Sivu 274 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 174224264270271272273274275276277278284324374 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,461 - 5,480 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #5461
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Höyryttelyn yhteydessä poistuu nestettä kehosta joten kannattaa jouda tuopillinen enemmän vettä kuin normaalisti En kylläkään tiedä auttaako lisävesi kuiviin huuliin mutta omalla kohdallani toimin näin ja toimi

     
     
  2. #5462
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Messinkiharja/vastaava toimii hyvin coilien puhdistuksessa. Ja lyhyeksi leikattu hammasharja(silloin coili pitää olla kylmä)

     
     
  3. #5463
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Coilit voi myös puhdistaa näin:
    1) Pumpulit pois
    2)Tulita coilit punasen kuumiksi
    3)päästä napista irti, ja laita coilit vesihanan alle TAI vesikuppiin. (Sellaisessa kulmassa että vettä pääsee vaan dripperin dekille.)
    Toista muutama kerta.

     
     
  4. #5464
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    199
    Kysytään nyt täällä. Mistä löytyisi se video, missä suomalainen kaveri kertoo että joutui lopettamaan höyryttelyn ja tilalle tuli muutama astmaa hoitava inhalaattori?
    Ei vaan satu silmään foorumilta..

     
     
  5. #5465
    Höyrykonkari morkhat's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja alapelti Näytä viesti
    Kysytään nyt täällä. Mistä löytyisi se video, missä suomalainen kaveri kertoo että joutui lopettamaan höyryttelyn ja tilalle tuli muutama astmaa hoitava inhalaattori?
    Ei vaan satu silmään foorumilta..
    En saa linkattua mutta löytyy nimellä kahvihetki jonderon kanssa youtubesta.

    Edit: saanpas, http://youtu.be/cmfhq16mImc

     
     
  6. #5466
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Mulle saa pitää pienen tiivistetyn oppitunnin seuraavista (koska olen laiska lukemaan noita lankoja läpi, kun menee suurin osa vähän ohi korvien)
    -Kangerin EVOD starter kit
    -Kangertech ProTank 3 / EVOD 2 / Aerotank Dual Coil vaihtosydän
    -Kanger EVOD 2 Dual Coil Clearomizer

    *koiranpentukatse*

    Ja kysymyksenä vielä, että pesettekö kätenne ihan vedellä vain, jos tuota nikotiininestettä leviää käsille? Kun tässä mietin, että talvisin ainakin omat kädet on ihan pirun kuivat ja pakohaavoilla, niin koko ajan jos saippualla lutraa niin kädet kärsii.
    Viimeksi muokannut Saiccu; 27.12.14 kello 13:58.

     
     
  7. #5467
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517




    Eipä noissa mitään kovin kummoista eroa ole. Urdu kertoo kaiken oleellisen.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  8. #5468
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Suurkiitos!

     
     
  9. #5469
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saiccu Näytä viesti
    Ja kysymyksenä vielä, että pesettekö kätenne ihan vedellä vain, jos tuota nikotiininestettä leviää käsille? Kun tässä mietin, että talvisin ainakin omat kädet on ihan pirun kuivat ja pakohaavoilla, niin koko ajan jos saippualla lutraa niin kädet kärsii.
    Ihan vaan olen huuhtaissut ronskilla vedellä. Riippuu toki nesteen niksapitoisuudesta, omat liemet on sitä 0,5 mg luokkaa eikä siinä huomaa mitään vaikka lentelisi minne, mutta yksi päivä roiskahti niksapohjaa (52 mg) käsille ja teki hetken höpöä.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  10. #5470
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xt44tx Näytä viesti
    Ihan vaan olen huuhtaissut ronskilla vedellä. Riippuu toki nesteen niksapitoisuudesta, omat liemet on sitä 0,5 mg luokkaa eikä siinä huomaa mitään vaikka lentelisi minne, mutta yksi päivä roiskahti niksapohjaa (52 mg) käsille ja teki hetken höpöä.
    Mulla on tota 12mg litkua itsellä käytössä ja tarkotus olisi pikku hiljaa alenaa mg määrää.

     
     
  11. #5471
    Onkos jenkeistä laitteiden tilaaminen ihan OK ja täysin laillista, onko tullimaksuja? Aika lapsenkengissä oma ulkomailta tilailu, varsinkin EU:n ulkopuolelta.

     
     
  12. #5472
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Laitteiden tilaaminen on ok, mutta lähetyksen tulliin joutumisen riski riippuu siitä, minkälaisen arvon paketin päälle lähettäjä on kirjoittanut.

    :wq

     
     
  13. #5473
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Laitteiden tilaaminen on ok, mutta lähetyksen tulliin joutumisen riski riippuu siitä, minkälaisen arvon paketin päälle lähettäjä on kirjoittanut.
    Ahaa, onko jotain rajahintoja? Alle 300€ varmaan jäämässä

     
     
  14. #5474
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuumola Näytä viesti
    Ahaa, onko jotain rajahintoja? Alle 300€ varmaan jäämässä
    Todennäköisesti saattaa olla kiinnostuneita tälläisestä summasta, itsellä pari pakettia jäännyt tulliin joiden arvo n. 70 e ja 100 e. Tosiaan riippuu myös paljolti pakettiin lätkästystä summasta.

     
     
  15. #5475
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuumola Näytä viesti
    Ahaa, onko jotain rajahintoja? Alle 300€ varmaan jäämässä
    Jos paketin arvo posteineen on yli 22€ niin tulli on siitä kiinnostunut. Tuolloin siitä joutuu maksamaan 24% alvin. Yli 150€ arvoisista lähetyksistä joutuu maksamaan lisäksi tullausmaksun.

    :wq

     
     
  16. #5476
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 25.04.20 kello 07:16.

     
     
  17. #5477
    Mitä etuja näitä vastuksia ja pumpuleita on tehdä itse verrattuna näihin clearoihin mitkä vaan täytetään ja vaihdetaan atopää sillointällöin?
    Jonkin verran lueskellut ja hiukan kiinnostusta olisi alkaa askartelemaan, mutta juuri tuli ahaa-alämys että MIKSI?

     
     
  18. #5478
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Saat sellaisen vastuksen ja wiccauksen kuin haluat ja kyllä siinä jonkin verran säästääkin - en ole itse laskenut
    valmiit atopäät ovat/olivat 1.2 1.5 1.8 ja 2.0 nyt uudemmissa on ollut myös subohmeja, siis alle 1.0 joita useimmat itse rakentamissa setupeissaan metsästävät, ja sitten on tankit joihin ei saa valmiita atoja, esim. kayfun (kaikki versiot/tyypit) on sellaisia itse setupoitavia

     
     
  19. #5479
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    xt44tx:n liemissä on hyvin, hyvin vähän niksaa. Lopeta ensin höyryllä tupakointi täysin, sitten kun tupakka on menneisyyttä, voit alkaa tiputtelemaan nikotiinipitoisuutta. 12mg taitaa olla yleisimpiä aloitustasoja.
    Tupakassa se nikotiini ei ole kaikista addiktoivin aines, kannattaa muistaa. Mulla kesti reilu pari viikkoa ennen kuin lakkasi tekemästä mieli juuri ollenkaan.

    Varovasti ja pikkuhiljaa kannattaa tiputella niksoja jos niin mielii tehdä. Itse vetelin 36 mg liemiä pari päivää, 24 mg liemiä noin pari kuukautta, tämän jälkeen tiputtelua noin kuukauden väliajoin 18 mg->12->9->8->6->4->3->2->1,5->1->0,8->0,5. Vaikein vaihe oli 18->12, sen jälkeen ei ole ollut ihmeellisempiä ongelmia.

    Kartoilla vedin jonkin aikaa 6 mg liemiä, kunnes sitten hybbe-Diablon saavuttua oli pakko tiputella hieman kun laitos antoi helkkaristi enemmän höyryä. Nykyään tosin perusclearoilla saa ihan hyvin höyryä ulos. Tällä laitteistolla ja nesteenkulutuksella (10-12 ml päivässä) sietääkin olla vähäiset niksat, nyt kun heittää 45 wattia hönkää dripperiin niin tekee 3 mg liemet itselle hetkessä heikkoa.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  20. #5480
    Höyrykonkari Saiccu's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    138
    Kaveri tuossa juur kysyi, kun olen tästä sähkötupakasta puhunut, että mikä nikotiininesteen pitoisuus vastaa 2mg:n nikotiinipurkkaa? Onko se se 2mg nikotiininestettä. Koitettiin tutkia ja etsiä netistä tietoa, muttei löytynyt. Kaverin isä kun on addiktoitunut tupakan lopettamisen jälkeen nikotiinipurkkaan ja kaveri mietti, jotta josko isäukon saisi sähkötupakalla jotenkin tiputettua tuon nikotiinitarpeen hiljalleen pois.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •