Sivu 112 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1262102108109110111112113114115116122162212 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,221 - 2,240 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #2221
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Noissa putkissa tosin tulee se ero, että Lava4 antaa flättiä ja muut kiinanpulssia.
    Milteipä menisin sillä, minkä halvimmalla saat.
    KGO & Twist

     
     
  2. #2222
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Kuis on ZAPin meshireikä halkaisijaltaan, kun siinä on eriste tallessa? Ei ole mittavehkeitämuuten kuin ettei sinne ainakaan mun pili mahdu.

    Ajattelin että meniskö sinne mimmonen vaijeri.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #2223
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    34
    Moi. Olen hankkimassa seuraavaa höyryttelysettiä päivittäiseen käyttöön. Vanha laite on perus Ego-T 650mah tankkiversio josta alkaa jo tehot hyytyä yms. Ajattelin seuraavaksi setiksi seuraavaa: Ego C Twist 650mAh säädettävällä volttimäärällä. Tuohon ajattelin hankkia joko Kanger T3 eGo clearoja + pari vaihtoatoa tai sitten MT3s tai T3s clearoja. Mitä clearoja porukka suosittelee? Olen kuullut että Twist ja T3 sopii loistavasti yhteen. T3s:n ja MT3:n vaihtoatot ovat halvempia kuin normi T3 clearon. Kannattaako käyttää 1,8ohm, 2,2ohm ja 2,5ohm atoja kyseisessä setissä? Millainen kurkkutuntuma 12mg PG nesteellä? Vinkkejä kaivataan! Kiitos etukäteen!

     
     
  4. #2224
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Clearoksi EVOD tai T3s. Muuta eroa ei ole kuin tilavuus, T3s vetää ~0,8ml enemmän nestettä.

    12mg nesteissä on ihan jees kurkkutuntuma, varsinkin jos voltteja pystyy säätämään. Tietenkin on nestekohtaisia eroja.

     
     
  5. #2225
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    34
    T3s clearoja 2,2ohm atomisaattoreilla ja 1000mAh Twist akku. Lähtiskö noilla liikkeelle. 650mAh lienee liian pieni akku?

     
     
  6. #2226
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Eiköhän tonnisella akulla jo ihan hyvin liikkeelle pääse, 650mAh voi tulla turhautuminen akkukeston kanssa.

     
     
  7. #2227
    Mulla on käytössä Provari Mini + Z-atty. Tosi kätevät laitteet ja loistavat höyryt. Mutta etenkin tuota Z-attya ei viitsi viedä ihmisten ilmoille, kun on vähän kömpelö ja iso käytettäväksi seisomatyössä. Ton 5ml ruiskun kaivaminen täyttöä vartenkin herättää turhan paljon kysymyksiä. Mikä/mitkä olisivat loistavia, mahd. pieniä ja iisisti täytetäviä kartoja, joilla olisi vielä mahdollisimman pitkä käyttöikä?

     
     
  8. #2228
    Tuli tuossa ostettua innokin itaste svd ja kanger ori tank2.. Ja heti pitää ruveta tyhmiä kyselemään: elikkäs minkälaisilla Virroilla tuota clearoa kannattaa ajaa v/w? Kangeri on 2,5 ohmin vastuksella..

     
     
  9. #2229
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja make607 Näytä viesti
    Tuli tuossa ostettua innokin itaste svd ja kanger ori tank2.. Ja heti pitää ruveta tyhmiä kyselemään: elikkäs minkälaisilla Virroilla tuota clearoa kannattaa ajaa v/w? Kangeri on 2,5 ohmin vastuksella..
    Kangerin kotisivuilla kaikkien clearomisaattorien virtasuositus on 3,2-3,7V, mutta eipä mikään estä kovemmillakaan tehoilla kokeilemista. Ei se siitä hajoakaan. Jotkut nesteet suorastaan vaatii kovempia tehoja.

     
     
  10. #2230
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gracias Näytä viesti
    Mulla on käytössä Provari Mini + Z-atty. Tosi kätevät laitteet ja loistavat höyryt. Mutta etenkin tuota Z-attya ei viitsi viedä ihmisten ilmoille, kun on vähän kömpelö ja iso käytettäväksi seisomatyössä. Ton 5ml ruiskun kaivaminen täyttöä vartenkin herättää turhan paljon kysymyksiä. Mikä/mitkä olisivat loistavia, mahd. pieniä ja iisisti täytetäviä kartoja, joilla olisi vielä mahdollisimman pitkä käyttöikä?
    Joku klearo kuten Vivi Nova (top coil: lämmin höyry) tai vastaava Bottom Coil (viileä höyry) kuten nämä viimeisimmät on, voisi toimia.

    Tai sitten jos haluaa high-end laitteilla pelata, niin joku GG siihen Provarin päähän, Odysseus tai Ithaka. Ne on hankalampia setupoida, mutta täyttäminen onnistuu niissä myös ilman ruiskua.

    Eli käytännössä silikaan siinä joutunee siirtymään. Maku ei ole yhtä hyvä, mutta kompromisseja joutuu tekemään.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #2231
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    27
    Tervehdys!

    Meikäläisellä olisi kysymys tankeista. Eli postissa on tulossa provari ja siihen Bogen XL kartoja 20 kappaletta. Mikä tankki sopisi noiden kanssa? Onko noiden kartojen pituus 50mm? Tällöin ilmeisesti tankin pitää olla tuolle koolle tehty. Hyviä ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan!

     
     
  12. #2232
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Laatutankkeja ei löydy keneltäkään varastosta (kannatta toki ilmoitella ostetaan-palstalla) mutta hätävarana esimerkiksi Smokin 6ml kartotankki ajaa asiansa. Samanlaisia tankkeja löytyy myös muiden kotimaisten kauppiaiden hyllyiltä.

    :wq

     
     
  13. #2233
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  14. #2234
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    27
    Tuli sitten tilattua tuo Smokin 6ml tankki, reikäkone sekä tankkiapulainen. Tänään viä innostuksissani tilasin kiuas-tankin ja 10*Bogen 40mm LR kartoja. Tajusin tässä myös, että tilasin noi isommat kartot mustina. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että niissä on joku tarra päälle ja tämän takia eivät sovi tankkikäyttöön?

     
     
  15. #2235
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Sitähän se tarkoittaa. En ole itse ottanut tarroi koskaan noista pois, mutta kyllä sen pitäisi onnistua.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #2236
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Kyllä pääsi näin käymään, ja vaikka tarraa repisi niin jää liimapinta. Laita äkkiää pössylle viestiä tai puffilaan spostia niin saattavat viel keretä vaihtamaan

     
     
  17. #2237
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    27
    Ne kartot on tilattu ecigwizardilta ja ovat lähetetty jo. Kaippa nää on sitten niitä oppirahoja Kaippa noita voi sitten pahan päivän varalla käytellä

     
     
  18. #2238
    Höyrypää Sexplosion's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    RantaBoulevard
    Viestit
    584
    Onko smokin ja bogen kartoilla muuta eroa ku hinta?

     
     
  19. #2239
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sexplosion Näytä viesti
    Onko smokin ja bogen kartoilla muuta eroa ku hinta?
    Oon kuullu että isojen poikien mielestä boget kestää pidempään, on toimintavarmempia ja maistuu paremmalta.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #2240
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    boget myös halvempia ja niissä on enemmän laatuvaihtelua oman kokemuksen mukaan. Silti olen kallistunut bogejen puoleen...

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •