mikä karto kannattaa ostaa tälle kaveriksi? http://www.puff.fi/510x-minidcttankk...5mm-p-952.html
    Normaalimittainen, ja todennäköisesti LR, jos et volttivehkeillä ajele. Elikkä tämä siis: http://www.puff.fi/boge-510-20ohm-st...kpl-p-805.html

    e: ja niinkuin Jalippo totesikin, samoilla spekseillä (sivuilla LR ja 40mm merkinnöillä) valmiiksi rei'itettyjä jos ei reikien teko tai slottailu kiinnosta..

     
     
  2. #1102
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Jos käytät ihan ego akulla, niin valmiiksi rei'itetty LR versio esimerkiksi Puffilta.

     
     
  3. #1103

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Saakos tuohon bogeen imureäit tehtyä ihan kotikonstein esim naulalla tms? Pitää joskus kun aikaa niin lukea tuo boge topic läpi.

     
     
  4. #1104
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Saa, mutta pitää varoa, ettei mene liian syvälle. Myös esim. rautasahalla voi noita "slotata".

     
     
  5. #1105

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trautman Näytä viesti
    Saakos tuohon bogeen imureäit tehtyä ihan kotikonstein esim naulalla tms? Pitää joskus kun aikaa niin lukea tuo boge topic läpi.
    Jos multa kysyt, niin ei saa Kolme päivää mä kamppailin ruuvi- ja naulakokoelman, ja vasaran kanssa, kokeilin laittaa bogen avatun kirjan rakoon, mutta se peijakkaan liukas epeli luikahti aina karkuun. Onneksi sain nopeasti puncherin, ennen kuin hermo meni.

    Mutta kyllähän noita moni vasarallakin naputtelee, ruuvi on kuulemma parempi kuin naula, dremel paras..


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #1106
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Jos multa kysyt, niin ei saa Kolme päivää mä kamppailin ruuvi- ja naulakokoelman, ja vasaran kanssa, kokeilin laittaa bogen avatun kirjan rakoon, mutta se peijakkaan liukas epeli luikahti aina karkuun. Onneksi sain nopeasti puncherin, ennen kuin hermo meni.

    Mutta kyllähän noita moni vasarallakin naputtelee, ruuvi on kuulemma parempi kuin naula, dremel paras..
    Yksi hyvä jippo on laittaa boge lattialaatan saumaan kun siihen napauttaa naulalla tai ruuvilla reiän. Pysyy hyvin paikallaan. Näin mie tein, ennenkun hankin puncherin

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  7. #1107
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Ja jasseri muuraa uudet laatat ku menee halki...

     
     
  8. #1108

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Ourait. Pitääpä tilata sitten noita bogen lr kartoja ja kokeilla, että pärjääkö niillä ja egon akulla mitenkään. Toivottavasti ei huonommin pelittäs ku egon atot.

     
     
  9. #1109

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Suosittelen kuitenkin valmiiksi reiitettyjä Pitäis tänään tai huomen ainakin puffille tulla. Myös rautasahalla voi tehdä slotin (viillon). Kannatta todellakin lukea se boge ketju läpi.

     
     
  10. #1110
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Re: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Ja jasseri muuraa uudet laatat ku menee halki...
    Vaikka sitten niin

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  11. #1111
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    104

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Mä itse kokeilin kerran reijittää bogea ja totesin sen jälkeen, että ei maksa vaivaa Ei mee hermot ja näpit kun ostaa valmiiksi reijitettyjä. Ei ne niin paljoa kalliimpiakaan ole.

     
     
  12. #1112
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chanel Näytä viesti
    Mä itse kokeilin kerran reijittää bogea ja totesin sen jälkeen, että ei maksa vaivaa Ei mee hermot ja näpit kun ostaa valmiiksi reijitettyjä. Ei ne niin paljoa kalliimpiakaan ole.
    Sillonpa ei ollut valmiiksi rei`itettyjä kun alottelin bogejen kanssa. Ja kyllä mä ite ennemmin ne reiät teen, kun maksan siitä ylimäärästä. Kuitenkin niin nopea ja helppo homma!.. Varsinkin puncherin kanssa :

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  13. #1113
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    0,10 € maksaa enemmän rei'itetty Boge.
    Heti kun on 120 Bogea rei'ittänyt itse, niin Arctic puncher on maksanut itsensä takaisin...

    Mun puncheri on aikanaan itsensä jo maksanut takaisin, mut nyt odotellaan että Odysseus maksaa itsensä takaisin, kun en enää Bogeja käytä... tosin reilu vuosi taitaa tässäkin mennä...

     
     
  14. #1114
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    0,10 € maksaa enemmän rei'itetty Boge.
    Heti kun on 120 Bogea rei'ittänyt itse, niin Arctic puncher on maksanut itsensä takaisin...

    Mun puncheri on aikanaan itsensä jo maksanut takaisin, mut nyt odotellaan että Odysseus maksaa itsensä takaisin, kun en enää Bogeja käytä... tosin reilu vuosi taitaa tässäkin mennä...
    Toi onkin periaate kysymys :

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  15. #1115

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta


     
     
  16. #1116
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trautman Näytä viesti
    onhan ne.
    Ainakin tuon tankin myyntsivulla on akun, kauluksen ja tankin yhteistarjous...

    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  17. #1117

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Tilasin EGo-C malliin puffilta tämmöisiä tankkeja,alkuperäisessä ei ole tankin päässä tuommoista kumi korkkia vaan se on kokonaan muovinen,sattuiko oikeanlainen vai tilasinko vääränlaisia ???

    http://www.puff.fi/egoc-nestepatruun...got-p-889.html

     
     
  18. #1118
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko-Pekka Näytä viesti
    ei ole tankin päässä tuommoista kumi korkkia vaan se on kokonaan muovinen,sattuiko oikeanlainen vai tilasinko vääränlaisia ???
    Kyllä ne ihan "oikeanlaisia" on. Sekä muovikorkki, että silikoni ("kumi")-versio on ihan normaaleja. Itse tykkään (tai tykkäsin, kun vielä käytin eGo-tankkeja) enemmän noista silikoni ("kumi")-versioista, mutta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ...

     
     
  19. #1119
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    111

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Jos multa kysyt, niin ei saa Kolme päivää mä kamppailin ruuvi- ja naulakokoelman, ja vasaran kanssa, kokeilin laittaa bogen avatun kirjan rakoon, mutta se peijakkaan liukas epeli luikahti aina karkuun. Onneksi sain nopeasti puncherin, ennen kuin hermo meni.

    Mutta kyllähän noita moni vasarallakin naputtelee, ruuvi on kuulemma parempi kuin naula, dremel paras..
    Itselläni on sellainen muovinen johdon kiinnitysmuovijutska (en nyt virallista nimeä muista). Laitan bogen aina akkuun kiinni ja leikkulaudalle, pidän siitä klipsusta kiinni joka pitää naulaa paikoillansa ja annan muijan napauttaa pienen jäljen bogeen (semmone pikku kuoppa, jossa naulan kärki pysyy). Sen jälkeen boge irti akusta ja lattialle pitämään bogesta ja naulasta kiinni samalla ku muija naputtelee naulan bogesta läpi.

    Todella helppoa kun sen osaa, tosin tuohon tarvitsee aina kaksi. Yksin naulatessa ei tuu mitään.

    Jos ei halua 12e pihdata niin ostakaa puncheri. Itse en ole saanut aikaiseksi kun en sellaista tarvitse.

     
     
  20. #1120
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Kätevää, puncheri jota säilytetään keittiössä ja tulee luo käskystä.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •