Raipe , painovoima vie nesteitä välttämättä alaspäin , siksi ei usein siinä pinnalla näy kostumisen jälkiä muuta kuin ihan täytön yhteydessä 8)
Miten VG nesteen saa imeytymään paremmin cartoon? Toi bogen täyttöhän vie ikuisuuden kun neste jää kellumaan vanun päälle.
Mane, kortsutäytty (YouTube condom fill cartomizer). Itse suosin ko. metodia tarvitessani käyttää vanupäätä täyttämiseen (suurin osa videoista näyttää täytön akkupäästä).
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Bogen vanu on jotenkin hitaammin imevää kuin Smokin, paksumpi neste tulee keskeltä läpi ja imeytyy sitten hiljalleen. Onnistuiskohan niin, että tukkii keskireiän esmes hammastikun pätkällä yläpäästä, ennenkuin täyttää karton kortsumetodilla akkupäästä niinkuin oikein on?
Pitää varmaan kokeilla, tulis vaan ne VR:n liemet.
Itse käytän kortsumenetelmää!!Tuossa asiantuntijan tekemä hyvä ohje:http://www.youtube.com/watch?v=1cFXTEYL0Aw
Havainnu parhaaksi ja nopeimmaksi...Silloin harvoin kun pelkkää cartoa käytän. Nykyään käytän melkein pelkästään pelkkää DCT-tankki systeemiä . Yleensä 3-4 eri tankkia omilla nesteille. Helppo ja nopea vaihdella tankkia kun makuaisti alkaa turtumaan ja ei tarvitse kun harvoin täytellä! Jää turha lotraaminen pois.
Tuossa erään profiilin neuvoja carton täyttöön:http://www.e-savuke.com/forum/index....40296#msg40296
Olis 7 lasipulloo Red Oak makuja, mites toi ato kannattas putsata sillai nopeasti ettei maisteluun tulis pitkää taukoa, nyt olen vaan imuttanu sen kuivaksi, ettei vaan kärähtäisi.
Siis normi 510 ato? Aika voimakkaita makuja noissa lasipulloissa :P
Eli tarvitsen apua uuden sähkötupakkani kanssa, koska höyry on kitkerää/kautta mautonta. Pakkaus on tämä: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/eg...arter-kit.html
Pakkaus on viikon vanha ja makuna on freedom smoke USA Banaani maku. toivon että joku voisi auttaa asian suhteen! (:
Moikka. Oma subjektiivinen mielipiteeni on se, että egon tankista höyry on aina enemmän tai vähemmän kitkerää. Ero maussa oli huomattava kun siirryin käyttämään bogen cartoja ja drip tippailussa ciscon 306 atomisaattoria. Tosin myös nesteen nikotiinipitoisuus vaikuttaa maun kitkeryyteen/pistävyyteen. Kuinka vahvaa tuo nesteesi on?
Nyt täytyy kysyä tyhmä kysymys.. =D 3pvä menossa höyryttelyn parissa tupakan korvikkeena ja on vähän epäsvarma fiilis... Yrittäny selata foorumia mutta eihän sitä tyhmä vastauksia osaa löytää
Miten usein cartoon kannattaa tiputtaa lisää nestettä? Höyryttely kerrat on tuollaisia normi tupakan pituisia ja joka kerran jälkeen on nyt tullut tiputettua pari tippaa lisää kun vanu on näyttänyt päältä kuivalta, vaikka tuli täytettyä niin että meni varmaan 1ml hukkaan! =D aloittelija siis asialla ja kun ei tiedä missä vaiheessa on se "the hetki" laittaa nestettä lisää ettei menisi ihan hukkaan kuitenkaan ja koko aikaa läträttyä purkin kanssa... Ai että tätä epävarmuuden iloa... =D
Sen kyllä maistaa ja kuulee kun se kuivuu. Ei tollanen "tippailu" haittaakaan tee. Kastelet kerran että vanu on märkä pintaan asti, hitaasti valuttaen (ruiskulla parsa).
Sit seuraavana päivänä lisää. Joskus se voi kuivua muutamassa tunnissakin sikälimikäli siellä höyrytellään "niin että tuntuu". Opit kyllä.
http://www.youtube.com/results?searc...31l231l2-1l1l0
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Mahtava foorumi! Ei ehdi edes lasta syöttää kun on kysymyksiin vastattu! Kiitos siitä auttajille! Pakko kysyä vielä sen verran että miltä se kuullostaa kun nestettä on liian vähän? Helpoimmalla varmaan pääsisi kun ottaisi tyhjän carton ja ottaisi hatsin niin ei tarttisi enään epäröidä! =P
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
no sitten se ei kai auta muuta ku reenata ja reenata vielä lisää! Täytyy kyllä sanoa että tupakan korvikkeena tää on aivan uskomaton vaikka epäileväinen olinkin! Ei ole tippaakaan tehnyt tupakkaa mieli 3 pvään eikä tee edes tiukkaa...
Suurkiitos nopeasta avusta ja vastauksista!
Moi
Ajattelin aloittaa höyryttelyn LavaTube:lla. Toisena vaihtoehtona on eGo-T
Mutta onko tämä aloittelijalle "helppo" laite? Tykkään kyllä viritellä "laitteita"
Miksi näitä on uudelleen myytävänä (eikö lavatube toimikaan riitävän hyvin).