Sivu 428 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 328378418424425426427428429430431432438478 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,541 - 8,560 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #8541
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jtu Näytä viesti
    Tuli puffilasta tilattua Nautilukseen 1,6ohm atopäitä ja niitä tuli. Modi näyttää kuitenkin että olisi 1,79ohm. Onko tämä tavallista? Kumpi on oikeassa?
    On noissa heittoa aika paljonkin. Mun omat on 1.8 ohmisia ja 5 tankkia katoin äsken läpi ja ohmit oli 1.79 ja 2.01 välillä... Joskus on ollut jopa 2.1 lukemat...
    Aika normaalia mun mielestä, eikä noilla muutenkaan ole eroa oli sit 1.6 tai 1.8 ohmiset (mun mielestä)

    PS. Aspiren ilmoittama toleranssi on muistaakseni +0.3 ohmia
    Viimeksi muokannut arskaxx; 27.08.16 kello 23:39.

     
     
  2. #8542
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jtu Näytä viesti
    Tuli puffilasta tilattua Nautilukseen 1,6ohm atopäitä ja niitä tuli. Modi näyttää kuitenkin että olisi 1,79ohm. Onko tämä tavallista? Kumpi on oikeassa?
    Atopäissä on vähän heittoa, varsinkin lämmetessä muttei kyllä ole mulla ollu nuin paljoa. Kokeiles toisella modilla mitä näyttää, ja toisella atopäälläkin.

     
     
  3. #8543
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    On noissa heittoa aika paljonkin. Mun omat on 1.8 ohmisia ja 5 tankkia katoin äsken läpi ja ohmit oli 1.79 ja 2.01 välillä... Joskus on ollut jopa 2.1 lukemat...
    Täh? Koskeeko toi vaan nautilusta?
    Subohmit ei mulla ole heittänyt juurikaan koskaan kuin 0,2ohmia. Ja silloinkin juurikin kuumana.
    Mikä käsittääkseni ei ole edes heitto vaan luonnollinen juttu.

     
     
  4. #8544
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Täh? Koskeeko toi vaan nautilusta?
    Subohmit ei mulla ole heittänyt juurikaan koskaan kuin 0,2ohmia.
    Ei vissiin, mulla Toptankissa 1.5 ohminen ja modi näyttää 1.78 lämpimänä ??

    Subohmissa on aika paljon jos 0.3 onkin 0.5, prosenteissa siis

     
     
  5. #8545
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jtu Näytä viesti
    Tuli puffilasta tilattua Nautilukseen 1,6ohm atopäitä ja niitä tuli. Modi näyttää kuitenkin että olisi 1,79ohm. Onko tämä tavallista? Kumpi on oikeassa?
    Niin onko tämä nyt kylmänä vai kuumana?

     
     
  6. #8546
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ei vissiin, mulla Toptankissa 1.5 ohminen ja modi näyttää 1.78 lämpimänä ??

    Subohmissa on aika paljon jos 0.3 onkin 0.5, prosenteissa siis
    Totta tuliset. Käynnin testaamassa heti minkä verran 0,15 muuttuu kun oikein lämmittää.

     
     
  7. #8547
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Olikin 0,02 kun oikeen lämmittelee. Aivopieru multa.

     
     
  8. #8548
    Eiköhän tuo aivan "normaalia"ole,tuskin identtisiä lukemia saakaan eri modien nokassa.
    Saman huomannut etenkin nautiluksen atojen kans,että aika yläkanttiin näkyy ohmit olevan mutta väliäkö tuolla..

     
     
  9. #8549
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Pohjanmaa
    Viestit
    3
    Ei ole vielä käytössä kuin yksi modi (joku PS:n power60... tulossa Vamo V5). Kokeilin ottaa irti ja laittaa takas nii vaihtelee 1.79-1.93

     
     
  10. #8550
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jtu Näytä viesti
    Ei ole vielä käytössä kuin yksi modi (joku PS:n power60... tulossa Vamo V5). Kokeilin ottaa irti ja laittaa takas nii vaihtelee 1.79-1.93
    PS:n power60 on sama kuin Istick 60w, ihan hyvä modi
    Ei noista ohmeista niin tarvi välittää, kunhan höyryt maistuu

    PS. Lukeeko siinä vastuspaketissa 1.6 ohmia? Nuo luvut tuntuu et olis 1.8??

     
     
  11. #8551
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Pohjanmaa
    Viestit
    3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    PS:n power60 on sama kuin Istick 60w, ihan hyvä modi
    Ei noista ohmeista niin tarvi välittää, kunhan höyryt maistuu

    PS. Lukeeko siinä vastuspaketissa 1.6 ohmia? Nuo luvut tuntuu et olis 1.8??
    Atoissa ainakin lukee 1.6 3.3-4.2V hyvin lähtee höyryt kyllä kunhan aloin ihmetellä. Käytössä nyt vasta paketin ensimmäinen. Katsoo mitä sanoo sit kun vaihtaa seuraavaan.

    Kuinkas kannattaako noiden pesu vai onka parempi vain vaihtaa uuteen kun höyryt hiipuu?

     
     
  12. #8552
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jtu Näytä viesti
    Atoissa ainakin lukee 1.6 3.3-4.2V hyvin lähtee höyryt kyllä kunhan aloin ihmetellä. Käytössä nyt vasta paketin ensimmäinen. Katsoo mitä sanoo sit kun vaihtaa seuraavaan.

    Kuinkas kannattaako noiden pesu vai onka parempi vain vaihtaa uuteen kun höyryt hiipuu?
    En ole ikinä pessyt atoja. Ei se pesu paljoa auta, pumpuli on kumminkin kärventynyt ja/tai vastuslanka karstan peitossa. Uutta vaan kehiin

     
     
  13. #8553
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jtu Näytä viesti
    Tuli puffilasta tilattua Nautilukseen 1,6ohm atopäitä ja niitä tuli. Modi näyttää kuitenkin että olisi 1,79ohm. Onko tämä tavallista? Kumpi on oikeassa?
    Nautiluksen atojen ohmit on aina vähän sinnepäin. Ei vaikuta toimintaan ja modi on luultavasti oikeassa.
    Viimeksi muokannut esu; 28.08.16 kello 08:58. Syy: Katoppako vanhaan vastasin.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  14. #8554
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Pakko kysästä missä mahtaa olla vika, mun laitteissa vai fysiikassa... Käytän Ijoy limitless lux 215W modia + Smok tfv8 tankkia. Tehoina 70w. Nesteenä Health potionit 70vg/30pg/6mg niksoilla. Ei vaan perskele kurkku kestä vetää kunnon höyryjä. Alkaa samantien yskittämää, jos vähänkään pidempään imuttaa. Yleinenkin ongelma meillä entisillä tupakoitsijoilla? Melo 3 tankilla + I stick picolla voi vetää 50w 50vg/50pg/18mg vaikka keuhkot täyteen ilman kyseistä ongelmaa.

     
     
  15. #8555
    Höyryttelijä Möge's Avatar

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Turguses
    Viestit
    49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tank81 Näytä viesti
    Pakko kysästä missä mahtaa olla vika, mun laitteissa vai fysiikassa... Käytän Ijoy limitless lux 215W modia + Smok tfv8 tankkia. Tehoina 70w. Nesteenä Health potionit 70vg/30pg/6mg niksoilla. Ei vaan perskele kurkku kestä vetää kunnon höyryjä. Alkaa samantien yskittämää, jos vähänkään pidempään imuttaa. Yleinenkin ongelma meillä entisillä tupakoitsijoilla? Melo 3 tankilla + I stick picolla voi vetää 50w 50vg/50pg/18mg vaikka keuhkot täyteen ilman kyseistä ongelmaa.
    Tuon Smokin setin kanssa imutellessa se höyryn määrä on vaan ihan helvetin paljon isompi, kuin ton Melon kanssa. Veikkaan että syy on ihan tuossa.

     
     
  16. #8556
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tank81 Näytä viesti
    Pakko kysästä missä mahtaa olla vika, mun laitteissa vai fysiikassa... Käytän Ijoy limitless lux 215W modia + Smok tfv8 tankkia. Tehoina 70w. Nesteenä Health potionit 70vg/30pg/6mg niksoilla. Ei vaan perskele kurkku kestä vetää kunnon höyryjä. Alkaa samantien yskittämää, jos vähänkään pidempään imuttaa. Yleinenkin ongelma meillä entisillä tupakoitsijoilla? Melo 3 tankilla + I stick picolla voi vetää 50w 50vg/50pg/18mg vaikka keuhkot täyteen ilman kyseistä ongelmaa.
    Noh minä poltan 20W:lla ja en kärsi yli 2sec hittejä ottaa. Yskin aamuisin höyrytellessä ihan samalla tavalla ku jos vedät röökiä. Myös käsistä kuivuu nahka kun ei muista/kerkeä juoda ja hampaat tippuu kaikista makeutusaineista mitä litkuissa on. Lisäksi keuhkoahtauma ei helpota yhtään ja pilikään ei enää jöpötä samalla lailla kun tupakan voimalla. Joten ei se höyry nyt mikään terveyslääke ole.

     
     
  17. #8557
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    Noh minä poltan 20W:lla ja en kärsi yli 2sec hittejä ottaa. Yskin aamuisin höyrytellessä ihan samalla tavalla ku jos vedät röökiä. Myös käsistä kuivuu nahka kun ei muista/kerkeä juoda ja hampaat tippuu kaikista makeutusaineista mitä litkuissa on. Lisäksi keuhkoahtauma ei helpota yhtään ja pilikään ei enää jöpötä samalla lailla kun tupakan voimalla. Joten ei se höyry nyt mikään terveyslääke ole.
    Noni eli se on siis fysiikasta kiinni Ihmetytti vaan nuo vekottimien revikat youtubessa, kun porukat pössyttelee ku savupiiput.

     
     
  18. #8558
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Kyllä jos koko päivä häyryy 5ml+ niin keuhkot niin buenot, että sama vaikka imee 2ml putkee ei vaikutusta. Aamulla se todellisuus tulee kun oot 8-12h antanu elimistön palautuu paskasta.

     
     
  19. #8559
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Nyt onnistu. Yksinkertaisesti piti vaan tiputtaa niksat kahteen mg. Maksimi suositus netistä löydetyssä revikassa oli 3mg/ml tolle smok rfv8 tankille.

     
     
  20. #8560
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tank81 Näytä viesti
    Nyt onnistu. Yksinkertaisesti piti vaan tiputtaa niksat kahteen mg. Maksimi suositus netistä löydetyssä revikassa oli 3mg/ml tolle smok rfv8 tankille.
    Aijaa. Tankkikohtainen suositus?! Mulla on n.6mg itellä ja toiset nesteet ottaa kurkkuun enemmän kun toiset.
    Voishan sitä niksaa vähän tiputtaa itekki mutta kun menee samat mehut ajossa muissakin tankeissa.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •