Sivu 461 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 361411451457458459460461462463464465471 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 9,201 - 9,220 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #9201
    Ennen oli kun aloitteli höyryttelemään hirveä tarve höyrytellä korkeilla wateilla

    Nykyään tykkään pitkästä akun kestosta

     
     
  2. #9202
    Olin eilen mennyt kännipäissään höyryttelemään solubaromen vai minkä lie tiivaria sellaisenaan, siihen asti kun rupes kunnolla kurlaamaan. Onkohan mitenki myrkkyä höyrytellä?D

     
     
  3. #9203
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Olin eilen mennyt kännipäissään höyryttelemään solubaromen vai minkä lie tiivaria sellaisenaan, siihen asti kun rupes kunnolla kurlaamaan. Onkohan mitenki myrkkyä höyrytellä?D
    Ilmeisesti ei ainakaan hengenvaarallista ?

     
     
  4. #9204
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2017
    Viestit
    29
    Kaverille lahjoitin vuosia sitten omat sähkövermeet, sielä laatikossa oli kymmenkunta pulloa inaweran tiivisteitä mukana niin se oli kokemattomana vedelly ne raakana kehui kyllä et kaikki nesteet nii pirun pahoja väkiste piti niitä vetää. että ei ne kovin myrkkyä voi olla.

     
     
  5. #9205
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja haba79 Näytä viesti
    Kaverille lahjoitin vuosia sitten omat sähkövermeet, sielä laatikossa oli kymmenkunta pulloa inaweran tiivisteitä mukana niin se oli kokemattomana vedelly ne raakana kehui kyllä et kaikki nesteet nii pirun pahoja väkiste piti niitä vetää. että ei ne kovin myrkkyä voi olla.

     
     
  6. #9206
    Mulla oli viel laitettuna kyseine tiivari 100ml kaatonokkapulloon joskus aikoinaan.

    Huomas kyllä että joku alkaa olla vituillaan, meinaa kurlas kyllä aika lailla

     
     
  7. #9207
    RBA settien paketista löytyy yleensä valmiita vastus settejä, ni onko nää langat mitä materiaalia pääsääntöisesti? Perus kanthalia?

     
     
  8. #9208
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troutbum Näytä viesti
    RBA settien paketista löytyy yleensä valmiita vastus settejä, ni onko nää langat mitä materiaalia pääsääntöisesti? Perus kanthalia?
    Kyllä, Kanthalia ovat yleensä.

     
     
  9. #9209
    Voiko e-savukkeen akku mennä pilalle, jos sen lataa väärällä laturilla? Mulla on Ijust mini, joka on toiminut viikkokausia erittäin hyvin, mutta nyt kaikki vain maistuu palaneelta tai metalliselta. Sekoittelin 100ml pullosta alkuun yhden 50ml ja lisäksi myöhemmin kaksi 30ml erilaista makua. Nämä olleet huoneenlämmössä, joskin viileässä paikassa ja tuoksuvat pulloissa ihan hyvältä. Olen vaihtanut aton, osaan kostuttaa sen jne. Nyt äkkiä mikään ei oikein toimi enkä keksi muuta syytä kuin väärän laturin, jolla olen jotenkin pilannut akun En enää viitsisi tuhlata atoja vaihtokokeiluihin kun en tiedä, missä vika oikeasti on. Paketissa tuli mukana läppäriin liitettävä usb-piuha ja koin sen vähän hankalaksi. Aloin sitten ladata taloudessa olevalla asmo-laturilla ja jossain välissä kai lumia 920 laturilla. En ymmärrä näistä akkuhommeleista yhtikäs mitään

     
     
  10. #9210
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrykissa Näytä viesti
    Voiko e-savukkeen akku mennä pilalle, jos sen lataa väärällä laturilla? Mulla on Ijust mini, joka on toiminut viikkokausia erittäin hyvin, mutta nyt kaikki vain maistuu palaneelta tai metalliselta. Sekoittelin 100ml pullosta alkuun yhden 50ml ja lisäksi myöhemmin kaksi 30ml erilaista makua. Nämä olleet huoneenlämmössä, joskin viileässä paikassa ja tuoksuvat pulloissa ihan hyvältä. Olen vaihtanut aton, osaan kostuttaa sen jne. Nyt äkkiä mikään ei oikein toimi enkä keksi muuta syytä kuin väärän laturin, jolla olen jotenkin pilannut akun En enää viitsisi tuhlata atoja vaihtokokeiluihin kun en tiedä, missä vika oikeasti on. Paketissa tuli mukana läppäriin liitettävä usb-piuha ja koin sen vähän hankalaksi. Aloin sitten ladata taloudessa olevalla asmo-laturilla ja jossain välissä kai lumia 920 laturilla. En ymmärrä näistä akkuhommeleista yhtikäs mitään
    Eipä se akku pilalle mene "väärällä" laturilla. Ehkä jos laturi syöttää liikaa virtaa, niin akku voi kuumentua enemmän kuin tehottomammalla laturilla. Pese tankki mahdollisimman hyvin ja vaihda ato. Huonolla tuurilla sulla voi olla satsi huonoja atopäitä. Näitä sattuu kohdalle sillointällöin.

    Edit. Onko sulla minin ykkösversio, vai iJust mini2? Ykkösessä ainakin on tehonsäätö tulitusnapin ympärillä. Olisko mennyt täysille?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  11. #9211
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Eipä se akku pilalle mene "väärällä" laturilla. Ehkä jos laturi syöttää liikaa virtaa, niin akku voi kuumentua enemmän kuin tehottomammalla laturilla. Pese tankki mahdollisimman hyvin ja vaihda ato. Huonolla tuurilla sulla voi olla satsi huonoja atopäitä. Näitä sattuu kohdalle sillointällöin.

    Edit. Onko sulla minin ykkösversio, vai iJust mini2? Ykkösessä ainakin on tehonsäätö tulitusnapin ympärillä. Olisko mennyt täysille?
    Laite on mini2 eli säätöä ei ole. Ehkä vielä pitää kokeilla vaihtaa atoa. Eilen tyhjensin, pesin ja puunasin koko laitteen, vaihdoin taas aton, laitoin yöksi muhimaan ja edelleen maistuu ei-niin-hyvälle. Mutta hyvä tietää, että voin jatkaa seinälaturin käyttöä. Ei tuo ainakaan mitenkään ylikuumenneelta ole tuntunut. Ärsyttää, kun tämä on ensimmäinen konsti ikinä, jolla olen päässyt tupakasta eroon. Pari kuukautta olen nauttinut hyvistä makuaineista eikä tee tippaakaan tupakkaa mieli. Kiitos nopeasta vastauksesta ja laita ihmees lisää, jos tulee jotain mieleen Olen tosi tarkkaan tehnyt noi sekoitukset enkä yhtään tajua, mikä niissä nyt olis mennyt pieleen, saati että kaikki kolme eri makua maistuisi samaan aikaan pahalta. Kaikissa on käyttöpäivää pitkälle -18 asti.

     
     
  12. #9212
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    71
    Kuten Teppa tuossa sanoikin, on hyvin mahdollista että atopäiden suhteen on vain sattunut huono tuuri. Näiden kanssa on välillä vähän arpapeliä. Jos kaikki on tähän asti pelittänyt, ei turhaan tarvitse alkaa itseään epäilemään tai syyttelemään, näiden vehkeiden kanssa usein vain sattuu ja tapahtuu.

    Toinen mahdollisuus mikä tässä välähti mieleen on että atopää ei ota kunnolla kontaktia pohjaan eli sitä ei ole kierretty kunnolla loppuun asti (älä silti käännä ihan persmomenttiin, pitää se sieltä saada uloskin) tai jotain ottaa väliin ja aiheuttaa heittoa virransyötössä atopäälle ja se voi tuntua maussa. Ei ole kokemusta Ijust ministä, mutta monissa atopäissä on jossain päin sitä kierrettävää kantaa yksi tai kaksi tiivisterengasta ja ne saattavat joskus lipsua, jolloin ne estävät atopäätä menemästä kunnolla pohjaan asti. En usko että tämä kyllä olisi todennäköistä.

    Kolmas mahdollisuus on että tankin ja putken välinen liitos (siis 510 liitin) ei ota kunnolla kontaktia ja aiheuttaa satunnaisia virtaheittoja höyrytellessä, mikä myöskin voi tuntua maussa.

     
     
  13. #9213
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Toisissa atopäissä on myös alussa hieman sivumakuja, katoavat kyllä ensimmäisen tankin aikana yleensä.

     
     
  14. #9214
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrykissa Näytä viesti
    Sekoittelin 100ml pullosta alkuun yhden 50ml ja lisäksi myöhemmin kaksi 30ml erilaista makua. Nämä olleet huoneenlämmössä, joskin viileässä paikassa ja tuoksuvat pulloissa ihan hyvältä.
    Jos uusia makuja olet sekoitellut niin niissäkin voi olla "vika", toisen suussa herkullinen neste voi toisella maistua aivan perseelle ja päinvastoin.
    Spoileri!

     
     
  15. #9215
    Kosketuksissa ei ole varmaan vikaa, olen tsekannut kaiken. Vaihdoin vielä pari kertaa aton ja nyt tää toimii jo normaalin makuisena, mutta en uskalla vetäistä kuin aiempaan verrattuna ihan lyhyet henkoset. Ensin maistui jo normaalilta, mutta kunnon hatsit sai taas kärynneen maun. Vaihdoin siis taas! aton ja vetelen nyt noita pikku hatseja. Kiskoin edellisestä ne langat ulos ja niissä oli siinä keskivaiheilla ihan mustaa. Siitäkö se käry tulee? Ehkä noissa atoissa sitten on jotain vikaa. Pitää tilata uusia. Tai saa kai noita saa stadissa jostain livenäkin.

     
     
  16. #9216
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Onko sulla 0,3 vai 0,5 ohmit atopäitä? Näytti olevan samaa vikaa enimmäkseen noilla 0,3 ohmin coileilla, kun pikaiseen googlasin. Joillakin oli auttanut, kun imeksii muutamia kertoja ilman virtaa, jotta pimpulat kostuu.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  17. #9217
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Onko sulla 0,3 vai 0,5 ohmit atopäitä? Näytti olevan samaa vikaa enimmäkseen noilla 0,3 ohmin coileilla, kun pikaiseen googlasin. Joillakin oli auttanut, kun imeksii muutamia kertoja ilman virtaa, jotta pimpulat kostuu.
    Atot on 0,3 ohmisia. Kokeilin välillä yhden 0,5:n, mutta se tuntui olevan jotenkin liikaa. Täytyy sit vielä kokeilla ilman virtaakin, tuskin siitä fataalia haittaa on. ihan hyvin oon niitä mielestäni kyllä imeyttänyt ennen höyryjä ja se tässä just hämää, kun monta viikkoa toimi kaikki niin hyvin.

     
     
  18. #9218
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    71
    Jotkut nesteet tuppaavat smegmaamaan atopäitä äkäisemmin kuin toiset.

    Itse olen huomannut valmisatopäillä että makeat nesteet saattavat "tukkia" atopään sisällä olevaa pumpulia niin että neste ei pääse imeytymään atopään pumpuleille riittävän syvälle ja tasaisesti mikä voisi selittää noita ongelmia.

    Yksi konsti mitä voi kokeilla on ottaa pikkuinen neula ja tökkiä (neula sisään pumpuliin niin syvään kuin kauniisti menee ja pikkuisen kääntelyä) reikiä atopään pumpuleihin jotta neste pääsisi syvemmälle paremmin. Kannattaa tehdä tietenkin ihan vain irraallaan kädessä olevalle atopäälle, ei koneessa kiinni.

    Ja tosiaan, kannattaa varoa ettei vääntele liialla voimalla ettei itse käämi mene atopään sisälle persiilleen.

     
     
  19. #9219
    Tervehdys taas kaikki! Oon saanu pelit ja vehkeen kuntoon tämän vapettamisen osalta. Vaikka tuossa lupailinkin etten enään näihin koske niin pakko oli himoissa vielä koittaa.

    Ja tämä käyttäjä on tehty sen vuoksi kun en voi nollata salasanaani enään nykyisellä käyttäjällä. Jos bannitte tämän käyttäjän niin jumalauta korjatkaa se salasanan nollaus! Laittakaa se linkki sinne s-postiin! kiitos... Nyt käyn kyselee hyviä e-nesteitä.

     
     
  20. #9220
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Mielenkiinnosta kysyn että millä peleillä alkoi rokkaaman.
    Spoileri!

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •