Sivu 379 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 279329369375376377378379380381382383389429479 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,561 - 7,580 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #7561
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jopevaan Näytä viesti
    No ei tässä pahemmin tee tällä hetkellä mieli testata mitään kun helvetin jännä tunne aina ku avaa suunsa ja rupeaa puhumaan.

    Puhuessa pitää välillä yskästä kun tulee semmone jännä nipistys tai en edes osaa kuvailla sitä.

    Starre ja evic ollu 2kk nyt ongelmitta, mut nyt otin 1 höyryt ja samantie iski joku tämmöne....
    Onneksi olkoon ensimmäisestä kunnon dryhitistä! Kyllä se helpottaa, juot vaikka olutta päälle. Kannattaa vaihtaa ato. Paitsi jos haluat uuden kuivan hatsin. "Kuin tuhat aurinkoa, kurkussani".
    Edit: Yks mahku on myös, että eVic luuli että nikkelin tilalla on tavallinen coili. Asetuksissa tietysti 60w niinkuin itselläni kävi titaanilangalla. Ohmit olivat nousseet yli lämpösäädön hyväksymän rajan, ja modi pamauttaa watti moden päälle. Namnam.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  2. #7562
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Onneksi olkoon ensimmäisestä kunnon dryhitistä! Kyllä se helpottaa, juot vaikka olutta päälle. Kannattaa vaihtaa ato. Paitsi jos haluat uuden kuivan hatsin. "Kuin tuhat aurinkoa, kurkussani".
    Edit: Yks mahku on myös, että eVic luuli että nikkelin tilalla on tavallinen coili. Asetuksissa tietysti 60w niinkuin itselläni kävi titaanilangalla. Ohmit olivat nousseet yli lämpösäädön hyväksymän rajan, ja modi pamauttaa watti moden päälle. Namnam.

    No oliko sulla puhues semmone helvetin pistos kurkus ja joutu yskäseen?

    Ei kai tää nyt mitää vakavaa voi olla ?

    Joo ajattelin että vois tosta coilista johtuu... ja katoin nii kyl se ni asetuksel oli.


    Mut ku veti henkee nii tuntu samatie alus semmone poltto?

    Se meni sit ohi ja alko tuntuu vittu tältä

    1v höyryttelyä takana enkä oo kyllä mitään tämmöstä kokenu


    Anteeks sekavasta viestistä... Voinko pistää muuten uuden coilin tulille ja rupeen höyryttelee vai pahentaako se vaan? Toi edelline meinaa on iha piki musta osittain tosta päältä.

     
     
  3. #7563
    ja ei kai tää nyt montaa tuntia voi kestää?

     
     
  4. #7564
    edit: nyt alkaa mennä ohi...
    Säikäytti oikeen alussa kun ei tiennyt mitä helvettiä tapahtuu.

    Voiko dry hit muka olla noin paha, että 2 tuntia tuntuu että kurkussa jotain jumissa ja puhuessa köhittää.

     
     
  5. #7565
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2015
    Viestit
    19
    Onko normaalia, että nikotiinipohja muuttuu ruskehtavaksi ajan kanssa ja voiko sitä käyttää? Noin 2kk sitten ostin pullon

     
     
  6. #7566
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    Nikotiini tummenee joutuessaan hapen kans tekemisiin. Tai jotain. Eli on normaalia.

     
     
  7. #7567
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    4
    "Aloittelija" ilmoittautuu. Tosiaan 2011 asti vedelty mekaanisella modilla ja nyt ois hyvä hetki joululahjaks hankkia tollanen digitaalimodi. Ite oon katellu Smok xcube 160W ja Snow Wolf 200W. Arvosteluiden perusteella Snow Wolf on hajonnut monilla tuntemattomasta syystä, mutta Smokista on enimmäkseen hyvää palautetta. Snow Wolf tosiaan on enemmän omaan mieleen, mut Smokin bluetooth ominaisuus ja android softa houkuttelee. Mites, kumpi kannattaa tilata, vai kannattaako kumpaakaan? Ehdotuksia otetaan vastaan.

     
     
  8. #7568
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    Tämä tämä wismec releaux häsmäkädäsmäkä on ollu myös suosittu, ja ilmeisesti hyvä. Arvokas kuitenkin, on olemassa ilmeisesti kahta versios, olikohan rx200 ja dna200. Kokemusta ei sitte oo itellä sen enempää.

     
     
  9. #7569
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    4
    Juu, luin myös tosta, mut ei omaan silmään miellyttänyt. Oli kuin hyvä tahansa, nii emmä ala käyttää laitetta minkä ulkonäöstä en ite pidä

     
     
  10. #7570
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hemaco Näytä viesti
    Juu, luin myös tosta, mut ei omaan silmään miellyttänyt. Oli kuin hyvä tahansa, nii emmä ala käyttää laitetta minkä ulkonäöstä en ite pidä

    No ei tietenkään sillon.

     
     
  11. #7571
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    22
    Hei,

    Olen ostanut Joyetech eGo One VT -vempaimen. Pidän siitä todella paljon, mutta nyt olisi yksi kysymys liittyen atoihin. Laitteen mukana tuli CL-ato, nikkeli-ato ja titanium-ato. Olen testannut oletuksena kiinnitettynä ollutta CL:ää ja lisäksi nikkeliä. En ole huomannut mitään eroa. Tai olin huomaavinani, mutta kun vaihtelin edestakaisin, en enää ollut varma. Osaisiko joku teistä kokeneemmista kertoa, miten minun pitäisi huomata ero? Siis pitäisikö höyryn esim. olla lämpimämpää, eri makuista, sakeampaa tms. jommalla kummalla? En nyt itse pääse tästä kärryille. Lisäksi minulla on vielä titanium-versio odottelemassa. Pitäisikö senkin jotenkin poiketa muista? Entä mistä materiaalista valmistettua itse mieluiten käytätte ja miksi? Auttakee minnuu kehittymmää asijantuntiaks...

     
     
  12. #7572
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    Oothan vaihtanu eri atoille oman asetuksensa. Lämpösäädettävälle lämpösäädön jne. Onhan niissä eroakin, mutta lämpörajotuksen pääasiallinen ero ja tarkotus kanthaliin on, ettei tulis dryhittiä, eli kun coili on kuiva niin vanu ei palaisi.

     
     
  13. #7573
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lokker Näytä viesti
    Hei,

    Olen ostanut Joyetech eGo One VT -vempaimen. Pidän siitä todella paljon, mutta nyt olisi yksi kysymys liittyen atoihin. Laitteen mukana tuli CL-ato, nikkeli-ato ja titanium-ato. Olen testannut oletuksena kiinnitettynä ollutta CL:ää ja lisäksi nikkeliä. En ole huomannut mitään eroa. Tai olin huomaavinani, mutta kun vaihtelin edestakaisin, en enää ollut varma. Osaisiko joku teistä kokeneemmista kertoa, miten minun pitäisi huomata ero? Siis pitäisikö höyryn esim. olla lämpimämpää, eri makuista, sakeampaa tms. jommalla kummalla? En nyt itse pääse tästä kärryille. Lisäksi minulla on vielä titanium-versio odottelemassa. Pitäisikö senkin jotenkin poiketa muista? Entä mistä materiaalista valmistettua itse mieluiten käytätte ja miksi? Auttakee minnuu kehittymmää asijantuntiaks...


    Hei vaan. Titaani ja nikkeli langoilla haetaan lämpösäätöä, eli ettei atomisaattori kuivanakaan kärähtäisi niin helposti. Maussa ei suuria eroja mielestäni ole langasta riippumatta. Itse tykkään nikkelistä sen helpon käsiteltävyyden vuoksi, ja valmiissa atoissa käytän sekä nikkeliä, että kanthalia.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #7574
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    22
    Olen joo vaihtanut. En silti huomaa eroa, mutta ehkä se on sitten juuri niin kuin käsitän viestisi eli että kyse on "vain" tavasta säädellä lämpöä. Eli että ei hirveämmin loppupeleissä eroa pitäisikään olla.

    Edit. En näköjään osaa käyttää foorumia, oli vastaus defin viestiin.

    Edit 2. Teppalle: Selventää edelleen minulle asiaa. Mitä tarkoitat termillä "käsiteltävyys" nikkelin yhteydessä?

     
     
  15. #7575
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    Siis ilmeisesti kun rakennetaan coilit ite, ni nikkelilankaa on sujuvampaa. Juu eihän siinä muuta eroa pitäis olla, tavallisella ja tc:llä, mutta on niissä makueroakin silloin tällöin havaittavissa. Riippuen laitteesta ja atosta ja kuun asennosta.

     
     
  16. #7576
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    22
    Ah, menee ehkä snadisti OT: eli toi on sama kuin mun ammatissa - mun koodi toimii aina riippuen kuun asennosta. Hiukka väärä asento ja se "toimi mun koneella", mutta ei todellakaan asiakkaalla tuotannossa.

     
     
  17. #7577
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    5
    Hellou ihmiset, alotteleva höyryttelijä täällä. Oon käyttänyt finnvapen 18mg RY4 nyt noin viikon ajan. Onko se normaalia, että höyry aiheuttaa hengen vinkumista ja jonkin asteista keuhkojen ahtautumista höyryttelyn ajaksi ja noin viideksi minuutiksi lopettamisen jälkeen? Neste on 70% PG / 30% VG. Ja vielä sellanen kysymys, että pitääkö eri nesteille ostaa aina eri tankki? Jos ei, niin miten puhdistatte tankkinne?

     
     
  18. #7578
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pagon Näytä viesti
    Hellou ihmiset, alotteleva höyryttelijä täällä. Oon käyttänyt finnvapen 18mg RY4 nyt noin viikon ajan. Onko se normaalia, että höyry aiheuttaa hengen vinkumista ja jonkin asteista keuhkojen ahtautumista höyryttelyn ajaksi ja noin viideksi minuutiksi lopettamisen jälkeen? Neste on 70% PG / 30% VG. Ja vielä sellanen kysymys, että pitääkö eri nesteille ostaa aina eri tankki? Jos ei, niin miten puhdistatte tankkinne?
    Vinkumiseen en osaa sanoa mitään, mutta tankkeja ei tarvitse pyhittää vain yhdelle nesteelle. Pesu tarpeen vaatiessa ihan vaan juoksevalla (kuumalla) vedellä, kuivaus ja liemet tankkiin. Näin ainakin itse teen. Ei sitä tankkia tarvitse maun vaihtuessa välttämättä pestä, kyllä ne vanhat maut nopeasti häviävät.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  19. #7579
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    188
    Oireet johtuvat todennäköisesti korkeasta nikotiinipitoisuudesta ja ei noin suuri pg-pitoisuuskaan varmaan auta asiaa. Ja keuhkoilla ja kropalla kestää hetki tottua höyryyn.

     
     
  20. #7580
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pagon Näytä viesti
    Hellou ihmiset, alotteleva höyryttelijä täällä. Oon käyttänyt finnvapen 18mg RY4 nyt noin viikon ajan. Onko se normaalia, että höyry aiheuttaa hengen vinkumista ja jonkin asteista keuhkojen ahtautumista höyryttelyn ajaksi ja noin viideksi minuutiksi lopettamisen jälkeen? Neste on 70% PG / 30% VG. Ja vielä sellanen kysymys, että pitääkö eri nesteille ostaa aina eri tankki? Jos ei, niin miten puhdistatte tankkinne?
    Hellou. Hengenahdistus saattaa hyvinkin johtua liian suuresta nikotiinin määrästä. Kokeile vaikka 6-12 mg nestettä seuraavaksi. Eri nesteille ei tarvitse eri tankkia, tankin voi pestä lämpimällä vedellä, ja vaikka miedolla astianpesuaineella. Muistat vaan huuhdella hyvin jos et saippuan mausta pidä. Kaikkia tankkeja ei saa purettua kunnolla puhdistamista varten. Jos tulee vielä kysyttävää, niin kerro mikä tankki ja laite kyseessä, niin joku varmasti osaa antaa tarkkoja vinkkejä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •