Sivu 113 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1363103109110111112113114115116117123163213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,241 - 2,260 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #2241
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Bogelle myös ääni täältä.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  2. #2242
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    boget myös halvempia ja niissä on enemmän laatuvaihtelua oman kokemuksen mukaan. Silti olen kallistunut bogejen puoleen...
    Jeps, sitä laatuvaihtelua on, mutta hyvä boge on kanssa niin hyvä että oksat pois. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #2243
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Jeps, sitä laatuvaihtelua on, mutta hyvä boge on kanssa niin hyvä että oksat pois. (:
    näin on. Hirveä tuuletus päällä aina kun se kunnon rätisijä osuu kohdalle ja suusta tulee pilviä
    Eikä ne huonommatkaan yleensä mitään käyttökelvottomia kuitenkaan ole.

     
     
  4. #2244
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lisäksi toi hype Zenin kartotankin ympärillä.
    KGO & Twist

     
     
  5. #2245
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Lisäksi toi hype Zenin kartotankin ympärillä.
    Zeniltä kartotankki? O_o
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #2246
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Se nyt on vaikka tekis kumisaappaan niin olis kyllä hiano.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #2247
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Zeniltä kartotankki? O_o
    Khyl mä miellän 510-liittimellisen tankiksi enkä hybridiksi. Lisäksi on GPn Salt 'n Pepper.
    KGO & Twist

     
     
  8. #2248
    Höyrähtänyt E-nabler's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    10
    Hellou! Vähän taustaa ensin, kysymys lopussa. Meikä on nyt kolme tuntia pähkäillyt netin ihmemaailmassa etsien vastausta kysymykseeni, mutta ei ole löytynyt... Joten piti rekisteröityä, jos saisi selkokielisen vastauksen, jonka jopa ymmärtäisi.

    Minä en polta, ole koskaan polttanutkaan, mutta mies on polttanut kohdusta asti. Koska hänellä ei riitä kärsivällisyys perehtyä aiheeseen, minä olen hoitanut laitteiden ja nesteiden tilaukset. Hänellä on aloituspakettina eGo-CE4+, joka on nyt ollut käytössä reilut 3 viikkoa. Ongelmana on se, että hän on hieman kovakourainen eikä muistikaan ole se ihan paras... Minkä seurauksena clearojen elinikä on meillä hyvin lyhyt, kun joko vääntyvät tai muuten alkavat vuotaa.

    KYSYMYS: Mistä löytyisi eGo-yhteensopiva clearo, joka ei heti hajoaisi kovakouraisesta käsittelystä?

     
     
  9. #2249
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-nabler Näytä viesti
    Hellou! Vähän taustaa ensin, kysymys lopussa. Meikä on nyt kolme tuntia pähkäillyt netin ihmemaailmassa etsien vastausta kysymykseeni, mutta ei ole löytynyt... Joten piti rekisteröityä, jos saisi selkokielisen vastauksen, jonka jopa ymmärtäisi.

    Minä en polta, ole koskaan polttanutkaan, mutta mies on polttanut kohdusta asti. Koska hänellä ei riitä kärsivällisyys perehtyä aiheeseen, minä olen hoitanut laitteiden ja nesteiden tilaukset. Hänellä on aloituspakettina eGo-CE4+, joka on nyt ollut käytössä reilut 3 viikkoa. Ongelmana on se, että hän on hieman kovakourainen eikä muistikaan ole se ihan paras... Minkä seurauksena clearojen elinikä on meillä hyvin lyhyt, kun joko vääntyvät tai muuten alkavat vuotaa.

    KYSYMYS: Mistä löytyisi eGo-yhteensopiva clearo, joka ei heti hajoaisi kovakouraisesta käsittelystä?
    Varmaan kestävin nätisti Egoon istuva olisi Kanger MINI Pro Tank. Kanger MINI ProTank clearomisaattori bottom coil 2,2ohm lasiputkella UUTUUS
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #2250
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Entäs toi lasitankki, jos kovakourasesti kohtelee..?

    Mites ois Evod? Eikös siinä ollu joku sleeve tankin päällä?

     
     
  11. #2251
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Itsellä ei clearoista niin ole kokemusta, mutta itse veikkaisin, että kovempaa käsittelyä kestävät Evod ja Vivi Nova metallitankilla. Toisena kovaa käsittelyä kestävänä on metalliset kartomisaattoritankit kuten KIUAS, joka ainakin on kestävä (saattaa vielä saada foorumin kautta käyttäjältä Nisca edullisesti, mutta löytyy myös Puffilta). Tarvitsee tosin Egon kanssa tukikauluksen ja käyttöönotto on hieman työläämpi, mutta omasta mielestäni kestää paremmin.

     
     
  12. #2252
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Entäs toi lasitankki, jos kovakourasesti kohtelee..?

    Mites ois Evod? Eikös siinä ollu joku sleeve tankin päällä?
    Evod tai MT3. Mutta niissä sitten taas antaa herkkään periksi muovinen suukappale. Vähä 50-50, ja pyrex on kuitenkin suhteellisen kestävää lasiaa, Somniuminkin tankki kesti vaikka syöksyi useemmanki kerran ato edellä vessan kaakeleille.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  13. #2253
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Pyrex on suht kestävää lasia (tosin olen kyllä saanut Somniumin lasin rikki ja Diablon tankista lohkaistua palan ja niissä on kuitenkin melko paksut lasit; epäilen että tuossa ProTankissa lasin paksuus on kuitenkin ohuempi), mutta sanotaanko jossain (luotettavassa lähteessä) että tuossa on pyrex-tankki?

     
     
  14. #2254
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Pyrex on suht kestävää lasia (tosin olen kyllä saanut Somniumin lasin rikki ja Diablon tankista lohkaistua palan ja niissä on kuitenkin melko paksut lasit; epäilen että tuossa ProTankissa lasin paksuus on kuitenkin ohuempi), mutta sanotaanko jossain (luotettavassa lähteessä) että tuossa on pyrex-tankki?
    Ei kyllä. Mutta Pyrexhän on pelkkä kauppanimi, jotenkin mä uskon että tuo on samaa tavaraa. Borosilikaattia, muistaakseni? Miksi ne laittais heikkoa lasia tuohon? Itseasiassa PBusardo tais sanoa sen olevan Pyrexiä... Mutta tosiaan, oma moka. Oletin!

    Edit. Pikaisella Googletuksella ainakin ulkomaalaisten putiikkien tuotekuvauksissa puhutaan järjestään Pyrexistä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #2255
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    34
    Moro. Olen ajatellut hankkia 1000mAh Twistin eVodien kanssa, mutta nyt tekisikin mieli hankkia modi akku. Suositteletteko eVodien ja normi T3:sien kanssa jotain näistä: Smok 18650 Gripper , Lavatube mini, Vapeonly vPower MOD tai Vamo V2 VW-mod KROMI tehosäädöllä 3-15W yhden akun kanssa?

     
     
  16. #2256
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    vPowerista ei kokemuksia, noista muista ottaisin Vamon. T3 ja evod ei tosin mene Vamo 2:een kiinni ilman erillistä sovitinta.

     
     
  17. #2257
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Plus ne näyttävät kyllä aikas ikäviltä, eivät oikein sovi kuin Egoon.
    Melkein investoisin hitusen lisää Pro Tank 2 verran ja sille sitten Vamo.
    Evodin atopääthän yhteensopivia
    KGO & Twist

     
     
  18. #2258
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    34
    Gripper 18650 kiinnostaisi eniten noista itseäni. Tosiaan pari T3:sta ja eVodia on jo tilattuna. Onko järkeä ostaa tuo Gripper jos käytän nyt ainakin aluksi T3 ja evodeja sen kanssa? Tietysti ostan 510-Ego liittimen mukaan. Kiitos

     
     
  19. #2259
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    vPowerista ei kokemuksia, noista muista ottaisin Vamon. T3 ja evod ei tosin mene Vamo 2:een kiinni ilman erillistä sovitinta.
    Mun Vamo 2:ssa ainakin on ego-kierteet, mutta evod näyttää kohtuu dorkalta siinä.

     
     
  20. #2260
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    34
    Lähinnä sitä mietin, koska nuo evodit ja yks T3 on tilattu jo. Meinasin että voiko niitä liittimen kanssa käyttää Gripperissä ja onko kelpo yhdistelmä vai pitäskö noi palauttaa ja ostaa Gripperin kaveriksi jotain muuta. Ei mitään tietoa, mitä kannattaisi käyttää ton kanssa. Neuvoja otetaan vastaan.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •