Sivu 14 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314151617182464114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #261
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Karvapersus Näytä viesti
    Kyllä se mielestäni aika kosteaksi tuli. Alkuun valskasi vähän ylikin, ennenkuin ehti imeytyä. Taitaa tähän pikkuhiljaa tottua. Tosiaan itse 30 vuotta savutellut tuota samaa merkkiä, niin ei kai se ihme olekaan, että vähän oudoksuttaa höyrytellä... Mikähän neste mahtaisi vastata maultaan tuota pari postausta sitten mainitsemaani merkkiä?
    kurkkaapa tämä http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1389.0

     
     
  2. #262
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Loimu Näytä viesti
    Miten eGo 900mAh passtrough akun pitäisi ilmoittaa latautumisestaan? Ollut usb laturissaan koko eilisen työpäivän ja vielä kotiin tultuani viime yön, mutta nyt kun heräsin niin edelleen punainen ledi palaa joka on ollut tuttu näky jo eilisestä saakka..
    Pitäsi ilmottaa olevansa latautunut sammuttamalla sen punaisen ledin. Valon kuuluis siis palaa vain silloin kun lataa.. Nappaa välissä irti ja kokeile laittaa uudestaan kiinni. Jos toimii ja on latautunut niin kuuluis vaan vilauttaa punaista valoa ja sammua samantien.

     
     
  3. #263
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    54

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Pistän tän kysymyksen vielä tänne vaikka on jo "Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketjussa", onhan tää kuitenki vähän aloittelijakysymys ja jos joku sen täältä paremmin bongaisi kun tosiaan kiinnostaisi tietää.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Loimu Näytä viesti
    Mitä konkreettisia eroja on Mega Dual Coil kartomisaattorilla;
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomizer.html

    Sekä normaalilla LR dual coil kartolla:
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...artomiser.html

    Omistan noita molempia, LR dual coileja kourallisen mutta noita Mega Dual Coileja vaan yhden. Koska olen halunnut pitää maut puhtaana niin olen ekan täytön jälkeen käyttänyt vain ja ainostaan Pink Spotin Strawberry Cotton Candy Flossia tossa Mega Dual Coilissa ja noissa normi LR cartoissa oon kokeillu muita nesteitä (mm. WizMix Caramel, Apple ja Professor Pepper)

    Huomiot mitä mulla on tullu niin huomattavasti suurempi määrä höyryä irtoo tolla Mega Dual Coililla. Noissa LR cartoissa taas TH tuntuu olevan paljon kovempi, varsinkin jos koittaa ottaa isot höyryt, tai ottaa yhtä pitkät imut mitä ottelen tolla Megalla. Kysymys kuuluukin, että onko ero laitteistossa vai vaan noissa nesteissä? PG/VG suhteet tietysti vaikuttaa osittain ja homma onkin siinä että tosiaan tohon Megaan en ole sitten muita makuja sotkenut kun se on ainut laatuaan enkä myöskään ole normaalia LR DC cartoa "tuhlannut" tolle Pink Spot maulle kun se on jo Megalla höyryttelyssä. Mietityttää vaan että JOS täyttäisin Megan caramellilla, niin irtoisiko siitä suuremmat höyryt eli olisiko apu laitteistossa?


    Helmikuu 2012 - Ensimmäiset testit eGolla ja kuukausi polttamatta. Retkahdin takaisin tupakkaan.
    Marraskuu 2012 - ProVari omistuksessa ja uusi yritys.

     
     
  4. #264
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    167

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Mistä tunnistan mikä on LR ato ja mikä normaali? katsellessani noita en huomannutkun yhden eron lr/normaali atossa..jommassakummassa on isompi tuo akkupään reikä? vai onko minulla jotain maanantaimallinen tuo toinen?

     
     
  5. #265
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    2

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Pitääkö kartomisoija pestä ennen käyttöönottoa? tai pitääkö sille tehdä jotain muuta ennenkuin rupee höyrytteleen?

     
     
  6. #266

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Baundr Näytä viesti
    Mistä tunnistan mikä on LR ato ja mikä normaali? katsellessani noita en huomannutkun yhden eron lr/normaali atossa..jommassakummassa on isompi tuo akkupään reikä? vai onko minulla jotain maanantaimallinen tuo toinen?
    Mittaa yleismittarilla. Tai sitten vaan ihan testaamalla kumpi antaa paremmat löylyt.

    (joskus [hyvin harvoin, kai?] siellä akkupäässä lukee LR. mutta valitettavasti tässä tapauksessa ei, sillä akkupäätä on näköjään tutkiskeltu. jätän tämän vaan muille vinkiksi jos joku sattuu pohtimaan samaa)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Suwa Näytä viesti
    Pitääkö kartomisoija pestä ennen käyttöönottoa? tai pitääkö sille tehdä jotain muuta ennenkuin rupee höyrytteleen?
    Ei tarvitse. Litkut vaan sisään ja let's vape tgif
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  7. #267
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    167

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Hmm..tuota..minulla on LR atomisaattoreita..voiko noita käyttää 180mah akun kanssa, vai hajoaako nuo akut? Ei viitsisi samantien mennä rikkomaan tyhmänä niitä?

     
     
  8. #268
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    5

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    09.2 lähti peleonille tilaus ja mukaan tarttui Joyetech 18650 + laturit ja muut härpäkkeet. Noo siinä sitten ajattelin että otan dhl:n postin, jotta saisin sen mahdollisimman äkkiä käsiini mutta kaikki ei mennytkään niinkuin piti. Dhl:n posti ei oman ymmärryksen mukaan kuleta suomeen enään (?) joten paketti tulee puolan postin kautta. MUTTA suurimpana kysymyksenä herää se, että saanko hyvitystä 18e postimaksusta, kun puolan oma posti olis ollut 9e? ja monta päivää teillä on kestänyt, että paketti on saapunut postiin ? Peleonilta tuli ystävällisesti sähköpostiin viesti asiasta ja translatella käänsin sen lontooksi, mutta viestissä ei puhuttu mistään hyvityksestä. Ei ole niinkään 9 euron päälle, mutta mietinpä vain !

     
     
  9. #269
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tilto Näytä viesti
    09.2 lähti peleonille tilaus ja mukaan tarttui Joyetech 18650 + laturit ja muut härpäkkeet. Noo siinä sitten ajattelin että otan dhl:n postin, jotta saisin sen mahdollisimman äkkiä käsiini mutta kaikki ei mennytkään niinkuin piti. Dhl:n posti ei oman ymmärryksen mukaan kuleta suomeen enään (?) joten paketti tulee puolan postin kautta. MUTTA suurimpana kysymyksenä herää se, että saanko hyvitystä 18e postimaksusta, kun puolan oma posti olis ollut 9e? ja monta päivää teillä on kestänyt, että paketti on saapunut postiin ? Peleonilta tuli ystävällisesti sähköpostiin viesti asiasta ja translatella käänsin sen lontooksi, mutta viestissä ei puhuttu mistään hyvityksestä. Ei ole niinkään 9 euron päälle, mutta mietinpä vain !
    9.2 lähti kans tilaus peleonilta ja ihan dhl:än seuranta koodilla tässä kyllä mennään kanssa.

     
     
  10. #270
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    167

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Onkos täälä ketään hereillä vastaamaan, että hajoittaako nuo LR atot 180 mah akut vai voinko käyttää noita ???

     
     
  11. #271
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Baundr Näytä viesti
    Onkos täälä ketään hereillä vastaamaan, että hajoittaako nuo LR atot 180 mah akut vai voinko käyttää noita ???
    ei kokemusta mutta nopeella googlauksella voin sanoo että ei kannata.

     
     
  12. #272
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Baundr Näytä viesti
    Onkos täälä ketään hereillä vastaamaan, että hajoittaako nuo LR atot 180 mah akut vai voinko käyttää noita ???
    Ei hajoita mutta lyhentää niiden elinikää. Olen kokeillut mm DC-tankkia LR (1,5ohm) kartolla tuonlaisen akun kanssa ja toimii.

    :wq

     
     
  13. #273
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    6

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Tilasin itselleni Genesis 510-complete kitin. Uuden atomisaattorin tarvitsisin mahdollisimman nopeasti, saako jostain suomalaisesta kaupasta tuohon sopivan aton? Myös tuo tankki-systeemi kiinnostaisi, ilmeisesti helpompi käyttää kuin nämä vanupatruunat, mistäs tälläisen saisi vai saako tuohon 510-malliin ollenkaan? Myös muita "tarpeellisia" värkkejä saa ehdottaa, olen täydellinen aloittelija näissä hommissa...

     
     
  14. #274
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fogaz Näytä viesti
    Tilasin itselleni Genesis 510-complete kitin. Uuden atomisaattorin tarvitsisin mahdollisimman nopeasti, saako jostain suomalaisesta kaupasta tuohon sopivan aton? Myös tuo tankki-systeemi kiinnostaisi, ilmeisesti helpompi käyttää kuin nämä vanupatruunat, mistäs tälläisen saisi vai saako tuohon 510-malliin ollenkaan? Myös muita "tarpeellisia" värkkejä saa ehdottaa, olen täydellinen aloittelija näissä hommissa...
    www.nikotiiniton.fi
    http://www.nikotiiniton.fi/product/4...-atomisaattori
    http://www.nikotiiniton.fi/product/4...t-tankki-5-kpl

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  15. #275
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Karvapersus Näytä viesti
    Kyllä se mielestäni aika kosteaksi tuli. Alkuun valskasi vähän ylikin, ennenkuin ehti imeytyä. Taitaa tähän pikkuhiljaa tottua. Tosiaan itse 30 vuotta savutellut tuota samaa merkkiä, niin ei kai se ihme olekaan, että vähän oudoksuttaa höyrytellä... Mikähän neste mahtaisi vastata maultaan tuota pari postausta sitten mainitsemaani merkkiä?
    Itsellänihän on tuo sama setti ollut käytössä ennen. Ja itse kun tiputtelin nestettä vanuun, sain menemään 25 tippaa. Että laita vaan reilusti

    Ja vaikka 2-3 tippaa tiputat suoraan atoon. Kannattaa välillä ottaa vanupuikko pois ja painella nappia muutama sekuntti kerrallaan ilman imemistä. En tiedä miksi itse rupesin näin tekemään mutta sen jälkeen tuli taas hyvin höyryä.

    Minulla oli 18mg nestettä ja olen polttanut 17v putkeen.

    Ai niin, ja huomioithan että ne vanut on ekalla kerralla jo valmiiksi täynnä?

     
     
  16. #276
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Loimu Näytä viesti
    Miten eGo 900mAh passtrough akun pitäisi ilmoittaa latautumisestaan? Ollut usb laturissaan koko eilisen työpäivän ja vielä kotiin tultuani viime yön, mutta nyt kun heräsin niin edelleen punainen ledi palaa joka on ollut tuttu näky jo eilisestä saakka..
    Omassani, libertyltä tilatussa jos lataa mini USB liitännän kautta, lataukseen laittaessa palaa kirkas punainen valo, ja täyteen tullessaan valo muuttuu himmeämmäksi, mutta pieni punainen valo palaa kuitenkin koko ajan vaikka akku on jo täysi

    Oman toiseen päähän tulevan kierrettävän laturin kanssa kyllä sytyttää vihreän valon kun on täysi

     
     
  17. #277

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaugoh Näytä viesti
    Itsellänihän on tuo sama setti ollut käytössä ennen. Ja itse kun tiputtelin nestettä vanuun, sain menemään 25 tippaa. Että laita vaan reilusti

    Ja vaikka 2-3 tippaa tiputat suoraan atoon. Kannattaa välillä ottaa vanupuikko pois ja painella nappia muutama sekuntti kerrallaan ilman imemistä. En tiedä miksi itse rupesin näin tekemään mutta sen jälkeen tuli taas hyvin höyryä.

    Minulla oli 18mg nestettä ja olen polttanut 17v putkeen.

    Ai niin, ja huomioithan että ne vanut on ekalla kerralla jo valmiiksi täynnä?
    Joo, kyllä tämä nyt jo sujuu. Kiitokset!

    Itse tiputtelen vanuun tuon USA red mixin lisäksi hiukan vaniljaa (16mg) sekaan. Sekoitussuhde on arviolta: Red mix 70%, vanilja 30% ja kyllä on hyvää ja täyteläistä. Kurkkutuntumakin todella kohdallaan. Kessutellessa tuli vetäistyä sellaisten poskareiden ja henkisavujen välisiä savuja, joten nyt kun pelkällä redmixillä imaisee kunnolla, niin onpahan löylyä!

    Kaugoh tuossa aiemmin mainitsi tämän Leon varaosista. Näyttää niitäkin olevan. Eli ainakin Boge Leo nimikkeellä hakemalla löytyy kaikenlaista sälää.

    Nenäni on pikkuhiljaa alkanut huomauttelemaan, että suihkussa voisi käydä vähän useammin... Mahtaako höyryttely aiheuttaa lievästi pahan hajuista hikoilua, vai olisiko sittenkin jo vaikutusta hajuaistiin...

     
     
  18. #278
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    12

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Ajattelin tässä alkaa kokeilemaan tehdä itse litkuja ja tarvisin jotain välinettä jolla maistella välillä niitä. Mega dual coilit ei siihen oikein sovellu ja muuta ei ole. Onko tälläiset hyviä siihen tarkoitukseen? Drippailua siis ajattelin. ego-t toimii akkuna.

    http://www.ecigwizard.com/shop/en/at...esistance.html

     
     
  19. #279

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Ajattelin tässä alkaa kokeilemaan tehdä itse litkuja ja tarvisin jotain välinettä jolla maistella välillä niitä. Mega dual coilit ei siihen oikein sovellu ja muuta ei ole. Onko tälläiset hyviä siihen tarkoitukseen? Drippailua siis ajattelin. ego-t toimii akkuna.
    Itsellä eGon LR ato ja Clearomizer (joku halpa LED hökötys) testitippailuun. Periaatteessa kannattaa testata vastaavilla vehkeillä, millä muutenkin tykkää höyrytellä. Eli jos on kartotankki normikäytössä, niin kartoon vain suoraa 1-2 tippaa ja jos on eGo ihmisiä, niin eGolla.

    Nesteiden teko on helppoa, mutta niiden maustaminen yhtä perkelettä. Varman tuloksen saa parhaiten ostamalla valmiiksi sekoitettuja arominesteitä, kuten esim. Peleonin nesteet (n. 1e/10ml). Kalliimpiakin saa ostella, jos lompakon paksuus ahdistaa.

     
     
  20. #280

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    ^^ eGon omat LR atot sopii hommaa(niinkuin muutkin LR atot) tankkimallien atosta pitää nypätä vaan se piikki pois ja sen voi myös laittaa takaisin. Mutta osta pari 306 atoa ja drip tippiä niille(tämän jälkeen et varmaan edes palaa muihin takaisin)

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •