Sivu 52 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 242484950515253545556 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,021 - 1,040 / 1179

Aihe: Kaamein e-neste kokemuksesi.

  1. #1021
    Sadistihan Spagettihirviö oli ja nyt se on lopullisesti todistettu.

     
     
  2. #1022
    Liqua, pastafarien soma, jonka avulla hirviö ohjaa vapottajia helvettiin, jossa olut on lämmintä ja strippareilla kuppa.
    Edit: Rāmen.

     
     
  3. #1023
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrLure Näytä viesti
    SKA:n Moonis ei kyllä uponnut meikäläiseen. Tulee mieleen joku Finrexin tai vastaava
    Moonista pitää ilmeisesti koittaa, koska Finrexin on hyvää. Mustaherukkaako siinä on?
    Ehdoton ykkösyökkis on ollut Cum vapesin Creme Brulee. Ei ollut mun juttu.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  4. #1024
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Moonista pitää ilmeisesti koittaa, koska Finrexin on hyvää. Mustaherukkaako siinä on?
    Ehdoton ykkösyökkis on ollut Cum vapesin Creme Brulee. Ei ollut mun juttu.
    Jotain sellaista ja pitäisi kai olla lakritsaakin (en kyllä maista sitä millään), mutta jotenkin tulee sellainen teennäinen/teollinen maku läpi kuten noissa lääkejuomissa Finrexin/Panadol.

    Testailin tuossa myös Capellan Vanilja Custard V2:sta ja on kyllä äglömakeaa. Tämäkin ilmeisesti monen suosikki, mutta itse taidan antaa olla ainakin niin kauan, että saan tuon vanukkaan tunteen kurkusta (menee varmaan viikkoja )

     
     
  5. #1025
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    7
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Moonista pitää ilmeisesti koittaa, koska Finrexin on hyvää. Mustaherukkaako siinä on?
    Ehdoton ykkösyökkis on ollut Cum vapesin Creme Brulee. Ei ollut mun juttu.
    Jos Finrexinin makunen neste kiinnostaa, kokeile Bootlegger Vapesin Vape Shine, on muuten hyvää!

     
     
  6. #1026
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ebun Näytä viesti
    Jos Finrexinin makunen neste kiinnostaa, kokeile Bootlegger Vapesin Vape Shine, on muuten hyvää!
    Tiivari?
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  7. #1027
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57
    Wizardin WizMix Jägerbomb on kyllä aika kaamea kokemus kun sillä ei ole mitään tekemistä Jägerbombin kanssa, karmeeta sotkua. Vaikea kuvailla, jotain GummyBearin ja ties minkä sekoitusta. Libertystä saa nykyään aika kunnollista Jägerbombia, mutta parhaan saa itse sekoittamalla (jenkeistä maut ja Kyprokselta niksat). Mutten ole mikään näpertämisen ystävä yhtään.

    Ai niin, tässä kysyttiin karmeinta: RY4, oksettaa sen hajukin. Merkillistä että joku sitä vetää keuhkoon.

     
     
  8. #1028
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vesaf Näytä viesti
    Wizardin WizMix Jägerbomb on kyllä aika kaamea kokemus kun sillä ei ole mitään tekemistä Jägerbombin kanssa, karmeeta sotkua. Vaikea kuvailla, jotain GummyBearin ja ties minkä sekoitusta. Libertystä saa nykyään aika kunnollista Jägerbombia, mutta parhaan saa itse sekoittamalla (jenkeistä maut ja Kyprokselta niksat). Mutten ole mikään näpertämisen ystävä yhtään.

    Ai niin, tässä kysyttiin karmeinta: RY4, oksettaa sen hajukin. Merkillistä että joku sitä vetää keuhkoon.
    No, se RY4 mitä on meillä maisteltu ja haisteltu on sekin WizMix. Tuo merkki nyt vain on sitä kuraa kautta linjan... Jaa olihan sulla joku pullo "Joyetech" -merkilläkin sitä. No, ne on kaikki vedetty ja uutta ei ole tulemassa
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #1029
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255
    Edelleen paskin neste mitä olen ikinä maistanut on Pink Spotin Baileys Coffee. Maistu ihan siltä, että pulloon olisi vittuuntunut kesätyöntekijä yrjönnyt ja paskantanut.

     
     
  10. #1030
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Toistaiseksi pahin on ollut Liquan ry69, kerran maistoin ja se oli siinä.. Just heitin roskiin sen vuosi sitten ostetun potun....

     
     
  11. #1031
    Hs Ice Cream (tai vanilla ice cream) en muista kumpi. sain näytepullon joskus. Ainoo puleti mikä on lentäny kiireellä roskiin. Oksu meinaa tulla jo ajatuksesta ja makua ei tankista meinannu saada millään pois. Barf

     
     
  12. #1032
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    94
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vesaf Näytä viesti
    Wizardin WizMix Jägerbomb on kyllä aika kaamea kokemus kun sillä ei ole mitään tekemistä Jägerbombin kanssa, karmeeta sotkua. Vaikea kuvailla, jotain GummyBearin ja ties minkä sekoitusta. Libertystä saa nykyään aika kunnollista Jägerbombia, mutta parhaan saa itse sekoittamalla (jenkeistä maut ja Kyprokselta niksat). Mutten ole mikään näpertämisen ystävä yhtään.

    Ai niin, tässä kysyttiin karmeinta: RY4, oksettaa sen hajukin. Merkillistä että joku sitä vetää keuhkoon.
    Mistä oot Jägerit tilannut? Kauan toimitusaika?

     
     
  13. #1033
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    15
    5% toimii hyvin.

     
     
  14. #1034
    Defun RY4�� ei vaan istu mun makumaailmaan tuo sateeseen jäänyt tuhkakuppi.

     
     
  15. #1035
    Höyrykonkari Kolarov's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    168
    Täytyy olla kyllä Flawor Westin Hard Candy. Maku oli kuin okisit pistäny saippuaa suuhun oikeasti

     
     
  16. #1036
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Vaporvandalin milmi oli kyllä aika kauheata... Tuli yrjö mieleen lähinnä. Tankistakaan ei lähtenyt muuten kuin fairypesulla. Piti Griffini ton jälkeen puhdistaa ja uudelleen setupoida. Ei oikein vastannut odotuksia.

     
     
  17. #1037
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    13
    Eilinen ensimmäinen oma mixi vie tällä hetkellä ykköspallia.

    -melooni
    -päärynä
    -omena (granny)

    Maistui tuo mätäomena niin pahalle, että jos uusi tankki olisi jo tullut niin olisin varmaan nykyisen paiskonut roskiin

    No uutta yritystä vaan.

     
     
  18. #1038
    PaulSaarin Fruit Mix. Eltaantuneen kaljan maku mielestäni.

     
     
  19. #1039
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K0uhija Näytä viesti
    Edelleen paskin neste mitä olen ikinä maistanut on Pink Spotin Baileys Coffee. Maistu ihan siltä, että pulloon olisi vittuuntunut kesätyöntekijä yrjönnyt ja paskantanut.
    Tästä pitää olla samaa mieltä.
    Mutta minusta maku oli täsmälleen sama kuin vuosia vanhan metsälämmen pohjamudan haju yhdistettynä märkään koiraan.

    Hyvänä kakkosena Snakeoil.
    Meni roskiin koko erä pulloineen päivineen kun ei sitä kookoslöyhkää saanut pullostakaan pestyä.
    Kolmossija jakaantuu useamankin todella paljon kehutun yhteisönesteen kesken.

    Nämä höyryjen maut tuntuvat jakavan ihmisten mielipiteet ilman mitään logiikkaa.
    Jos pari ihmistä tykkää jostain tietystä, toisen lemppäri voi silti olla toisen yökötys.

    Töissä ollaan tämä huomattu kun kukaan muu ei tunnu tykkäävän mistään mistä joku toinen tykkää todella paljon.
    Yhteisiä ihanookoo-makuja toki löytyy.

     
     
  20. #1040
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Casull hei yhteisönesteiden nimet?

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •