Sivu 442 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 342392432438439440441442443444445446452 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,821 - 8,840 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #8821
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Kyllähän se pakkanen kangistaa nesteet, varsinkin jos on enempi VG-pitoista nestettä. Talveksi vois laittaa vähän ohuemmat (enemmän PG:tä) nesteet, jos tankki on pakkasen armoilla...

     
     
  2. #8822
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 07:05.

     
     
  3. #8823
    Kiitos tiedosta! Smokin alienii ei oo vielä ainakaan tullu happyjuicelle varastoon vaikka sanoivat että tällä viikolla tulevat mutta en tiiä onko jo koko satsi jo mennyt. Scyllan pistin tilaukseen FastTechiltä ja pitäisi tulla jossain vaiheessa. Vituttaa ootellessa.

     
     
  4. #8824
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ei mitään RISKEJÄ mutta sotkee kyllä heti aton toiminnan jos yhtään vuotaa lasin raoista ilmaa. Uutta lasia tilaukseen ja samalla 3 tai 5.
    Menny jo hermot totaallisesti tämän topparin kanssa niin smokin alien saa jatkaa minun höyryttelyä. Siihen scylla ja sitten tulee vara tankki mukana. Kyllähän toi tankki tosin kesti puol vuotta ja vähän yli.

     
     
  5. #8825
    Ei tällä lasilla varmaan seuraavaa atopään vaihtoa/tankinpesua kestä kun lahoaa tuo alaosa kun irroittaa. Sen verran pahasti murtunut Kävin jo tosin askin ostamassa kaupasta.

     
     
  6. #8826
    No vuotaahan se ilmaakin silloin tankkiin eikä alipainetta joka imisi nesteen atolle synny.

    Uutta kalustoa kuten olit tilannutkin jo. Jos PK-seutu, Oulu, jne niin ei tarvii tupakkaa poltella postia odottaessa.

     
     
  7. #8827
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Talvikeleillä jos käy nesteet jäykäksi hetkellisesti, niin lasken tehoja ja pienennän imuilmaa. Ei käy niin helposti kuivana.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  8. #8828
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Pitäähän sitä olla pakkasnestettä talvella vähän enemmän. PG = Paggasneste

     
     
  9. #8829
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    27
    Ehkä tyhmä kysymys mutta. Eikai ole mitään haittaa ostaa 24mm dripperi 22mm kokoseen modiin muutaku ulkonäöllisesti vähän tyhmä (vai onko)?

     
     
  10. #8830
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hemmi Näytä viesti
    Ehkä tyhmä kysymys mutta. Eikai ole mitään haittaa ostaa 24mm dripperi 22mm kokoseen modiin muutaku ulkonäöllisesti vähän tyhmä (vai onko)?
    Ei muuta haittaa, kuin ulkonäkö. Osta siis pois vaan.
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #8831
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Ei muuta haittaa, kuin ulkonäkö. Osta siis pois vaan.
    Kunhan ei picoa. Ei mahdu

     
     
  12. #8832
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    27
    Smok r80 nokkaan geekvapen dripperi ois suunnitelmis.

     
     
  13. #8833
    tyhmä kysymys taas mutta ei kait se haittaa.

    Mulla on 1 akkunen laite, voinko käyttää akkuja mitä oon käyttäny 2 akkuisessa modissa? akut suht hyvässä kunnossa ja uusia

    2 akkuisissa tietysti aina paritetut akut mutta nyt kun kyseessä 1 akkuinen laite onko ihan ok käyttää akkuja mitkä ollut 2 akkuisessa?

     
     
  14. #8834
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    tyhmä kysymys taas mutta ei kait se haittaa.

    Mulla on 1 akkunen laite, voinko käyttää akkuja mitä oon käyttäny 2 akkuisessa modissa? akut suht hyvässä kunnossa ja uusia

    2 akkuisissa tietysti aina paritetut akut mutta nyt kun kyseessä 1 akkuinen laite onko ihan ok käyttää akkuja mitkä ollut 2 akkuisessa?
    Eipä ole mitään estettä, mikset voisi käyttää. Kunhan et sitten enää käytä noita akkuja modeissa, joihin menee 2 akkua.
    "Not a bad life really"

     
     
  15. #8835
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    tyhmä kysymys taas mutta ei kait se haittaa.

    Mulla on 1 akkunen laite, voinko käyttää akkuja mitä oon käyttäny 2 akkuisessa modissa? akut suht hyvässä kunnossa ja uusia

    2 akkuisissa tietysti aina paritetut akut mutta nyt kun kyseessä 1 akkuinen laite onko ihan ok käyttää akkuja mitkä ollut 2 akkuisessa?
    Ihan hyvin voit käyttää 1-akkuisessa niitä. Älä sit enää käytä niitä 2-akkuisessa

    Edit: Taas joku oli nopeempi

     
     
  16. #8836
    Olinpas nopeampi...
    "Not a bad life really"

     
     
  17. #8837
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    tyhmä kysymys taas mutta ei kait se haittaa.

    Mulla on 1 akkunen laite, voinko käyttää akkuja mitä oon käyttäny 2 akkuisessa modissa? akut suht hyvässä kunnossa ja uusia

    2 akkuisissa tietysti aina paritetut akut mutta nyt kun kyseessä 1 akkuinen laite onko ihan ok käyttää akkuja mitkä ollut 2 akkuisessa?
    On ok käyttää. Akkujen hinnat on myös sen verran edullisia että jos haluaa parit pitää parina niin ei se ole rahasta kiinni. Kahden tupakkiaskin hinnalla saa jo hyvinkin 2 akkua jopa. Kah, oli jo kaksi nopeampaa vastaajaa peräti

     
     
  18. #8838
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    On ok käyttää. Akkujen hinnat on myös sen verran edullisia että jos haluaa parit pitää parina niin ei se ole rahasta kiinni. Kahden tupakkiaskin hinnalla saa jo hyvinkin 2 akkua jopa. Kah, oli jo kaksi nopeampaa vastaajaa peräti
    On tulossa lisää akkuja noihin missä parilliset.

    Ei vaan satu tällä hetkellä olemaan kun noita parillisia, kun ei oikeen oo 1 akkuisia ollut

    Mutta joo tietenkään en enään iske näitä 2 akkuisiin

     
     
  19. #8839
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä laitoin tänään ekaa kertaa parittomat kahden akun modiin, eikä vielä ole sattunut mitään... Latasin akut kyllä erillisellä akkulaturilla. En itsekään tiedä että kuinka paljon se heikentää kestoa taikka miten häiritsee jos laittaa parittomat samaan modiin? Kiinnostaa kyllä tietää? Kertokaahan viisaammat? (arvaan että epätasainen käynti on se syy) että miksi ei pitäisi sekoittaa?

     
     
  20. #8840
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä laitoin tänään ekaa kertaa parittomat kahden akun modiin, eikä vielä ole sattunut mitään... Latasin akut kyllä erillisellä akkulaturilla. En itsekään tiedä että kuinka paljon se heikentää kestoa taikka miten häiritsee jos laittaa parittomat samaan modiin? Kiinnostaa kyllä tietää? Kertokaahan viisaammat? (arvaan että epätasainen käynti on se syy) että miksi ei pitäisi sekoittaa?
    Pääpointti on se, että siellä vehkeessä on sisällä samanlaiset, ja saman verran käytetyt akut. Eli ei esim. toinen pakasta vedetty, ja toinen 6kk käytetty

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •