Sivu 469 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 369419459465466467468469470471472473479 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 9,361 - 9,380 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #9361
    Kysymyksiä:

    1. Miten tämä nyt menee, ilmeisesti 10ml, 20mg max puteleita saa myydä kivijalkakaupassa? Paljon ne maksaa keskimäärin kivijalkakaupassa, suunnilleen 8e kpl vai?

    2. Onko jossain ketju, keskustelualue jossa voi puhua eri kivijalkaliikkeiden hinnoitteluista ja laitevalikoimista? Kauppias ei luonnollisesti saa mainostaa mitään, sen tiedän.

    3. Jos tilaa jostain eta-alueella olevasta maasta(miksei muualtakin) jonkun egoakun tai vastaavan, eli käytännössä akun jossa vain kierre päässä, niin suhtautuuko tulli tähän TÄYSIN samalla tavalla kuin johonkin nikotiinia sisältävään tuotteeseen?


    Ei ole tullut seurattua foorumia aktiivisesti muutamaan vuoteen, olen tilaillut lähinnä muualta kuin suomesta kaiken. Nesteitä riittää vielä lähes puoleksi vuodeksi, että se ei huoleta, laitteet alkaa tosin nyt prakailemaan.

    Pahoittelen jos tässä on paljon sellaista mitä on tullut ilmi muualla, mutta en löytänyt oikein kattavaa tietopakettia mistään ketjusta. Lähinnä toi kivikauppojen toiminta jatkossa kiinnostaa, ja niiden nykyisestä/tulevasta tuotevalikoimasta keskustelu.

    Vai kuolevatko ne jossain vaiheessa kokonaan pois jos sähkökessua aletaan myymään jossain R-kioskin tupakka-askiverhon takaa(onko jo?).

     
     
  2. #9362
    1. Kyllä, hinta on käsittääkseni 8-10€.
    2. Ei ole.
    3. En tiedä suhtautuuko tulli täysin kuin nikotiininesteeseen mutta laitonta sähkötupakointilaitteiden ja niiden osien tilaaminen on, myös kotimaasta.

     
     
  3. #9363
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JackOAT Näytä viesti
    Jahas. Oon kyllä tuota vetänyt suoraan keuhkoon. Mistä tuo DL tulee? Directly to Lungs? Ja MTL on varmaan Mouth to Lungs... Täytyy googlata nautilusta. Saa laittaa suosituslinkkiä ja opiskeltavaa luettavaa.
    DTL ja MTL on ihan peruskauraa. Vähän edistyneemmillä on sitten RLD ja SRLD ja mitä niitä nyt sitten olikaan...
    http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...sanakirja.html
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  4. #9364
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Aina tuntuu että on enemmän taikka vähemmän aloittelija Osaisko joku sanoa että onko tutkimustuloksia siitä että onko jompikumpi; VG taikka PG enemmän keuhkoja tukkivaa tavaraa? Mulla kun on nämä keuhkot edelleen kehnot kun en ole liikuntaa harrastanut puoleentoista vuoteen ja ylipainoakin on ja ne 33 vuotta tupakointiakin takana. P.S. Ne jotka ei tiedä niin nyt oon höyryillä mennyt n.14kk. Ja nesteet on olleet vuoden päivät jo 80-90% VG pitoisia. Mulla oli tuollainen n. 3kk jakso kun keuhkoista tuli yskimällä limaa mutta se on nyt mennyt melkein kokonaan ohi onneksi (mikä lie episodi). P.S.S. Oikea ketju tähän aiheeseen lienee jossain muualla? En nyt vaan keksinyt että missä?
    Viimeksi muokannut benji; 04.08.17 kello 16:04.

     
     
  5. #9365
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2017
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    9
    Hei. Kysytäämpä täällä kun en voi vielä aihetta tehdä, mutta onko kokemuksia aspiren k1 starterista? Olin erittäin tyytyväinen laitteeseen, mutta kun ostin helsingin reissulla tuon ego aion niin nyt tuo k1 tuntuu ettei olisi oikein kunnossa. Tuntuisi että on hieman tuhnulta jos vertaa tuohon egoon eli tuntuu tuo k1 aivan lelulta/tehottomalta. Pahoittelut kirjoitettu puhelimella

     
     
  6. #9366
    Jos ostat kunnon laitteen,niin Aio tuntuu tuhnulta ja vikaantuneelta.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  7. #9367
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samppa104 Näytä viesti
    Hei. Kysytäämpä täällä kun en voi vielä aihetta tehdä, mutta onko kokemuksia aspiren k1 starterista? Olin erittäin tyytyväinen laitteeseen, mutta kun ostin helsingin reissulla tuon ego aion niin nyt tuo k1 tuntuu ettei olisi oikein kunnossa. Tuntuisi että on hieman tuhnulta jos vertaa tuohon egoon eli tuntuu tuo k1 aivan lelulta/tehottomalta. Pahoittelut kirjoitettu puhelimella
    Näin se menee, aina kun päivittää parempaan niin vanha on tuhnu Eikä mene kauankaan että hyllyn perällä on rivi tuhnuja.
    Spoileri!

     
     
  8. #9368
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2017
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Näin se menee, aina kun päivittää parempaan niin vanha on tuhnu Eikä mene kauankaan että hyllyn perällä on rivi tuhnuja.
    Niin justiinsa.. Tottahan tuo harmittaa vaan kun tuli ostettua tuohon k1 noita coileja varalle yms.. tuntuu vaan että vaikka kuinka imee ja antaa virtaa niin ei tuu kunnon höyryä, mutta onneks tuo ego aio tuntuu pelittävän hyvin ja antaa hyvät höyryt.. ainakin toistaseks ja plussaa lähikauppa myy tota samaa laitetta ja coileja siihen

     
     
  9. #9369
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2017
    Sijainti
    Etelä-Karjala
    Viestit
    5
    Hei, pieni kysymys. Aikoinaan ostin sähkötupakkalaitteiston (Reauleaux 200W + Herakles+)
    Tankkini käyttää valmisatoja, joita ei voi itse tehdä. Saako niitä enään mistään tilattua?
    Toinen kyssäri on, saako noita nikotiinittomia leipurinesteitä valmiiksi lantrattuna jostain? En ole oikein nokkela poika sekoittelemaan itse. Siis ihan ilman nikotiinia jos saisi jotain isoja purnukoita. Olen katellut esim happyjuicesta että kaikki nesteet on (sekoitus 10-15% ym.) haluaisin siis nesteen mihin ei tarvitte mitään enään sotkea.

     
     
  10. #9370
    Atopäitä ei laillisesti saa enää tilata. Tietysti omalla riskillä ulkomailta voi kokeilla tilata mut takuuta ei ole et kotiin tulee. Nikotiinittomien valmisnesteiden tilaaminen on edelleen laillista. Se on sit eriasia tajuaako tullisetä et se on nikotiinitonta. Suomikaupoissa en muista näitä nähneeni. Joku korjatkoon jos tietää paremmin. Mut ei se ite sotkeminenkaan oo vaikeeta. Tarvii vaan pohjaa ja makunestettä ja tietysti niksaa jos sitä käyttää. Atopäitäkin voi tietysti putsailla. Ite en oo sitä kokeillu mut youtubesta löytyy siihenkin ohjeita.

     
     
  11. #9371
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Damn. Mä luulin että atopäitä saisi vuoden loppuun asti tilata... Saako niitä kivijalkakaupoistakaan enää? Nautiluksen atopäitä mun pitää jostain saada varastoon ja paljon...

     
     
  12. #9372
    Niitä saanee kivijaloista niin kauan kuin niitä valmistetaan. Nautilus 2 on kuitenkin 2 ml tankki ni mitään estettä ei pitäis olla sille et kivijalat möis sitä ja atoja jatkossakin.

     
     
  13. #9373
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2017
    Sijainti
    Etelä-Karjala
    Viestit
    5
    Eli miten siis valmistus? Jos tilaan 100ml tiivistettä jossai 10% suhde, ja sen kanssa 50/50 vgpg 1000ml pohjanesteen, tuotan silloin 1100ml höyrysteltävää nestettä, kaiken jären mukaan. Mutta pitääkö sitä hauduttaa, kylmentää, mitään?

    ..ja osaako kukkaa sanoo onkoha kivijalkaliikkeis herakles plussaan sopivia atopäitä, sen verran kaukana noi liikkeet ettei huvittas lähtee sokkona
    Viimeksi muokannut Kolkku; 07.08.17 kello 23:57.

     
     
  14. #9374
    Riippuu vähän laitteista ja makuaineesta et mitä pohjaa kannattaa käyttää. 50/50 jos käytät niin tulee aika löysää nestettä mut makua pitäis antaa enemmän jolloin sekoitussuositus makuaineelle vois olla vähemmänkin. Ja jos laitat siis 50/50 nesteeseen 10% sekoituksella olevaa makua ni lopputulos on 40vg/60pg. Suosittelen ostaa esim 80vg/20pg tai 70/30 pohjaa. Mut raakasti vois sanoo et noin se suunnilleen menee. Tosin jos 10 prossan suhteella haluat sotkea niin silloin se ois 100 ml makua ja 900 ml pohjaa. Mut en usko et se parin prossan heitto maailmaa kaataa. Ja en ehkä lähtis suoraan litraa tekee nestettä jos ei itellä oo siitä makutiivarista kokemusta ettei mee koko satsi viemäriin. (paitsi jos perustuu valmisnesteeseen mistä pitää). Jotkut tiivarit on kunnon ravistuksen jälkeen valmiita ja jotkut vaatii viikosta pariin kypsymistä. Toki sitäkin voi vähän avittaa hauduttamalla yms mut maistelemalla sekin selviää. Kylmentää ei tarvii. Säilytät nesteen vaan auringon valolta suojas ni säilyy hyvänä.

     
     
  15. #9375
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2017
    Sijainti
    Etelä-Karjala
    Viestit
    5
    Kiitos vinkeistäsi. Pitää varmaan ostaa teeseitse tankki ettei tarvitse murehtia noista atopäistä.. 2 on jälellä ja sillä ei pitkälle pötkitä. Pitää vissiin uus tankkikin hakea jostain kivijalasta.. muutaman sadan kilometrin päästä.. en mää ny si tiiä onks tää enää röökäämistä halvempaa

     
     
  16. #9376
    Tulee se. Mut eikai sitä omalle terveydelleen voi hintaa asettaa. Kunhan kirjoittelet tänne lisää ni sinulle aukee toi kirppisaluekkin käytettäväksi. 5 viestin ja 2 viikon rekisteröitymisen jälkeen sen pitäis aueta (lisätietoa tuolta: http://www.e-savuke.com/vb/e-savuke-...joitukset.html ). Siel on myynnis yhtä ja toista.

     
     
  17. #9377
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2017
    Sijainti
    Etelä-Karjala
    Viestit
    5
    Lueskelin tossa tullin sivuja, nesteiden tuonnista maahan kyllä löytyi infoa, mutta osaako kukaan sanoa jos haen itse säkillisen atopäitä vironpuolelta, mitä tullimies tuumaa?

     
     
  18. #9378
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    22
    "en mää ny si tiiä onks tää enää röökäämistä halvempaa"

    Halvempaa tämä ei tosiaan ole ollut koskaan, riippuu tosin mitä on käryytellyt aikaisemmin ja kuinka paljon, askin jos päivässä käryyttää niin silloin voi tilanne olla toisin.
    Mulla meni viikossa n. 1 toppa ja eipä se nyt niin hirveän kallista rahallisesti ollut ainakaan.

    Mutta ne muut hyödyt kyllä korvaa käryyttämisen vaikka rahallisesti onkin ollut kalliimpaa.

     
     
  19. #9379
    Lueskelin tossa tullin sivuja, nesteiden tuonnista maahan kyllä löytyi infoa, mutta osaako kukaan sanoa jos haen itse säkillisen atopäitä vironpuolelta, mitä tullimies tuumaa?
    "Sulla on vissiin atot loppu?" Sanoisi tullimies. 430 euroa saa olla tavaroitten yhteisarvo.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  20. #9380
    Noi aion valmiit coilitkin pystyy helposti uudelleen rakentaan😀

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •