Itse en saa libert flightsin colaa kärähtämään millään jännitteellä. Parhaat höyryt on siellä 4.8voltin tuntumassa 2ohm bogella.
Toki esim jagerbombille saa antaa korkeintaan 3.8v@2ohm, muuten palaa heti pilalle. Todella yksilöllistä...
Auttakaas viisaammat.
Tänään pääsin ekaa kertaa testaamaan höyryttelyä kun nesteet vihdoin saapuivat. Ostin Puffilta ego alotuspakkauksen jossa clearot, mutta ongelmana on nyt se että karmea palaneen käry vaan puskee suuhun.. Missäköhän vika?
Kääntelemällä ja imulakoja kostuttamalla ??
Tai pari tippaa suoraan käämin päälle ??
Oma clearo ei ole palanutta makua vielä antanut
Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!
Laitoin toiseen clearoon Vermillionin vaniljaa ja toiseen FSUSA RY5, ja kyllä sieltä vielä nyt aamullakin tulee palaneen katkua, vaikka on yön saanut mehustua.. ??? En täyttänyt clearoja ihan täyteen että voihan sekin tietty vaikuttaa, kääntelin kyllä.
Akku ei oo säädettävä. Meen nyt työpäivän analogisilla ja jatkan kokeilua iltapäivällä muilla nesteillä.
Minkälainen ääni muuten tuosta laitteesta pitäisi kuulua kun sitä käyttää? Pääasiassa kuuluu ritinää, välillä ritinä vähenee ja kuuluu enemmänkin suhinaa..
Ihan oikeat äänet tulee. Koita pitää settiä vaakatasossa imaisun aikana.
Nyt ei oo enää tarvinnu maistella palaneen käryä, käyttäjässä oli vika.![]()
apua apua, kissa söi papua tai jotain sinne päin. Nyt tarvitaan viisaampien neuvoja.
http://www.puff.fi/ce4-vision-ego-cl...kpl-p-812.html
kyseiset clearot on vaimon egon nokassa ennenkin olleet, mutta nyt tuli hieman ihmeellisiä ongelmia vastaan. Kun nämä ruuvaa akkuun kiinni niin ilma ei kulje läpi lainkaan. jos haluaa ilman kulkevan läpi niin clearo pitää jättää niin löysästi kierteille ettei se saa virtaa enää lainkaan. eli mitäs pitäisi tehdä???
kyseessä siis suoraan paketista otetut.
Ootko kokeillu pikkasen nostaa akun napaa?
Paperiliittimen päähän 1.5mm 90 asteen mutka ja ronklaamaan clearon akkupään sisältä ilmareikää auki.
Ostin Vermillion Riverin 25mg:sta Fruit Stripe Illusionia ja höyryttelin sitä Ego + Smok Dual coil cartossa (läpinäkyvä malli). Melkein heti höyryttelyn jälkeen nesteen väri alkoi muuttua ja melko pian neste muistutti tervaa.
Mikähän tuon ilmiön aiheuttaa? Voikohan tuota kartomisaattoria enää käyttää? Ei vaikuttanut kyllä kovin terveelliseltä... Itse ajattelin, että voisikohan nesteessä olla sokeria, joka tummuu kuumuuden vaikutuksesta?
En usko, että tummuminen johtuu ilman kanssa kosketuksissa olemisesta tapauksessani. Alkoi nimittäin tummumaan vastusten kohdalta. Näki hyvin dual coil cartossa, missä vastukset on, kun selvästi tummui vastusten muotoiset kuviot imeytysvillaan.
Ilman vaikutuksesta tummuminen vie varmasti pitemmän ajan. Minulla tosiaan alkoi toi tummuminen heti käytön jälkeen ja oli tosi tummaa tavaraa cartossa n. 15 min höyryttelyn jälkeen.
Jotenkin se neste reagoi metallin/lämmön kanssa... toimii siksi parhaiten drippailuatoissa - valitettavasti. On meinaan herkku neste mitä pitäisi mielellään tankissa.
Tästä löytyy oma ketjukin jossa asiaa on puitu jo useamman sivun verran, laita vaikka hakuun toi nesteen nimi ja totea itse.![]()
Eikös toi joidenkin nesteiden herkkä tummuminen johdu nimenomaan siitä että kerää karstaa vastuksen ympärille joka sitten osittain liukenee takaisin nesteeseen. Yleistä laitteissa joissa neste ja vastus lilluvat samassa tilassa. Näin ma olen tän ummartanut.
Tuli ostettua puffista tollanen ego-c aloituspakkaus. Nyt oon kattonu peleonista nesteitä siihen. Samalla voisin tilata cartoja. Minkälaisia kannattais tilata? Saisi mielellään olla sellaisia läpinäkyviä, mutta ei ole pakko. Halpa hinta on tietenkin myös plussaa.
Edittiä: Tarvinko carton lisäksi myös tankin? Älkää hermostuko aloittelijan kysymyksiin![]()