Sivu 9 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 197

Aihe: Fogger V4

  1. #161
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    36
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moilanen88 Näytä viesti
    mutta semmonen,mikä menee pieleen kun setuoin tekee,toinen coili lämpeää hitaammin kuin toinen?
    Mulla samaa ongelmaa näyttäis olevan. eikä millään meinaa setupit onnistua. onko tuo noin vaikea laite vai olenko vain noobie...

     
     
  2. #162
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SamiR Näytä viesti
    Mulla samaa ongelmaa näyttäis olevan. eikä millään meinaa setupit onnistua. onko tuo noin vaikea laite vai olenko vain noobie...
    Ei kait siinä kauhean montaa muuttujaa ole (teoriassa) toinen saa kontaktia paremin/huonommin tai coilit ei ole muuten tasaisia, kyllähän noissa dualeissa aina joutuu hipisteleen ja hieromaan (jos haluaa ihan tasaisesti hekumaan) Ei varman tarvi kuin kierittää toinen coili vähän löysemmäksi/ tiukemmaksi, niin vaikuttaa.

     
     
  3. #163
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SamiR Näytä viesti
    Tervehdys!

    Kertokaahan nyt mulle miten saan v4:seen hyvän setupin.. mikrokoilit väsäilin ja ensin kokeilin toddin neuvoin laittaen pumpulia kanaviin niin dryhittiähän se meinas.
    Sittemmin pari kertaa laittanut punpulit vaan dekille kanavien päälle, niin wickaa nii maan perkuleesti. aika märät höyryt, tuloo suuhun nesteitä. en vaan osaa.
    Laitanko vielä enemmän pumpulia vai mikä avuksi? jotenkin yrittää saada pumpulia pikkasen kanaviin tulpaksi vai mitä häh?
    Joko sait toimimaan? Mä en ole laittanut kanaviin ollenkaan pumpulia, mutta pitäny vaan huolen, että neste ei pääse valumaan pumpulin ohi, eli on semmoiset "pumpuliseinämät" jokaisen kanavan jatkeena. Pari haituvaa voi sinne kanavan yläosaan laittaa jos tuntuu, että pumpulit ei pysy paikallaan. Sit kannattaa myös vähän muotoilla sitä pumpulia niin, ettei sen sisä-/alareuna mene ilmareiän päälle kun kierrät kuvun päälle. Mulla se pumpuli on yleensä vähän liian paksu, eikä mahdu kunnolla kuvun kanssa. Muotoilu on helpointa kun pumpuli on kostutettu. Napsasee saksilla pari milliä pois pituussuunnassa alareunasta (ei siis lyhennä vaan ohentaa).

    Aika märät höyryt pitää ollakin, vaan nestettä ei toki pitäisi tulla mukana.

    Havainnollistava kuva:
    fogger_pumpulit.png
    Viimeksi muokannut höyryläinen; 24.10.14 kello 00:57.

     
     
  4. #164
    maaco
    Vieras
    Tilasin V5 tossa tovi sitten. Eilen oli lähtenyt Suomeen. Katotaan millasta huttua tulee..

     
     
  5. #165
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maaco Näytä viesti
    Tilasin V5 tossa tovi sitten. Eilen oli lähtenyt Suomeen. Katotaan millasta huttua tulee..
    Mistä laitoit tulemaan. Itsekin tässä arponu pitäiskö tilata, vaan ei oo vielä viittiny kun ei ole Euroopasta sattunu silmiin.

     
     
  6. #166
    maaco
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrHeuft Näytä viesti
    Mistä laitoit tulemaan. Itsekin tässä arponu pitäiskö tilata, vaan ei oo vielä viittiny kun ei ole Euroopasta sattunu silmiin.
    Fogger v5 Atomizer / Dual Coil Tank / Fogger v5 RBA

    Ei taida muualta kannattaa paljon etsiä

     
     
  7. #167
    Huomenna pitäisi vihdoinkin kotiutua oma Fogger 5. Tilasin syyskuun lopussa. Toivottavasti on laulava peli.

     
     
  8. #168
    Tuoha vaikuttaa pirun hyvältä! Laittakaaha kunno revikkaa kun saapuu.

     
     
  9. #169
    maaco
    Vieras
    Pitää revikoida. Noi painopostit vaikuttaa mielenkiintoisille. Joko kontakti on paska tai sit ne on ihan kätevät mä vihaan duali-setupointia, mutta kokeillaan ja myydään jos vituttaa..

     
     
  10. #170
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maaco Näytä viesti
    Pitää revikoida. Noi painopostit vaikuttaa mielenkiintoisille. Joko kontakti on paska tai sit ne on ihan kätevät mä vihaan duali-setupointia, mutta kokeillaan ja myydään jos vituttaa..
    Olihan se laitettava foggeri tilaukseen kun on kuumottanu jo niin pitkään.

    Ainakin arvosteluiden perusteelle aika paskaa noi jousipostit, heittelee aikalailla vastusarvot eikä saa luotettavaa kontaktii. Mutta senhän näkee itse sitten kunhan saapuu.

     
     
  11. #171
    Vähän noi jousipostit kyllä epäilyttää, mutta tulehan tuossa ruuvitkin mukaan. Kyllä tuo varmaan hankintaan menee, toi ylätäyttö kuitenkin kiinnostaa.

     
     
  12. #172
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    415
    Vitone laskeutu tänne, tuli hieman turhan tiukka pumpulointi ja on viittä vaille että wikkaako vaikko eikö, mut enivei, seo user invalid.

    Yllätyin todella positiivisesti kun dekissä oli pinnien sijaan oikeat ruuvit jaja posteissa reijät, toki pinnit tuli mukana:







    / Jere Siirilä ( SX350 "paskapiiri" @ modit.fi "loota" )

     
     
  13. #173
    Höyrykonkari Java78's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    285
    Mun v5 odottelis helsingissä...vielä ku ne jaksais sen sieltä seinäjoelle...nooh ehkäpä ensiviikolla saa värkätä setuppia.

     
     
  14. #174
    Tein setupin kuin neloseen ja hyvin toimii. Liekö muuta eroa laitteesssa edes on kuin reiät posteissa ja ylimääräinen "korkki" päässä, minkä alla on tuo yllä kuvassa olevat täyttöreiät. höyrykammion kierteetkin meni helpomppin paikoilleen. Liekö tuurilla, vai onkohan nekin paremmat. Eipä sitä muuta tarvikaan. Nyt se on minusta melkolailla täydellinen laite. Parempaa en osaa vaatia.

     
     
  15. #175
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    52
    eri ohmiset coilit eli ei ole identtiset toisessa joko kieppi enemmän tahi eri mittaset jalat. Näin ainakin itsellä kun mikrokoileja vääntänyt

     
     
  16. #176
    http://froginfog.com/ecig/rebuildabl...ogger-v5-black


    Fogger 5 tuli ja on nyt testissä ollut 1.5 vrk aivan mahtava peli




    dekissä olevat jousi-lukittimet heitin oitis pois ja otin paketista sopivat ruuvit niiden tilalle jotka oli mukaan laitettu eli setuppit oli aikas helppo väsäillä ja saada kiinni kun reijätkin on nyt tolpissa

    Ilmansäätö rinkula on sama kuin edellisessäkin mallissa 4.1 ,jotkut sitä on arvostelleet minulle se riittää ja toimii kyllä.

    Yläpuolelta täyttö on kyllä näpsäkkä lisä-ominaisuus ei juuri työkaluja täytön yhteydessä tarvi kaivaa esiin

    Foggeri 5 antaa hyvät ja makoisan kosteat höyryt kuten edeltäjänsäkkin Fogger 4.1(4.4)

    Eli nyt tuo fogger 5 on entistä parempi ja soivempi peli parannuksien johdosta ,aivan MAHTAVA ato en voi muuta sanoa suosittelen

    Laitan setupoinnista tube-linkin niille jotka sitä ei ole vielä nähneet ,ettei tarvitse suotta eli sama toimii kuin 4.1 (4.4)mallissakin .


    Terveisin holkki

    https://www.youtube.com/watch?v=Qymj1yVQl7A


     
     
  17. #177
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Ostin v4:sen käytettynä forkalta, pitihän tämä testata kun Mister meni myyntiin ja joku tankkiato oli saatava. Aluksi en oikein lämmenny. Dual coilin kiinnittäminen noiden ruuvien alle ei ole kovinkaan käyttäjäystävällistä, mutta ei vaikeakaan. Sen sijaan höyryt jäi nihkeiksi, ja maku olemattomaksi vaikka tarjoili watteja 20-35 välillä. Muuta vikaa ei ollu, ei dryhittejä tai vuotoja. Tein seuraavaksi setupin vähän eri tavalla, vastukset huomattavasti lähemmäksi ilmareikiä ja tällä kertaa pumpulin päät nesteuriin ja painelin ne vielä kapealla ruuvarille tiiviisti sinne. Johan alkoi makua ja höyryä tulemaan kuten pitää! Ja 20 wattia on tällä hetkellä täysin riittävä teho. Seuraaviin versioihin jos sais käyttäjäystävällisemmät postit, ja pakat lähemmäksi ilmareikiä ettei kanthalin päitä ei joudu jättämään tuhottoman pitkäksi. En ole tuohon v5:een perehtynyt vielä, onko näihin tullut parannusta.

    Tällä hetkellä tää kuitenkin miellyttää, ja näyttää hyvältä musta fogger mustan ipv2s:än nokalla.

     
     
  18. #178
    Vitosessa on tosiaan reiät posteissa ja lyhyemmät nesteurat, wickaa paremmin ja helppo setupoida. Täyttökin on helppoa ja ei vuoda. Hintaansa nähden ihan huikea ato. Tosin singlecoil mahdollisuutta jää kaipaamaan.

     
     
  19. #179
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    36
    Noniin kertokaapas pojat miks ei myös tytötkin aloittelialle miten tähän saa tehtyä noin 1.2-1.5ohm vastukset? Vastuslanganpaksuus? Montako kieppiä? Ja minkä paksuisen teränympärille?

     
     
  20. #180
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    kajaani/kainuu
    Viestit
    107
    itse oon tehny 2mm poranterän ympärille 0.25 kanthalista noin 10 kierrosta.en muista mihin asettuu mutta aika lähelle nuita.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •