Sivu 404 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 304354394400401402403404405406407408414454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,061 - 8,080 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #8061
    Höyryttelijä Jumidi's Avatar

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Tsernopil
    Viestit
    56
    https://www.finnvape.com/hoyrystimet...tank-nano.html
    https://www.finnvape.com/hoyrystimet...tank-nano.html
    Onko toptankilla ja subtankilla mitään eroa, muuta kuin ylä/alatäyttö?

     
     
  2. #8062
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Toptank on 3mm lyhyempi. Ja uudempi. Mun mielestäni ei ole väliä kumman hommaat, mutta säästää se ylätäyttö 3 sekuntia elämästä per täyttökerta.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  3. #8063
    Höyryttelijä Jumidi's Avatar

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Tsernopil
    Viestit
    56
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Toptank on 3mm lyhyempi. Ja uudempi. Mun mielestäni ei ole väliä kumman hommaat, mutta säästää se ylätäyttö 3 sekuntia elämästä per täyttökerta.
    Ahaa, okei. Noita mittoja en äkkiseltään nähnyt missään.
    No.. onhan tuo ylätäyttö kyllä varsin kätevä

     
     
  4. #8064
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Tuolta subtankin ketjusta löytyi S n ja Riman niin selkeät kuvat setuppien vääntelystä, et melkein joutuu kyllä subin tai topin tilaamaan ja pistämään pääsiäiskädet lankojen vääntöön.

     
     
  5. #8065
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jumipää Näytä viesti
    https://www.finnvape.com/hoyrystimet...tank-nano.html
    https://www.finnvape.com/hoyrystimet...tank-nano.html
    Onko toptankilla ja subtankilla mitään eroa, muuta kuin ylä/alatäyttö?
    Mun mielestä Toptankissa saa ilmansäädön pienemmälle kuin Subtankissa tai sitten vaan muistan väärin ?
    Näinkin vannoutunut mtl-höyryttelijä kuin minä, tulee toimeen Toptankin kanssa

     
     
  6. #8066
    Höyryttelijä Jumidi's Avatar

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Tsernopil
    Viestit
    56
    Joo, kyllä tuo Toptank Nano varmaan pitää tilata.
    Sitten vielä samaan kyytiin 0,5 tai 1,2 atoja, hmm..

     
     
  7. #8067
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Juu ota molempia niin löydät mieleisen
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  8. #8068
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    17
    Täällä yksi uusi sähkötupakasta kiinnostunut! Tupakoinnin lopettaminen on ollut pitkään "toivottavaa mutta mahdotonta" listalla, ja nyt tuli sitten sellainen pakkorako nimeltä keuhkokuume, joka laittoi polttamiselle stopin. Niin heikkoa tekoa kuitenkin oon, että vaikka tässä on jo muutama viikko oltu poltettua, pelkään pahoin, että haksahdan uudelleen, koska tupakan mieliteko tuntuu kasvavan sitä tahtia kun keuhkot toipuu . Mieluummin haksahtaisin kuitenkin edes vähän tupakkaa parempaan vaihtoehtoon, ja nyt posti toi sen viimeisen epätoivonhetken varalle Justfog 1453 Single Kit kokeilupakkaukse ja pari purkkia nestettä. Onko tästä jollakin kokemuksia? En tiiä toimiiko niin, mutta toive olisi, että samanlaiseen polttamiseen ei enää olisi paluuta. Oon pettynyt itseeni siinä, ettei se lopettaminen niin helppoa ollutkaan, vaikka luulin tilaisuuteni koittaneen. Jatkuvaa tupakalla ramppaamista en enää toivo, mutta elän siinä haavekuplassa, että tämä voisi olla vaihtoehto, ja vieläpä sellaisiksi harvemmiksi "nautintohetkiksi", ei siis siihen että tupakka rytmittää päivän tahdin... Nyt tosiaan yritän vielä mahdollisimman pitkään kuitenkin sinnitellä, ennen kuin keuhkojani rassaan höyryillä...

    Onko jollakin kokemusta tästä Justfog 1453 Single Kit -pakkauksesta? Ihan siis umpimähkään tämän tilasin, ehkä eniten tuon "kokeilupakkaus" - nimikkeen vuoksi. Tarve olisi siis mahdollisimman yksinkertaisesti käytettävälle kapistukselle. =)

     
     
  9. #8069
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 06:12.

     
     
  10. #8070
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    17
    Kiitos Twisted vastauksesta! =) Totta muuten, en edes tajunnut tuota ajatellakaan! 6mg nesteitä tilasin nyt, joten laimeimmasta päästä kuitenkin. Pahimpina hetkinä olen imeskellut posket lommolla nikotiini-inhalaattoria, mutta sen verran vähän niitä "patruunoita" on kulunut, että eipä sitä nikotiinia pahemmin veressä enää ole. Psyykkistä riippuvuutta tämä siis enemmän on, mutta ihan turha tulla siihenkään sanomaan, että juo lasi vettä niin menee ohi! Ainakaan mulle! Kuten sanottu, hävettävää heikkoutta. Oon kyllä tehokkaasti koittanut seliseliselitellä, että tää johtuu siitä, etten voinut valmistautua kunnolla tilanteeseen. Mutta siis jokin kyllin pätevä sijaistoiminto tarvittaisiin!!

     
     
  11. #8071
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heihe Näytä viesti
    Onko jollakin kokemusta tästä Justfog 1453 Single Kit -pakkauksesta? Ihan siis umpimähkään tämän tilasin, ehkä eniten tuon "kokeilupakkaus" - nimikkeen vuoksi. Tarve olisi siis mahdollisimman yksinkertaisesti käytettävälle kapistukselle. =)
    Oli täällä foorumilla joku, joka hehkutti tuota justfogia.. En nyt vaan löydä viestejä ??

    Olisko tuolla jotain ?? http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...learoista.html

    Eikun hitsi vieköön, taisin itsekin kokeilla tuota tankkia... Ei ollut mun makuun muistaakseni, mutta ei kauheen huonokaan...

     
     
  12. #8072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heihe Näytä viesti
    Psyykkistä riippuvuutta tämä siis enemmän on, mutta ihan turha tulla siihenkään sanomaan, että juo lasi vettä niin menee ohi! Ainakaan mulle! Kuten sanottu, hävettävää heikkoutta.
    Psyykkinen se vaikein puoli on. Ja siihenhän höyrytin kyllä auttaa, kun tapa muistuttaa tupakanpolttoa.

    Oikeastaan mainitsin tuon pari vko juuri siksi että kun se pää keksii mielenkiintoisia oireita voit vastata sille kun se karjuu 'minä tarvitsen tupakkaa !' että 'et tarvitse, haluat kyllä, mutta et tarvitse'.

    PS. Jos oot sairaalassa viel, niin nää keskustelut oman pään kanssa kannattaa käydä peiton alla ja hiljaisella äänellä.

    Tsemiä ja tervetuloa.

     
     
  13. #8073
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    17
    Eli tulkitsinko arskaxx oikein, että sellaista keskivertoa? Eli siis voisi olla mulle siinä tapauksessa ihan passeli. Ja kiitos vastauksesta

    Ja Twisted, tänään on ollut juuri sellainen vastoinkäymisten päivä, että täällä on yksi pää karjunut, tai lähinnä sähissyt, aika monta kertaa, että tuun hulluksi. Tiiän, että ne pikku ongelmat tuskin katoaisi sillä, että kävisin hytisemässä 2,5minuuttia tuossa ulkosalla, mutta mutta mutta... Ja en enää oo sairaalassa, kotona on oltu jo niin monta viikkoa, että kaikki mennyt ja koettu on niin historiaa, että hulluus valtaa mielen. Oon nyt tota laitetta tossa hypistellyt, jos jo sen olemassaolo auttaisi. Ja kiitos tsempeistä ja tervetulotoivotuksista! Tämähän on ihan huippupaikka, kun vastauksia tulee sitä tahtia kun ehtii lukea!!!

     
     
  14. #8074
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Juu ja älä huoli. Sitä mukaa kun annat luvan niin me kyllä keksitään sulle lisää rahareikiä höyrykoneiden muodossa!
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  15. #8075
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    17
    Tää vaikuttaa vaan niin monimutkaiselta puuhalta näin kokemattomalle, että on ihan pihalla ihan kaikista jutuista. Mutta muokataan siis vaatimuskategoriaan laitteiden osalle, että yksinkertaisia käyttää ja edullisia hankkia! Tuo tupakointihan on aina sellaista halpaa huvia ollutkin. Mutta kunhan tosiaan koittaa se hetki, että oikeasti testaan tuotakin, niin mietitään sitten niitä lisähankintoja. Tänään kyllä näin itseni jo hyvin selvästi tuossa pihassa imemässä ainakin ees poskareita tosta härvelistä. Vähän löysty pinna, kun aloin naureskella, että kun niitä poskareita ei 15 vuotiaana vedellyt, niin kai sekin tietty jossain kohtaa elämässä täytyy tehdä. Sais siitä edes makua!

     
     
  16. #8076
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heihe Näytä viesti
    Tää vaikuttaa vaan niin monimutkaiselta puuhalta näin kokemattomalle, että on ihan pihalla ihan kaikista jutuista. Mutta muokataan siis vaatimuskategoriaan laitteiden osalle, että yksinkertaisia käyttää ja edullisia hankkia! Tuo tupakointihan on aina sellaista halpaa huvia ollutkin.Mutta kunhan tosiaan koittaa se hetki, että oikeasti testaan tuotakin, niin mietitään sitten niitä lisähankintoja. Tänään kyllä näin itseni jo hyvin selvästi tuossa pihassa imemässä ainakin ees poskareita tosta härvelistä. Vähän löysty pinna, kun aloin naureskella, että kun niitä poskareita ei 15 vuotiaana vedellyt, niin kai sekin tietty jossain kohtaa elämässä täytyy tehdä.Sais siitä edes makua!
    Älä usko Tomaa, sul on muuten tusina voltteja pöydällä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #8077
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heihe Näytä viesti
    Eli tulkitsinko arskaxx oikein, että sellaista keskivertoa? Eli siis voisi olla mulle siinä tapauksessa ihan passeli. Ja kiitos vastauksesta
    Joo siis tuossa Justfogissa ainoa "vika" oli se, että vastus on ylhäällä eli höyry oli hieman liian lämmintä minun makuuni, muuten ihan ok... Makuasioita nää on pitkälti, pääasia se et pysyy irti siitä perinteisestä tupakasta oli laitteet mitä hyvänsä... Mut kuten Tomassino sanoi, niin rahareikiä keksitään kyllä

     
     
  18. #8078
    Höyryttelijä Jumidi's Avatar

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Tsernopil
    Viestit
    56
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Juu ota molempia niin löydät mieleisen
    Otan varmaan joko tai.
    Tällä hetkellä siis kiinni tuossa XL tikussa 1,0ohm ja hyvin potkii MTL sauhuilussa.
    Mietin vaan että onko tuo 0,5 liian jyty mtl-metodiin, ja sitten että jaksaako XL puskea tarpeeksi höyryä 1,2 ohmisella..

     
     
  19. #8079
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Joo siis tuossa Justfogissa ainoa "vika" oli se, että vastus on ylhäällä eli höyry oli hieman liian lämmintä minun makuuni, muuten ihan ok... Makuasioita nää on pitkälti, pääasia se et pysyy irti siitä perinteisestä tupakasta oli laitteet mitä hyvänsä... Mut kuten Tomassino sanoi, niin rahareikiä keksitään kyllä
    Silläpä juuri kyselinkin, kun lueskelin, että paljon voi ensivaikutelmiin vaikuttaa se, millainen laite on, eli huonolla voi saada ihan väärän käsityksen. Ja lämmintähän se savu on, joten tuossa saattaa toisaalta olla puolensa. Ja kai ne makunystyrät tässäkin kehittyy, kokematon ei tiiä mitä vois odottaa. Suuri kiitos näistä vastauksista!

     
     
  20. #8080
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Älä usko Tomaa, sul on muuten tusina voltteja pöydällä
    Enhän mä oo niitä Voltteja kellekään suositellu... pyrkiny vain itelle kahmimaan. Niitä pitää olla samallailla ku meksikaanilla panoksia bandolieerissä; kun yhdestä akku loppuu niin toista kii vyöltä.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •