Sivu 10 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 225

Aihe: Oval V6 VV

  1. #181
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: Oval V6 VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja antti_h Näytä viesti
    Uusi versio tulossa.

    http://s-cigarette.en.alibaba.com/vi...cigarettes.jpg

    1.2012 newest 3.0~6.0v Ovale variable voltage
    2.big battery capacity 1800mah.
    3.for 510,ce3,ce4 atomizers
    4.smart cellphone shape, color customized with 100sets except black and white.
    5.LCD display voltage

    Muuttuukohan hinta ja onkohan kestävämpi?
    Hmm.. Amperage Limiting to 2.5 amps

     
     
  2. #182
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Oval V6 VV

    Ei laita 1,5 DCCitä?
    KGO & Twist

     
     
  3. #183
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Oval V6 VV

    itse nyt paahtanut noita lr-bogeja matalalla asetuksella menemään ja toimii kyllä ihan helevetin hyvin. aamulla kun vetää höyryt 24mg lientä niin melkein yhtähyvän nikotiinisävärin saa kuin analoogisesta (ei ihan, mutta melkein) ja alkaa suolikin ilmoitella saapuvasta lähetyksestä.
    toistaiseksi kaksi miinusta olen laitteessa havainnut:
    -akkukesto 16340 akuilla aika heikko, katsotaan tilannetta uudestaan kun 18350:t kotiutuu
    -syvennyksessä oleva ato-liitin estää tankkikäytön ilman jatkopaloja kokolailla täysin
    laitteen yleinen habitus vaikuttaa melko lelulta mutta jos tuota käsittelee kuin hiertynyttä vittua niin eiköhän se hintansa kerkeä hankkimaan

     
     
  4. #184
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Oval V6 VV

    ainakin nuo liekkikuvioiset 18350:t on sitten ihan helevetin tiukat survottavat. ihan hirvitti että mahtuuko mutta meni ne sinne lopulta väkivaltaa käyttäen. jotenkin vaan järkeilin että 18350 on noin millin pidempi kuin 16340, ei ollut, oli ehkä lähempänä 3 milliä pituus ero

     
     
  5. #185

    Vs: Oval V6 VV

    AW IMR 18350 menee heittämällä sisään. Noita ja AW RCR123 käyttänyt.

     
     
  6. #186
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Oval V6 VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    itse nyt paahtanut noita lr-bogeja matalalla asetuksella menemään ja toimii kyllä ihan helevetin hyvin. aamulla kun vetää höyryt 24mg lientä niin melkein yhtähyvän nikotiinisävärin saa kuin analoogisesta (ei ihan, mutta melkein) ja alkaa suolikin ilmoitella saapuvasta lähetyksestä.
    toistaiseksi kaksi miinusta olen laitteessa havainnut:
    -akkukesto 16340 akuilla aika heikko, katsotaan tilannetta uudestaan kun 18350:t kotiutuu
    -syvennyksessä oleva ato-liitin estää tankkikäytön ilman jatkopaloja kokolailla täysin
    laitteen yleinen habitus vaikuttaa melko lelulta mutta jos tuota käsittelee kuin hiertynyttä vittua niin eiköhän se hintansa kerkeä hankkimaan
    18350 AW IMR:t menee heittämällä. Mun tarvii ladata akut 2 päivän välein. Jos käyttäis pelkkää tätä niin kestäis ehkä just yhden päivän.

    510-510 + 510-eGo adaptereilla tosta saa just hyvän mega dual coileille. Pelkkä 510-eGo adapterikin riittää, mutta silloin logo jää rungon reunan alle piiloon. Tankkikäyttöön 510-510 adapteri on liian lyhyt, mutta 510-eGo adapteri on mainio.

    Vähän lelultahan tää tuntuu, mutta halpa oli. Harmittaa 4,2 / 4,5 V asetuksen puuttuminen, mutta katsotaan mitä versio 2 tuo mukanaan. :P
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  7. #187
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Oval V6 VV

    repäsin luottoliekeistä suojauspiirit hitusvinkulaan, oli jo murjonut -navan jouset niin littuun että piti pihdeillä venytellä takaisin jos mieli 16340 akkua käyttää
    eli jos lähipäivinä lehdessä on hampaaton savolaismies naama palovammoilla niin se olen sitten minä

     
     
  8. #188
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    482

    Vs: Oval V6 VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    repäsin luottoliekeistä suojauspiirit hitusvinkulaan, oli jo murjonut -navan jouset niin littuun että piti pihdeillä venytellä takaisin jos mieli 16340 akkua käyttää
    eli jos lähipäivinä lehdessä on hampaaton savolaismies naama palovammoilla niin se olen sitten minä
    Muista sitten videoida tapahtuma
    Laitteet: EBOX ONE


     
     
  9. #189
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Oval V6 VV

    Tuli tossa mieleen kokeilla ovaalia drippailuvehkeenä. Ihan perus-510 ja dripshield. Mukavan kokoinen ja runsashöyryinen paketti. Tuo dripshieldi tekee vehkeestä silmääkin miellyttävämmän. Juuri kun ajattelin että tääkin joutaa kiertoon, mutta ei sittenkään. Näin tää on ihan kelpo paketti.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  10. #190
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Oval V6 VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Tuli tossa mieleen kokeilla ovaalia drippailuvehkeenä. Ihan perus-510 ja dripshield. Mukavan kokoinen ja runsashöyryinen paketti. Tuo dripshieldi tekee vehkeestä silmääkin miellyttävämmän. Juuri kun ajattelin että tääkin joutaa kiertoon, mutta ei sittenkään. Näin tää on ihan kelpo paketti.
    Minkälaista atoa käytät? Ohmit lähinnä kiinnostaa.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  11. #191
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Oval V6 VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 95410 Näytä viesti
    Minkälaista atoa käytät? Ohmit lähinnä kiinnostaa.
    Mitä toi joyen perus 510 ny on, olisko 2.4 ohmia
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  12. #192
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: Oval V6 VV

    Aamupäivällä suoritin elimensiirron, eli siirsin Ovalin rojut suurempaan boxiin. Boksina on se 2x18650 mitä moni modaaja tuntuu käyttävän.

    Jännittää nähä miten pitkälle potkua riittää isoilla akuilla

     
     
  13. #193
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Oval V6 VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Timohe Näytä viesti
    Aamupäivällä suoritin elimensiirron, eli siirsin Ovalin rojut suurempaan boxiin. Boksina on se 2x18650 mitä moni modaaja tuntuu käyttävän.

    Jännittää nähä miten pitkälle potkua riittää isoilla akuilla
    Jos tähän viitsit tehdä foorumille kunnon rautalankaohjeet niin :-* :-* :-*

    Tarvikkeiden ostopaikat jne.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  14. #194
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: Oval V6 VV

    Itse käytin tätä koteloa:
    http://www.ebay.co.uk/itm/1pc-18650-...item2565ae9189

    Kotelosta joutuu muokkaamaan nuo akkujen kontaktit niin että akut on sarjassa, eikä rinnan.

    Se ovalin oma liitin kannattanee heittää roskiin ja vaihtaa uus suljettu tilalle, noitahan on monessa suomi-kaupassakin.



    Siinä kuva omasta. Piirilevyä pitää nostaa ~3-4milliä ylöspäin jotta nappi toimii, eli esimerkiksi pisarat kuumaliimaa, parin minuutin kuivuminen ja vähän hienosäätöä.
    Kun oikea korkeus ja asennuskohta löytyy (nappi toimii kivasti kuten alkuperäsessä kotelossa) niin piirelevy kantsii kiinnittää tosi tukevasti, siihen kohdistuu melkolailla voimaa
    nappia painettaessa. (tuokaan määrä kuumaliimaa mitä käytin ei pitänyt tarpeeksi, ehkä jos olisin karhentanut muovin sisäpintaa paremmin)

    Tässä kotelomallissa oleva reikä yläpäässä sopi just kivasti noille ledeille, asetin vaan kohalle ja kuumaliimaa sisä ja ulkopuolelta niin hohtaa kivasti mut ei häikäse.


    Onnea matkaan!


     
     
  15. #195
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Oval V6 VV

    jaahas, liitin paskana

     
     
  16. #196
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    23

    Vs: Oval V6 VV

    tervehdys !

    itse käyttänyt pelkästään oval v6 reilun viikon laite toimii punaisilla AW imr 18350 3,7 700mAh akuilla kuin unelma johon olen tyytyväinen,mutta kun laittaa keltaiset ultrafire xsl 18350 1200mAh 3,7 v akut niin alkaa jumiutuminen valot jää palamaan ja kaikkea muutakin häiriöö mutta AW akuilla ei mitään häiriöö mikäköhän moisen aiheuttaa kellään tietoa ??
    Laitteet:innokin iTaste SVD:RSST

     
     
  17. #197

    Vs: Oval V6 VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanes Näytä viesti
    tervehdys !

    itse käyttänyt pelkästään oval v6 reilun viikon laite toimii punaisilla AW imr 18350 3,7 700mAh akuilla kuin unelma johon olen tyytyväinen,mutta kun laittaa keltaiset ultrafire xsl 18350 1200mAh 3,7 v akut niin alkaa jumiutuminen valot jää palamaan ja kaikkea muutakin häiriöö mutta AW akuilla ei mitään häiriöö mikäköhän moisen aiheuttaa kellään tietoa ??
    drunk or troll?

     
     
  18. #198
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    23

    Vs: Oval V6 VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vilfred Näytä viesti
    drunk or troll?


    ei valitettavasti oo mikään trollaus vaan täyttä totta ! ja esim just trustin akuilla ei onnistu volttien vaihto kuin harvoin laite menee niillä jumiin AW akuilla ei ole ongelmaa !
    Laitteet:innokin iTaste SVD:RSST

     
     
  19. #199
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    23

    Vs: Oval V6 VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanes Näytä viesti
    tervehdys !

    itse käyttänyt pelkästään oval v6 reilun viikon laite toimii punaisilla AW imr 18350 3,7 700mAh akuilla kuin unelma johon olen tyytyväinen,mutta kun laittaa keltaiset ultrafire xsl 18350 1200mAh 3,7 v akut niin alkaa jumiutuminen valot jää palamaan ja kaikkea muutakin häiriöö mutta AW akuilla ei mitään häiriöö mikäköhän moisen aiheuttaa kellään tietoa ??

    nyt ladattu toinen pari kyseisiä ultrafire akkuja ja ne toimii moitteetta ?? aika merkillinen juttu
    Laitteet:innokin iTaste SVD:RSST

     
     
  20. #200
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    47

    Vs: Oval V6 VV

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    On jo myynnissä, nyt vaan valitettavasti ukvapers on suljettu hakkeroinnin takia, joten en saa kaivettua linkkiä. Siinä kyllä mainittiin rungon olevan vahvempaa materiaalia.
    30 taalaa

    http://www.discountvapers.com/ovale-...vv-body-black/

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •