Sivu 467 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 367417457463464465466467468469470471477 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 9,321 - 9,340 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #9321
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Meikäläinen on lukenut sitten omiaan kokoajan
    Oon ollut siinä tiedossa että vuoden loppuun ois saanu tilailla näin siinä käy kun mitään pidempää tekstiä ei jaksa/viitsi lukea

    Mites saako niitä suurinpiirtein samoihin hintoihin kun mitä vapetalolla oli jotain 50e/puteli kivijalkakaupoista joskus? vai saako siis niksaa enään ollenkaan?

    Pinkmulella reilu 30€ litra 18mg litkua + postit... Ja vielä saa laillisesti...

    Hups, pari päivää sitten oli vielä tuo reilu 30€/litra. Tänään noin 46€/litra, kovaa vauhtia nousee hinnat

     
     
  2. #9322
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 07:02.

     
     
  3. #9323
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Vuoden loppuun saa kauppiaat myydä vanhoja laitteita ja sitten nekin loppuu.

    Mutta etämyynti loppuu 3 vkon päästä.

    Niksaa saa, mitäs tuo on 46 EUR litra 18mg + posteja varmaan n. 13 EUR päälle.

    EDIT: Arska vertyy illan mittaan.
    Jos niksaa vielä kivijalkakaupoista noihin hintaa saa tarvittaessa niin ei mun maata vielä kaada
    menee niin perkeleen vähän niksaa nykyään.
    Jos nyt oon siis ymmärtänyt oikein että sitä saa kivijalkakaupoissa jossain vaiheessa myydä.
    Pitäneen kaverilta ostella muutama 100mg/ml vielä tarvittaessa jos siltä näyttää, kovasti koitellu niitä kaupitella kun on vähän enemmän hamstraaja tyyppiä

     
     
  4. #9324
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Jos niksaa vielä kivijalkakaupoista noihin hintaa saa tarvittaessa niin ei mun maata vielä kaada
    menee niin perkeleen vähän niksaa nykyään.

    Jos nyt oon siis ymmärtänyt oikein että sitä saa kivijalkakaupoissa jossain vaiheessa myydä.
    Pitäneen kaverilta ostella muutama 100mg/ml vielä tarvittaessa jos siltä näyttää, kovasti koitellu niitä kaupitella kun on vähän enemmän hamstraaja tyyppiä
    Kivijalassa 10ml niksaa maksaa n. 8€ eli noin 800€/litra

     
     
  5. #9325
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:22.

     
     
  6. #9326
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Meikäläinen on lukenut sitten omiaan kokoajan
    Oon ollut siinä tiedossa että vuoden loppuun ois saanu tilailla näin siinä käy kun mitään pidempää tekstiä ei jaksa/viitsi lukea

    Mites saako niitä suurinpiirtein samoihin hintoihin kun mitä vapetalolla oli jotain 50e/puteli kivijalkakaupoista joskus? vai saako siis niksaa enään ollenkaan?
    Vielä kerkiät nesteet tilaamaan esim pinkmulesta. Tulee niksat noin viikossa. Veikkaisin että kivijalkaliikkeissä 10ml puteli niksaa maksaa siinä 6-7 euroa, eli tupakka-askin verran.

     
     
  7. #9327
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Jos häneltä saat halvalla niin osta heti.

    Kivijaloissa siinä litrassa 20mg niksaa on 300 EUR tupakkaveroa jo nyt + aikaisempi hinta katteineen, alveineen.

    Toivo että kaverisi on hyvin reilulla tuulella.
    Aivan
    Mikäs tuo vapetalon niksoissa oleva vero sitten oli oikeen :O

     
     
  8. #9328
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Aivan
    Mikäs tuo vapetalon niksoissa oleva vero sitten oli oikeen :O
    Silloin kun litra maksoi sen 59€, niin ei ollut vielä nesteveroa. Mut verottaja kun iski, niin liki 400€ olis tullut hinnaksi

     
     
  9. #9329
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Silloin kun litra maksoi sen 59€, niin ei ollut vielä nesteveroa. Mut verottaja kun iski, niin liki 400€ olis tullut hinnaksi
    Aa no eipä mitään saan kaverilta 20e puteli pari kappaletta

    Teen niillä kyllä sen verran nestettä että ei ihan heti tarvii jatkoo olla miettimässä Menee se 1-1.3 per tiivari

     
     
  10. #9330
    Voisko joku varmistaa laskinko oikein vai oonko tyhmä Tilasin venemieheltä eli dramavapesilta 100 ml valmisnesteitä (alko tekee mieli sitä vattulakua) Jos haluun ton putelin niksat kolmosee
    Nii eikös lisäämällä se 3ml 100mg niksaa tee siitä jotain sellasta?

    Edit: Joo antakaa olla tuli joku aivopieru Onha se 3mg jos 3% niksaa laittaa suuripiirtei

     
     
  11. #9331
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2017
    Viestit
    2
    Hommasin Mlife mini mod k1 mallisen laitteen ja nyt alkoi mietityttämään, että mistähän löytäisin oikeanlaisia atopäitä tähän laitteeseen?

     
     
  12. #9332
    Höyryttelijä Roland2's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    44
    ^Aika harvassa kaupassa näyttää olevat kyseisen mod-kitin coileja, tässä yksi paikka.
    "The man in black fled across the desert and the gunslinger followed."

     
     
  13. #9333
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2017
    Viestit
    2
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roland2 Näytä viesti
    ^Aika harvassa kaupassa näyttää olevat kyseisen mod-kitin coileja, tässä yksi paikka.
    Joo samaa itekki kattelin että ei monesta paikasta löydy nuita osia. Pystynkö tilaamaan jonkun erilaisen tankki systeemin tähän vai miten ne ovat yhteensopivia eri laitteiden kesken?

     
     
  14. #9334
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Santsaa Näytä viesti
    Joo samaa itekki kattelin että ei monesta paikasta löydy nuita osia. Pystynkö tilaamaan jonkun erilaisen tankki systeemin tähän vai miten ne ovat yhteensopivia eri laitteiden kesken?
    Normi 510 kierre näyttäis olevan, joten pitäis passata muutkin tankit.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  15. #9335
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361
    Viesti poistettu

     
     
  16. #9336
    Miten helposti niksa sekottuu 70/30 nesteen kanssa?

    Ostin valmiita 100ml valmisnesteitä ja lisäilin 3mg pg niksaa
    Oon aina yli varovainen ton sekottelun kanssa ja nyt mietityttää että sekottuuko noi miten helposti keskenään vaikka pullo aivan täys?

    Sekottelin ja ravistelin, kaadoin pari milliä pois ja sekottelin lisää

     
     
  17. #9337
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Miten helposti niksa sekottuu 70/30 nesteen kanssa?

    Ostin valmiita 100ml valmisnesteitä ja lisäilin 3mg pg niksaa
    Oon aina yli varovainen ton sekottelun kanssa ja nyt mietityttää että sekottuuko noi miten helposti keskenään vaikka pullo aivan täys?

    Sekottelin ja ravistelin, kaadoin pari milliä pois ja sekottelin lisää
    Mikä tossa nyt pelottaa? Että niksat jää yhdeks klöntiks pulloon vai? Kyllä se niksa ihan hienosti sekoittuu nesteeseen kuin nesteeseen. Ihan normaalit ravistelut riittänyt itselläni. Jos hysteria ottaa vallan, voit hieman lämmittää nesteitä niin sekoaa vielä helpommin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #9338
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Mikä tossa nyt pelottaa? Että niksat jää yhdeks klöntiks pulloon vai? Kyllä se niksa ihan hienosti sekoittuu nesteeseen kuin nesteeseen. Ihan normaalit ravistelut riittänyt itselläni. Jos hysteria ottaa vallan, voit hieman lämmittää nesteitä niin sekoaa vielä helpommin.
    Noni, hyvä homma Hysterian puolellehan tuo jo alkaa menemää Mut aina tapana ollu ravistella ihan kunnolla ja noita täysiä pulloja on pirun vaikee ravistella, kun tuntuu ettei tavara liikkus mihinkään. Kaipa ne sinne silti sekottuu

     
     
  19. #9339
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Noni, hyvä homma Hysterian puolellehan tuo jo alkaa menemää Mut aina tapana ollu ravistella ihan kunnolla ja noita täysiä pulloja on pirun vaikee ravistella, kun tuntuu ettei tavara liikkus mihinkään. Kaipa ne sinne silti sekottuu
    Kyllä ne hyvin sekoittuu. Ei turhaa pelkoa sen suhteen.

     
     
  20. #9340
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2017
    Viestit
    1
    En nyt viitsinyt omaa topicia luoda tälle. Olen tosiaan vasta aloittamassa vapetusta ja olen lukenut tuosta uudesta tupakkalaista ja makunesteiden laittomuudesta jotain, mutta kaikki ei ihan aukene minulle. Myydäänkö noita nikotiinittomia tiivisteitä edelleen kivijalkaliikkeissä, kuten Helsingin finnvapessa? Noita voi sitten itse ilmeisesti sekotella nikotiinillisten nesteiden kanssa. Jos nikotiinittomia tiivisteitä ei myydä enää, voiko jollain muulla elintarvikkeella saada noihin makua?

    Kiitän vastauksista jo etukäteen!

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •