Sivu 53 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34349505152535455565763103153 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,041 - 1,060 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #1041
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    43

    Vs: Kärähtävät kartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    No niin elikkäs nyt toimii kun on kunnon Boge tankissa..homma on sitten hanskassa ..itse en kyllä välitä noista Smokin ja kangerin kartoista
    No jospa siitä Boge-paketista seuraavatkin toimisivat... olen löytänyt merkkini. Mutta pitääkö jokaikisen höyryttelijän kulkea tämä kivikkoinen tie yrityksen ja erehdyksen kautta? Laitteista puhumattakaan! Siis sitä peräänkuuluttamaani tuotekehityksen sarkaa on pitkälti edessä!

     
     
  2. #1042
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Kärähtävät kartot

    Kiinassa on kiinan toleranssit tehtaalla ???

     
     
  3. #1043
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Kärähtävät kartot

    Näin se vain tahtoo mennä..kokeilu ja erehtymisen kautta..välillä kantapään kautta
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #1044
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Vajaa viikko tullut höyryteltyä 510- T:llä ongelmitta, mutta tilasin täydennyssetin(tehokkaampi akku ja ato). Ongelma liittyykin tuohon täydennyssettiin, luulen, että atossa on jotain vikaa? Pesin sen foorumin ohjeistuksen mukaan ym, mutta höyryä ei tule, kuin sen muutaman tipan verran, mitä suoraan atoon tiputtaa. Sen jälkeen maistuukin palaneelle muoville. Näyttäis siltä, että ton aton sisällä ei ole samanlaisia lankoja, kuin mitä ensin tilaamassani setissä. Voiko tuolle nyt tehdä mitään, vai tyydynkö vaan kohtalooni ja hukkaan heitettyihin rahoihin? P.S. Yritin kyllä hakua käyttää, mutten vastaavaa heti löytänyt, joten pahoitteluni, jos turhaan tän näpytin.. :-[

     
     
  5. #1045
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marde Näytä viesti
    Näyttäis siltä, että ton aton sisällä ei ole samanlaisia lankoja, kuin mitä ensin tilaamassani setissä.
    Vaikuttaa siltä, että ostamasi ato ei ole "T"-mallia, vaan ihan perus 510-ato.

     
     
  6. #1046
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    http://www.puff.fi/510t-taydennysset...kki-p-776.html
    Tuollaisen sain, eikös tuon pitäisi olla tankkimallia? Mä en näistä tajua yhtikäs mitään, sen verran vaan, että toi tilaamani setti ei toimi...

     
     
  7. #1047

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Kyllä sä ton linkin perusteella ihan oikean tuotteen olet tilannut. Jos ei atomisaattori toimi, otapa yhteyttä puffi:in. Näissä on joskus näitä DOA tuotteita.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  8. #1048
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Juu, täytyypi sinne laittaa viestiä... Ajattelin ensin täältä neuvoa kysyä, etten turhaan reklamoi, jos vika onkin käyttäjässä.. Ehkei tässä tapauksessa niin olekaan.. Kiitos vastauksista!

     
     
  9. #1049

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Kertomasi perusteella laitteessa saattaisi olla vika. Puffi on hyvä maineinen paikka, kauppias on hoitanut asiallisesti reklamaatiot. Ja myös sun asenteesi on mun mielestä kohdillaan, ensin selvittelee itse onko jotain mitä tartteisi ymmärtää.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  10. #1050
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Olen aloittelemassa uutta harrastusta höyryttelyn maailmassa - drippailua 306 atolla. Nyt tarvittaisiin asiantuntijoilta sellaista pientä 101 henkistä mitä välttää, mitä pyrkiä tekemään oikein tiivistelmää aiheesta.

     
     
  11. #1051

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Joo eli semmosta pientä ongelmaa havaittavissa noilla olympian kartotankeilla kun ainakun alotan höyryttelyn esim koulussa oppituntien välissä niin ihan jäätäviä kurkkuhittejä, ei siis palaneen makua mut todella ikävästi tuntuu kurkusta! mutta jonkun aikaa kun siinä vetelee hampaat irvessä niin jotenkin se kipu/kurkkutuntuma lakkaa. Outo ongelma täytyy sanoa.

     
     
  12. #1052
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Veikkaisin, että liian vahvat nesteet aiheuttaa.

     
     
  13. #1053
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    mega dual coil cartosta tuli sellainen juttu mieleen, että jos haluaa esim. vaihtaa makua tuohon niin voiko sen tosiaan pestä noin ja kauanko sitä uskaltaa keitellä että vielä toimii entäs tuo kuivatus puoli sitten eli kauanko pitää antaa mötikän kuivua pöydällä ennen uutta käyttöä.

    http://www.youtube.com/watch?v=YQF6t4XL3l0

    tuo lontoo ei oikein itsellä taitu niin hyvin, että saisin tuosta selkoa =)

    edit. vai uskaltaako tuota todellakin laittaa uuniin kuivatuksen ja kuinka pitkäksi aikaa ja millä lämmöllä :-\



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  14. #1054
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    104

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Hei onnistuukos drippailu ihan tavallisella 510-atolla? Drip tipin kanssa siis. Ens viikolla pitäis tulla uusia makuja postissa eikä huvittas uhrata bogeja jos onkin ihan paskoja sittä niih.

     
     
  15. #1055
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Chanel Näytä viesti
    Hei onnistuukos drippailu ihan tavallisella 510-atolla? Drip tipin kanssa siis. Ens viikolla pitäis tulla uusia makuja postissa eikä huvittas uhrata bogeja jos onkin ihan paskoja sittä niih.
    onnistuu...varsin hyvä juuri tuohon tarkoitukseen..

     
     
  16. #1056
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    104

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    FANTASTICO! Kiitos infosta :-*

     
     
  17. #1057
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Pieni kysymys... Olen aloittanut sähkötupakan käytön vajaa viikko sitten. Käytössä on http://www.electronic-cigarettes-mar...uspakkaus.html ja hangsenin nesteet cherry, orange ja apple mix kaikki 16mg. Ongelma on, että mielestäni höyryä ei juuri tule/tulee vaihtelevasti ja makukin on aika mitäänsanomaton. Noissa kaikissa. Olen ottanut tavaksi vetä "kuivahöyryjä" ennen kuin aloitan, mutta ei se tunnu auttavan.

    Onkohän vika nyt laitteessa, tekniikassa vai nesteissä? Mitä nyt kannattaa tehdä? Ainakin ajattelin tilata jotain vähän laadukkaampaa nestettä, vaikkapa tuota Vermillion Riveriä. Kannattaisiko nyt hankkia jotain lisälaitetta tuohon vehkeeseen?

    Niin ja vielä, miten kauan tuo atomisaattori kestää käytössä? Olisiko niitä syytä hankkia jo nyt varastoon? Entäpä akkuja?

     
     
  18. #1058
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja karkkihöyry Näytä viesti
    ...
    Kyllä se on laitteesta kiinni: itse höyryttilin sillä noin 6kk sitten ja ainoastaan volttilaitteilla siitä sai höyryä irti. Laitteiston puolesta pientä varastoa kannattaa aina pitää, vaikka suomalaisilta toimittajilta laitteita saa seuraavaksi päiväksi. Ns. nyrkkisääntö on, että vähintään kaksi toimivaa kokonaisuutta pitää olla: toinen akku laturissa ja toinen käytössä, vara karto/clearo tms rikkoutumisen varalta kotona.

    Nyt olen tilaamassa kaverille jotain aloitussettiä ja kysymys clearoista: mikä on nykyään paras clearovalinta aloittelijalle? Onko se T2, ET8 vai joku muu? Itse olen jo pudonnut kelkasta clearojen kehityksen suhteen ja pitäisi aloittelijalle kasata toimiva setti.

    :wq

     
     
  19. #1059
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Ahaa, eli voiko jollain lisälaitteella parantaa tilannetta? Jos niin millaisella (ihan vaikka linkki, olen puupää)? Minullahan on tällä hetkellä kaksi toimivaa laitetta akkuineen ja kolme atomisaattoria. Kai niillä johonkin asti pärjää? Ja jos suurin ongelma on se maun puuttuminen, niin onko nesteen vaihtamisella mitän parannettavissa?

     
     
  20. #1060
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja karkkihöyry Näytä viesti
    Ahaa, eli voiko jollain lisälaitteella parantaa tilannetta?
    Bud
    http://www.e-savuke.com/forum/index....26973#msg26973

    Tankit
    http://www.e-savuke.com/forum/index....21835#msg21835

    Dual Coilit
    http://www.e-savuke.com/forum/index....32538#msg32538

    LUE PALJON! (ja opi vähän)



    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •