Sivu 184 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 84134174180181182183184185186187188194234284 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,661 - 3,680 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #3661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nonel Näytä viesti
    Nyt tulee tyhmä kysymys aloittelijalta, mutta toivottavasti jaksatte vastata. Eli jätin tällä viikolla tupakankäryttelyn pois ja siirryin sähkötupakkaan. Tilasin FinnVapen sivuilta Justfog 1453 - sähkötupakan (FinnVapen starterkit - paketti). Ajattelin nyt tilata Ecigwizardilta varaosia tuohon Justfogiin, mutta en tiedä mitkä käyvät tuon kanssa yhteen?
    Näyttäs täällä myös löytyvän.
    VaporShannon, VapeShan edampen
    Pikkironkeloija


     
     
  2. #3662
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maastomato Näytä viesti
    Ecigwizardilla ei taida justfogiin saada atoja. Finnvapen ollessa kiinni taitaa olla ainoa vaihtoehto etsiä joku toinen toimittaja. Ainakin googlella löytyi tälläinen eurooppalainen vaihtoehto. Ei ehkä halvin vaihtoehto kun single kit maksaa alennuksessakin enemmän kuin finnvapella. Jos ei ole huutava hoppu, odottaisin että finnvape saisi kaupan auki.
    Kiitos vastauksesta! Tilasin nesteiden mukana Vivi Novan clearon ja eGon XL - akun, niin on ainakin varalla laite, jos sattuu tuo Justfog hajoamaan Finnvapen aukeamista odotellessa.

     
     
  3. #3663
    Kertokaapa kokeneemmat. Tilailin tuossa ekan oman rakenneltavan IGO-W drippailuun. Siihen nyt väännellyt coilia yhtä ja kahta silicalla ja pumpulilla. Saanut sen myös toimimaan aika hyvin, antaa vaan liian äkäiset maut minun makuuni.
    Himoiten tuossa jo silmäillyt Smok rsst ja jos kokeilisi pyöritellä messhiä...mutmut onko tuossa yhtä järisyttävä maku kokemus odotettavissa? Jos on, niin ei mun juttu.

     
     
  4. #3664
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Jos et pampulilla saa miellyttävää makua/setuppia tehtyä niin luulen että vielä heikommat mahdollisuudet siihen varmaan meshillä on.

    Millaset ohmit on tullut setuppeihin?

     
     
  5. #3665
    Setupit 0,8-2,9 tuolta väliltä kokeiltu lähes kaikki. Onko mulla sitten liian maukkaat/ärhäkät nesteet. Voltit/Watit kokeiltu eri setupeilla laidasta laitaan. Kun kurkkutuntuma ok, niin höyryä tulee tosi vähän. Nesteitä kokeiltu erilaisia myös. Eli ei meshiä mulle.?

     
     
  6. #3666
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    omat kokemukset ovat olleet silica/pumpuli = voimakkaampi maku, mesh = puhtaampi mutta ei niin voimakas maku. voin toki olla väärässä ja päänuppi tekee temppujaan. Käytän bottom-coil protank2, joka antaa viileämpää höyryä muutenkin. Itselläni oli VapeOnlyn Vivi Nova-S bottom dual-coil joka antoi paljon voimakkaamman makuiset höyryt mitä tämä protank. Luovuin tuosta Vivi Novasta juuri sen takia kun tuntui puskevan jo liikaa makua/kurkkutuntumaa.

    edit: jaa, dripperi. ehkä olen väärä henkilö kommentoimaan tuollaisia advanced juttuja
    Viimeksi muokannut marco; 04.02.14 kello 19:21.


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  7. #3667
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja marco Näytä viesti
    omat kokemukset ovat olleet silica/pumpuli = voimakkaampi maku, mesh = puhtaampi mutta ei niin voimakas maku.
    Tämä on niin setupista kiinni. Mesh ja pumpuli kaipaa erilaisia setuppeja joten niitä on vähän hankala verrata ihan suoraan. Mutta mä en ole vielä keksinyt miten saisin Foggerissa pumpulista yhtä vahvan kurkkuhitin kuin mitä meshistä saan. Joku pumpulimestari taas ei ehkä meshiä handlaa ihan yhtä hyvin.

    Eli makuasioita, ja pitää itse kokeilla että tietää mistä tykkää.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  8. #3668
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    77
    sanokaa miks kaikki nesteet on maistunu pari päivää ihan paskalle suoraan sanottuna PT2:ssa vaikka oon vaihtanu atoja ja pessy laitetta? onko mulla perkele makuaisti menny säilytetäänkö nesteet jääkaapissa vai huoneenlämmössä? tyhmiä kysymysiä satelee...

     
     
  9. #3669
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Jääkaapissa (ja etenkin talvipakkasella) VG-painotteiset nesteet jähmettyy hieman, eikä ne kulje imulankaa pitkin yhtä ripeästi kuin lämpimällä. Siksi käyttönesteet parempi pitää huoneenlämmössä.

    En ole maistanut paskaa ni en osaa sanoa mikä sun PT2:n ongelma on. Ootko jo pessy koko PT2:n lämpimällä vedellä?
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  10. #3670
    Lainaus Alkuperäinen postaaja utu-ukko Näytä viesti
    Setupit 0,8-2,9 tuolta väliltä kokeiltu lähes kaikki. Onko mulla sitten liian maukkaat/ärhäkät nesteet. Voltit/Watit kokeiltu eri setupeilla laidasta laitaan. Kun kurkkutuntuma ok, niin höyryä tulee tosi vähän. Nesteitä kokeiltu erilaisia myös. Eli ei meshiä mulle.?
    Tuo korostettu kohta herätti sellasen kysymyksen että oletko siirtyny kartoista/klearoista tuohon dripperiin? Olettasin vain että sulla on näin ollen korkeampi niksa pitoisuus nesteissä, joka on yleensä noissa itse rakenneltavissa laskettava jotta höyryttely on taas miellyttävää
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  11. #3671
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kuva kertois paljon.
    Ettei olisi coili sivussa reiästä?
    KGO & Twist

     
     
  12. #3672
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    77
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Jääkaapissa (ja etenkin talvipakkasella) VG-painotteiset nesteet jähmettyy hieman, eikä ne kulje imulankaa pitkin yhtä ripeästi kuin lämpimällä. Siksi käyttönesteet parempi pitää huoneenlämmössä.

    En ole maistanut paskaa ni en osaa sanoa mikä sun PT2:n ongelma on. Ootko jo pessy koko PT2:n lämpimällä vedellä?
    on pesty joo... makunystyrät taitaa tehrä tepposia ku nyt maistuu taas nesteet siltä miltä pitääki tai sitten avautuminen tänne auttoi maagisesti.

     
     
  13. #3673
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Tuo korostettu kohta herätti sellasen kysymyksen että oletko siirtyny kartoista/klearoista tuohon dripperiin? Olettasin vain että sulla on näin ollen korkeampi niksa pitoisuus nesteissä, joka on yleensä noissa itse rakenneltavissa laskettava jotta höyryttely on taas miellyttävää
    Kangerin unitank ja iClaer30 käytössä, niksat 1,2%

     
     
  14. #3674
    Mie romahan! Pari päivää aikaisemmin vannoin etten tilaile mitään höyryttely kampetta vähään aikaan, miten kävikään... Smok rsst käsissä ja ekat meshit pyöritelty! En vaan mahda itselleni mitään.
    Hyvin pelittää ja ei tuo liian ärhäköitä makuja anna. Lisäksi (kiitos hyvien ohjeiden)meshi rullakin onnistui hyvin ensimmäisellä kerralla. Tukkoiselta hiukan tuntuu, kuinka isoksi olette poraillut tuon imureijän???

     
     
  15. #3675
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    1.7mmØ täällä, suurenna pikku hiljaa että saat itselesi sopivaksi

     
     
  16. #3676
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Mulla on 1.5mm hole ja mielestäni jo aika hulppeaa menoa.

     
     
  17. #3677
    Suunnitelmissa olisi hommata jokin boge-kartoille passeli tankki sekä aloittelijalle sopiva rebuildable, joka soveltuu pumpulisetupeille hyvin, suosituksia? Laitteina tällä hetkellä Vamot & Sid.

     
     
  18. #3678
    Höyrykonkari Paronen's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    190
    Ite hommasin ekaks rebuildiks IGO-W dripperin helppo tehä setuppi. ja mahdollisuus dualiin. Huomasin itse ainakin sen että ilma reijät joutuu poraamaan isommaksi tai ainakin minun makuun liian tiukka.

     
     
  19. #3679
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Mulla on 1.5mm hole ja mielestäni jo aika hulppeaa menoa.
    1.5mm holes juuri passeli,KIITOS

     
     
  20. #3680
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    miten ihmeessä pystyy tuolla ostamyyvarasta palstalla muokkaamaan ilmoituksen otsikkoa?

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •