Sivu 24 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14202122232425262728 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 461 - 480 / 671

Aihe: Bolt Modi

  1. #461
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jani86 Näytä viesti
    HUOM. juuri itellekkin tuli toi warthburg harmaa boltti, meni purkuun koska maalaan sen, niin on näköjään näis uudemmis bolteissa jo kunnon piuhat, aikasempi mulla oli sama mut piuhat oli pikkasen hiusta ohuempia varmaan jtn 0.20 nyt on jo normi paksuus mitä modeissakin tulee käytettyy oisko nyt 0.75 kokoa
    Hyvä juttu et on kunnon piuhat, ei tuu niitten kanssa ongelmia. On vaan ollut pajon kirjoituksia johtojen vahdoista...tietääpähän nyt tonkin

     
     
  2. #462
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    94

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hansgi Näytä viesti
    Eilen aamupäivällä kolahti postiluukusta harmaa Warre Bolt ja on siitä asti ollut höyryillä. 12 tuntia oon höyrytellyt DCT-kartolla n. 4ml eikä hiipumisesta ole tietoakaan.
    Todella hyvät höyryt ilman mitään kickiä. Akkuna on 18650 IMR 1600mAh ilman nänniä, mikä menee Bolttiin heittämällä ilman jatkopalaa ja jousta lyhentämällä paremmin.
    Todella hyvä laite, mukavasti käteen ja taskuun sopiva. Nykyiselle Lavalle v 1.5 ei häviä ollenkaan, parempi vaan kuljettaa mukana pienemmän kokonsa takia ja samat akut sopivat...olen erittäin tyytyväinen ja maksoi vaan 19.99€ tarjouksessa PUFF:ilta
    öö. Eiks tuo 2000mAh menis sit myös jos tämä kuva pitää paikkansa :O http://www.angelfire.com/folk/memorial/186502000.jpg
    Itekki nimittäin mietin Boltin hankintaa mut alkaa tulla putkelle pituutta jos jatkonki vielä pistää.

     
     
  3. #463
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mw2 Näytä viesti
    öö. Eiks tuo 2000mAh menis sit myös jos tämä kuva pitää paikkansa :O http://www.angelfire.com/folk/memorial/186502000.jpg
    Itekki nimittäin mietin Boltin hankintaa mut alkaa tulla putkelle pituutta jos jatkonki vielä pistää.
    18650 akut MENEE paikalleen. Riippuu ilmeisesti vähän Boltin jousesta että meneekö kierre ihan pohjaan asti. Mulla menee Panasonicin 18650 2200mAh akun kanssa, ilman jousen modaamista kiinni asti. Ja jousta voi aina vähän silpoa jos tuntuu ettei muuten mahdu.

     
     
  4. #464
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    18650 akut MENEE paikalleen. Riippuu ilmeisesti vähän Boltin jousesta että meneekö kierre ihan pohjaan asti. Mulla menee Panasonicin 18650 2200mAh akun kanssa, ilman jousen modaamista kiinni asti. Ja jousta voi aina vähän silpoa jos tuntuu ettei muuten mahdu.
    Mulla on kanssa Panasoncin 18650 2200 mAh akku, mikä menee vielä paremmin kiinni, tiedä sit olisko tota jousta edes joutunut pätkäsemään. Otin puoli kierrosta ylä- ja alapäästä pois sivuleikkureilla, niin ainakin menee hyvin. Jousi lähtee melko vaivattomasti pois kapeakärkisillä pihdeillä tai vastaavalla vekottimella, se ei ole millään kiinnitetty sinne pohjaan.

     
     
  5. #465

    Vs: Bolt Modi

    Hmm.. Bolt on nyt parina päivänä nikotellut. Ei anna virtaa kartolle, vaikka akku on vielä tuoreen kirjoissa. Kun avaa akkukotelon ja sulkee uudestaan, toimii taas. Mistäköhän ongelmasta toi voisi oirehtia? Jousi?

    Mulla bolt on siis vanhempaa mallia Welholta, ja täysin modaamaton. Multa ei onnistu jousen/piuhojen/kytkimen vaihto. En osaa, eikä ole kuumaliimaa tai kolvia. (en mä edes tiedä mikä kolvi on, muuta kuin 5-kirjaiminen sana .)


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #466
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    32

    Vs: Bolt Modi

    Tuli eilen postissa Bolt ja täytyy sanoa, että oikein hyvältä peliltä vaikuttaa. Vanha Lavatube hajosi (nappiongelma), joten sen tilalle tuon hankin, että sai nuo 18650 akut uudelleen käyttöön. Makoisat höyryt tuolla Boltilla lähtee ja nuo vanhat akutkin kestää mielestäni paljon pidempään kuin mitä lavassa aikoinaan.
    Volttien säädöillä en ite ole koskaan oikein saanut mitään ihmeellistä aikaan, joten tämä riittää vallan mainiosti ainakin eGot korvaamaan.
    Tätä voi helposti suositella muillekin!
    || Bolt || eGo Twist || Vivi Nova || Boge+tankki ||

     
     
  7. #467
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Hmm.. Bolt on nyt parina päivänä nikotellut. Ei anna virtaa kartolle, vaikka akku on vielä tuoreen kirjoissa. Kun avaa akkukotelon ja sulkee uudestaan, toimii taas. Mistäköhän ongelmasta toi voisi oirehtia? Jousi?

    Mulla bolt on siis vanhempaa mallia Welholta, ja täysin modaamaton. Multa ei onnistu jousen/piuhojen/kytkimen vaihto. En osaa, eikä ole kuumaliimaa tai kolvia. (en mä edes tiedä mikä kolvi on, muuta kuin 5-kirjaiminen sana .)
    Taitaa olla turha alkaa puhumaan jännitteiden mittaamisesta ja kaikenlainen korjaamisen ehdottelukin ilmeisen hyödytöntä..
    Olisko kierteiden puhdistus putkesta ja myös akkupään liittimen puhdistus mahdollista?

    Jos ei niillä lähde toimimaan, niin laita pikkuviallisena kuvan kanssa myyntiin tänne forumille ja tilaa uusi?
    Jos halua opetella korjaamista, niin tästäkin ketjusta löytyy kuvien kanssa ohjetta jne.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  8. #468
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Bolt Modi

    Jousihan tuosta käsittääkseni vaihtuu siten, että vanha nyppästään pois ja uusi painetaan paikoilleen.. Moisesta pitäisi kyllä jokaisen suoriutua, ainakin muutaman asennuskaljan jälkeen.

     
     
  9. #469
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Hmm.. Bolt on nyt parina päivänä nikotellut. Ei anna virtaa kartolle, vaikka akku on vielä tuoreen kirjoissa. Kun avaa akkukotelon ja sulkee uudestaan, toimii taas. Mistäköhän ongelmasta toi voisi oirehtia? Jousi?

    Mulla bolt on siis vanhempaa mallia Welholta, ja täysin modaamaton. Multa ei onnistu jousen/piuhojen/kytkimen vaihto. En osaa, eikä ole kuumaliimaa tai kolvia. (en mä edes tiedä mikä kolvi on, muuta kuin 5-kirjaiminen sana .)
    Koita venyttää jousta. Ota vaikka pihdeillä kiinni, nyppää irti, venytä esim. kaksilla pihdeillä(käsinkin tuollaista rimpulaa saa venytettyä).

    Seuraava veikkaus on johdon irtoaminen/katkeaminen keskinavalta. Saattaa pyörähtää sopivaan asentoon ja yhdistää hetken kun akunnapa kiinni kiertäessä pyöräyttää keskinapaa. Tuon korjaamiseen tarvisitkin sitten jo vähintään sen kolvin...

     
     
  10. #470

    Vs: Bolt Modi

    Kiitos kaikille ohjeista. Jousi tossa mulle ekana tuli mieleen, koska akun irrotus/uudelleen laitto saa sen taas toimimaan. Eikö se jousi ole millään kiinni? Jos sen voi vain nypätä irti ja tunkea takaisin?

    Ei ole talossa minkään sortin mittaria jännitteen mittaamiseen.

    Käykös toi kierteiden putsaus ihan talouspaperilla? Ja uusi noalox-kerros kierteiden pintaan? Vai pitäiskö siinä käyttää jotain järeämpää? Hiekkapaperia?

    Tutkailen tuota jousta huomenna, nyt pitää kohta lähteä töihin. Enpä viitsi purkaa sitä huomatakseni että en saakaan sitä pika pikaa takaisin.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  11. #471
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Bolt Modi

    En ole itse ihan vakuuttunut tuon noaloxin sähkönjohtavuudesta, varsinkaan jos sitä on paljon ja mukana roskaa yms.
    Älä ihmeessä käytä kierteisiin hiekkapaperia, mistä näitä luovia ideoita sikiää

    Eiköhän tuo lähde kierteistä pois jollain liinalla, sekä liottimella.. vesi/saippua/bensa/tärpätti/napalmi..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  12. #472
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Bolt Modi

    Aika monessa putkessa se jousi on vaan painamalla paikoillaan, ei sinäänsä ole edes mitään tarvetta alkaa sen kummemmin kiinnittelemään, kun hyvä kontakti tulee kuitenkin, jos jousi on napakasti laitoja vasten. Jos käytät jousta irti, voit silmämääräisesti tarkistaa josko on kontaktissa hapettumaa ja tarvittaessa hieraista n.800-1000 hiekkapaperilla pinnat puhtaiksi.

    Ei niitä kierteitä hiomaan kannata ruveta! Esim. alkoholilla, talouspaperilla ja vanupuikolla pääsee jo hyvinkin pitkälle ja puhdistuksen jälkeen Noaloxia (tai esim. tippa pienkone-/lukkoöljyä jos en ko. tavaraa kotoota löydy) väliin ja ei kun tulille!
    Kannattaa samalla putsata 510-liitin alkoholilla ja vanupuikoilla.

    Tuon kummempaa varmaankaan laitetta purkamatta asialle ei voi tehdä..

     
     
  13. #473

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Eikö se jousi ole millään kiinni? Jos sen voi vain nypätä irti ja tunkea takaisin?
    [..] Enpä viitsi purkaa sitä huomatakseni että en saakaan sitä pika pikaa takaisin.
    Tuo Boltin jousi ei ole mitenkään sen erikoisemmin kiinni putken pohjassa, se lähtee irti vetämällä. Jos sopivia kapeakärkisiä pihtejä ei ole saatavilla, vahvasta langasta (esim. karhulanka) voi tehdä U:n muotoisen silmukan. Silmukka pujotetaan putken sisään, jousen kierteiden väliin. Sitten jousen saa vedettyä pois.

    Kontaktien tarkistuksen ja puhdistuksen jälkeen jousi laitetaan takaisin survomalla se aluksi putken sisään, ns. huulille (menee ihan sormivoimin). Tämän jälkeen jousi painetaan pohjaan saakka esim. 18650-akun avulla.

     
     
  14. #474
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Bolt Modi

    Jeps. Nyt on sitten mullakin tämä tötterö. Tuli Puffista kotiutettua tuo "Warren harmaa", eikä toi mun mielestä yhtään pöllömpi väri ole, varsinkin kun hintaa katsoo.
    Heti kun sain ko. patukan himaan, vaihtui vakio pohjajousi hotspringiin; hyvin menee 18650 sisään ilman mitään rakoja. Kierteet oli vähän karhean oloiset, mutta pieni tippa öljyä ja oireet tiessään.

    Summa summarum; oikein soiva peli varsinkin jos hintaa katsoo. Vielä pitää metsästää saman värinen jatkopala ja potku sisään, niin eiköhän tuolla mennä pitkälle.

     
     
  15. #475
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Bolt Modi

    Ja se muistutukses, että jousi kirertyy myötäpäivään. Eli jos irroitat jousen boltista , niin irroita se vetämällä ja kirtäen jousta myötäpäivään, niin sillein lähtee paremmin...

     
     
  16. #476
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hansgi Näytä viesti
    Ja se muistutukses, että jousi kirertyy myötäpäivään. Eli jos irroitat jousen boltista , niin irroita se vetämällä ja kirtäen jousta myötäpäivään, niin sillein lähtee paremmin...
    [OT]

    ootko hansgi sama dude muron ja huudon puolelta?

    [/OT]
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  17. #477

    Vs: Bolt Modi

    Kiitos kaikille ohjeita jakaneille. Ei tälläinen keski-ikäinen naisihminen ole ikinä joutunut pulaamaan ja pelaamaan laitteiden kanssa. Ja vähänkin tarkkuutta vaativa työ jää tekemättä, kun en näe. Lukea vielä näen, niin enpä ole viitsinyt lukulaseja hommata, ne olis kuitenkin hukassa aina kun niitä tartteis, kun toiset prillit on päässä.

    Huomenna täytyy kokeilla paraneeko tuo kierteiden putsauksella/jousen venytyksellä. Tänään ei jaksa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  18. #478
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    [OT]

    ootko hansgi sama dude muron ja huudon puolelta?

    [/OT]
    en

     
     
  19. #479
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Kiitos kaikille ohjeita jakaneille. Ei tälläinen keski-ikäinen naisihminen ole ikinä joutunut pulaamaan ja pelaamaan laitteiden kanssa. Ja vähänkin tarkkuutta vaativa työ jää tekemättä, kun en näe. Lukea vielä näen, niin enpä ole viitsinyt lukulaseja hommata, ne olis kuitenkin hukassa aina kun niitä tartteis, kun toiset prillit on päässä.

    Huomenna täytyy kokeilla paraneeko tuo kierteiden putsauksella/jousen venytyksellä. Tänään ei jaksa.
    Itsellänikin alkaa tuo näkö olla vähän niin ja näin mutta tuli hankittua tällainen kaveri lukea se ei mun puolesta (vielä) osaa vaikka on niin esittävinään

     
     
  20. #480

    Vs: Bolt Modi

    Mistä sä ton löysit? Toi vois olla käyttökelpoinen, jos jotain tarkempaa joutuu näpertelemään. Enhän mä enää näe laittaa lankaa neulan silmään. Kickistä en mä niitä lukemia näe. Ruuvarilla käännetään täysille, ja sit sopivasti takaisinpäin


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •