Sivu 9 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 202

Aihe: Vapecraft By Cold Air-tiivistelinja

  1. #161
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    156
    Itellä kohta kaapissa ollu kuukauden toi neste, ei uponnu lainkaan raakana. Tarttis tässä joskus keretä testaan
    Putket: Swan 18350 & 18650, Diablo Reaver, Da ironzmodz Copper

    Boxit: Dual 18650 Larma dna30, 5600mah lipo sx350 60w diy

    Atot: H-Atty, Kayfun v4, Kayfun 3.1ES, Zenith v2, In'Ax Mk2R,
    Copper Quasar

     
     
  2. #162
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Ensimmäinen tutustuminen tähän...
    Oikein miellyttävä tuttavuus, full VG-pohjaan tehtynä. Makeahko marja/hedelmä (kirsikka?), jossa ujo salmiakki (lähempänä lakua). Ihan jees, ei ihan adv, mutta varmaankin tulee tilattua lisää varastoon

     
     
  3. #163
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tuli puteli tätä hommattua, laitoin snadisti yli 20% tiivaria ja joku 65/35 vg/pg.
    En jaksa kypsytellä eli suoraan subtankkiin meni ravistuksen jälkeen.
    Pakko laimentaa tota vähän koska nyt siinä on liikaa makua, muuten ihan ok maku, ehkä jopa adv laimennuksen jälkeen.
    Salmiakin makua saa etsimällä etsiä ja joskus sitä löytää vähän juicy fruit on varmaan yks ainesosa mitä tässä käytetty, sen maisto heti.

     
     
  4. #164
    Cthulhu's candy extreme nam, eri hyvä verrattuna tavalliseen.
    Omasta mielestä tuosta löytyy kirsikkaa sitruunaa ja mahollisesti appelsiinia, salmiakkia löytyy sentään ja on aika herkullinen salmiakki, tava versiosta en löytänyt salmiakkia edes mainittavaksi. Ainu huono puoli näyttää olevan ettei o-renkaat kestä tuota nestettä, cthulhu tankista on piipun o-rengas halkeillut karkkia höyrytellessä, noo niitä saa lisää kaupasta. Kyllä tää adv menisi hyvin sen verran hyvin vivahtelee nuo eri hedelmät tuolta joukosta ettei tähän ainakaan viidessä päivässä ole kyllästynyt.
    Ed: korjaus tuo neste sittenkin turvottaa o-renkaita, ja tämän takia on o-rengas on nirhautunut piippua vasten.
    Viimeksi muokannut Juha91; 10.08.15 kello 08:20.

     
     
  5. #165
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    18
    Cthulhun extremeä täällä kans. Pirun hyvää! Ei voi muuta kuin kiittää kehittäjää ja Vapetaloa. Just sopivan salmiakkinen

     
     
  6. #166
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Kai tuo extreme pitää testata, vaikka mulla on jo noita Copsan salmiakkeja muutamaa laatua

     
     
  7. #167
    tuli tilattua 3 pulloa extremeä, eka ns premium tiivari mitä kokeilen. Minkä sekotus suhteen ootte kokenu parhaaks? Itellä 80% vgtä pohjana

     
     
  8. #168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    tuli tilattua 3 pulloa extremeä, eka ns premium tiivari mitä kokeilen. Minkä sekotus suhteen ootte kokenu parhaaks? Itellä 80% vgtä pohjana
    Ite kokeilin useemmalla eri pohjalla mutta tykkäsin eniten pelkään vg pohjaan 20% suhteella tehtynä. 20% käyttäsin ite pohjaan kuin pohjaa ja jos tuntuu että on liikaa makua lantraa vähän.

     
     
  9. #169
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Ite kokeilin useemmalla eri pohjalla mutta tykkäsin eniten pelkään vg pohjaan 20% suhteella tehtynä. 20% käyttäsin ite pohjaan kuin pohjaa ja jos tuntuu että on liikaa makua lantraa vähän.
    annoitko seistä sen pari päivää? niin tossa suositellaan mut salmiakit tunnetusti ei tarvi hirveesti kypsymistä. toisaalta on tossa muutakin ku salmiakkia

     
     
  10. #170
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    annoitko seistä sen pari päivää? niin tossa suositellaan mut salmiakit tunnetusti ei tarvi hirveesti kypsymistä. toisaalta on tossa muutakin ku salmiakkia
    Paskan marjat mitään kypsyttelyä imailee ääntä kohti niin nopiaa ku pystyy ite tein joka päivälle uuden satsin ettei salmiakki häviäis yhtään :P

     
     
  11. #171
    Ensipurasut otettu raakana ja ei tässä kyl salmiakkia mun mielestä ole vaan tollanen suht mieto laku. Piti viel tarkistaa et varmasti on extremeä ja kyllä oli. No ootellaan jos tää maku tästä viel muuttuu, ihan jees tää on tälläsenäkin mut odotin kyl salmiakkimaisempaa makua

     
     
  12. #172
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Odottaa kans tiivari pullo extremeä kokkailua..

     
     
  13. #173
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Ensipurasut otettu raakana ja ei tässä kyl salmiakkia mun mielestä ole vaan tollanen suht mieto laku. Piti viel tarkistaa et varmasti on extremeä ja kyllä oli. No ootellaan jos tää maku tästä viel muuttuu, ihan jees tää on tälläsenäkin mut odotin kyl salmiakkimaisempaa makua
    Itekkin ootin enemmän salmiakki mutta on siinä reilusti enemmän salmiakkia kuin tavallisessa versiossa, omaan makuun se oli kyllä salmiakkinen eikä lakritsinen tämä on taas kyllä maku asia

     
     
  14. #174
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Tässä ku höyrytellyt extremeä nii omasta mielestä maistuu salmiakki aika vahvasti Normi versioo en oo maistanu mut hyvää tää on

     
     
  15. #175
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Ei maistunut Extremessä salmiakki lainkaan, ainoastaan joku makea karkki
    Olen vissiin vähän "allerginen" noille makeille litkuille... Suussa maistuu ensin se ällömakea ja sit ei maistu enää mikään muu

     
     
  16. #176
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Hyvin maistuu extremessä salmiakki ja nimeomaan salmiakki, ei lakritsi. Itselle tuo 20 % on vähän turhan paljon vaikka kohtuu voimakkaista mausta tykkäänkin. Seuraava satsi tarvii tehdä vähän miedommaksi. Summa summarum: erinomainen neste!

     
     
  17. #177
    varmaan riippuu täysin mihin pohjaan tekee. Itse tein 90% vg litkuun niin voi olla et johtuu siitä.

     
     
  18. #178
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    varmaan riippuu täysin mihin pohjaan tekee. Itse tein 90% vg litkuun niin voi olla et johtuu siitä.
    Mä oon tehny pelkään vghen ja salmiakki siin maistuu.

     
     
  19. #179
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Kans tein pelkkään VG:eehen ja kyl salmiakki maistuu..

     
     
  20. #180
    Nyt päivän kypsytyksen jälkeen on anis tullu enemmän pinnalle ja toi karkkimaisuus on vaisumpi. Kerrostuu kyl pullossa viel mut niin se tuppaa ton aniksen kanssa olevan omissakin sekotuksissa

    ihan jees salmiakki neste ja ei pahan hintanenkaan. Ehkä mä odotin liikaa vaan ku oli eka ns premium tiivari mitä olen kokeillut

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •