Sivu 9 / 38 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011121319 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 741

Aihe: mopottelevat höyryilijät

  1. #161
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Täältä on tullu kumeja ostettua http://www.mynetmoto.com/motorradrei...p_renkaat.html

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  2. #162
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Activene Näytä viesti
    ....Erinomainen sivusto mp-asioihin.
    Mikäs siinä jos tykkää
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  3. #163
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    Mikäs siinä jos tykkää
    Samat sanat
    Tosin saattaa sieltä japanin pyöriä harrastavalle löytyä ihan asiaakin. HD/Buell osio aika hiljainen...

     
     
  4. #164
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Activene Näytä viesti
    Ei muuta kuin tuonne http://www.moottoripyora.org/keskustelu/forum.php selailemaan....Erinomainen sivusto mp-asioihin.
    ainakin jos ei verenpainetta muuten saa nousemaan

     
     
  5. #165
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    perkeleen hyvä ja halpa pulju toimitus 7 päivää ja on "paisto tuoreita" kumeja toisin kuin joskus suomesta saa
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  6. #166
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Ketjut ja rattaat sai tilattua Hollannista halvalla... en muista firman nimeä... joku ehkä muistaa. Rahat joutuu lähettämään etukäteen tilisiirrolla niiden tilille, mutta tavarat tulee perille. Itse ostin uuden DIDIN ratas/ketjupaketin tuolta about 150e.

     
     
  7. #167
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    En itse laittaisi kuin DIDIN ketjuja ja rattaita... rasvattuna kestää vähintään 100 tkm.

     
     
  8. #168

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    trike
    kuplan tekniikkahan siinä on josta johtuen hieman eksoottisempi vaihdekaavio
    Onkos tämä muuten kotomaassa kasattu vai tuotu valmiina EU rekisteröitynä jostain? Englannissahan tätä myydään kittinä, jos jotain kiinnostaa niin Mark Evans on filmannu aiheesta sarjan trike is born. Sinällään vähän kiinnosteleekin kun on tullu himpan kansanvaagenin parissa ropattua ja eikös tota ajella ihan normi auto kortillakin.
    Bombshell on parhautta!

     
     
  9. #169

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoker Näytä viesti
    En itse laittaisi kuin DIDIN ketjuja ja rattaita... rasvattuna kestää vähintään 100 tkm.
    Niin saattaa jossain vehkeessä ja tietyllä ajotavalla kestääkin. Kyllä mulla on ketjut valmiit viimeistään 30tkm:n jälkeen, vaikka kuinka niitä hoitaisin. On ollut käytössä DID:n ketjujakin. Toki ketjun vahvuus vaikuttaa asiaan paljonkin.

     
     
  10. #170
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja james_III Näytä viesti
    Onkos tämä muuten kotomaassa kasattu vai tuotu valmiina EU rekisteröitynä jostain?
    saksan tuonteja, siellä kasattu ja tietääkseni b-kortti riittää. ilmeisesti saksassa saaneet joitakin malleja rekisteröityä myös ajettaviksi ilman kypärää

     
     
  11. #171

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JPI666 Näytä viesti
    Minkä merkkisestä pyörästä kyse?
    Renkaita saa esim. täältä:
    http://www.mprengas-online.com/
    Tosin aika samaan hintaan saa suomen kaupoista, ellei jopa halvemmalla.
    busa, misukan rengasta ajattelin ostella. nyt ollu pirellin diablo. se o vaa nii saakelin liukas pienellä kostealla tai aamun viileällä ja hidas lämpenemään. Pari kertaa viime kesällä pulssi nous 200 ku alko suttailemaa reilussa vauhissa kaarteessa.

     
     
  12. #172

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Pitäähän meikäläisenkin näin tuoreena höyryttelijänä ilmoittaa että löytyy myös mopo tallista. Kesään enää vain odotelleessa.

    - Triumph daytona 955i vm-01

    18490 Ambassadeur, Smok woo, The good old lavatube

     
     
  13. #173
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Kiva mopo. Haaveissa samanlainen. Liian kallis mulle kuitenkin.

     
     
  14. #174
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Kommentteja kaipailisin seuraavista ostoksista, kun ekaa kertaa ostelen mp-ajovarusteita:

    Kypärä



    Takki



    Housut



    Hanskat



    Kengät



    Kauluri!




    Hinnaksi näille tulis 259 € + postikulut. Onko ihan jees ensivarusteiksi?

     
     
  15. #175
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Kommentteja kaipailisin seuraavista ostoksista, kun ekaa kertaa ostelen mp-ajovarusteita:

    Kypärä



    Takki



    Housut



    Hanskat



    Kengät



    Kauluri!




    Hinnaksi näille tulis 259 € + postikulut. Onko ihan jees ensivarusteiksi?
    Fiksuna ostat takin sisälle selkäpanssarin ja parempi olisi pitkävartiset kengät. Muuten aloituspaketiksi ok. Riippuu vähän käytöstä, mutta housuiksi ja takiksi paremmilla suojilla olevaa, jos meinaat enemmänkin pärräillä. Hanskoiksi kelpaa/kannattaa ostaa kevyemmät ainakin kaupunki/lähiö pyörimiseen.


    Itse olen tosin erilainen ja ajan shortseilla t-paita päällä helteellä 250km/h. Siinä ei enää suojatkaan auta jos menee puuta päin.

     
     
  16. #176
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoker Näytä viesti
    Fiksuna ostat takin sisälle selkäpanssarin ja parempi olisi pitkävartiset kengät. Muuten aloituspaketiksi ok. Riippuu vähän käytöstä, mutta housuiksi ja takiksi paremmilla suojilla olevaa, jos meinaat enemmänkin pärräillä. Hanskoiksi kelpaa/kannattaa ostaa kevyemmät ainakin kaupunki/lähiö pyörimiseen.


    Itse olen tosin erilainen ja ajan shortseilla t-paita päällä helteellä 250km/h. Siinä ei enää suojatkaan auta jos menee puuta päin.
    Laitan vielä lisäystä, että edullisestikkin saa. Motonetin selkäsuoja näytti kunnolliselta ja siellä on vähän väliä tarjouksia takeista ja housuita, esim Richa ja nahkavermeistä.

     
     
  17. #177
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoker Näytä viesti
    ajan shortseilla t-paita päällä helteellä 250km/h.
    Jos ei tällä heru niin ei sitten millään...

     
     
  18. #178
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Kesähelle, shortsit ja t-paita. Ajelen menemään enkä polta bensaa Kovat jätkät ei käytä fossiilisia

     
     
  19. #179

    Re: Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoker Näytä viesti
    Fiksuna ostat takin sisälle selkäpanssarin ja parempi olisi pitkävartiset kengät. Muuten aloituspaketiksi ok. Riippuu vähän käytöstä, mutta housuiksi ja takiksi paremmilla suojilla olevaa, jos meinaat enemmänkin pärräillä. Hanskoiksi kelpaa/kannattaa ostaa kevyemmät ainakin kaupunki/lähiö pyörimiseen.


    Itse olen tosin erilainen ja ajan shortseilla t-paita päällä helteellä 250km/h. Siinä ei enää suojatkaan auta jos menee puuta päin.
    Mun mielestä tuollaset hanskat menee aivan hyvin siviiliajosskin, ja kaatumisen sattuessa osaa arvostaa että niissä on hieman kulutuspalaa. Kengät tosiaan mieluusti pitkävartiset ja jäykät että estävät nilkkaa vääntymästä ympäri.

    Toki aika pitkälle käytön mukaan kannattaa valita, ajovarusteisiin kun saa vielä helpommin uppoamaan rahaa kuin tähän harrastukseen.

     
     
  20. #180
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: mopottelevat höyryilijät

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoker Näytä viesti
    Laitan vielä lisäystä, että edullisestikkin saa. Motonetin selkäsuoja näytti kunnolliselta ja siellä on vähän väliä tarjouksia takeista ja housuita, esim Richa ja nahkavermeistä.
    No tulihan sielä motonetis sit käytyä... kainaloon jäi kypärä ja takki Ajattelin et noi on hyvät alkuvarusteet et niillä pääse sit testailemaan pyöriä kun kelit rupeaa sallimaan sitä

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •