Sivu 29 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19252627282930313233 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 561 - 580 / 671

Aihe: Bolt Modi

  1. #561

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    ...
    Lainaus Alkuperäinen postaaja forge Näytä viesti
    ...
    Ihanko pelkillä 18500 akuilla käytetty? Sehän on selvä jos sinne kirraa 18650 tai 18500+kick niin kytkinosan plusnapa joutuu paljon suuremmmalle rasitukselle mihin se on suuniteltu.

    Kuinkas on muiden kromi bolteissa pinnoitteet kestänyt rungossa ja napissa? Itsellä uudenkarhea ja miettinyt ainakin napin lakkaamista.

     
     
  2. #562

    Vs: Bolt Modi

    Mulla on ollu Peleonilta tilatut lyhkäset 18650 akut käytössä Boltissa...kierre mennyt loppuun asti....tosin on joustakin lyhennetty että normaali 18650 akkukin uppoaa sisään. Tosin kun sen purkaa niin huomaa kuinka onnettomasti se originaali napa on siinä muovissa kiinni ja kuten yleensä on tiedossa niin ne piuhat sisällä on ohkaset ku hiukset. Laitoin ton hiotun pultinpään kiinni liimalla kun sen verran ohkanen toi muovilevy ettei siihen viittiny alkaa pop niittiä painaa ja varmaan olis halennut.

    Tilasin tässä kun Peleonilta muutenkin tilasin Mocca nestettä "Yllättävän hyvää kahvin makua...Dekangin nesteeksi...oikeastaan ainoa mitä dekangia käytän...tosin se pitää olla 24mg koska 18mg maistuu ihan tee litkulta"...niin tilasin huvikseni tuon Joyetechin 18650 v 2 kotelon http://www.litecigusa.net/Joye_ego_t...lhead.htm...on näköjään jotain volttisäätöjäkin siinä mutta varmaankin aika roju tuon kytkimen puolesta...no aika halpojahan nuo uudet kytkimet on siellä. Lukee muualla että kyseisessä laitteessa pitäisi käyttää Joyetechin akkuja että toimii...no sen näkee sitten herääkö se eloon noilla muilla. Tai sitten se vaan on joku akun ulkomitta juttu. Lavan Lambo on ihan liian iso päiväkäyttöön...olis aikoinaan pitänyt tilata se pikkumalli.

    Mutta Boltti on juuri käteen sopiva ja nappi oikeassa kohdassa ja höyryä mulle piisaa ihan peruskäyttöön. Eihän nuo Boltit paljon uutenakaan maksa mutta esim puff verkkokaupan osilla http://www.puff.fi/diy-modiosat-varaosat-c-52.html jää korjaus muutamaan euroon.
    Saisi tulla jousiakin sinne myyntiin ettei tarvi ite rakennella tai ulkomailta tilailla. Ei taida yhdessäkään suomalaisessa sähkötupakkaupassa olla jousia myynnissä...no ei ole ainakaan sattunut silmään.

     
     
  3. #563

    Vs: Bolt Modi

    Mun boltti on nyt Khameiralla huollossa. Saa uuden jousen ja napin, kun ei mun korjausyritykset tuottaneet tulosta. Tai uudet osat on jo paikallaan ja Bolt on taasen Itellan hellässä huomassa. Tais olla tuo alkuperäinen jousi niin vino, että ei mikään ihmekään, jos oli kapistuksella vähän kosketusongelmaa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  4. #564
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Mun boltti on nyt Khameiralla huollossa. Saa uuden jousen ja napin, kun ei mun korjausyritykset tuottaneet tulosta. Tai uudet osat on jo paikallaan ja Bolt on taasen Itellan hellässä huomassa. Tais olla tuo alkuperäinen jousi niin vino, että ei mikään ihmekään, jos oli kapistuksella vähän kosketusongelmaa.


    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  5. #565

    Vs: Bolt Modi

    Ihme kun tuo laite näinkin kauan on toiminut, nyt kun kattelee kuinka huono tuo alkuperäinen jousi oli.

    Täytyy muuten sanoa että tällä foorumilla on hieno meininki. Ihmiset tarjosivat apuaan, kun ei mun boltin korjausprojektista mitään tullut. Siitä iso kiitos.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #566
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Bolt Modi

    Siinä olis kyllä jollekin näppäräkäsiselle pieni sivubisnes.
    Huoltoa ja tuunausta

     
     
  7. #567

    Vs: Bolt Modi

    Eipä ole suomessa tullut kauppaa vastaan joka möisi eri jousia. Saahan noita itsekin väsättyä ja ulkomailta tilattua mutta luulisi menevän suomalaisissakin sähkörööki kaupoissa kaupaksi. Pitää kait laittaa puffille postia että hankkisi niitäkin.

    Onkos kellään kokemusta noista Liquan italialaisista nikotiininesteistä mitä finnvape välittää...tuli kokeeksi tilattua pari putelia kun niin halpoja olivat. No jos huonoja ovat tai mauttomia niin aika hyvin niistä kait saa parempia esim DV:n aromeilla...jos nyt ei täysin mitään tärpättiä ole.

     
     
  8. #568

    Vs: Bolt Modi

    XXX

     
     
  9. #569
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Bolt Modi

    +1

     
     
  10. #570

    Vs: Bolt Modi

    +1 täältäkin. Taisin ostaa oman pelen boldin pathfinderin hehkutuksien jälkeen kun halvalla lähti Puolan maalta. Aikaahan tuosta jo on ties kuinka kauan..

    Sillon oli RoughStack just vissiin levinnyt melko nopiaan, ja pianhan tuon alaosa tuli ruuvattua Boldiin kun totesin et passaa kierre. Eli 18350 akulla menty melkeen pelkästään, kun niin kivan kokonen paketti. Eikä tuo pässimmältä näytä omaan silmäänkään, koreilkoon toiset. Jousen vielä kun laittaa Boldista niin paranee vaan.

    Eli ainakin reilu 6kk menty ilman korjauksia vielä tällä 20e vehkeellä enimmäkseen, yksinkertaisuus on valttia eikä itku pääse jos putoaa.
    Pirkka Nemmy / EA Mod / GP Paps (+ Kick) / modattu Jazz piippu
    Tobeco Lite, Igo-L + W, Spheroid V2, Metis A7 + emännällä Piccolo V3, Spheroid V2

     
     
  11. #571
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KepuliK Näytä viesti

    Eli ainakin reilu 6kk menty ilman korjauksia vielä tällä 20e vehkeellä enimmäkseen, yksinkertaisuus on valttia eikä itku pääse jos putoaa.
    Just tän yksinkertaisuuden ja vahvan olemuksen takia valitsin tämän Boltin matkavehkeeksi lavatuben rinnalle ja nyt puolentoista kuukauden jälkeen taitaa kotonakin pöhistä enemmin Bolt kun Lava.

    On vaan niin hyvä toi Bolt ihan vakionakin, etten näe mitään tarvetta kickille ainakaan itselläni, kun hoyryttelen noita 2 ohm bogen kartoja tankeilla.Eikä maksanut kun 19.99€ poistomyynnissä PUFF:lla.

    En ole omistanut enkä höyrytellyt millään kallimmalla vehkeellä kun Lava v 1.5, mikä maksoi n.40€, joten ei ole sellaista vertailupohjaa noille kalliimmille modeille.

    Mulla kyllä höyryää hyvin myös Ego Mini LR bogen kartoilla koiran kanssa ulkoillessa.

    Että ei tässä ole sen enempää tullut hifisteltyä, kun ei ole oikein varaakaan ja akka laittaa hanttiin. ???

     
     
  12. #572

    Vs: Bolt Modi

    kyllä mulla bolt höyryää ihan huolella noitten volttivehkeitten rinnalla, tosin kickin avustamana. Mullakin kun on läjä kartoja sekaisin 2 ja 3 ohmin. Ovat ihan oivia pelejä boltin nokkaan, kick saa huolehtia tunnistamisesta.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  13. #573
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    25

    Vs: Bolt Modi

    Morjesta pöytään! Tuli tänään haettua Bolt ensihöyrykkeeksi. Ensimmäiset höyrytkin otettu nikotiinittomalla nesteellä, nikoja odotellessa Pariin kysymykseen jos saisi vastausta, niin olisi elo huolettomampaa:

    1. Onko Boltissa jonkinsortin lukitusta, ettei tuo nyt kuljetuksen aikana ala itsekseen höyryämään? Jos on, niin miten sen saa päälle ja pois? Paketissa kun ei ollut minkään valtakunnan ohjeita ainakaan.
    2. Kuuluuko asiaan pieni ritinä ja rätinä laitteesta, kun ottaa henkosia. Nappia kun painaa, niin kuuluu sellainen ikäänkuin löylyn kihahtelua minimuodossa

    Tattikset vastauksista,
    Ville

     
     
  14. #574

    Vs: Bolt Modi

    Oho, Itella oli kerrankin ripeä, ja bolt kotiutui. Eikun kädet täristen huolella teipattua pakettia aukomaan. Melkein tarvitsi sakset, niin hyvin oli Khameira paketin sulkenut.

    Bolt hyppysissä, ja ladattu 18500 akku kehiin. Kaivelin kickin rasiastaan, ja arvoin hetkisen kumpi oli toimiva ja kumpi risa versio. Eikun kokeilemaan. Uh.. ei tule höyryä. Risa kick, se takaisin rasiaan, ja toinen tilalle. Ei toimi. ??? Oliskohan akku sittenkin lataamaton. Toinen 18500 akku peliin. Mutta ei toimi. Nyt rupesi jo ihmetyttämään. Mikäköhän tässä nyt tökkii.

    Hetken arvoin asiaa, ja huvikseni ravistelin bolttia. Ööh, tuo akkuhan kolisee tuolla sisällä. ???

    Nyt alkoi pikku hiljaa palautua mieleen yksi syistä, miksi porukat näitä hot spring jousia käyttää. Mahtuu astetta isompi akku. Eikun jatkapala irti, ja akku + kick takaisin sisään. No nythän mä jo pääsin kierteitäkin käyttämään. Ihan kokonaan ei mennyt kiinni, jäi just tuollainen tiivisteen kokoinen rako. Mutta toimii. Hurraa.

    Nyt täytynee lukaista tämä triidi uudestaan läpi (taas kerran) ja etsiä mainintaa mistä noita sopivan kokoisia tiivisteitä saa. Sellainenhan se on hankittava. Bolt lyheni kivasti, en mä ainakaan tässä vaiheessa harkitse 18650 akkuja, kun noita 18500 on tullut hankittua pino.

    Suuret kiitokset Khameiralle nopeasta ja edullisesta palvelusta. Harvemmasta paikasta sitä saa näihin sähkiksiin ostaa varaosat asennettuina.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #575

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja wilmo Näytä viesti
    Morjesta pöytään! Tuli tänään haettua Bolt ensihöyrykkeeksi. Ensimmäiset höyrytkin otettu nikotiinittomalla nesteellä, nikoja odotellessa Pariin kysymykseen jos saisi vastausta, niin olisi elo huolettomampaa:

    1. Onko Boltissa jonkinsortin lukitusta, ettei tuo nyt kuljetuksen aikana ala itsekseen höyryämään? Jos on, niin miten sen saa päälle ja pois? Paketissa kun ei ollut minkään valtakunnan ohjeita ainakaan.
    2. Kuuluuko asiaan pieni ritinä ja rätinä laitteesta, kun ottaa henkosia. Nappia kun painaa, niin kuuluu sellainen ikäänkuin löylyn kihahtelua minimuodossa

    Tattikset vastauksista,
    Ville
    Boltissa ei ole lukitusta, mutta tuo nappi itsessään on suht jäykkä. Ei ole mulla koskaan taskussa ruvennut omillaan suhisemaan, ja kulkee mukana paljon.

    Ritinä ja rätinä on asiaan kuuluvaa, jos ei sitä kuulu, mä alan huolestua pahasti. Yleensä kunnolla rätisevät myös höyryävät kunnolla, jos ritinä puuttuu, jotain on pielessä, esim akkupäähän falskannut nestettä.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  16. #576
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    25

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Boltissa ei ole lukitusta, mutta tuo nappi itsessään on suht jäykkä. Ei ole mulla koskaan taskussa ruvennut omillaan suhisemaan, ja kulkee mukana paljon.

    Ritinä ja rätinä on asiaan kuuluvaa, jos ei sitä kuulu, mä alan huolestua pahasti. Yleensä kunnolla rätisevät myös höyryävät kunnolla, jos ritinä puuttuu, jotain on pielessä, esim akkupäähän falskannut nestettä.
    Loistavaa, kiitokset Akun sain myös ensin väärinpäin(?) (+ napa jousta vasten), mutta en ilmeisesti saanut mitään rikki, koska laite höyryää ihan ok.

     
     
  17. #577

    Vs: Bolt Modi

    No mä kick-versio nro 1:en käräytin, kun laitoin akun väärinpäin. Akku eikä bolt ei ollut moksiskaan. Sen jälkeen olen hiukan huolellisemmin katsonut mitenkä päin noita sisälle tungen.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  18. #578
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Bolt Modi

    Eipä noissa mekaanisissa modeissa mitään rikkimenevää ole, vaikka akun sinne nurinniskoin tyrkkäisikin.

     
     
  19. #579
    Höyrykonkari zapster's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    286

    Vs: Bolt Modi

    Tuntuu Bolt olevan kerrassaan loistava laite.
    Ostin omani kaverilta joka oli tuhonnut 510 liittimestä tiivisteen liian pitkällä plus päällä varustetulla kartolla. Vaihdoin piuhat paksumpiin ja tiivisteen päähän, toimii kuin uusi. Duunasin avaimenperän renkulasta uuden jousen ja nyt menee 18650 akkukin suoraan ilman välipalikkaa. Voltit modien jälkeen akusta 3,9, 510 liittimestä 3,9

     
     
  20. #580
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Bolt Modi

    Huhhuh että tulee boltistä tiukat löylty kahdella AW IMR 18350 akulla.
    Volttimittarilla kun vielä mittaisi, paljonko tulee oikeasti pihalle (vehkeen sisäinen resistanssi on aiki kova). Täysistä akuistahan tulee se 8,4V
    Mahtava vekotin. Vielä kun kickin kehtais hommata...

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •