Sivu 47 / 52 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37434445464748495051 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 1029

Aihe: EBox

  1. #921
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    No satkuunhan tuo aluksi luvattiin, vaan mites kävi.
    En nyt välttämättä lupaukseksi lähtis sanomaan, enemmänkin alustava hinta-arvio.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  2. #922
    Höyryttelijä red's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kprs Näytä viesti
    Tuli tässä mieleen, kun noita skinejä näkyy välillä boksien ympärillä, niin eboxiinkin olisi kiva. Varsinkin tähän valkoiseen kun ei meinaa pysyä puhtaana ja samalla saisi koristusta boksiin.
    Samaa tässä miettinyt jo tovin. Omani on ns. kermanvalkoinen jo

    edit: Ehkäpä http://www.jwraps.com/category_s/2191.htm
    Viimeksi muokannut red; 18.09.14 kello 22:25.
    Spoileri!

     
     
  3. #923
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    38
    Joo ei kyllä oo jäänyt mitenkään hirvittävän hyvät kokemukset tästä laitteesta. Kolmisen viikkoa sitten tuli ostettua ihan uutena ja hajoaa nyt jo käsiin. Yks magneetti lähti jo litomaan ja akkua (nauhasta vetämällä) irroittaessa näköjään petti sitten liimauksetkin yhestä kulmasta..

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2022.17.12.jpg

     
     
  4. #924
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    38
    Rakennusjäljen perusteella vois kyllä väittää ihan muun maan tuotteeksi.. Täytyypä pistää respaan viestiä, jos vaikka Teemu pistäisi postissa pikaliimaa ja uuden magneetin.

     
     
  5. #925
    Höyrykonkari ovt's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    152
    Mulla on irronnut jo kaikki magneetit kertaalleen ja plussa napa repii joka kerta vähän eristettä akkua irrottaessa. 10x ladattu akku näyttää jo nyt huonommalta kun moni vuoden vanha

     
     
  6. #926
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Miten te tot boxii käytätte jos tollei hajoaa mulle kestäny normikäytössä loistavasti ongelmitta.

     
     
  7. #927
    Höyrykonkari ovt's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    152
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fythern Näytä viesti
    Miten te tot boxii käytätte jos tollei hajoaa mulle kestäny normikäytössä loistavasti ongelmitta.
    ihan samalla tavalla kun kaikkia muitakin laitteita paitsi tämä on ollut pelkästään kotikäytössä eikä edes pyörinyt duunissa työhousujen taskussa mukana. Ensimmäinen magneetti lens samantien kun sain boksin paketista ulos ja käteen.

     
     
  8. #928
    Höyrypää Fythern's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    836
    Mulla pysyny boxi kasas vaikka onkin vähän kohdeltu kaltoin taitaa oma boxi olla se maanantaikappale koko tuotannosta josta tuli vahingossa kestävä laatuboxi ^^

     
     
  9. #929
    Höyryttelijä red's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    71
    Mulla on kaks magneettia lähteny livohkaan, irtoillu puolentusinaa kertaa. Vielä pysyy kiinni tosin. Ne on tähä asti irronnu mulla itse boksista eikä kannesta.
    Spoileri!

     
     
  10. #930
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Putsailin tuossa omaa "vihreää" yksilöäni ja boxi alko näyttää banaanilta. Mittasin sit suoralla pinnalla leveämmän selkäpuolen ja sehän kaartuu molemmista päistä kohti akun kantta.
    Ideoita millaseen valmiiseen lootaan tuon sisuskalut heittäs?

     
     
  11. #931
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Eikö tämän boxin alustus ollut alusta lähtien se, että tehdään dna-boxi halvalla? Tunnetusti halvalla ei laadukasta saa.

     
     
  12. #932
    rDNA30 on vain 35-40 euroa kalliimpi ja laatu on 5x parempi. Toivottavasti ebox v2sta (jos sellainen joskus tulee) saadaan boksi joka kestää ja jossa ei ole ongelmia liittimen kanssa. Olihan vaporsharkissa alussa myös ongelmia, kuten se että maali ei kestänyt.

     
     
  13. #933
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    rDNA on 180$ eli aika lailla saman hintainen
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  14. #934
    180 taalaa ilman alvia, eli tsägällä ohi tullin jenkeistä.

     
     
  15. #935
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373
    Esim ukecigiltä saa eli ei tullia yms

     
     
  16. #936
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    rDNA30 on vain 35-40 euroa kalliimpi ja laatu on 5x parempi. Toivottavasti ebox v2sta (jos sellainen joskus tulee) saadaan boksi joka kestää ja jossa ei ole ongelmia liittimen kanssa. Olihan vaporsharkissa alussa myös ongelmia, kuten se että maali ei kestänyt.
    V2:sesta puheenollen... *köhköh*

    eboxv2.jpg

     
     
  17. #937
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    rDNA on 180$ eli aika lailla saman hintainen
    Et kyllä missään EUssa löydä tohon hintaan. Halvin mitä näin oli 140 puntaa eli 179 euroa. DNA30 löysin 145 euron hintaan.

     
     
  18. #938
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fythern Näytä viesti
    Mulla pysyny boxi kasas vaikka onkin vähän kohdeltu kaltoin taitaa oma boxi olla se maanantaikappale koko tuotannosta josta tuli vahingossa kestävä laatuboxi ^^
    Mun boxi on kans toiminu vittuilematta toukokuusta lähtien. Kontaktiakin ottaa kaikkien kikkareiden kans mitä mun kaapista löytyy. Ilmeisesti tuuri kävi sit. Omasta maksoin muistaakseni jotain 110€, kun sattu olemaan alennus koodi sopivasti käyttämättä. On ollu ainakin mun boksi hintansa arvonen.

     
     
  19. #939
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    38
    Eilen oli lähtenyt 2. ja 3. magneetit ja nyt vielä kansikin, kun ei enää pysynyt kunnolla kiinni. Nooh, tulittaa kuitenkin vielä niin täytyy kai teippailla tohon sitten joku viritys.. Oliko joku siirtänyt tän sisuskaluja johonkin muuhun boksiin, vai muistanko ihan väärin?

     
     
  20. #940
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    73
    Mites muuten se "uudempi" ebox? Tuleeko se ikinä tuotantoon vai onko se kuopattu jo?

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •