Sivu 10 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 671

Aihe: Bolt Modi

  1. #181
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    78

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Tänään tupsahti black chrome bolt ja täytyy sanoa, että yllätyin positiivisesti. Potkii paremmin kuin eGo-/eGo-VV vaikka odotin samaa tasoa koska samoilla lukemilla suurinpiirtein mennään. Minilavatube tietty painii omassa sarjassaan suuremmilla tehoilla, mutta oiva peli tämä bolt ja nätti
    Mä olin aika (todella) tyytyväinen eGo vv:n toimintaan kovimmilla volteilla mut se hajos. Jos Bolt on vielä parempi niin wuppiduu!
    Gripper vv
    2x Echon akut, käytössä Bogen cartojen+lyhennetyn tankin kanssa
    Neljä 3,5ml tankkia + kolme 6ml puff tankkia
    Litkuja kokeillessa

     
     
  2. #182

    Vs: Bolt Modi

    Kyllä tuo mun mielestä hieman paremmin höyryttää ku eGO-VV 4,2v. Kokeilin just samalla dct-tankki&boge yhdistelmällä ja ei nyt kauheen suurta eroa, mutta jotenkin tuntuu enempi höyryä Boltilla irtoovan.

    Laitoin 510-eGo adapterin väliin ja sen kanssa miniconen ja sit tankin päälle, oon tottumu käyttää tuota conea myös eGo-akkujen kanssa koska en halua, että ilma virtaa vaan tulee imuvastusta enempi näin.

    edit. Älä Finnish sit odota liikoja mun hehkutuksen perusteella, voi olla, että cool ulkomuoto tekee mielelle jotain... mut näin vaan musta tuntuu. No, itse suosittelen kyllä bolttia on hintansa arvonen vekotin.

     
     
  3. #183
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Kyllä tuo mun mielestä hieman paremmin höyryttää ku eGO-VV 4,2v. Kokeilin just samalla dct-tankki&boge yhdistelmällä ja ei nyt kauheen suurta eroa, mutta jotenkin tuntuu enempi höyryä Boltilla irtoovan.

    Laitoin 510-eGo adapterin väliin ja sen kanssa miniconen ja sit tankin päälle, oon tottumu käyttää tuota conea myös eGo-akkujen kanssa koska en halua, että ilma virtaa vaan tulee imuvastusta enempi näin.

    edit. Älä Finnish sit odota liikoja mun hehkutuksen perusteella, voi olla, että cool ulkomuoto tekee mielelle jotain... mut näin vaan musta tuntuu. No, itse suosittelen kyllä bolttia on hintansa arvonen vekotin.
    Eipä tuo ole kuin paristokotelo, pohjimmiltaan.. ja siis hyvä 'aihio' vaikkapa Kickille.
    Vakiona irtoaa sen mitä akusta lähtee, kierteet surkeat ja johdot todella ohutta paukkulankaa.
    Pienellä fixailulla tästä tosin tullut se ykköslaite itselläni

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #184
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    175

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Eipä tuo ole kuin paristokotelo, pohjimmiltaan.. ja siis hyvä 'aihio' vaikkapa Kickille.
    Vakiona irtoaa sen mitä akusta lähtee, kierteet surkeat ja johdot todella ohutta paukkulankaa.
    Pienellä fixailulla tästä tosin tullut se ykköslaite itselläni
    Kerrohan mitä ot fixsaillu?

     
     
  5. #185

    Vs: Bolt Modi

    Itse ainakin olen jättänyt Boltin hyllylle toimintahäiriöiden takia. Höyryä tulee tai ei tule. Varmasti kelpo laite jos vähän fixaisi.

     
     
  6. #186
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    175

    Vs: Bolt Modi

    Eli jos sen potkun saa joskus hommattua,ni kannattako suosiolla hommata joku kunnon putki modi..ala` GGTS,DONI SS,SUPER T etc.ja unohtaa boltin kanssa suhraaminen?kertokaahan Bolt vapettajat joilla on kick et miten rokkaa!!

     
     
  7. #187
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Bolt Modi

    Vaihtelevasti. Kontaktihäiriöitä tulee kierteistä toisin, kuin ilman Kickiä. Hommaa ennemin joku vaihtoehtoinen putki, kuten Roughstack tai Cube.
    KGO & Twist

     
     
  8. #188

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Partizaani Näytä viesti
    kertokaahan Bolt vapettajat joilla on kick et miten rokkaa!!
    Tuolla Kick-ketjussa on muutamia kommenttejani juuri Bolt+Kick-yhdistelmästä. Ei minulla ole ollut ongelmia Boltin ja Kickin yhteispelissä. Kontaktipinnat pitää olla kunnossa, oli putki sitten mikä tahansa.

     
     
  9. #189
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    19

    Vs: Bolt Modi

    Mulla ei ole ollut mitään ongelmia. Hyvin on pelittänyt 2 jatkorinkulalla.

     
     
  10. #190
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    175

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Tuolla Kick-ketjussa on muutamia kommenttejani juuri Bolt+Kick-yhdistelmästä. Ei minulla ole ollut ongelmia Boltin ja Kickin yhteispelissä. Kontaktipinnat pitää olla kunnossa, oli putki sitten mikä tahansa.
    OK!miulla on just tuo kyseinen kromi bolt..se on tuolla kaapissa odottamassa sitä kickkiä..ja kuumat jouset on myös matkalla bolttiin.. katotaan miten sit käy kun saan kickin kiinni..

     
     
  11. #191
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Partizaani Näytä viesti
    Kerrohan mitä ot fixsaillu?
    Vaihdoin omaksi ilokseni mukavamman kytkimen, samalla paksummat piuhat ja automaattisulake sisään.
    Tänään sain tuohon teleskooppiputken ja nyt sopii hyvin sisään 18350 - 18650 + Kick
    Samalla kun tuli tuo uusi putki, niin voikin nakata kaikki jouset puuhalootaan odottamaan jos niitä vielä joskus tarvisi johonkin..


    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  12. #192

    Vs: Bolt Modi

    ^ Oletko itse värkännyt tuon teleskooppiputken, vai hankkinut sen jostakin?

     
     
  13. #193
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    ^ Oletko itse värkännyt tuon teleskooppiputken, vai hankkinut sen jostakin?
    Ostin forumin kautta. Se on alumiinia ja toi musta on vaan teippiä liukuesteeksi.. ja tavallaan jopa paremman näköinenkin.
    Alin tuubi voisi olla aavistuksen pidempi, nyt jää 18650 + kick yhdistelmällä kierrettä näkyviin.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  14. #194

    Vs: Bolt Modi

    Kyllä tuo hyvältä ja ennen kaikkea käytännölliseltä näyttää! Itse olen käyttänyt Bolteissa Kickkien kanssa yhtä jatkoa 18490:n ja kahta 18650:n kanssa. Toiminnallisesti ei ole ollut kummassakaan ongelmia. Jostain kumman syystä ("hifistelyä"?) on vain mielessä käynyt, että voisihan sitä alkaa katsastelemaan eri näköisiäkin putkia... Ja tuo teleskooppiratkaisu vaikuttaa kyllä loistavalta!

     
     
  15. #195

    Vs: Bolt Modi

    Mistäs noita boltin kytkimiä sais järkevään hintaan?

     
     
  16. #196
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    78

    Vs: Bolt Modi

    Eräs käyttäjä kehui ihan stock/modaamatonta Bolttia kyllä varsin hyväksi ja varmatoimiseksi. Kickin myötä kuulema ihan mahti peli. No kuhan nyt pääsee sillä höyryämään niin kattoo sit, kick sit jossain vaiheessa kun on taas saatavissa.
    Gripper vv
    2x Echon akut, käytössä Bogen cartojen+lyhennetyn tankin kanssa
    Neljä 3,5ml tankkia + kolme 6ml puff tankkia
    Litkuja kokeillessa

     
     
  17. #197

    Vs: Bolt Modi

    ^
    Et todennäköisesti viitannut meikäläisen kommentteihin, mutta pistän silti lusikkani soppaan.

    Ensimmäinen Bolttini (punaiseksi maalattu) toimi sellaisenaan aivan kuten pitikin (jatkopalan kanssa ja ilman). Kierteet tosin vaikuttivat alusta pitäen sen verran nahkeilta, että tuumasin niiden parantelua tehtävälistalle. Ensimmäisen Kickin saapumisen myötä Bolt toimi edelleenkin loistavasti sen kanssa, ilman mitään modauksia. Päädyin kuitenkin varmuuden vuoksi rapsuttelemaan muutamat maaliroiskeet pois jatkopalan sisuksista, vaihtamaan jousen sekä käsittelemään kontaktipinnat ja kierteet Noaloxilla. En tiedä, kuinka hyvin Bolt&Kick -yhdistelmä olisi toiminut pitemmän päälle ilman moisia operaatioita, kun ongelmia ei ollut aikaisemminkaan.

    Kun kromattu Bolt saapui, sen kanssa ei tullut tehtyä noita "maaliroisketoimenpiteitä". Muilta osin toki puhdistin myös siitä kontaktipinnat ja kierteet. Eipä ole ollut ongelmia tuonkaan (+ Kickin) kanssa.

     
     
  18. #198

    Vs: Bolt Modi

    Mulla on ollut Bolt käytössä 7 viikkoa, Kick saapui joskus viikko sitten. Toi mun laite on toiminut hyvin, ei mitään häiriöitä eikä ongelmia ainakaan tähän asti.



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  19. #199

    Vs: Bolt Modi

    Minä on tykästynt tohon omaan black chrome bolttiin joskin sormenjäkä saa vähän väliä pyyhkiä ;-)
    Vielä kun sais siihen sen kickin (jos jollain ylimääräistä, tuskin..., niin saa tarjota) niin se saattas jopa ohittaa minilavan joka on kyllä kanssa mainio vekotin kun tuo Boltti ei ilman kickiä jaksa pyörittää noita 3 ohmin karto-tankkeja, mut matalaohmisilla pelittää mainiosti

     
     
  20. #200
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    175

    Vs: Bolt Modi

    Meneekö kellään bolttiin suoraan GoodSense Vapor 306DCA kiinni ilman adapteria?et onkohan noissa kierteissä eroja..306 ato kyllä menee ilman mitään ongelmia..

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •