Sivu 426 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 326376416422423424425426427428429430436476 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,501 - 8,520 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #8501
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja weec Näytä viesti
    eli, auttaako m
    nää sähkötupakat oikeesti pääsemän eroon tupakoinnista? tuttu suositteli kyllä ja ajattelin tilata jommalta kummalta näiltä sivustoilta: Säästöjä, ideoita, uutisia | Siu.fi tai www.paulsaar.com?
    T: todella halukas lopettamaan!!
    Kyllä näillä tupakasta eroon pääsee. Tosin noilla tupakan näköisillä laitteilla voi olla vähän heikkoa?

    Tuossa aloittelijalle hyvä setti
    https://www.finnvape.com/laitteet/al...uspakkaus.html

    Tulet kyllä saamaan muitakin ehdotuksia

     
     
  2. #8502
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja weec Näytä viesti
    eli, auttaako m
    nää sähkötupakat oikeesti pääsemän eroon tupakoinnista? tuttu suositteli kyllä ja ajattelin tilata jommalta kummalta näiltä sivustoilta: Säästöjä, ideoita, uutisia | Siu.fi tai www.paulsaar.com?
    T: todella halukas lopettamaan!!
    Älä osta kummastakaan noista. Arskaxx suositteli varsin hyvää. Nicopoint ja xsmoket ym. on vittumaisia pakkomyyntikauppoja, jotka myyvät huonoja laitteita kalliilla hinnalla. "Kätevästi" saat joka kuukausi kotiin kakkaa millä ei tee mitään eikä pääse eroon.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #8503
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Mulla jäi toi vastaus vähän lyhyeksi kun oli kiire ja pelästyin että sulla jo sormi napilla.
    Mutta edellä tuli jo hyviä ohjeita.
    Sitten sulla on vielä nesteidenkin valinta edessä. En tiedä paljonko sulla röökiä menee mutta mulla oli alkuunsa 12 mg nesteet ok kamaa. 18mg oli vähän liian tömäkkä.
    Nopeasti putos alaspäin ja nyt alle 6mg.
    Makuvalinnat on sitten jokaisella omansa. Eli näitäkin asioita joudut miettiin.

     
     
  4. #8504
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Sitten sulla on vielä nesteidenkin valinta edessä. En tiedä paljonko sulla röökiä menee mutta mulla oli alkuunsa 12 mg nesteet ok kamaa. 18mg oli vähän liian tömäkkä.
    Nopeasti putos alaspäin ja nyt alle 6mg.

    Makuvalinnat on sitten jokaisella omansa. Eli näitäkin asioita joudut miettiin.
    Minullakin on vielä muutamankymmentä pulloa keväällä ostettuja premiumnesteitä, joissa niksaa on 12-18 mg/ml ja nykyisin nesteissä käytössä vain max. 6 mg/ml. Yritänkin kiukulla höyrytellä noita 12 mg:n litkuja, sillä en satasia niistä maksettuani oikein raaskisi niitä viemäriinkään kaataa...

    15.8. jälkeen ei makuvalinnoilla kannata paljon päätään vaivata. Ei ainakaan Suomesta ostettujen valmisnesteiden osalta, sillä se on joko tupakan makuista tai sitten ilman makua. Tee-Se-Itse-nesteiden kanssa tätä ongelmaa ei ole, mutta tämän vaihtoehdon kanssa taitaa tulla vähän kiire hankkia tarvittavat nikotiinipohjat ennen tuota maagista päivämäärää... Jotta nopeasti vain laite- ja nesteostoksille, hop hop

    Itse pääsin hyvin alkuun Joeytech eGo One Megalla, mutta tämä alkaa olla poistuva malli ja tilalle on tulossa vastaava eGo Mega Twist+. Kuten jo mainittua, niin Paul Saaren tai muiden näiden "lifestylekauppojen" kanssa ei kannata olla missään tekemissä ja hyvät myyjät löytyvät tämän forumin kauppiasosiolta.

    Kannattaa myös lukea saman tien myös forumilta löytyvä aloittelijan opas ja siitä saa paljon höytytietoa, kuten myös forumin aloitteijoiden alueelta. Muista myös, että tyhmiä kysymyksiä ovat vain ne, joita ei kysytä

    Ai niin ja kyllä höyryttelyllä pääsee irti röökistä. Itse lopetin n. 32 vuoden tupakoinnin (joista viimeiset n.19v pikkusikareilla) vain kuukauden sekakäytön jälkeen ja olen ollut nyt jo 206 päivää täysin ilman analogista, eikä ole ollut mikään ongelma

     
     
  5. #8505
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Kyllä näillä tupakasta eroon pääsee. Tosin noilla tupakan näköisillä laitteilla voi olla vähän heikkoa?

    Tuossa aloittelijalle hyvä setti
    https://www.finnvape.com/laitteet/al...uspakkaus.html

    Tulet kyllä saamaan muitakin ehdotuksia
    Komppaan arskaa. Tilasin tuon Aspiren aloituspaketin, ja nyt on viikko höyryttelyä takana. Muutaman kerran on tullut sorruttua vetämään sätkää, mutta vain silloin, kun höyryttimen akku on ollut latauksessa. Aiemmin piti kääriä 40-60 sätkää päivässä.

    Voit kerrasta unohtaa nikotiinipurkat ja laastarit. Höyryttely on täysin eri maata.

    Jos päätät tilata aloituspaketin, kannattaa siihen kylkeen tilata myös nikotiinipitoista e-nestettä. Mulle 12mg on ollut sopiva vahvuus. Makuja löytyy vaikka kuinka.

    Esimakua höyryttelystä voi saada esim. r-kioskilla myytävistä kertakäyttöisistä e-savukkeista. Hinta oli muistaakseni noin 8 euroa/kpl. Yhden sellaisen höyryteltyäni olin myyty mies.

     
     
  6. #8506
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nautilus on kyllä hyvä tankki. Siitä ei mihinkään pääse.

     
     
  7. #8507
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Minullakin on vielä muutamankymmentä pulloa keväällä ostettuja premiumnesteitä, joissa niksaa on 12-18 mg/ml ja nykyisin nesteissä käytössä vain max. 6 mg/ml. Yritänkin kiukulla höyrytellä noita 12 mg:n litkuja, sillä en satasia niistä maksettuani oikein raaskisi niitä viemäriinkään kaataa...

    15.8. jälkeen ei makuvalinnoilla kannata paljon päätään vaivata. Ei ainakaan Suomesta ostettujen valmisnesteiden osalta, sillä se on joko tupakan makuista tai sitten ilman makua. Tee-Se-Itse-nesteiden kanssa tätä ongelmaa ei ole, mutta tämän vaihtoehdon kanssa taitaa tulla vähän kiire hankkia tarvittavat nikotiinipohjat ennen tuota maagista päivämäärää... Jotta nopeasti vain laite- ja nesteostoksille, hop hop

    Itse pääsin hyvin alkuun Joeytech eGo One Megalla, mutta tämä alkaa olla poistuva malli ja tilalle on tulossa vastaava eGo Mega Twist+. Kuten jo mainittua, niin Paul Saaren tai muiden näiden "lifestylekauppojen" kanssa ei kannata olla missään tekemissä ja hyvät myyjät löytyvät tämän forumin kauppiasosiolta.

    Kannattaa myös lukea saman tien myös forumilta löytyvä aloittelijan opas ja siitä saa paljon höytytietoa, kuten myös forumin aloitteijoiden alueelta. Muista myös, että tyhmiä kysymyksiä ovat vain ne, joita ei kysytä

    Ai niin ja kyllä höyryttelyllä pääsee irti röökistä. Itse lopetin n. 32 vuoden tupakoinnin (joista viimeiset n.19v pikkusikareilla) vain kuukauden sekakäytön jälkeen ja olen ollut nyt jo 206 päivää täysin ilman analogista, eikä ole ollut mikään ongelma
    Mulle on jäänyt epäselväksi että kenen valmistamia ja mitkä ne sallitut "tupakanmakuiset" nesteet oikein on???

     
     
  8. #8508
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulle on jäänyt epäselväksi että kenen valmistamia ja mitkä ne sallitut "tupakanmakuiset" nesteet oikein on???
    Tuota ei taida kukaan tietää

     
     
  9. #8509
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tuota ei taida kukaan tietää
    Hmm. Niitähän on meinaan aika paljon pahanmakuisia... Kuten useimmat tietää.

     
     
  10. #8510
    vähäsen aikaa nyt tullut höyryteltyä ja hommasin istick 200w ja ud bellus rta. mitä vastuslankaa tossa kannattas käyttää watteja käytän 30-100. en oikeen nuista ymmärrä vielä

     
     
  11. #8511
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nahkakuula Näytä viesti
    vähäsen aikaa nyt tullut höyryteltyä ja hommasin istick 200w ja ud bellus rta. mitä vastuslankaa tossa kannattas käyttää watteja käytän 30-100. en oikeen nuista ymmärrä vielä
    Eiköhän about kaikki langat sovi mitä kaupasta saa. Kannattavuudesta päätät toki itse, mikä miellyttää eniten.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  12. #8512
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nahkakuula Näytä viesti
    vähäsen aikaa nyt tullut höyryteltyä ja hommasin istick 200w ja ud bellus rta. mitä vastuslankaa tossa kannattas käyttää watteja käytän 30-100. en oikeen nuista ymmärrä vielä
    Belluksessa on ahdas dekki ja itse en ainakaan ole mitään claptoneita viitsinyt yrittää siihen tunkea.

     
     
  13. #8513
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thaapala Näytä viesti
    Belluksessa on ahdas dekki ja itse en ainakaan ole mitään claptoneita viitsinyt yrittää siihen tunkea.
    googlen kuvahaun perusteella pitäis kyllä mahtua.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  14. #8514
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nahkakuula Näytä viesti
    vähäsen aikaa nyt tullut höyryteltyä ja hommasin istick 200w ja ud bellus rta. mitä vastuslankaa tossa kannattas käyttää watteja käytän 30-100. en oikeen nuista ymmärrä vielä
    Elä lähe siitä liikkeelle että mitä watteja aattelit käyttää. Ylipäätään että rta:n saat 100w:lla pelaamaan niin pitää jo osata rakentaa.

    0.35-0.45mm kanthaalia, teet coilit ja kokeilet millä wateilla se parhaiten pelittää.

     
     
  15. #8515
    Oon kans miettinyt niitä valmiiks väännettyjä setuppeja. Olis ainakin helppoja käyttää.
    https://m.fasttech.com/p/2133104
    Jotain tuon tyylisiä
    Viimeksi muokannut Nahkakuula; 13.08.16 kello 09:56. Syy: Virhe

     
     
  16. #8516
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    Elä lähe siitä liikkeelle että mitä watteja aattelit käyttää. Ylipäätään että rta:n saat 100w:lla pelaamaan niin pitää jo osata rakentaa.
    Nääh, paksumpaa lankaa on helpompi pyöritellä ja pumpuloida, turha tosta mitään sen mystisempää asiaa on tehdä.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  17. #8517
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ai kuten huomioimalla esimerkiksi vastusarvoja ja tarvittavia tehoja?
    Se saatanallisen paksu rautalanka ei edelleenkään ole oikotie onneen ja moisen tyrkyttäminen aloittelijoille suunnatussa ketjussa on paitsi vitun tyhmää myös potentiaalisesti vaarallista.
    KGO & Twist

     
     
  18. #8518
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Uusimaa
    Viestit
    49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja weec Näytä viesti
    eli, auttaako m
    nää sähkötupakat oikeesti pääsemän eroon tupakoinnista? tuttu suositteli kyllä ja ajattelin tilata jommalta kummalta näiltä sivustoilta: Säästöjä, ideoita, uutisia | Siu.fi tai www.paulsaar.com?
    T: todella halukas lopettamaan!!
    Kolmen viikon kokemuksella (n.25v savustaneena) joyetech eGo AIO:n ostettuani olen ilman normi röökiä ollut ja uskallan suositella. Nesteet vielä mukaan tilaukseen ni pääsee alkuun. (laitteessa 2ml tankki riittää melkein päiväksi)
    Viimeksi muokannut Sandyman; 14.08.16 kello 00:03.

     
     
  19. #8519
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nahkakuula Näytä viesti
    Oon kans miettinyt niitä valmiiks väännettyjä setuppeja. Olis ainakin helppoja käyttää.
    https://m.fasttech.com/p/2133104
    Jotain tuon tyylisiä
    Noi on ihan käteviä. Noita saapi suomestakin lähes kaikilta kauppiailta, ei tarvi odotella pahimmassa tapauksessa kahta kuukautta. Vanuksi suosittelisin Paronia/Mujia/Koh Gen Do:ta.

     
     
  20. #8520
    Laitatko linkkiä johonkin mistä saa. En oo ite meinannut löytää 😳. Olen joitakin löytänyt mutta ei ole sopivia ohm määriä
    Viimeksi muokannut Nahkakuula; 14.08.16 kello 11:04.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •