Sivu 460 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 360410450456457458459460461462463464470 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 9,181 - 9,200 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #9181
    Mitä mieltä höyrytteliät ootte? Pitäisikö tässä tosin siirtyä "astetta helpommalle" tasolla tämän dripperin kanssa? Eli uus rda kehiin. Gooni ei vain jotenkin tunnu toimivan mulla, en osaa käyttää tai joku tässä nyt pahasti mättää.

     
     
  2. #9182
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2017
    Viestit
    29
    kyllä sulla taitaa pumpulit kärtsähtää,onko ne coilien kohdalta mustunut uudet pumpulit ja vähemmän tehoa,itselläkin toi goon yhdellä coililla sitä käyttänyt 2 jo niin hankala asetella paikallekkin ja en kyllä oikein siitä pidä muutenkaan jos haluat kuitenki rakennella etkä älyttömiä höyrypilviä tavoittele niin suosittelisin kayfun mini v3 toimii aina,mulla on goon, serpent mini 22mm ja ud goblin v3 niin toi kayfun niistä on vaan aina käytössä niin tosin tuohan ei oo dripperi et jos sellaista pelkästään haet

     
     
  3. #9183
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jeesbox Näytä viesti
    Mitä mieltä höyrytteliät ootte? Pitäisikö tässä tosin siirtyä "astetta helpommalle" tasolla tämän dripperin kanssa? Eli uus rda kehiin. Gooni ei vain jotenkin tunnu toimivan mulla, en osaa käyttää tai joku tässä nyt pahasti mättää.
    Tankkia kehiin ja obs nano, se on oikeesti helppo rakentaa ja onnistuu joka ikiseltä

     
     
  4. #9184
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Tankkia kehiin ja obs nano, se on oikeesti helppo rakentaa ja onnistuu joka ikiseltä
    Kuulosti hellyttävältä tuo viesti ja näytti tosi simppeliltä tuo obs. Katellaan huommenna lisää, nyt tosin meen nukkumaan.

     
     
  5. #9185
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Tankkia kehiin ja obs nano, se on oikeesti helppo rakentaa ja onnistuu joka ikiseltä
    Täältä myös ääni Enginelle! Kaksicoilinen tai Nano. Ihan ykköstankkeja molemmat ja ei voi epäonnistua pumpuleiden kanssa. Ja ei vuoda, koskaan! Täyttösysteemi ylivoimaisen hyvä

     
     
  6. #9186
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Jos jeesbox drippereissä haluat pysytellä ja makua kaipaa niin tässä on soivapeli siihen https://www.fasttech.com/p/6228800 Tuohon joku 0,7ohm setuppi ja tehoja 20-25w.

    e:makuja on tietysti monia mutta itse ajelisin tuota sinun nykyistä n.puoliohmista 25-30w, en missään tapauksessa noilla yli 70w tehoilla.
    Spoileri!

     
     
  7. #9187
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Jos jeesbox drippereissä haluat pysytellä ja makua kaipaa niin tässä on soivapeli siihen https://www.fasttech.com/p/6228800 Tuohon joku 0,7ohm setuppi ja tehoja 20-25w.

    e:makuja on tietysti monia mutta itse ajelisin tuota sinun nykyistä n.puoliohmista 25-30w, en missään tapauksessa noilla yli 70w tehoilla.
    Gooni tosin oli eka dripperi, mutta tuo jatkuva kostuttelu ei ihan mua nappaa mitä olen nyt pari kuukautta käyttänyt. RTA:ta tosin täällä alunperin suositeltiin, taisi olla Tomassino Tankilliset tuntuu tässä vaiheessa varteen otettavalta vaihtoedolta, jos tosin on helppoja ja videoiden perusteella obs kyllä näyttikin siltä. Mitä kaikkia obsia on? Dual coili tosin näytti hyvältä, mikä sen nimi tosin oli? Mitä te lähtisitte suosittelemaan jos haluaa vähän enemmän tehoa, mutta pitäisi samalla pysyä sillä "helpolla" puolella.

     
     
  8. #9188
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2017
    Viestit
    29
    Jeesbox Käyppä puffilassa katsomassa sielä näkyy noita obseja olevan myynnissä obs engine (dual coil) ja obs nano (single coil) helpompi varmaankin olis tuo nano vähemmän coilien väkertämistä. Mihin sä sitä tehoa niin paljoo tarvit kyllä ne hyvin pöhisee vähemmälläkin

     
     
  9. #9189
    Lainaus Alkuperäinen postaaja haba79 Näytä viesti
    Jeesbox Käyppä puffilassa katsomassa sielä näkyy noita obseja olevan myynnissä obs engine (dual coil) ja obs nano (single coil) helpompi varmaankin olis tuo nano vähemmän coilien väkertämistä. Mihin sä sitä tehoa niin paljoo tarvit kyllä ne hyvin pöhisee vähemmälläkin
    Juu, näinhän se on. Onko puffilassa oulussa samat laitteet kun netissä? Mietin että ostaisko sielätä sen nanon vai tilaisko.

    Kyllähän mike vapes veti kunnon pilvet tolla nanolla. Onko mitään huomioitavaa RTA:lla verrattuna RDA:han? Meneekö samoilla säännöillä? (ei tietenkään kostutusta yms..) ne jo tiedän. Millä wateilla tuota kannattaa ajaa ja miten se siis toimii että kun nestettä tulee atolle.. onko se täynnä vai antaako se vähän sinne kammioon? En tiedä Kertokaa.
    Viimeksi muokannut Jeesbox; 13.03.17 kello 13:06.

     
     
  10. #9190
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2017
    Viestit
    29
    Aika pieni se oulun putiikki mut kannattaa kysästä jos niillä olis hyllyssä niin voisivat vähä neuvoa miten se toimii.. ja videoissa kyllä aikahyvin selviää toiminta jopa ohmit ja watit.ota vaikka vapetool tai jokun muu coili laskuri niin ei tarvi ihan summassa pyöritellä coileja näkee myös vähä suuntaa tehoalueelle. Ja tossa linkissä jotai lukemista. Hep kyllä se siitä rohkeesti vaan kokeilemaan

    Uudelleenrakennettava höyrystin ? HöyryWiki

     
     
  11. #9191
    Hommaa Jeesbox tankki joka käyttää valmisatoja niin pääset vielä helpommalla eikä tarvitse coileja väännellä enää lainkaan. Näitäkin löytyy joka lähtöön.
    Ei se setupin teko sen helpompaa ole ole RTA:han kuin RDA:han, pumpulointihan on oikeastaan vaikeampaa kun pitää huomioida että neste siirtyy kunnolla coilille vuotamatta.

     
     
  12. #9192
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Hommaa Jeesbox tankki joka käyttää valmisatoja niin pääset vielä helpommalla eikä tarvitse coileja väännellä enää lainkaan. Näitäkin löytyy joka lähtöön.
    Ei se setupin teko sen helpompaa ole ole RTA:han kuin RDA:han, pumpulointihan on oikeastaan vaikeampaa kun pitää huomioida että neste siirtyy kunnolla coilille vuotamatta.
    En minä enään valmisatopäihin koske. Niihin meni hermot ja rahat.

     
     
  13. #9193
    Kävin buffilassa ja OBS nanoa ei löytynyt niin päätin ottaa AMMITIN. Eka buildi tosin oli huono (0.9ohm) Ja maku oli aika tunkkanen. Mutta, laitoin nytten kiinni SS coilin kiinni ja hitusen vähemmän pumpulii niin johan alko pelittää. Maku on sitä luokkaa että siitä nauttii. Tosin vielä pitää kattoo pysyykö samana. Mutta nyt on vähän paremmassa kuosissa tämä vapettaminen. Onko teillä ammitista kokemuksii?

    Ja kun kerta on pelittäny tähän asti hyvin, niin vaikka kömmähys sattuu, voi taas tehä vielä paremman buildin ja tulos vaan paranee. Siinä mielessä kuulostaa hyvältä.

     
     
  14. #9194
    Tuolla juttua Ammitista, ja monesta muusta rakenneltavasta:

    Rebuildable
    "Not a bad life really"

     
     
  15. #9195
    Pirun hyvän makusta vieläkin. Jatkan jutustelua tuolla Ammitin omassa aiheessa. Voi tulla sinne vastailee jos joku haluaa vielä jeesiä.

     
     
  16. #9196
    Eli mulla loppuu nyt vapettaminen tähän päivään. Rest In Peace 2015-2017 Mutta iso kiitos kaikille käyttäjille jotka jaksoitte auttaa näiden laitteiden kanssa ja hyvistä vinkeistä! Olette pirun hyvää shakkia ja harvalla fooruimilla on näin ystävällistä ja osaavaa porukkaa! Vielä loppuun kysyn tuosta tupakkalaista että miten se siis menee? Eli ei makuneisteitä, laitteita, niksaa? Mitä te teette tuon päivän jälkeen kun laki tulee voimaan? Pytyykö joku vielä avaamaan tuosta tupakkalaista?

     
     
  17. #9197
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Tiivareita,pohjia,niksaa,akkuja ja lankoja pitäisi saada jatkossakin, joten jatkan toimivilla laitteilla. Tuota etämyyntiähän saa yksityiset jatkaa, joten sekin ratkaisee jo muutamia ongelmia.. OT:na kysyn, että miten 2 vuodessa ei löydy toimivaa settiä?
    #cream_ass_lyfe

     
     
  18. #9198
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Tiivareita,pohjia,niksaa,akkuja ja lankoja pitäisi saada jatkossakin, joten jatkan toimivilla laitteilla. Tuota etämyyntiähän saa yksityiset jatkaa, joten sekin ratkaisee jo muutamia ongelmia.. OT:na kysyn, että miten 2 vuodessa ei löydy toimivaa settiä?
    On noita joitain toimivia settäjä toki löytyny. Mutta kun haluaa mennä tehopuolella eteenpäin niin homma kusee (mulla) samantien.

     
     
  19. #9199
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Eikai se vapetus nyt tuohon lopu,ainoo mitä tarviit hamstrata varastoon on niksa koska se kallistuu reilusti vaikka saa sitä jatkossakin ihan laillisesti kivijalasta ostettua,itse ainakin jatkan ihan normaalisti vaikka ei kivijalkaa ole lähelläkään.
    Mitä tarkoitat kun on mentävä tehopuolella eteenpäin?
    Yli 100wattia en ole itse tähänpäiväänmennessä tarvinnut eikä ole tarve tarvitakkaan.

     
     
  20. #9200
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jap Näytä viesti
    Eikai se vapetus nyt tuohon lopu,ainoo mitä tarviit hamstrata varastoon on niksa koska se kallistuu reilusti vaikka saa sitä jatkossakin ihan laillisesti kivijalasta ostettua,itse ainakin jatkan ihan normaalisti vaikka ei kivijalkaa ole lähelläkään.
    Mitä tarkoitat kun on mentävä tehopuolella eteenpäin?
    Yli 100wattia en ole itse tähänpäiväänmennessä tarvinnut eikä ole tarve tarvitakkaan.
    Isoimmilla watteilla siis ja isoimmilla laitoksilla, goon, freemax scylla ja tämä ammit. Näillä ei ole pelittänyt mutta joillain on jotenkuten.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •