Sivu 202 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 102152192198199200201202203204205206212252302 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,021 - 4,040 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #4021
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    ^mrelwood: se 10mg raja olikin Fimean lausunto Kyllähän reseptin saa kunhan vain pyytää mutta sillä ei ainakaan apteekista saa yhtään mitään ja ETA-alueelta tilattaessa sitä ei tarvitse.

    :wq

     
     
  2. #4022
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    sastamala
    Viestit
    13
    Saksata tilannut useaan kertaan 2x100 ml 18mg nestepohjia ilman mitään ongelmaa.

     
     
  3. #4023
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    15
    No mulle jäi puheluista vähän se käsitys että jos tilaa niin pitää toivoa parasta Eli on mahdollista saada pienemmästäkin pullosta syytteet tullin puolesta ja koko ajan hoettiin että ei saisi tilata mutta mutistiin omaan käyttöön ja kysy määrät fimealta josta sanottiin 10ml/10mg vahvuudella, vahvemmat olisi lääkeaineita.

    No odotellaan omaa tilausta, kyllähän näitä jostain aina saa vaikka olisi kuinka laitonta. Itsehän tulee fiilis että poltan vaikka periaatteesta jos kielletään. Koko ajan tosiaan ollut se käsitys että näitä sais ETA-alueelta tilata miten paljon haluaa ja millä vahvuudella tahansa.

    Melkein tulee mieleen onko tupakkakin sitten lääkeaine koska sisältää nikotiinia? Mutta lopetan ajattelemisen tähän, sillä saan suuren vitutuksen tunteen aikaiseksi ajatellessani lakikiemuroita ja niiden järjettömyyttä.

     
     
  4. #4024
    Lainaus Alkuperäinen postaaja reemo Näytä viesti
    No mulle jäi puheluista vähän se käsitys että jos tilaa niin pitää toivoa parasta Eli on mahdollista saada pienemmästäkin pullosta syytteet tullin puolesta ja koko ajan hoettiin että ei saisi tilata mutta mutistiin omaan käyttöön ja kysy määrät fimealta josta sanottiin 10ml/10mg vahvuudella, vahvemmat olisi lääkeaineita.

    No odotellaan omaa tilausta, kyllähän näitä jostain aina saa vaikka olisi kuinka laitonta. Itsehän tulee fiilis että poltan vaikka periaatteesta jos kielletään. Koko ajan tosiaan ollut se käsitys että näitä sais ETA-alueelta tilata miten paljon haluaa ja millä vahvuudella tahansa.

    Melkein tulee mieleen onko tupakkakin sitten lääkeaine koska sisältää nikotiinia? Mutta lopetan ajattelemisen tähän, sillä saan suuren vitutuksen tunteen aikaiseksi ajatellessani lakikiemuroita ja niiden järjettömyyttä.
    Kyllähän noita melkein saakin tilata miten paljon haluaa. Pysyy vain alle litran tilauksissa, ja joku 500ml annoskin riittää ainakin 4-5kk riippuen vehkeistä ja polttotahdista. Tupakka on tupakkaa ja nikotiinia sisältävät tuoteet ovat lääkeaineita. Järjettömyyttä mutta mitäs tälläinen tavallinen pulliainen voisi tehdä asioita edistääkseen? Minulle riittää ainakin henk.koht se tutkimus jossa sähkötupakka todettiin paljon paremmaksi vaihtoehdoksi kuin tavallinen tupakka (mitattiin niitä uloshengityksen tuloksia) ja kunhan saan tilata nesteitä niin ei valittamista.

    Edit: Olisi muuten mukava tietää näin vertailun vuoksi, että montako kartonkia saa tuoda tupakkaa ulkomailta Suomeen
    Edit2: Mielestäni Suomella on ihan vääränlainen asenne sähkötupakkaa kohtaan. Miettii vain noita verotuloja mitkä tyhmyytensä takia menettävät, kun porukka tilaa ulkomailta. Ei vaan voi käsittää...

     
     
  5. #4025
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mutilatedmime Näytä viesti
    Edit2: Mielestäni Suomella on ihan vääränlainen asenne sähkötupakkaa kohtaan. Miettii vain noita verotuloja mitkä tyhmyytensä takia menettävät, kun porukka tilaa ulkomailta. Ei vaan voi käsittää...
    Suomella on ihan oikea asenne kieltää höyryttely, sillä se vähentää tupakointia, joten tupakkaveron tuotto vähenee, Iso Lääke painostaa myös, jotta heidän nikotiinikorvaushoitotuotteiden ja syöpälääkkeiden myynti ei kärsisi. Miksiköhän hallitus taasen korotti tupakkaveroa? Kansanterveys ei ole vastaus.

    :wq

     
     
  6. #4026
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    6
    tämä olikin hyvä tietää kun justiinsa ajattelin tehä 500ml tilauksen 100mg pohjaa

     
     
  7. #4027
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eipä tuolta oikein kannata omaan 8 mg tarpeeseen pullollista enempää tilata postikulujen hypätessä iloisesti.
    Yhdellä desillä satasta kuitenkin tekee 1.2 litraa valmista 20% tiivistepitoisuudella.
    KGO & Twist

     
     
  8. #4028
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    ^itsekin olen kovasti ihmetellyt näitä 5 putelin tilaajia, itse kun laskeskelin että taitaa itsellä riittää tuo yksikin 100mg niksaputeli jo melkein parin vuoden tarpeisiin eli tulee kyllä melkoisen äkkiä säilyvyys vastaan(noin 10-15 ml viikossa, noin 10 mg/ml). Lisäksi tulee vielä noita valmisnesteitäkin maisteltua.

     
     
  9. #4029
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Itellä menee ~4ml 15mg/mg niksoilla, ja tutuille tulee tehtyä kans. Kyllä tässä nesteet hupenee.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  10. #4030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja reemo Näytä viesti
    Itsehän tulee fiilis että poltan vaikka periaatteesta jos kielletään.
    No ei niitä kannata polttaa. Höyryttelet vain menemään, ja luet samalla Kafkaa, Bukowskia ja vaikka Dickin Hämärän vartijaa nauraen, että toihan on jo meillä.

     
     
  11. #4031
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Minulla kuluu n 100ml/kk 12mg vahvusena joten tuo 100ml puteli pitäisi riittää n 8 kk. Mutta pitäähän sitä varautua vaikka ydinsotaan tai EU-direktiiveihin.

     
     
  12. #4032
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maastomato Näytä viesti
    Minulla kuluu n 100ml/kk 12mg vahvusena joten tuo 100ml puteli pitäisi riittää n 8 kk. Mutta pitäähän sitä varautua vaikka ydinsotaan tai EU-direktiiveihin.
    Pystyn kuvittelemaan, kun ydinpommeista selviytynyt höyryttelijä lataa sähkötupakkansa lähes kuolleita akkuja jollain käsivoimalla toimivalla laturilla luolassansa, ja sekoittelee nesteitä samalla tuumien, että niksaputelit ainakin kestää vielä muutaman vuoden.

     
     
  13. #4033
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    mooi. kehaisin kaveriille että oon analogisen lopettanu ja siirtynyt sähköseen nii kaivoi jostai komeron perukoilta mulle ekan modin.ongelma on ettei mee mun klearot vaan ainoastaan kartot siihen kiinni.

     
     
  14. #4034
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Pic
    KGO & Twist

     
     
  15. #4035
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    mooi. kehaisin kaveriille että oon analogisen lopettanu ja siirtynyt sähköseen nii kaivoi jostai komeron perukoilta mulle ekan modin.ongelma on ettei mee mun klearot vaan ainoastaan kartot siihen kiinni.
    No kai siinä on vaan 510 kierre sitten. Jos tää nyt oli kysymys?

     
     
  16. #4036
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    kyllä kysymys oli.onko mitään tehtävissä vai siirrynkö kartojen kiehtovaan maailmaan

     
     
  17. #4037
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Voit ostaa http://www.puff.fi/adapteri-510ego-sovite-p-885.html
    Niin käy ne klearotkin, jotka oletettavasti ovat Ego-helmalla toisin, kuin kartot, jotka ovat perus-510.
    Helppo muistisääntö: Egolla on pippeli, 510:lla vain reikä.
    KGO & Twist

     
     
  18. #4038
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    suuret kiitokset .tää "höyrähtimen"ei oo kyll mikään ihan helppo juttu vasta alkajalle ko näitä vempaimia on paljon ja omaa tietoa tosi vähän.mutta uskoisin että tästä se ehkä vielä avautuu.vielä sen verran jos vaivata saan nii toi modi on eko v6 enkä löytänyt täältä mitään tietoo siitä eli uskaltaako sitä käyttää vai posahtaako silmille?vielä suuret kiitokset

     
     
  19. #4039

     
     
  20. #4040
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    kiiitooos

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •