Sivu 364 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 264314354360361362363364365366367368374414464 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 7,261 - 7,280 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #7261
    Tulita sitä pienillä tehoilla parin sekan ajan muutaman minsan ajan ilman imemistä jossei ala toimii niin pese se atopää vedellä, kuivaa ja testaa. ja laita tankki täyteen

     
     
  2. #7262
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vammanenhöyryttelijä Näytä viesti
    Tulita sitä pienillä tehoilla parin sekan ajan muutaman minsan ajan ilman imemistä jossei ala toimii niin pese se atopää vedellä, kuivaa ja testaa. ja laita tankki täyteen
    Selvä homma yritän sit vissii uudestaa samaa, joka aton kans sama ongelma

     
     
  3. #7263
    Juu lähen nukkumaan katon ''aamulla'' saitko toimimaan ne. En usko että viallisia olis...

     
     
  4. #7264
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    26
    Tuolla jo joku totesikin että poksuminen on ihan normaalia. Mulla nyt jostain syystä tän hetkinen neste poksahtelee välillä sen verran reippaasti että räiskäisee myös nestettä suuhun. Olen yrittänyt pienemmillä ja vähän isommilla wateilla ja en huomannut suurempaa eroa. Johtuuko tuollainen räiskiminen useimmiten nesteestä, atosta tai jostain ihan muusta? Mietin että millä seuraavaksi yritän tilannetta korjata...

    Combona istick + nautilus aspire.

     
     
  5. #7265
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vammanenhöyryttelijä Näytä viesti
    Juu lähen nukkumaan katon ''aamulla'' saitko toimimaan ne. En usko että viallisia olis...
    Näyttää siltä etten saa mitenkään ratkastuu ongelmaa, uudella atolla just yritin ja meinaa tukehtua noihin höyryihin mitä siitä tulee.

     
     
  6. #7266
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja onnz423 Näytä viesti
    Näyttää siltä etten saa mitenkään ratkastuu ongelmaa, uudella atolla just yritin ja meinaa tukehtua noihin höyryihin mitä siitä tulee.
    Mulla oli aikoinaan samat ongelmat kun minisubia kokeilin.. 3 ekaa atopäätä oli susia eli pelkkää palaneen pumpulin makua sai irti
    Neljäs ato sentään toimi, mut hieman liian kuumaa höyryä pukkas omaan makuun... Ratkaisin ongelman laittamalla minisubin myyntiin ja jatkan Nautiluksilla

     
     
  7. #7267
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mulla oli aikoinaan samat ongelmat kun minisubia kokeilin.. 3 ekaa atopäätä oli susia eli pelkkää palaneen pumpulin makua sai irti
    Neljäs ato sentään toimi, mut hieman liian kuumaa höyryä pukkas omaan makuun... Ratkaisin ongelman laittamalla minisubin myyntiin ja jatkan Nautiluksilla
    Mitäs suosittelisit tän eleaf istick 30w kaveriks?

     
     
  8. #7268
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Minulla tuota ongelmaa ei ole ollut missään vaiheessa, atopäät 4kpl olen vain testannut läpi että osa toimii (vaakacoil) ja osa ei (pisty malli). Eli nyt on 6kk ajeltu pelkällä RBApäällä... Vanhempaan minisubiinkin ostin rba+pään ja nyt molemmat pelaa kuin ajatus (eli enimmäkseen pelaa mutta ei aina).
    Spoileri!

     
     
  9. #7269
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Minulla tuota ongelmaa ei ole ollut missään vaiheessa, atopäät 4kpl olen vain testannut läpi että osa toimii (vaakacoil) ja osa ei (pisty malli). Eli nyt on 6kk ajeltu pelkällä RBApäällä... Vanhempaan minisubiinkin ostin rba+pään ja nyt molemmat pelaa kuin ajatus (eli enimmäkseen pelaa mutta ei aina).
    no mä oon nyt käyny varmaan 5 atopäätä läpi ja kaikissa sellanen paska maku et huh, joskus höyrytin sen maun pois mut helvetti mikä päänsärky siit tuli. Pitää vissii hankkii joku muu tankki.

     
     
  10. #7270
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Niksat kohtuudessa (alle 10mg)? Tehot n.15w alkaen max.25w?
    Spoileri!

     
     
  11. #7271
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja onnz423 Näytä viesti
    Mitäs suosittelisit tän eleaf istick 30w kaveriks?
    Tuota Nautilusta mä suosittelen

     
     
  12. #7272
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Niksat kohtuudessa (alle 10mg)? Tehot n.15w alkaen max.25w?
    jos sä multa kysyit, niin 6mg nestettä kaikki ja 0mg löytyy myös. Ja yleensä tulitan 15-17w välillä

     
     
  13. #7273
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Mistä löytys dripperille korotus/jäähdytys palikoita aton ja modin väliin?

     
     
  14. #7274
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    Mistä löytys dripperille korotus/jäähdytys palikoita aton ja modin väliin?
    Pistä yv:tä mulle ni heitän huomenna postiin sulle yhden

     
     
  15. #7275
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    482
    Laitteet: EBOX ONE


     
     
  16. #7276
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Just tollanen. katellaan jos ässältä löytyy niin ei tarvi kiinasta asti hommata.

     
     
  17. #7277
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja japau Näytä viesti
    Just tollanen. katellaan jos ässältä löytyy niin ei tarvi kiinasta asti hommata.
    Juu pitäs kotoa löytyä enkuista tilattuja
    Laitan huomenna postiin ei maksa mitään kiitos riittää
    Eriasia löydänkö ne vielä

     
     
  18. #7278
    Saattaako jäädä tulliin kun tilasin 2x 18650 akkuja itelleni fasttechiltä.

     
     
  19. #7279
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Tre
    Viestit
    76
    Alle 22euron toimituskuluineen paketti ei tullia kiinnosta. Toivottavasti otit aitoja merkkiakkuja kun sielt saakka jaksoit tilata..

     
     
  20. #7280
    LG ICR18650HE2 Fasttechiltä, yli 130 arvostelua ja kaikki positiivisia lähes. 0.6 ohm single coililla toimii moitteettomasti. (hain tänään akut postista)

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •