Sivu 288 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 188238278284285286287288289290291292298338388 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,741 - 5,760 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #5741
    Sen vaan sanon, että jos minä saan tämän homman (höyryttelyn) sujumaan ilman että homma kaatuu tekniikkaongelmiin, sitten se onnistuu keneltä tahansa

    Ja vaikka vielä hetki sitten ajattelin pysyväni kaukana kaikesta hifistelystä, niinpä vain löysin itseni tutkimassa laitteita, joissa voisi ehkä säätää tehoja ja mahdollisesti imuvastusta, ja olishan se hitusen isompi tankkikin ehkä kivempi. Ei nyt mitään modeja kuitenkaan, hui. Suositelkaa nyt sitten laitetampiolle jotakin helppoa ja hyvää, johon saa vaihto-osia mielellään jostain kotimaisestä myymälästä. Sellainen wash-and-go-tyyppinen ratkaisu!

     
     
  2. #5742
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Tarkennatko vielä eli oliko siis hakusessa virtalähde vai ato vai kenties molemmat?

     
     
  3. #5743
    Sanoisin että molemmat (koska en kai ikinä saa noita olemassaolevia yhdistettyä mihinkään muuhun ). Jonkun sellaisen kotikäytön paremman kokonaisuuden voisi hankkia, nuo aloitusvehkeet toimii töissä ja kaupungilla ihan hyvin.

     
     
  4. #5744
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Ja vaikka vielä hetki sitten ajattelin pysyväni kaukana kaikesta hifistelystä, niinpä vain löysin itseni tutkimassa laitteita, joissa voisi ehkä säätää tehoja ja mahdollisesti imuvastusta, ja olishan se hitusen isompi tankkikin ehkä kivempi. Ei nyt mitään modeja kuitenkaan, hui. Suositelkaa nyt sitten laitetampiolle jotakin helppoa ja hyvää, johon saa vaihto-osia mielellään jostain kotimaisestä myymälästä. Sellainen wash-and-go-tyyppinen ratkaisu!
    Vaikka meinasitkin pysyä modeista erossa, niin itse olen tykännyt Vamosta. Löytyy sekä teho- että jännitesäädöt ja saa lähes minkä tahansa tankin kiinni. Ainoa mitä tuohon tarvitse on akut (18350 tai 18650 kokoa)ja niille laturi. Tankiksi sopii hyvin vaikkapa Kangerin Mega tai Aspiren Nautilus.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  5. #5745
    Tähän on sitten tultu...

     
     
  6. #5746
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Sen vielä voisin lisätä että itse oon nyt viikon ja vähän toistakin käytellyt noita samoja pikku bvc coileja ja niihen ei riitä että antaa reistä 30min tankissa ennenkuin alkaa höyrytä vaan pitää pistää muutama tippa suoraan sinne sisälle ennen atopään asentamista. Ensimmäisen nimittäin poltin pilalle kun annoin vain olla tankissa 30min ennen kun aloin höyryämään koska se ei ollut imenyt tarpeeksi nestettä.

     
     
  7. #5747
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    smami onko sulla ollut sitten jotain max vg:tä tankissa? Itellä käytössä 70/30 VGPG ja hyvin on wickannut parin primerpuffin jälkeen?
    Edit:
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Tähän on sitten tultu...
    Älä turhaan pelästy Itse suosittelisin varmasti tota uutta iStick 30W ja sen kaveriksi jo monelta taholta varsin hyväksi todettu Nautilus Mini sen nokkaan. Ei mee varmasti pää pyörälle kun on vain kaksi eri laitetta - modi ja klearo.

     
     
  8. #5748
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ja minä kun viel tein erikseen "talvi juissit" 65-70% VG:tä . Siis wickkaa ongelmitta sen jälkeen kun on saanut atopään kosteaksi muttei riittänyt se että antoi olla 30min tankissa, uuteen atopäähän pistin 4 tippaa sisälle yläpäästä ja sitten tankkiin niin lähti suoriltaan toimimaan ja jonkun 30ml oon nyt päästellyt läpi ongelmitta. Tiiä vaikka olis ollu susi jo syntyessään toi mun ensimmäinen atopää. Täytyy kyllä sanoa että meni BBlooni ykkös ulkoilu laitteeksi kun sai billetbridgen ja nämä bvc coilit ineksiin

     
     
  9. #5749
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Älä turhaan pelästy Itse suosittelisin varmasti tota uutta iStick 30W ja sen kaveriksi jo monelta taholta varsin hyväksi todettu Nautilus Mini sen nokkaan. Ei mee varmasti pää pyörälle kun on vain kaksi eri laitetta - modi ja klearo.
    Kyllä voi mennä kahdesta osasta pää sekaisin. Mikäs se oli hölmöläisten lappu, "katso toinen puoli" molemmin puolin.

    Enemmän tuskaa tuottavat lyhenteet, käsitteet ja liitokset, että mikä käy mihin. Yritän kyllä lukea noita ohjeita ja kirjoituksia, mutta jotenkin päässä alkaa kuulua joku lallallaa, kun tulee yli kaksi tuntematonta sanaa/lyhennettä. Yritä siinä sitten.

    Siirrän laitepohdintani tuonne aloittelijoiden laite -ketjuun (..lallallaa...) minne se ehkä kuuluu. Kiitokset!

     
     
  10. #5750
    Mulla on nyt tämmönen variable voltage Evod käsissä 3,2, 3,7 ja 4,2v, Lisäksi on höyrystimiä 1,8 ja 2,2 Ohm. Näillä voi vissiin vapaasti kokeilla kaikkea ilman että mikään esimerkiksi räjähtää?

    Höyrynesteet ovat varmaan voidelleet kurkkuni jo niin hyvin, ettei uudella höyryttelyllä saa enää mitään limakalvokosketusta, kun alussa sai throat hitin helposti ja tuntuvasti 4mg nesteellä ja nyt ei tahdo 6mg riittää mihinkään.

     
     
  11. #5751
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Ihan vapaasti voit noita atoja kokeilla millä asetuksella vain eikä varmasti kärähdä
    Itsellä ainakin vaihtelee paljonkin päivästä mimmosella nesteellä saa tarvittavan TH aikaan mutta aika pienillä niksoilla menet evodille, yksilöllistä sekin kaikille.

     
     
  12. #5752
    Tehot ja ohmit vähän hakusessa:
    Mitäs eroa ajanko 1.0 ohmista 16 watilla tai 1.5 ohmista samalla teholla?
    Mitäs ero onko 1 ohmin käämi paksusta langasta tai 1 ohmin käämi ohuemmasta langasta vähemmillä kiepeillä?
    Menin oikotietä ja laitoin tilaukseen mukaan vajaa 100 kpl eriohmisia ja paksuisia valmiiksikäärittyjä piuhoja.
    25 senttiä kipale niin ei oikeen maksa vaivaa alkaa itse käärimään.

     
     
  13. #5753
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Eri paksuset langat tekee sen että paksummalla luonnollisesti tulee leveempi coili koska kieppejä on enemmän ja lanka paksumpaa. Tämä aiheuttaa myös sen että coili kestää pidemmän aikaa jäähtyä eli tulee herkemmin 'jälkihöyryä'. Microcoilihan varmasti oli kyseessä, ja paljon tekijöitä on matkassa vielä noihin edellämainittuihin oireisiin esim. Coilin halkaisija yms..

     
     
  14. #5754
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    kyllä siitä varmasti saa vielä hyvän kun antaa e-juissin imeytyä vaan rauhassa.
    Atopää kyllä toipui, kun tiputtelin esinesteet, kuivaimutin ja annoin toipua yön yli. Mutta valitettavasti itse juissi on ihan hirveää steariininmakuista litkua. Oikeastaan se palaneen maku sopi siihen; tätä voisi markkinoida kynttilänmakuisena. Ato toipui, minä en.

     
     
  15. #5755
    Osaisiko kukaan suositella mitään kunnon höyrytintä... nyt tommonen finvapen alotus pakkaus systeemi, ihan hyvä vehje muuten, mutta tarttis saaha enemmän omaan makuun höyryä... esim. aspire atlastis ja vamo v6? jotain vastaavaa.

    auttakaa avutonta!!!

     
     
  16. #5756
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luckycol Näytä viesti
    Osaisiko kukaan suositella mitään kunnon höyrytintä... nyt tommonen finvapen alotus pakkaus systeemi, ihan hyvä vehje muuten, mutta tarttis saaha enemmän omaan makuun höyryä... esim. aspire atlastis ja vamo v6? jotain vastaavaa.

    auttakaa avutonta!!!
    Kaikki uusiksi? Eli modi ja ato? Hommaa höyryhimmoissasi atlantis ja sen kaveriks joku vähintään 30w tulittava laitos, tossa kategoriassa vaihtoehtoja löytyy.

     
     
  17. #5757
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Kaikki uusiksi? Eli modi ja ato? Hommaa höyryhimmoissasi atlantis ja sen kaveriks joku vähintään 30w tulittava laitos, tossa kategoriassa vaihtoehtoja löytyy.
    kyllä aivan kaikki uusiks makso mitä makso! (ainakin melkein) :P Mitenkäs noi modit akut mikskä niitä kutsutaankin, niin minkäslainen akku on hyvä niihin, kun niissä ei nähtävästi tule akkuja mukana.. ja jonkin sortin laturi?

     
     
  18. #5758
    Höyryttelijä Onkapuikko's Avatar

    Liittynyt
    01/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    59
    Katso tuolta puff.fi , siellä on modipaketteja tarjolla latureineen ja akkuineen päivineen.

     
     
  19. #5759
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    75
    Mikä hätä? Mekaaninen ei tulita kunnolla atlantista kun on lukkorengas kiinni? Ilman lukkorinkulaa skulaa ja muut vehkeet toimii sen renkaanki kaa.

     
     
  20. #5760
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Plussa kontakti liian lyhyt

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •