Sivu 58 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848545556575859 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,141 - 1,160 / 1179

Aihe: Kaamein e-neste kokemuksesi.

  1. #1141
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    Jätäppä se mehu kuitenkin muhimaan pahan päivän varalle. Se voi maistua ihan toimivalta ajan kanssa ja sitten kun tulee se yök-efekti sen jokapäiväisen lempparinesteen kanssa. Näin ainakin minulle on joskus käynyt, kun joku neste on maistunut aivan hirveältä ekalla kerralla mutta kun aikaa on kulunut niin se onkin höyryteltävää.
    Solub aromenn vanilla supremen jouduin antamaan pois. Se ei vaan sellaisenaan toiminut.
    Toinen oli tervalaku, josta tuli liikaa anista minun makuuni ja annoin kiertoon.
    Yhdessä vaiheessa creme de menthe oli suosikki.... sitten se ei enää uponnut millään. Viisi avaamatonta tiivaria sitä on vielä jäljellä. Ehkä vielä jonain päivänä se taas maistuu.
    Joskus se vain on niin, että ajoittain maistuu tämä ja toisinaan tuo

     
     
  2. #1142
    Höyrähtänyt 313's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Viestit
    20
    Liquan RY4 pisti kakomaan ensimmäisellä kokeilulla. Odotin jotain ihan muuta enkä ymmärtänyt sitä makua ollenkaan. Nyt sitä vetelee ihan mielellään, mutta silloin ekalla kerralla se katku kummitteli pitkään mielessä. Sen siitä vissiin saa kun aloittelee karkkimauilla.

     
     
  3. #1143
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    24
    Kaikki paulsaarin nesteet, liquan overdrive ja cherribakki, tosin tuo oli sitä aikaa kun ei sekoitellut itse nesteitä. FlavourArtin espressosta en tykännyt mutta ehkä oli vaan huonot sekoitussuhteet, kokeilen joskus toiste.

     
     
  4. #1144
    Capellan cheescake. Yyyöööökkksss�� Niin karmea litku että piti hävittää ongelmajätteenä. Laatikko missä,säilytin tiivareita haisi monta kuukautta kyseiseltä "tiivisteeltä".

     
     
  5. #1145
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Yhdyn edelliseen. Aloitin höyryttelyn sattumalta kun tuttava lopetti höyryilyn ja lahjoitti tarvikkeensa minulle. Mukana oli tuo capellan cheescake mikä HAISI AIVAN KAUHEALTA kun sitä oli vähän levinnyt kuljetus laatikkoon missä tavarat olivat.
    Tästä noin 5-6vk ja suurimmassa osassa kyseisiä tavaroita lemuaa tämä "maku"
    Onneksi on jo "omat" tarvikkeet hommattu joten eipä noiden haju hirveästi haittaa kun laatikossa ovat

     
     
  6. #1146
    Varmaan pahin on ollut erään Eestiläisen firman "premium tiiviste" - joka oli ilmeisesti jostain syystä pilalla ja sen olisi pitänyt maistua ananakselta. Käytin sitä yhden illan aikana useassa reseptissä ja pilasin n. 500ml muuten valmiita nesteitä.

     
     
  7. #1147
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2018
    Viestit
    54
    The FA pineapple. Aivan kamalaa tavaraa. Tunkkainen häivähdys ananasta ja reilusti villasukkaa. Ei toimi oikein minkään maun kanssa. Haju myös todella kuvottava.

     
     
  8. #1148
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Leipuri Hiiva vai oliko se nyt hiivaton (hiivatin) kamat on lentäneet roskiin kaikki pienen maistamisen jälkeen. SKA Liquidsilla on hyviä makuja, mutta pari niistä on laittanut yskittämään aika rankasti.

     
     
  9. #1149
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Leipuri hiivan Kurre yksi lemppareista vaikka pistääkin kurkun käheäksi jos koko päivän sitä tupruttelee, kotona pidän nautiluksen aina ladattuna siltä varalta et tekee mieli makeaa mulla se suositeltu 20% suhde et pienempiki kai riittäs, ja ehkä ei ottas kurkkuun samanlailla.

     
     
  10. #1150
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Leipuri Hiiva vai oliko se nyt hiivaton (hiivatin) kamat on lentäneet roskiin kaikki pienen maistamisen jälkeen. SKA Liquidsilla on hyviä makuja, mutta pari niistä on laittanut yskittämään aika rankasti.
    Mikä vika hiivoissa? Montaako olet maistanut, kaikkiako? Itellä toimii muffet ja mumno tosi hyvin. Oikeestaan ainut päärynä, joka ei nykypäivänä kutita normikäytössä kurkkua ja yskitä.

     
     
  11. #1151
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Mikä vika hiivoissa? Montaako olet maistanut, kaikkiako? Itellä toimii muffet ja mumno tosi hyvin. Oikeestaan ainut päärynä, joka ei nykypäivänä kutita normikäytössä kurkkua ja yskitä.
    Kahta olen maistanut eikä kokemusten perusteella kolmannelle ole tarvetta. Voi toki olla, että käytän vääränmerkkistä hammastahnaa mutta niissä molemmissa oli joku happaman pihlajanmarjan maku.

    Täyty vielä lisätä, että pahimman makuinen valmisneste oli ylivoimaisesti Liquan Dark Tobacco, jota tuli testailtua höyryttelyuran alussa. Maistui palaneelta autonrenkaalta.

     
     
  12. #1152
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Olen itse ilmeisesti säästynyt kaikilta järkytyksiltä, kun lukee mitä sakki on nauttinut. Pahimmat kokemukset omalla kohdala Solubaromen Reactor Pluid, joka maistui saippuan ja männynneulasten sekoitukselta. (Mäntysuopa?) Ja toinen kauhistus oli Capellan French Vanilla joka oli unohtunut kaapin perälle, tosin kauhea kokemus oli siksi että oli tolkuttoman vahvaa niksapitoisuudeltaan.

     
     
  13. #1153
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Pahin järkytys tähän mennessä SKA:n Skaisenberg. Täyttä paskaa! En oikein tiedä miltä se maistuu, muulta kuin joltakin erittäin pahalta. Ei koskaan enää.

     
     
  14. #1154
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flashbox Näytä viesti
    Pahin järkytys tähän mennessä SKA:n Skaisenberg. Täyttä paskaa! En oikein tiedä miltä se maistuu, muulta kuin joltakin erittäin pahalta. Ei koskaan enää.
    +1

    Itsekin korkkasin tämän äsken. (2vkoa muhinut) Ei oo namia ei. Tulee mieto vicks blue veteen blandattuna. Ei jatkoon.

     
     
  15. #1155
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84
    Moni ilmoittanut että vanilija on hyvää sellaisenaan tai sekoitettuna. Olen itse kokeillut jo 5 eri valmistajan vanilijaa mutta ei vain ole minulle tarkoitettu tuo maku
    Eipä siinä muuta mutta olisikohan minulla noin 100-150 milliä tiivisteenä yhteensä kahdelta eri valmistajalta
    Ja ei auta vaikka jättää nesteen tekeytymään. Tosin en tiedä onko puolivuotta liian vähä mitä valmis neste on seisonut vaiko ei
    Ja olen kokeillut eri vahvusina vanilijaa sellaisenaan siis tai jos sotken edes vähän johonkin toiseen makuun niin silloin pilaan sen toisen maun ja neste on heitettävä silloin pois. YÖK.
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

     
     
  16. #1156
    Joo. Sama ongelma oli itelläkin. Aina omasta mielestäni tykänny vaniljasta mut e-nesteenä kaikki kokeillut ollu etovia. Ei ne vaan kaikille maistu.

     
     
  17. #1157
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Vaniljaa sisältävistä nesteistä Defun special ryynänen ja Inaweran Vanilla for Pipe on ihan ykkösiä mulla. French vanilla meni lopulta viemäriin
    Mulla on pottu jotain pelkkää vaniljaa mutten ole vielä testannut...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #1158
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2018
    Viestit
    31
    Maku:n eukalyptus-minttu surkeinta mitä voi olla. Nenä menee tukkoon ihan kuin ois vetäny pari askii röökii putkeen. Onkohan kaikki Maku-tuotteet samaa?
    Kaiken lisäksi tän piti olla raikasta. Kehtaavatkin rotat tällaista paskaa valmistaa ja vielä myydä.
    Lisäksi niin tahmeaa, ettei meinaa saada poiskaan jos siihen kosketukseen joutuu.
    Viimeksi muokannut viktor; 17.08.18 kello 12:20.

     
     
  19. #1159
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja viktor Näytä viesti
    Maku:n eukalyptus-minttu surkeinta mitä voi olla. Nenä menee tukkoon ihan kuin ois vetäny pari askii röökii putkeen. Onkohan kaikki Maku-tuotteet samaa?
    Kaiken lisäksi tän piti olla raikasta. Kehtaavatkin rotat tällaista paskaa valmistaa ja vielä myydä.
    Lisäksi niin tahmeaa, ettei meinaa saada poiskaan jos siihen kosketukseen joutuu.
    Kyllä se pähkinäsuklaa on kans niin hirveetä paskaa ettei paremmasta väliä. Terva oli kans huikea pettymys. Mentholilla siittä sai siedettävää, mutta ei hyvää.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  20. #1160
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2018
    Viestit
    31
    Tein huvikseni pienen kokeen ja hain Prismasta pullon (38 ml) Lakritsiuutetta. Kanta-aineena on E 1520, tuttavallisemmin vaan propyleeniglykoli. Alkoholiakin siitä löytyy, samoin vettä ja luontaista lakritsiuutetta.
    Pullo maksoi alle 3 e ja vahvaakin on, huomasin, sillä taisi lorahtaa vähän liikaa mentholin ja pohjan sekaan.
    Jos lakritsin makua haluaa, niin mikä ettei.
    Koska tein turhan ronskin seoksen niin liian imelää siitä tuli, mutta menköön nyt näin.
    Viimeksi muokannut viktor; 24.08.18 kello 03:50.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •